quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Die twee (Iraida en rapper dreadlock) zijn zoooooooo nep en gemaaktIk geloof er helemaal niets van
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef babette21 het volgende:
kenden die twee elkaar al, of zijn ze op de boot/eiland vriendjes geworden?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Wat een iditoten daar op dat eiland. Zoveel ophef omdat iemand die ze niet mogen een pan wilt lenen![]()
^ Dat wilde ik nog posten![]()
Ik lust ook geen visquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:08 schreef DuchessX het volgende:
"Oh nee bah er zit vis in"
Iraida lust geen vis.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze vooraf al een koppel waren.
Is ze irl ook zo dom?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, ze zijn écht!
(Ik verdenk Iraida er overigens van voor de lijn mee te doen, lol.)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:19 schreef Quyxz_ het volgende:
iraida is een actrice trouwens, ze kan nooit een model zijn met die tanden
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef partijman het volgende:
wie o wie weet haar website
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:23 schreef mikerw het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren op dat eiland??? of is het alleen maar zitten, vissen, eten, Tim en Lotus?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:24 schreef DuchessX het volgende:
Sommige mensen hebben zich vantvoren blijkbaar niet goed gerealiseerd waar ze aan begonnen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:28 schreef mikerw het volgende:
Tsjeeeees, wat een loseeeeeers. Waarom schrijf je je dan in? het is toch overleven??? Dus ook de saaiheid en trieste kneuzen overleven.
Fantastisch jaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap die Tim op zich wel, die heeft zich dankzij die slet in de nesten gewerkt en dan laat ze hem in de steek
Wel haar Hyvesquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef partijman het volgende:
wie o wie weet haar website
quote:En die vrouw was vanaf het begin (op schiphol) al bezig met mij..
Ze had het op mij ''gemunt'' vertelde ze iederreen.. en hoe erg k spuugen ook vind..
Zij heeft het echt verdiend..
Spugen is toch geen gepaste reactie op "slettebak"? Daarna meende ik Iraide k*nk*rhoer te roepen. Stelletje zwakzinnigen zijn het.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef Roi het volgende:
Pfff wat heeft iedereen tegen Tim. Hij is vreemd maar ik snap het wel (vanaf zijn perspectief) dat hij die troel in haar gezicht spuugde. Je doet zoiets niet maar die vrouw is precies zo'n type door zijn vriendin zomaar een slettebak te noemen.
En ik vond het ook erg flauw dat ze zo'n ophef maakte dat hij die wok even wou lenen.
rasta-lamaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef Ang3l het volgende:
"Zo gaan we toch geen afscheid nemeeeeeen!"
Ocherm meiske toch. Eerst geen voorzieningen, dan gene privacy, vieze bouillion en stinkende mensen en dan OOK nog eens ruzie met je rasta-lama?
Familie van Tim? Familie van Frida Fuckface?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef Roi het volgende:
Pfff wat heeft iedereen tegen Tim. Hij is vreemd maar ik snap het wel (vanaf zijn perspectief) dat hij die troel in haar gezicht spuugde. Je doet zoiets niet maar die vrouw is precies zo'n type door zijn vriendin zomaar een slettebak te noemen.
En ik vond het ook erg flauw dat ze zo'n ophef maakte dat hij die wok even wou lenen.
Heel mooiquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
Gaat die Iraida weg zonder het tegen haar vriendje te vertellen.![]()
rasta-lamaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef Ang3l het volgende:
"Zo gaan we toch geen afscheid nemeeeeeen!"
Ocherm meiske toch. Eerst geen voorzieningen, dan gene privacy, vieze bouillion en stinkende mensen en dan OOK nog eens ruzie met je rasta-lama?
Als je de wokken aan Tim uitleent, willen de anderen ook een wok hebben ('ja maar, Tim mocht er ook één lenen, waarom ik niet?'). Dan ben je ze zo allemaal kwijt en kun je niet meer koken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef Roi het volgende:
Doe eens even normaal tegen andere posters hier?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Cairon het volgende:
Of ben je zelf begiftigd met het mongoloide syndroom dat die twee al heeft verwrongen tot asociale achterbakse, misvormde, rattensmoeltjes?
Ik weet niet waarom.. maar ik voel me wel aangetrokken tot haar ..quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:24 schreef Toeps het volgende:
http://www.modelmayhem.com/member.php?id=331675 Deze ook nog trouwens.
Ja, vuile vette kankerhoer, ik hoop dat je hier wat afvalt met je... Nou ja, zo iets. Daarna zat Tim haar ook de hele tijd op haar uiterlijk te bekritiseren, net als over die ene man die de wok terug wilde pakken, dat ie zo dik was dat ie haast niet op zijn benen kon staan of iets dergelijks. Dat vind ik wel ontzettend fout. Misschien zelf uiterlijk-geobsedeerd? Jezelf beter voelen dan anderen omdat je slanker bent? Vond het geen stijl.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Spugen is toch geen gepaste reactie op "slettebak"? Daarna meende ik Iraide k*nk*rhoer te roepen. Stelletje zwakzinnigen zijn het.
En die wok zou ik ook niet uitlenen aan die debielen, straks gaan ze er mee vissen of iets dergelijsWeg wok.
Vergeet niet dat ze er minstens een dag of 4 tussenuit geknipt hebben, pas ergens rond de 4de of 5de dag kregen ze de opdracht om 1 groot kamp te bouwen ipv allemaal afzonderlijke kampjes.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef Timmai het volgende:
mensen die na 2 dagen al zeggen "dat ze het helemaal zat zijn"
Nee ik zou het zelf nooit doen maar die vrouw is toch van hetzelfde niveau. Iemand zomaar een slettebak noemen omdat ze haar 'vuil aankeek'.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Spugen is toch geen gepaste reactie op "slettebak"? Daarna meende ik Iraide k*nk*rhoer te roepen. Stelletje zwakzinnigen zijn het.
En die wok zou ik ook niet uitlenen aan die debielen, straks gaan ze er mee vissen of iets dergelijsWeg wok.
Idd. Ongelooflijk gewoon. Dat die Tim ook gewoon niet doorheeft wat voor vrouw die Iraida is (het was overduidelijk)quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, vuile vette kankerhoer, ik hoop dat je hier wat afvalt met je... Nou ja, zo iets. Daarna zat Tim haar ook de hele tijd op haar uiterlijk te bekritiseren, net als over die ene man die de wok terug wilde pakken, dat ie zo dik was dat ie haast niet op zijn benen kon staan of iets dergelijks. Dat vind ik wel ontzettend fout. Misschien zelf uiterlijk-geobsedeerd? Jezelf beter voelen dan anderen omdat je slanker bent? Vond het geen stijl.
Zo hey, jij bent stoer!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Cairon het volgende:
[..]
Familie van Tim? Familie van Frida Fuckface?
Of ben je zelf begiftigd met het mongoloide syndroom dat die twee al heeft verwrongen tot asociale achterbakse, misvormde, rattensmoeltjes?
Niet "zomaar" maar na een week lang tegen dat luie duo aan te hebben gekeken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee ik zou het zelf nooit doen maar die vrouw is toch van hetzelfde niveau. Iemand zomaar een slettebak noemen omdat ze haar 'vuil aankeek'.
Weird.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:47 schreef Timooon het volgende:
http://www.modelmayhem.com/member.php?id=381448
Die reacties van Iraida daar![]()
Toch zou ik liever de oorspronkelijke ER muziek terug horen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Die pirates of the carribean muziek blijft vet om te horen![]()
In één van die reacties geeft ze de link naar de hyves van Lotus.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:47 schreef Timooon het volgende:
http://www.modelmayhem.com/member.php?id=381448
Die reacties van Iraida daar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |