Wil je nu age of empires met mij spelen?quote:
Lenin was een opruier eerste klasse inderdaad.quote:
Gebruiken is natuurlijk behoorlijk relatief. Bovendien is er toch iemand nodig om die jurisprudentie te regelen dus dan ontstaat er vanzelf weer een overheid.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan best via jurispudentie geregeld worden. De exacte afstanden. Maar de stelregel is dat wat je gebruikt, direct of indirect van jou is tenzij het al van iemand anders is.
Ach, er zijn miljoenen hersencellen die je niet gebruikt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom zijn pro-confronterende anti-abortus mensen meestal van die mensen met 2 hersencellen?
Ik heb age of empires niet geïnstalleerd. Ik ben meer van de teamspellen in first-person shooter vorm.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wil je nu age of empires met mij spelen?
Monidique moet mij niet meer en nu voel ik me als een afgelebberde en verworpen hoer.![]()
Ik heb vandaag, heel oldskool, The Godfather gespeeld.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb age of empires niet geïnstalleerd. Ik ben meer van de teamspellen in first-person shooter vorm.
Ja maar waarom nu niet, vroeg de Hoer van Babylon?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:45 schreef Monidique het volgende:
De afgelebberde en verworpen hoer zal mij heus nog eens terzijde staan in een virtueel gevecht om middeleeuwse heerschappij. Heus.
Dag, Zwaardvis. Vandaag een artikel over Multatuli gelezen van W.F. Hermans in de bzztulletin.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb vandaag, heel oldskool, The Godfather gespeeld.
Mannen!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:48 schreef Monidique het volgende:
Wel, de NWO-teef in spé kan ik melden dat ik mijn PC in waanzin heb afgesloten, wat overigens in enkele minuten verholpen is, en dat... nu ja... ja, misschien straks?
Echt?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:48 schreef Monidique het volgende:
Wel, de NWO-teef in spé kan ik melden dat ik mijn PC in waanzin heb afgesloten, wat overigens in enkele minuten verholpen is, en dat... nu ja... ja, misschien straks?
Okeequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:54 schreef Monidique het volgende:
Maar dat AoE2, dat komt morgen ofzo nog wel.
Mijn moeder heeft nog oude edities van Bulkboek of iets dergelijks, waar Hermans ook iets over Multatuli zegt. De derde weg in bewondering ofzo.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dag, Zwaardvis. Vandaag een artikel over Multatuli gelezen van W.F. Hermans in de bzztulletin.
dickwhippedquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:56 schreef Monidique het volgende:
hihi
Nu in Mao-pakquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Je zou zeggen; wat hij te veel heeft, heeft Hillary te weinig.
http://www.youtube.com/watch?v=KsWhZOMsmukquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Overigens, toen ik Bill Clinton van dichtbij zag, moest ik aan André van Duin denken. Die man kan nou geen moment serieus kijken.
Je zou zeggen; wat hij te veel heeft, heeft Hillary te weinig.
Geen enkele collectivistische ideologie kan zonder alfa-man. Maar dat is juist ook de essentie. Er is 1 persoon die aan de top staat die de ideologie vertegenwoordigd. Die is dan de belichaming van de waarheid. Doordat 1 persoon boven alles staat wordt er voor rest van de volgelingen een soort gemeenschapszin / "wij-gevoel" gecreëerd. Het is een voortzetting van de tribale manieren van samenleven. In de opinio stond laatst een artikel van Lee Harris hierover.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Lenin was een opruier eerste klasse inderdaad.
Maar volgens mij zijn er geen landen te bedenken waar het communisme is doorgebroken zonder charismatische voormannen. Ik denk dat de bevolking zich makkelijk liet opnaaien, maar niet per definitie door de communistische idealen zelf.
Verdomd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KsWhZOMsmuk
Hou haar niet zo aan het lijntje joh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:16 schreef Monidique het volgende:
Zeker, het gaat er van komen.
Echt? Cool!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:16 schreef Monidique het volgende:
Zeker, het gaat er van komen.
Is toch een vent, of niet? Hoe dan ook, ik ben een van de voor anderen makkelijkste personen op deze planeet, dus: ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Echt? Cool!
Mag Iblardi ook eens meedoen?
Iblardi is heel defensief, dus ik val hem doorgaans als eerste aan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is toch een vent, of niet? Hoe dan ook, ik ben een van de voor anderen makkelijkste personen op deze planeet, dus: ja.
quote:
Dat is dan ook het malle van het communisme. Niet iedereen is zo moedig als Che of zo wijs als Ho Chi Minh, dus laten we binnen de grote grijze gelijke massa toch maar een schiftinkje doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Geen enkele collectivistische ideologie kan zonder alfa-man. Maar dat is juist ook de essentie. Er is 1 persoon die aan de top staat die de ideologie vertegenwoordigd. Die is dan de belichaming van de waarheid. Doordat 1 persoon boven alles staat wordt er voor rest van de volgelingen een soort gemeenschapszin gecreëerd.
Was het erg religieus dan? Een kerkdienst hoeft dat niet te zijn...quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik was vandaag in een kerk. De jaarlijkse dienst die de ouders van een overleden vriend organiseren. Dan besef ik ineens dat ik dat gemeenschappelijke gevoel toch vrij belangrijk vind.
Op een of andere manier moet dat toch te creëeren zijn zonder een vorm van religie?
wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:28 schreef Gabry het volgende:
[ afbeelding ]
"De Italiaanse identiteit bestaat niet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |