Ze zal er nog wel lang inblijven, want haar opmerking had niet echt veel invloed, maar nu is ze vast een beetje geïntroduceerd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Farrah heet ze, en ja ik mag haar...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
want haar opmerking had niet echt veel invloed
Morgen eens kijkenj danquote:
Ja nouja, het is beter voor mijn prestaties dat ik nu al een kwartier lag te slapen ofzo, maja. Morgen kijk ik en nu ga ik slapen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:02 schreef BVO het volgende:
Ze komen nu pas. Of je kan nu niet kijken, dan heb ik niks gezegd
.
Eensch, een veel te grote bek in combinatie met die mentaliteit van "eerst reageren, dan pas nadenken" en een opgeblazen ego. Doet het leuk in zo'n programma natuurlijk, en je weet ook niet wat er allemaal aan gemanipuleerd is om het zo over te laten komen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:37 schreef itsme het volgende:
Ik ben blijkbaar een van de weinige hier maar ik vind die Lotus juist een walgelijk wijf.![]()
Ze voelt zich heel wat omdat ze wist dat die 2 niet goed in de grope liggen. Dan durft ze wel.
Lotus spoort inderdaad ook niet. Ik kan me wel voorstellen dat het ergelijk is als er mensen bij zijn die geen hol uitvoeren en maar klagen over het ontbreken van de luxe maar ik zou daar geen greintje energie insteken. Er komt vanzelf de gelegenheid om ze er uit te stemmen en dat zou ik dan doen. Lotus niet, die wil even haar stoere zelf laten gelden. Mijn conclusie is dan ook dat ze alledrie geschift zijn. Wel vermakelijk voor het programma, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:42 schreef spearhead het volgende:
[..]
Eensch, een veel te grote bek in combinatie met die mentaliteit van "eerst reageren, dan pas nadenken" en een opgeblazen ego. Doet het leuk in zo'n programma natuurlijk.
Van expeditierobinson.net :quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef kepler het volgende:
wie zijn er allemaal mee gestopt? Is er ergens een overzichtje?
En Joey, dat was die gast die een klein beetje iets weg had van Tim qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan me alleen Joop en Iraida herinneren.
Jep, op de site van expeditie robinson staan nu ook alle kandidaten die weg zijn gegaan (in zwart-wit)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:04 schreef mrcool het volgende:
Is die Iraida nou eigenlijk wel weg? Het was een beetje onduidelijk voor mij of ze nou daadwerkelijk op die boot zat, ze zat namelijk met Tim op het strand voor het laatst dat ze in beeld was. Hoe dan ook hoop ik wel dat ze is opgerot en die Tim mag mee van mij. Wat een stelletje idioten zijn die 2. En die Tim is niets meer dan een loopjongen voor zijn vriendin die denkt dat ze mooier is dan ze daadwerkelijk is. Aan haar hoofd te zien lijkt het er wel op dat ze tegen een muur aan is gelopen! En Tim maar stoer doen dat die Lotus zo lelijk is en een billenkin (of zoiets) heeft, is mij wel weer duidelijk dat ie al een hele tijd niet meer in een spiegel heeft gekeken met zijn rotkop!
Zelfs de rode bank bij Jensen is te hoog gegrepen voor die 2.
In de eerste aflevering zeiden ze dat ze op de helft van de expeditie nog maar tien mensen over wilden hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef KaiN het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen alweer opstappen na die paar dagen baal ik toch weer dat ik niet heb geprobeerd erin te komen. Maarja teveel te doen enzo.... Die gasten zijn toch echt te triest. Je gaat daar heen, je wil winnen, wacht minstens 4 weken wie er al vertrokken is. Ik vindt ook in zo'n grote groep verder komen en een positie innemen een vorm van overleven. Doet me soms beetje denken aan Lost![]()
Ik dacht trouwens dat ze in 4 weken nog maar 10 mensen over wilden hebben? Klopt dit?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef shroom84 het volgende:
alleen heeft dat "leeghoofdig modelletje" wel VWO gedaan..
ennuhh.. gelukkig zit ik er nog in.. all eyes on ME! ...langleve de kijkcijfers hahahaha
http://shroom020.hyves.nl
quote:
Nouhou VWO daar kom je ver meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef shroom84 het volgende:
ennuhh.. gelukkig zit ik er nog in.. all eyes on ME! ...langleve de kijkcijfers hahahaha
Dat zegt niets hoor VWO.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef shroom84 het volgende:
Rot op kloon!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef shroom84 het volgende:
lekkere gare kutkloonquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef shroom84 het volgende:
DUH, heb je niet gekeken dan???quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:14 schreef Liquidootje het volgende:
Over welke leeghoofdige nepmodelletjes heb je het?
Ik heb alleen iriada ofzo gezien die enigzins in dat categorie valt. Maar je sprak in een meervoudsvorm?quote:
Ik verheug me nú alweer op de rasta-lama!quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verheug me nú alweer op de rasta-lama!
Haar dreadlock boyvriend (die gozer met die lange vette dreadlocks) 'schijnt' ook tot die categorie te behoren.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb alleen iriada ofzo gezien die enigzins in dat categorie valt. Maar je sprak in een meervoudsvorm?
De rest valt toch prima onder irriterende ER kandidaten.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verheug me nú alweer op de rasta-lama!
Oh ja het lopende lama skelet met deadlocksquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:20 schreef berney het volgende:
[..]
Haar dreadlock boyvriend (die gozer met die lange vette dreadlocks) 'schijnt' ook tot die categorie te behoren.![]()
Vandaar de meervoudsvorm.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ja het lopende lama skelet met deadlocks
Ik hoop dat ie vreemd gaat terwijl zijn wijfie weg is.
ja met lotus ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ja het lopende lama skelet met deadlocks
Ik hoop dat ie vreemd gaat terwijl zijn wijfie weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |