abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53787910
Ik vind het weer leuk
pi_53788590
quote:
Maar dat zegt ze alleen maar omdat ze zelf zo fokking lelijk is.
Moet je kijken hoe ze eruit ziet.
Ze is echt een monster gewoon.
Een hele dikke buik.
Een hele lelijke kop.
Een billen kin waar nog poep aan hangt.
Aldus Tim

Zeker zijn eigen hoofd nog nooit gezien
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:18:59 #178
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_53789210
Ik vond het weer erg vermakelijk gisteren. Wel verbazingwekkend dat er zóveel mensen opgeven na een paar dagen. Ik snap best dat het iets heel anders is als je had verwacht. (Het rsutieke eilandgevoel gaat er wel een beetje vanaf als je met 80 man in de rij staat voor je eten ), maar ik kan het me toch moeilijk voorstellen: je vliegt naar de andere kant van de wereld, zit daar, weet dat er over niet al te lange tijd nog maar een aantal mensen over zijn... Dan gá je er toch voor?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:21:37 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53789247
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:47 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

Aldus Tim

Zeker zijn eigen hoofd nog nooit gezien
Wat een in- en intriest figuur, samen met zijn prinsesje. Leuke relatie ook, als de één zonder overleg besluit de expeditie te staken. Volgens mij hoopte prinsesje dat Tim haar voorbeeld zou volgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:35:19 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53789524
Ik heb me suf gelachen toen zij vertrok zonder overleg met hem!
Geef hem groot gelijk dat hij daar pissig over is.
Wel jammer op zich, want zij had nog wel voor wat meer ergernis-tv kunnen zorgen.

Een van de opmerkelijke opmerkingen voor mij was die van die ex-militair (degene die op een gegeven moment die belgische para aan ging vallen) 'ik ben bang dat zij straks immuniteit krijgen'. Flinke aap uit de mouw daar.
pi_53789867
Denk ik half 10, ga dit ff kijken. Is het in Belgie al om half 9 Werd em dus niet....
Vanavond maar ff ergens ophalen dan
O+ BlaBlub O+
pi_53790033
Echt , Lotus legt uit dat ze in het gezicht gespuugd was en dat mensen haar tegen moesten houden anders..... maar dan zie je de beelden meteen naar haar uitleg en dan zie je haar alleen maar verbaasd kijken en geen hond die haar tegen hoeft te houden
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_53790058
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Echt , Lotus legt uit dat ze in het gezicht gespuugd was en dat mensen haar tegen moesten houden anders..... maar dan zie je de beelden meteen naar haar uitleg en dan zie je haar alleen maar verbaasd kijken en geen hond die haar tegen hoeft te houden
Ze zei dat ze eerst even perplex stond en daarna mensen haar tegen moesten houden.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53790059
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:49 schreef neggix het volgende:
Denk ik half 10, ga dit ff kijken. Is het in Belgie al om half 9 Werd em dus niet....
Vanavond maar ff ergens ophalen dan
De aflevering is ook hier terug te zien
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:07:42 #185
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53790257
ik denk eigenlijk dat die Tim nog wel eens kan bijdraaien zodra zijn vriendin weg is. Hij bedoelt het volgens mij meestal wel goed, maar wordt een beetje meegesleept door die vriendin van hem Ook erg netjes dat hij zijn excuus kwam aanbieden en beetje raar dat die Lotus dat vervolgens niet accepteerd

Wel leuke TV
The line is a dot to you!
pi_53790380
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:58 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ze zei dat ze eerst even perplex stond en daarna mensen haar tegen moesten houden.
Nou als mensen haar tegen moesten houden, had ik dat graag nog gezien
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:16:22 #187
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_53790455
hier kun je het binnenkort ook wel terug zien
http://expeditierobinsongemist.nl/
pi_53791172
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:07 schreef kepler het volgende:
ik denk eigenlijk dat die Tim nog wel eens kan bijdraaien zodra zijn vriendin weg is. Hij bedoelt het volgens mij meestal wel goed, maar wordt een beetje meegesleept door die vriendin van hem Ook erg netjes dat hij zijn excuus kwam aanbieden en beetje raar dat die Lotus dat vervolgens niet accepteerd

Wel leuke TV
Raar? Als iemand mij in mijn gezicht spuugt en dezelfde dag nog schoorvoetend sorry komt zeggen kan die persoon ook opbokken.
Ik word liever op mijn bek gemept dan in mijn gezicht gespuugd, dat is echt laag.

Maar wat een ongelooflijke grote groep losers die weggaan, gewoon omdat er teveel mensen zijn, dat is het spel waar je je voor hebt ingeschreven. Speel het dan!

Nederlanders zijn gewoon te nuchter voor een spel als Suvivor / Robinson . Dat blijkt wel weer.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_53791204
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Nou als mensen haar tegen moesten houden, had ik dat graag nog gezien
Ik ook . Vond het wel mooi om te zien hoe die Tim eerst spuugde en daarna niet wist hoe snel ie zo ver mogelijk naar achter moest lopen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:52:41 #190
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53791328
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Raar? Als iemand mij in mijn gezicht spuugt en dezelfde dag nog schoorvoetend sorry komt zeggen kan die persoon ook opbokken.
Ik word liever op mijn bek gemept dan in mijn gezicht gespuugd, dat is echt laag.
iemand uit het niets (dat gaf ze zelf toe toch?) slettebak noemen is ook geen normale manier van omgaan met mensen. Tuurlijk had hij nooit moeten spugen, maar daarom biedt hij dus zijn excuses aan. Het minste wat die Lotus had kunnen doen is het accepteren, het is niet alsof zij niks heeft gedaan en zich gedraagt als een Engeltje

Het blijft een vreemde ruzie, Lotus had haar natuurlijk niet zomaar mogen uitschelden, maar hij had haar zeker niet in het gezicht moeten spugen
pi_53791580
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:52 schreef kepler het volgende:

[..]

iemand uit het niets (dat gaf ze zelf toe toch?) slettebak noemen is ook geen normale manier van omgaan met mensen. Tuurlijk had hij nooit moeten spugen, maar daarom biedt hij dus zijn excuses aan. Het minste wat die Lotus had kunnen doen is het accepteren, het is niet alsof zij niks heeft gedaan en zich gedraagt als een Engeltje

Het blijft een vreemde ruzie, Lotus had haar natuurlijk niet zomaar mogen uitschelden, maar hij had haar zeker niet in het gezicht moeten spugen
Klopt, zij had in eerste instantie gewoon haar grote smoel moeten houden, maar als iemand mij in mijn gezicht spuugt is het gewoon einde verhaal. Ik probeer haar gedrag niet goed te praten, maar ik snap haar wel, neemt niet weg dat ze d'r bek had moeten houden.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:09:39 #192
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53791715
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Klopt, zij had in eerste instantie gewoon haar grote smoel moeten houden, maar als iemand mij in mijn gezicht spuugt is het gewoon einde verhaal. Ik probeer haar gedrag niet goed te praten, maar ik snap haar wel, neemt niet weg dat ze d'r bek had moeten houden.
ik zou de excuses opzich wel aanvaard hebben, met de kanttekening dat het echt nooit meer moet gebeuren. Maar misschien ben ik wel te makkelijk in zulke dingen Het was een impulsieve reactie en door zijn excuses aan te bieden liet hij wel zien dat hij wist dat hij fout zat. Het blijft verder wel een vreemde gast, maar misschien komt dat omdat hij in de 'ghetto' opgegroeid is (of zich iig zo opstelt )
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:12:19 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53791774
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:09 schreef kepler het volgende:

Het blijft verder wel een vreemde gast, maar misschien komt dat omdat hij in de 'ghetto' opgegroeid is (of zich iig zo opstelt )
Ik vind hem echt zo'n typisch rijkeluiszoontje wat zich afzet tegen zijn milieu voor meer streetcredibility.
pi_53791860
Iraida vind ik trouwens ook niet echt mooi als model. Echt met wat fotoshop is tegenwoordig iedereen model
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:16:48 #195
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53791895
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind hem echt zo'n typisch rijkeluiszoontje wat zich afzet tegen zijn milieu voor meer streetcredibility.
nu je het zegt
pi_53791971
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef kepler het volgende:

[..]

nu je het zegt
Hij lijkt me zo'n gast die een meid in haar gezicht klapt als zijn vriendin ruzie heeft met die meid.

En zo'n beschrijving zegt eigenlijk al genoeg over iemand; laf, simpel, dom en onzeker.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:24:20 #197
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53792066
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hij lijkt me zo'n gast die een meid in haar gezicht klapt als zijn vriendin ruzie heeft met die meid.

En zo'n beschrijving zegt eigenlijk al genoeg over iemand; laf, simpel, dom en onzeker.
hij lijkt me vooral iemand die alles ervoor zou doen om zijn vriendin tevreden te houden... dus ook haar verdedigen en ruzie zoeken omdat zij het eten niet lust. Ik denk (maar kan er natuurlijk gigantisch naast zitten, omdat de producers iemand heel anders kunnen neerzetten dan ze echt zijn) dat hij dus flink zal bijdraaien als die vriendin eenmaal weg is van het eiland. We zullen zien
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:05:17 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53792990
Is dit Tim ER? Zijn foto staat wel op die pagina.

http://www.hiphopnet.nl/nieuws/293
quote:
Tim Schoegje (21), beter bekend als de producer en rapper Shroom en onlangs uitgeroepen tot ‘FunX Talent’, brengt een disstrack uit naar de beruchte labels Loyalty Records en Quan Records. Onder dezelfde titel “Loyaliteit” die hij ook produceerde voor Negativ’s debuutalbum Negativitijdperk haalt hij uit naar A&R Managers Jeriano Braaf alias Jan de Man en Björn Sno.

De track ‘Loyaliteit’ is een featuring met rapper Bilal die ook slechte ervaringen heeft overgehouden aan de samenwerking met Loyalty Records en Quan Records. Zowel Bilal als Shroom deinzen niet terug in hun woorden. Shroom: “Ze zijn me nog genoeg geld schuldig, en het is algemeen bekend hoe zij te werk gaan. Waarom denk je dat Negativ niet meer onder hun hoede valt? Het zijn amateurs”. Volgens Bilal zijn het een stel ronselaars: “Kleine akelige negers strooien rond met clips anders krijgen ze nooit van hun leven pussy van chicks”. Binnenkort zal de disstrack ook verschijnen op de mixtape ‘Drugs, Buit & Bitches’ van Shroom.
En ik neem aan dat deze Bilal niet dé Bilal is? ( http://www.bilal-the-man.com/ ) Dat is namelijk van een aardig niveau, imho.
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:07:58 #199
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53793054
Ja, dat is Tim.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:14:47 #200
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53793227
wie zijn er allemaal mee gestopt? Is er ergens een overzichtje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')