Jij bent Tim?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:42 schreef shroom84 het volgende:
Voor de echte fans:
http://shroom020.hyves.nl/
Je hyves is echt de shiznit ouwe!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:42 schreef shroom84 het volgende:
Voor de echte fans:
Lijkt mij ook, enerzijds.quote:
Dat is zo.. neem nou temptation island als voorbeeld.. je gaat mij niet vertellen dat een beetje normaal koppel na 1 dag (quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle theorieen ten spijt, ik heb er van genoten, het is een geniaal concept.
Natuurlijk wordt er gescript, zonder script geen programma.
Je weet als je naar een tv programma kijkt dat je genaaid wordt waar je bij staat. Jammer dan, het is wel leuk vermaak
Wat betreft Robinson ben ik het hier niet (of in mindere mate) mee eens. Dat soaps als The Osbournes, Hogan Rules, of welke andere soap met bekende danwel onbekende mensen (Belgen in de rimboe enz) extreem gescript zijn heb ik niet zoveel moeite mee. Maar Robinson heeft dat niet nodig. I.i.g. niet op de manier zoals gisteren met het duo Iraida en Tim. De natuurlijke omgeving, grootte van de groep, en de daarbijbehorende groepsdruk zijn voldoende voor leuke situaties. Daarom vond ik het ook wel jammer, ondanks dat ik me kapot heb gelachen om de rasta lama en zijn Oost-Europese import bruidquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle theorieen ten spijt, ik heb er van genoten, het is een geniaal concept.
Natuurlijk wordt er gescript, zonder script geen programma.
Je weet als je naar een tv programma kijkt dat je genaaid wordt waar je bij staat. Jammer dan, het is wel leuk vermaak
True, true. Alleen ik vind het wel vrij sad als dit een kloon is danquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, enerzijds.
Maar er zitten me een paar gewiekste klooners op FOK!.
Dude je bent zeker weten een kloon. Als je je voor het eerst op deze site aanmeldt ga je echt niet de statistieken in je profiel op verborgen instellen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:42 schreef shroom84 het volgende:
Voor de echte fans:
Ik ben ook niet gecharmeerd van Lotus. Ze had ook eerst haar iritaties naar Iraida kunnen ventileren ipv meteen haar bakkes open te trekken met d'r 'slettebak'quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:37 schreef itsme het volgende:
Ik ben blijkbaar een van de weinige hier maar ik vind die Lotus juist een walgelijk wijf.![]()
Ze voelt zich heel wat omdat ze wist dat die 2 niet goed in de grope liggen. Dan durft ze wel.
En Tim dapper dat hij toch blijft!!!
Prachtig met dat stelletje . Ik heb me rot gelachen.
Wat dacht je van die Limburgse ex militair. Heeft een bril, is betweterig en gaat er hopelijk ook aan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Ik moest gisteren ook even aan Lord of the Flies denken, toen Tim met pan het kamp uitliep. Maar wie in deze versie Piggy is, daar ben ik nog niet over uit.
Ze zal er nog wel lang inblijven, want haar opmerking had niet echt veel invloed, maar nu is ze vast een beetje geïntroduceerd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Farrah heet ze, en ja ik mag haar...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
want haar opmerking had niet echt veel invloed
Morgen eens kijkenj danquote:
Ja nouja, het is beter voor mijn prestaties dat ik nu al een kwartier lag te slapen ofzo, maja. Morgen kijk ik en nu ga ik slapen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:02 schreef BVO het volgende:
Ze komen nu pas. Of je kan nu niet kijken, dan heb ik niks gezegd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |