quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Die twee (Iraida en rapper dreadlock) zijn zoooooooo nep en gemaaktIk geloof er helemaal niets van
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef babette21 het volgende:
kenden die twee elkaar al, of zijn ze op de boot/eiland vriendjes geworden?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Wat een iditoten daar op dat eiland. Zoveel ophef omdat iemand die ze niet mogen een pan wilt lenen![]()
^ Dat wilde ik nog posten![]()
Ik lust ook geen visquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:08 schreef DuchessX het volgende:
"Oh nee bah er zit vis in"
Iraida lust geen vis.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze vooraf al een koppel waren.
Is ze irl ook zo dom?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, ze zijn écht!
(Ik verdenk Iraida er overigens van voor de lijn mee te doen, lol.)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:19 schreef Quyxz_ het volgende:
iraida is een actrice trouwens, ze kan nooit een model zijn met die tanden
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef partijman het volgende:
wie o wie weet haar website
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:23 schreef mikerw het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren op dat eiland??? of is het alleen maar zitten, vissen, eten, Tim en Lotus?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:24 schreef DuchessX het volgende:
Sommige mensen hebben zich vantvoren blijkbaar niet goed gerealiseerd waar ze aan begonnen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:28 schreef mikerw het volgende:
Tsjeeeees, wat een loseeeeeers. Waarom schrijf je je dan in? het is toch overleven??? Dus ook de saaiheid en trieste kneuzen overleven.
Fantastisch jaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap die Tim op zich wel, die heeft zich dankzij die slet in de nesten gewerkt en dan laat ze hem in de steek
Wel haar Hyvesquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef partijman het volgende:
wie o wie weet haar website
quote:En die vrouw was vanaf het begin (op schiphol) al bezig met mij..
Ze had het op mij ''gemunt'' vertelde ze iederreen.. en hoe erg k spuugen ook vind..
Zij heeft het echt verdiend..
Spugen is toch geen gepaste reactie op "slettebak"? Daarna meende ik Iraide k*nk*rhoer te roepen. Stelletje zwakzinnigen zijn het.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef Roi het volgende:
Pfff wat heeft iedereen tegen Tim. Hij is vreemd maar ik snap het wel (vanaf zijn perspectief) dat hij die troel in haar gezicht spuugde. Je doet zoiets niet maar die vrouw is precies zo'n type door zijn vriendin zomaar een slettebak te noemen.
En ik vond het ook erg flauw dat ze zo'n ophef maakte dat hij die wok even wou lenen.
rasta-lamaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef Ang3l het volgende:
"Zo gaan we toch geen afscheid nemeeeeeen!"
Ocherm meiske toch. Eerst geen voorzieningen, dan gene privacy, vieze bouillion en stinkende mensen en dan OOK nog eens ruzie met je rasta-lama?
Familie van Tim? Familie van Frida Fuckface?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef Roi het volgende:
Pfff wat heeft iedereen tegen Tim. Hij is vreemd maar ik snap het wel (vanaf zijn perspectief) dat hij die troel in haar gezicht spuugde. Je doet zoiets niet maar die vrouw is precies zo'n type door zijn vriendin zomaar een slettebak te noemen.
En ik vond het ook erg flauw dat ze zo'n ophef maakte dat hij die wok even wou lenen.
Heel mooiquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
Gaat die Iraida weg zonder het tegen haar vriendje te vertellen.![]()
rasta-lamaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef Ang3l het volgende:
"Zo gaan we toch geen afscheid nemeeeeeen!"
Ocherm meiske toch. Eerst geen voorzieningen, dan gene privacy, vieze bouillion en stinkende mensen en dan OOK nog eens ruzie met je rasta-lama?
Als je de wokken aan Tim uitleent, willen de anderen ook een wok hebben ('ja maar, Tim mocht er ook één lenen, waarom ik niet?'). Dan ben je ze zo allemaal kwijt en kun je niet meer koken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef Roi het volgende:
Doe eens even normaal tegen andere posters hier?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Cairon het volgende:
Of ben je zelf begiftigd met het mongoloide syndroom dat die twee al heeft verwrongen tot asociale achterbakse, misvormde, rattensmoeltjes?
Ik weet niet waarom.. maar ik voel me wel aangetrokken tot haar ..quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:24 schreef Toeps het volgende:
http://www.modelmayhem.com/member.php?id=331675 Deze ook nog trouwens.
Ja, vuile vette kankerhoer, ik hoop dat je hier wat afvalt met je... Nou ja, zo iets. Daarna zat Tim haar ook de hele tijd op haar uiterlijk te bekritiseren, net als over die ene man die de wok terug wilde pakken, dat ie zo dik was dat ie haast niet op zijn benen kon staan of iets dergelijks. Dat vind ik wel ontzettend fout. Misschien zelf uiterlijk-geobsedeerd? Jezelf beter voelen dan anderen omdat je slanker bent? Vond het geen stijl.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Spugen is toch geen gepaste reactie op "slettebak"? Daarna meende ik Iraide k*nk*rhoer te roepen. Stelletje zwakzinnigen zijn het.
En die wok zou ik ook niet uitlenen aan die debielen, straks gaan ze er mee vissen of iets dergelijsWeg wok.
Vergeet niet dat ze er minstens een dag of 4 tussenuit geknipt hebben, pas ergens rond de 4de of 5de dag kregen ze de opdracht om 1 groot kamp te bouwen ipv allemaal afzonderlijke kampjes.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef Timmai het volgende:
mensen die na 2 dagen al zeggen "dat ze het helemaal zat zijn"
Nee ik zou het zelf nooit doen maar die vrouw is toch van hetzelfde niveau. Iemand zomaar een slettebak noemen omdat ze haar 'vuil aankeek'.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Spugen is toch geen gepaste reactie op "slettebak"? Daarna meende ik Iraide k*nk*rhoer te roepen. Stelletje zwakzinnigen zijn het.
En die wok zou ik ook niet uitlenen aan die debielen, straks gaan ze er mee vissen of iets dergelijsWeg wok.
Idd. Ongelooflijk gewoon. Dat die Tim ook gewoon niet doorheeft wat voor vrouw die Iraida is (het was overduidelijk)quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, vuile vette kankerhoer, ik hoop dat je hier wat afvalt met je... Nou ja, zo iets. Daarna zat Tim haar ook de hele tijd op haar uiterlijk te bekritiseren, net als over die ene man die de wok terug wilde pakken, dat ie zo dik was dat ie haast niet op zijn benen kon staan of iets dergelijks. Dat vind ik wel ontzettend fout. Misschien zelf uiterlijk-geobsedeerd? Jezelf beter voelen dan anderen omdat je slanker bent? Vond het geen stijl.
Zo hey, jij bent stoer!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Cairon het volgende:
[..]
Familie van Tim? Familie van Frida Fuckface?
Of ben je zelf begiftigd met het mongoloide syndroom dat die twee al heeft verwrongen tot asociale achterbakse, misvormde, rattensmoeltjes?
Niet "zomaar" maar na een week lang tegen dat luie duo aan te hebben gekeken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee ik zou het zelf nooit doen maar die vrouw is toch van hetzelfde niveau. Iemand zomaar een slettebak noemen omdat ze haar 'vuil aankeek'.
Weird.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:47 schreef Timooon het volgende:
http://www.modelmayhem.com/member.php?id=381448
Die reacties van Iraida daar![]()
Toch zou ik liever de oorspronkelijke ER muziek terug horen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Die pirates of the carribean muziek blijft vet om te horen![]()
In één van die reacties geeft ze de link naar de hyves van Lotus.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:47 schreef Timooon het volgende:
Ze kraakt daar Lotus ook al afquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:47 schreef Timooon het volgende:
Ah, Lotus komt ook van de castingbusiness (of haar kids iig).quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:50 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
In één van die reacties geeft ze de link naar de hyves van Lotus.![]()
Niet zo moeilijk met twee van die debielenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:52 schreef Haunter het volgende:
Die Bruno is nog steeds erg fanatiek, maar een stuk meer "ok" dan vorige week
Begin zomervakantie geloof ik.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze kraakt daar Lotus ook al af
Wanneer is dit opgenomen eigenlijk?
Faka dang spange mooiboyyyy. Ik ben loesoeeee mang!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:47 schreef Timooon het volgende:
Iddquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:52 schreef Haunter het volgende:
Die Bruno is nog steeds erg fanatiek, maar een stuk meer "ok" dan vorige week
Damn echt grappig dat we in hun hele internet carriere kunnen kijken!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:50 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
een andere "carriere" zullen ze wel niet hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Damn echt grappig dat we in hun hele internet carriere kunnen kijken!![]()
haha gewoon hilarish manquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
Gaat die Iraida weg zonder het tegen haar vriendje te vertellen.![]()
jajaquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Maar deden die Tim en die Iraida het nu al vóór dat ze naar dat Eiland gingen eigenlijk?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:01 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
haha gewoon hilarish man![]()
![]()
![]()
trouwens -> http://iraida20.hyves.nl/
quote:Promo filmpje RTL5 (Ik ben degene in blauwe kleding die verbaasd kijkt nadat k een middelvinger krijg van een ugly jalouse bitch)
leuke vriendin heeft ze:quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:01 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik haat mensen die alleen maar van die kneuzentaal kunnen bezigen in plaats van normaal Nederlandsquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:01 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
![]()
![]()
mja, de helft in het engels, en dan staat het nog vol met foutenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik haat mensen die alleen maar van die kneuzentaal kunnen bezigen in plaats van normaal Nederlands![]()
![]()
Mmm, klinkt niet echt sympathiek. En stoer? Dat hebben we gezien inderdaadquote:Verder ben ik gewoon THE NEXT BEST THING … Hou je ogen en oren open.. Want over een paar maanden kan je NIET meer om mij heen…..
(...)
Tja niet iederreen is zo geweldig… Life is a BITCHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
(...)
Geld maakt mij WEL gelukkig ….
(...)
Ik doe niet stoer , nee ik BEN stoer
(...)
Kapsones hebben is een normaal verschijnsel .. toch?
hehe, oeiquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Waah. Ik ben blijkbaar in slechts 2 stappen op hyves bij die iraida. Creepy.
Inderdaad. Natuurlijk heeft die Iraida dan ook wel 400 'vrienden' dus dat maakt connectie al weer wat makkelijker. Maar ik heb er zelf maar 40 ofzo, dus misschien moet ik nog iets kritischer screenen wie ik toevoeg.quote:
Met vette beats van haar mooiboy.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:50 schreef Bruce117 het volgende:
website van iraida: http://www.iraida.org/
The horrorquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Met vette beats van haar mooiboy.![]()
Heeft iemand haar trouwens op die boot zien stappen?
Misschien zit ze volgende week nog gewoon op dat strandje.
Iets met "anker" en zinken volgens mij, dat ie die wok als een anker aan zijn benen bond dat ie naar de bodem zou zinken, of zo.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:09 schreef Re het volgende:
tim gaf nog een diss tijdens het pannen incident... iets met kanker en zinken oid... ging ff te snel
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:45 schreef berney het volgende:
Ik hoop van harte dat ze fok gaat ontdekken.
quote:
We zullen zien hè.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:04 schreef ksk het volgende:
Denk ook niet dat ze hier gaat reageren, maar weet 100000% zeker dat ze het gelezen heeft haha
[..]
quote:Over mij: Bizar , creatief , ambitieus , elite , ziek , verwend , geliefd , bruut , lui , modieus , slim , vreemd === > Yep thats me !!
Sommige vinden haar dope de andere willen haar DOOD hebben ...
Voor de een de ''droomvrouw'' voor de ander een ''nachtmerrie''
Ach ja , meningen verschillen .....
Connecties in overvloed , dan denken ze dat je een ''groepie'' bent ...
Geld teveel , dan denken ze dat je een HO bent....
Overal aanwezig , dan denken ze dat je geen leven hebt ....
Hoge opleiding , dan denken ze dat je een ''NURD'' bent .....
Veel sex , dan denken ze dat je '' VIES '' bent ....
Duure kleding , dan denken ze dat je het gestolen hebt ...
Grote borsten , dan denken ze dat het siliconen zijn ...
Groene ogen , dan denken ze dat het lenzen zijn ...
Blijf vooral doordenken , als ik maar weet hoe het echt in elkaar zit
I am an artist ...... I make art and I fuck an ARTIST !!!
http://roxsen.hyves.nl/fotos/92037149/0/_CKQ/quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:50 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ze denkt volgens mij al dat ze de hele wereld heeft verovert met haar modelling skills.. leuk koppie.. maar als je d'r arrogantie erbij haalt krijg je gelijk een slappequote:Op maandag 8 oktober 2007 09:31 schreef ksk het volgende:
Oh geloof me, Iraida is echt, en ze is ook echt een bitch.. arrogant as hell!!!!
Ze leeft zeker niet van het modellenwerk wat ze heeft haha, want ze heeft er een baan naast bij een modellenburo, en dan is dat niet VOOR de camera, maar gewoon lekker simpel de telefoon opnemen met haar vette vwo opleiding.
Als je haar website bekijkt, snap je waarom: http://www.iraida.org/
staan mooie foto's tussen , maar niet iedereen is gecharmeerd van photoshop, en aan die kop valt behoorlijk wat te shoppen voordat het toonbaar is, afgezien nog van die dikke ass. Daarnaast kan je lezen op dat fhm gedeelte hoe ze over haar fotografen (haar zogenaamde connecties) praat, alles behalve positief, vieze ouwe mannetjes ed.
Kom op, ze doet zich beter voor dan ze is (vip kaarten ed) want menig persoon WEET dat ze het helemaal niet ver schopt in de modellencarriere. Het is gewoon een simpel zieltje en in ER komt haar ware aard eindelijk eens naar boven.
Vast treurig voor haar connecties om dit allemaal te zien en te lezen hahahaha.
Was te verwachten ja.. als ik mensen wil zien die ruzie maken om een bal dan ga ik wel naar een speeltuin vol met kinderen..quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:29 schreef Stranger het volgende:
De kijkcijfers:
16 EXPEDITIE ROBINSON 100 727.000
Minder dan vorige week, had ik niet verwacht..
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Met vette beats van haar mooiboy.![]()
Heeft iemand haar trouwens op die boot zien stappen?
Misschien zit ze volgende week nog gewoon op dat strandje.
en hij is ook nog model ook.. je gelooft het niet... :quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Deze was dus eerder
Die Tim is nu al het personage van het jaar. Dan ben je een blanke gast, doe je net alsof je een neger bent.
En ze kotst de bouillon zo weer uit, dat is dus boulimia, lijkt dan weer op bouillon.
Aldus Timquote:Maar dat zegt ze alleen maar omdat ze zelf zo fokking lelijk is.
Moet je kijken hoe ze eruit ziet.
Ze is echt een monster gewoon.
Een hele dikke buik.
Een hele lelijke kop.
Een billen kin waar nog poep aan hangt.
Wat een in- en intriest figuur, samen met zijn prinsesje. Leuke relatie ook, als de één zonder overleg besluit de expeditie te staken. Volgens mij hoopte prinsesje dat Tim haar voorbeeld zou volgen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:47 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Aldus Tim
Zeker zijn eigen hoofd nog nooit gezien![]()
Ze zei dat ze eerst even perplex stond en daarna mensen haar tegen moesten houden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Echt , Lotus legt uit dat ze in het gezicht gespuugd was en dat mensen haar tegen moesten houden anders..... maar dan zie je de beelden meteen naar haar uitleg en dan zie je haar alleen maar verbaasd kijken en geen hond die haar tegen hoeft te houden
De aflevering is ook hier terug te zienquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:49 schreef neggix het volgende:
Denk ik half 10, ga dit ff kijken. Is het in Belgie al om half 9Werd em dus niet....
Vanavond maar ff ergens ophalen dan
Nou als mensen haar tegen moesten houden, had ik dat graag nog gezienquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:58 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze eerst even perplex stond en daarna mensen haar tegen moesten houden.
Raar? Als iemand mij in mijn gezicht spuugt en dezelfde dag nog schoorvoetend sorry komt zeggen kan die persoon ook opbokken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:07 schreef kepler het volgende:
ik denk eigenlijk dat die Tim nog wel eens kan bijdraaien zodra zijn vriendin weg is. Hij bedoelt het volgens mij meestal wel goed, maar wordt een beetje meegesleept door die vriendin van hemOok erg netjes dat hij zijn excuus kwam aanbieden en beetje raar dat die Lotus dat vervolgens niet accepteerd
Wel leuke TV
Ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou als mensen haar tegen moesten houden, had ik dat graag nog gezien
iemand uit het niets (dat gaf ze zelf toe toch?) slettebak noemen is ook geen normale manier van omgaan met mensen. Tuurlijk had hij nooit moeten spugen, maar daarom biedt hij dus zijn excuses aan. Het minste wat die Lotus had kunnen doen is het accepteren, het is niet alsof zij niks heeft gedaan en zich gedraagt als een Engeltjequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Raar? Als iemand mij in mijn gezicht spuugt en dezelfde dag nog schoorvoetend sorry komt zeggen kan die persoon ook opbokken.
Ik word liever op mijn bek gemept dan in mijn gezicht gespuugd, dat is echt laag.
Klopt, zij had in eerste instantie gewoon haar grote smoel moeten houden, maar als iemand mij in mijn gezicht spuugt is het gewoon einde verhaal. Ik probeer haar gedrag niet goed te praten, maar ik snap haar wel, neemt niet weg dat ze d'r bek had moeten houden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:52 schreef kepler het volgende:
[..]
iemand uit het niets (dat gaf ze zelf toe toch?) slettebak noemen is ook geen normale manier van omgaan met mensen. Tuurlijk had hij nooit moeten spugen, maar daarom biedt hij dus zijn excuses aan. Het minste wat die Lotus had kunnen doen is het accepteren, het is niet alsof zij niks heeft gedaan en zich gedraagt als een Engeltje
Het blijft een vreemde ruzie, Lotus had haar natuurlijk niet zomaar mogen uitschelden, maar hij had haar zeker niet in het gezicht moeten spugen
ik zou de excuses opzich wel aanvaard hebben, met de kanttekening dat het echt nooit meer moet gebeuren. Maar misschien ben ik wel te makkelijk in zulke dingenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, zij had in eerste instantie gewoon haar grote smoel moeten houden, maar als iemand mij in mijn gezicht spuugt is het gewoon einde verhaal. Ik probeer haar gedrag niet goed te praten, maar ik snap haar wel, neemt niet weg dat ze d'r bek had moeten houden.
Ik vind hem echt zo'n typisch rijkeluiszoontje wat zich afzet tegen zijn milieu voor meer streetcredibility.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:09 schreef kepler het volgende:
Het blijft verder wel een vreemde gast, maar misschien komt dat omdat hij in de 'ghetto' opgegroeid is (of zich iig zo opstelt)
nu je het zegtquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo'n typisch rijkeluiszoontje wat zich afzet tegen zijn milieu voor meer streetcredibility.
Hij lijkt me zo'n gast die een meid in haar gezicht klapt als zijn vriendin ruzie heeft met die meid.quote:
hij lijkt me vooral iemand die alles ervoor zou doen om zijn vriendin tevreden te houden... dus ook haar verdedigen en ruzie zoeken omdat zij het eten niet lust. Ik denk (maar kan er natuurlijk gigantisch naast zitten, omdat de producers iemand heel anders kunnen neerzetten dan ze echt zijn) dat hij dus flink zal bijdraaien als die vriendin eenmaal weg is van het eiland. We zullen zienquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo'n gast die een meid in haar gezicht klapt als zijn vriendin ruzie heeft met die meid.
En zo'n beschrijving zegt eigenlijk al genoeg over iemand; laf, simpel, dom en onzeker.
En ik neem aan dat deze Bilal niet dé Bilal is? ( http://www.bilal-the-man.com/ ) Dat is namelijk van een aardig niveau, imho.quote:Tim Schoegje (21), beter bekend als de producer en rapper Shroom en onlangs uitgeroepen tot ‘FunX Talent’, brengt een disstrack uit naar de beruchte labels Loyalty Records en Quan Records. Onder dezelfde titel “Loyaliteit” die hij ook produceerde voor Negativ’s debuutalbum Negativitijdperk haalt hij uit naar A&R Managers Jeriano Braaf alias Jan de Man en Björn Sno.
De track ‘Loyaliteit’ is een featuring met rapper Bilal die ook slechte ervaringen heeft overgehouden aan de samenwerking met Loyalty Records en Quan Records. Zowel Bilal als Shroom deinzen niet terug in hun woorden. Shroom: “Ze zijn me nog genoeg geld schuldig, en het is algemeen bekend hoe zij te werk gaan. Waarom denk je dat Negativ niet meer onder hun hoede valt? Het zijn amateurs”. Volgens Bilal zijn het een stel ronselaars: “Kleine akelige negers strooien rond met clips anders krijgen ze nooit van hun leven pussy van chicks”. Binnenkort zal de disstrack ook verschijnen op de mixtape ‘Drugs, Buit & Bitches’ van Shroom.
Jij bent Tim?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:42 schreef shroom84 het volgende:
Voor de echte fans:
http://shroom020.hyves.nl/
Je hyves is echt de shiznit ouwe!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:42 schreef shroom84 het volgende:
Voor de echte fans:
Lijkt mij ook, enerzijds.quote:
Dat is zo.. neem nou temptation island als voorbeeld.. je gaat mij niet vertellen dat een beetje normaal koppel na 1 dag (quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle theorieen ten spijt, ik heb er van genoten, het is een geniaal concept.
Natuurlijk wordt er gescript, zonder script geen programma.
Je weet als je naar een tv programma kijkt dat je genaaid wordt waar je bij staat. Jammer dan, het is wel leuk vermaak
Wat betreft Robinson ben ik het hier niet (of in mindere mate) mee eens. Dat soaps als The Osbournes, Hogan Rules, of welke andere soap met bekende danwel onbekende mensen (Belgen in de rimboe enz) extreem gescript zijn heb ik niet zoveel moeite mee. Maar Robinson heeft dat niet nodig. I.i.g. niet op de manier zoals gisteren met het duo Iraida en Tim. De natuurlijke omgeving, grootte van de groep, en de daarbijbehorende groepsdruk zijn voldoende voor leuke situaties. Daarom vond ik het ook wel jammer, ondanks dat ik me kapot heb gelachen om de rasta lama en zijn Oost-Europese import bruidquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle theorieen ten spijt, ik heb er van genoten, het is een geniaal concept.
Natuurlijk wordt er gescript, zonder script geen programma.
Je weet als je naar een tv programma kijkt dat je genaaid wordt waar je bij staat. Jammer dan, het is wel leuk vermaak
True, true. Alleen ik vind het wel vrij sad als dit een kloon is danquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, enerzijds.
Maar er zitten me een paar gewiekste klooners op FOK!.
Dude je bent zeker weten een kloon. Als je je voor het eerst op deze site aanmeldt ga je echt niet de statistieken in je profiel op verborgen instellen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:42 schreef shroom84 het volgende:
Voor de echte fans:
Ik ben ook niet gecharmeerd van Lotus. Ze had ook eerst haar iritaties naar Iraida kunnen ventileren ipv meteen haar bakkes open te trekken met d'r 'slettebak'quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:37 schreef itsme het volgende:
Ik ben blijkbaar een van de weinige hier maar ik vind die Lotus juist een walgelijk wijf.![]()
Ze voelt zich heel wat omdat ze wist dat die 2 niet goed in de grope liggen. Dan durft ze wel.
En Tim dapper dat hij toch blijft!!!
Prachtig met dat stelletje . Ik heb me rot gelachen.
Wat dacht je van die Limburgse ex militair. Heeft een bril, is betweterig en gaat er hopelijk ook aan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Ik moest gisteren ook even aan Lord of the Flies denken, toen Tim met pan het kamp uitliep. Maar wie in deze versie Piggy is, daar ben ik nog niet over uit.
Ze zal er nog wel lang inblijven, want haar opmerking had niet echt veel invloed, maar nu is ze vast een beetje geïntroduceerd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Farrah heet ze, en ja ik mag haar...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
want haar opmerking had niet echt veel invloed
Morgen eens kijkenj danquote:
Ja nouja, het is beter voor mijn prestaties dat ik nu al een kwartier lag te slapen ofzo, maja. Morgen kijk ik en nu ga ik slapen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:02 schreef BVO het volgende:
Ze komen nu pas. Of je kan nu niet kijken, dan heb ik niks gezegd
.
Eensch, een veel te grote bek in combinatie met die mentaliteit van "eerst reageren, dan pas nadenken" en een opgeblazen ego. Doet het leuk in zo'n programma natuurlijk, en je weet ook niet wat er allemaal aan gemanipuleerd is om het zo over te laten komen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:37 schreef itsme het volgende:
Ik ben blijkbaar een van de weinige hier maar ik vind die Lotus juist een walgelijk wijf.![]()
Ze voelt zich heel wat omdat ze wist dat die 2 niet goed in de grope liggen. Dan durft ze wel.
Lotus spoort inderdaad ook niet. Ik kan me wel voorstellen dat het ergelijk is als er mensen bij zijn die geen hol uitvoeren en maar klagen over het ontbreken van de luxe maar ik zou daar geen greintje energie insteken. Er komt vanzelf de gelegenheid om ze er uit te stemmen en dat zou ik dan doen. Lotus niet, die wil even haar stoere zelf laten gelden. Mijn conclusie is dan ook dat ze alledrie geschift zijn. Wel vermakelijk voor het programma, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:42 schreef spearhead het volgende:
[..]
Eensch, een veel te grote bek in combinatie met die mentaliteit van "eerst reageren, dan pas nadenken" en een opgeblazen ego. Doet het leuk in zo'n programma natuurlijk.
Van expeditierobinson.net :quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef kepler het volgende:
wie zijn er allemaal mee gestopt? Is er ergens een overzichtje?
En Joey, dat was die gast die een klein beetje iets weg had van Tim qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan me alleen Joop en Iraida herinneren.
Jep, op de site van expeditie robinson staan nu ook alle kandidaten die weg zijn gegaan (in zwart-wit)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:04 schreef mrcool het volgende:
Is die Iraida nou eigenlijk wel weg? Het was een beetje onduidelijk voor mij of ze nou daadwerkelijk op die boot zat, ze zat namelijk met Tim op het strand voor het laatst dat ze in beeld was. Hoe dan ook hoop ik wel dat ze is opgerot en die Tim mag mee van mij. Wat een stelletje idioten zijn die 2. En die Tim is niets meer dan een loopjongen voor zijn vriendin die denkt dat ze mooier is dan ze daadwerkelijk is. Aan haar hoofd te zien lijkt het er wel op dat ze tegen een muur aan is gelopen! En Tim maar stoer doen dat die Lotus zo lelijk is en een billenkin (of zoiets) heeft, is mij wel weer duidelijk dat ie al een hele tijd niet meer in een spiegel heeft gekeken met zijn rotkop!
Zelfs de rode bank bij Jensen is te hoog gegrepen voor die 2.
In de eerste aflevering zeiden ze dat ze op de helft van de expeditie nog maar tien mensen over wilden hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef KaiN het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen alweer opstappen na die paar dagen baal ik toch weer dat ik niet heb geprobeerd erin te komen. Maarja teveel te doen enzo.... Die gasten zijn toch echt te triest. Je gaat daar heen, je wil winnen, wacht minstens 4 weken wie er al vertrokken is. Ik vindt ook in zo'n grote groep verder komen en een positie innemen een vorm van overleven. Doet me soms beetje denken aan Lost![]()
Ik dacht trouwens dat ze in 4 weken nog maar 10 mensen over wilden hebben? Klopt dit?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef shroom84 het volgende:
alleen heeft dat "leeghoofdig modelletje" wel VWO gedaan..
ennuhh.. gelukkig zit ik er nog in.. all eyes on ME! ...langleve de kijkcijfers hahahaha
http://shroom020.hyves.nl
quote:
Nouhou VWO daar kom je ver meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef shroom84 het volgende:
ennuhh.. gelukkig zit ik er nog in.. all eyes on ME! ...langleve de kijkcijfers hahahaha
Dat zegt niets hoor VWO.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef shroom84 het volgende:
Rot op kloon!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef shroom84 het volgende:
lekkere gare kutkloonquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef shroom84 het volgende:
DUH, heb je niet gekeken dan???quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:14 schreef Liquidootje het volgende:
Over welke leeghoofdige nepmodelletjes heb je het?
Ik heb alleen iriada ofzo gezien die enigzins in dat categorie valt. Maar je sprak in een meervoudsvorm?quote:
Ik verheug me nú alweer op de rasta-lama!quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verheug me nú alweer op de rasta-lama!
Haar dreadlock boyvriend (die gozer met die lange vette dreadlocks) 'schijnt' ook tot die categorie te behoren.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb alleen iriada ofzo gezien die enigzins in dat categorie valt. Maar je sprak in een meervoudsvorm?
De rest valt toch prima onder irriterende ER kandidaten.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verheug me nú alweer op de rasta-lama!
Oh ja het lopende lama skelet met deadlocksquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:20 schreef berney het volgende:
[..]
Haar dreadlock boyvriend (die gozer met die lange vette dreadlocks) 'schijnt' ook tot die categorie te behoren.![]()
Vandaar de meervoudsvorm.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ja het lopende lama skelet met deadlocks
Ik hoop dat ie vreemd gaat terwijl zijn wijfie weg is.
ja met lotus ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ja het lopende lama skelet met deadlocks
Ik hoop dat ie vreemd gaat terwijl zijn wijfie weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |