dat ziet er keurig uit toch niks op aan te merken, mooie portofolio.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef sweboy het volgende:
www.hkproductions.nl/Portfolio.zip - grootste gedeelte van mijn portfolio
Dank je, de bedoeling was om het een beetje in de nieuwe Football Manager 2008 lay-out te laten verschijnen..quote:
Het ging meer om de talenten van FM2007/2008quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:36 schreef Knoekie het volgende:
Ziet er goed uit. (Speel het zelf ook) Ik zou het alleen leuker vinden om wat spelers uit de Nederlandse competitie in dat plaatje te zien.ipv altijd maar weer die Rooney
Post maar, zoek wel een kleine uitdaging.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
Is er iemand die een tekening van mij, in vector art zou kunnen en willen maken?
Van welke template site heb je deze afbeeldingen ?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef sweboy het volgende:
www.hkproductions.nl/Portfolio.zip - grootste gedeelte van mijn portfolio
euhm, geen? Zijn allemaal voor klanten gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:33 schreef mvc het volgende:
[..]
Van welke template site heb je deze afbeeldingen ?
Da's niet voor hier he, maak zelf een topic aan schobbejakquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar kan je t-shirts laten drukken (liefst online winkel)
Op mij komen die ontwerpen ook erg 'templaterig' over. Ook valt me het verschil in kwaliteit op met de ontwerpen op je website (http://www.hkproductions.nl/).quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef sweboy het volgende:
[..]
euhm, geen? Zijn allemaal voor klanten gemaakt
KLopt, die 3 sites zijn gemaakt voordat we een ontwerper hebben ingehuurd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:20 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Op mij komen die ontwerpen ook erg 'templaterig' over. Ook valt me het verschil in kwaliteit op met de ontwerpen op je website (http://www.hkproductions.nl/).
Ontwerpen zoals http://www.multikeukens.nl/ , http://www.parasols.nu/ en http://www.rocsprintcup.nl/ die ook van HK productions afkomen zien er een stuk slechter uit dan de referenties in dat zip bestand. Hoe verklaar je dit?
Dus je loopt hier te patsen met andermans werk...quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:41 schreef sweboy het volgende:
[..]
KLopt, die 3 sites zijn gemaakt voordat we een ontwerper hebben ingehuurd.
Waarom zal ik voor alles een ander topic aanmaken, waarschijnlijk weten de mensen die op dit topic klikken vast wel een goede site...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Da's niet voor hier he, maak zelf een topic aan schobbejak![]()
Ik ook. En daardoor besloot ik aangepaste foutmeldingen voor mijn webserver te maken. (De server heet koelkast)quote:
Design: kaal, te basic, probeer speels te zijn en je niet aan standaarden te houden!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:00 schreef HarryP het volgende:
Omdat mijn website www.mijnCV.com ook een nieuw design heeft de vraag maar even hier.
Wie heeft er IE6 en kan mij een screenshot bezorgen van de website. De menu knoppen zijn namelijk alpha blend png-tjes en ik wil zien of dat nu wel goed werkt met IE6.
Opmerkingen over het design zijn ook welkom.
Screenshot kan ik je even niet geven, maar het ziet er precies hetzelfde uit in IE6 als in FFquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:00 schreef HarryP het volgende:
Omdat mijn website www.mijnCV.com ook een nieuw design heeft de vraag maar even hier.
Wie heeft er IE6 en kan mij een screenshot bezorgen van de website. De menu knoppen zijn namelijk alpha blend png-tjes en ik wil zien of dat nu wel goed werkt met IE6.
Opmerkingen over het design zijn ook welkom.
erg cool vector gebeuren is iets waar ik nog nooit aan toegekomen ben.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:18 schreef donroyco het volgende:
Tweede keer met Photoshop PenTool (na uitleg) geprobeerd om een 'VectorArt'-wannabe-tekening te maken:
[ afbeelding ]
Comments?
Eerste keer was dit: >KLIK<
Ik heb geen tuts gebruikt, alleen met de pentool van alles uitgeprobeerd hoe het werkte...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Ziet er echt heel erg mooi uit die vector art tekening, ben dan toch wel benieuwd. Gewoon aanleren door te oefenen of toch ook met behulp van tuts?
@donroyco: Bedankt voor de screenshot. Het werkt zoals het moet werken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:33 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
hmzz harryP tis niet echt super je site, saai en straalt niet echt iets uit.
het word een commerciele site neem ik aan? probeer dat dan ook uit te stralen, eerste indruk van een site is belangrijk voor dat je je gegevens er aan toe vertrouwd.
ziet er niet profesioneel/gelikt uit atm.
Als die sites je voorbeeld zijn, waarom maak je dan geen gebruik van gradients die van donker naar licht lopen? Nu is je site een massief brok internet, dan wordt het al wat losser, maar niet te druk...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:11 schreef HarryP het volgende:
[..]
@donroyco: Bedankt voor de screenshot. Het werkt zoals het moet werken.
Het wordt geen commerciele site ik ga er geen geld mee verdienen.
Ik vind het belangrijk dat de site de aandacht niet te veel afleid van de content.
Zelf vind ik de site wel mooi maar smaken verschillen. Overigens de pixels op de i komen natuurlijk nog.
Ik heb ook nog even gekeken naar andere sites waar ik graag een voorbeeld aan wil nemen
www.google.nl
www.live.com
http://home.live.com/
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:18 schreef donroyco het volgende:
Tweede keer met Photoshop PenTool (na uitleg) geprobeerd om een 'VectorArt'-wannabe-tekening te maken:
[ afbeelding ]
Comments?
Eerste keer was dit: >KLIK<
Update, alleen d'r haar nog, maar dat is het meeste werkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:36 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
Alleen jammer dat het zoveel tijd kost om er een te maken...![]()
Ja, maar ik begin er voorlopig niet aan, als je het goed wil doen ben je dagen, zo niet weken bezig met één pic.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Update, alleen d'r haar nog, maar dat is het meeste werk[ afbeelding ]
En ja, het duurt vrij lang om zoiets te maken, maar als je het een beetje oefent kan het al sneller![]()
Maar da's in Illustrator, ik doe het oldskool in Photoshopquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb nog wel een vector gemaakt van een apple computer
(ik zet hem zo online eerst eemtjes eten)
Volgens mij doen de meeste de uitlijning in illustrator en het kleuren in photoshop..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar da's in Illustrator, ik doe het oldskool in Photoshop
Ja, dat klopt welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgens mij doen de meeste de uitlijning in illustrator en het kleuren in photoshop..
het is wat onoverzichtelijk...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel
Crosspost:
Football Manager 2008 #2: In stores now!
![]()
oldskool PS??? Volgens mij gaat Illustrator al even lang of bijna evenlang mee en is illustrator toch echt het vector programma. Zoals de naam het als zegt, PS is voor foto's. Dus zou eerder zeggen oldskool Illustrator...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar da's in Illustrator, ik doe het oldskool in Photoshop
quote:
Indrukwekkende staaltje's design ppl!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:47 schreef Pat-man het volgende:
[..]
oldskool PS??? Volgens mij gaat Illustrator al even lang of bijna evenlang mee en is illustrator toch echt het vector programma. Zoals de naam het als zegt, PS is voor foto's. Dus zou eerder zeggen oldskool Illustrator...
Werk sinds '98 met PS en AI en zou niet meer weten wat ik zonder beiden zou moeten...
Hier een klein dingetje wat ik tijdens vervelen heb zitten maken... (is niet af ofzo)
[ afbeelding ]
Wel typisch dat veel van die screens van je spaanse(of welke taal dan ook) menu items hebben. Of je loopt de boel te bedonderen hier of je wordt bedonderd door je 'designer', want dan gebruikt hij templates waar jij weer voor betaald..quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:41 schreef sweboy het volgende:
[..]
KLopt, die 3 sites zijn gemaakt voordat we een ontwerper hebben ingehuurd.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:20 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Op mij komen die ontwerpen ook erg 'templaterig' over. Ook valt me het verschil in kwaliteit op met de ontwerpen op je website (http://www.hkproductions.nl/).
Ontwerpen zoals http://www.multikeukens.nl/ , http://www.parasols.nu/ en http://www.rocsprintcup.nl/ die ook van HK productions afkomen zien er een stuk slechter uit dan de referenties in dat zip bestand. Hoe verklaar je dit?
nice, zo zie ik fobo's graagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:51 schreef Jimbo het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/1424
staan wat nieuwe ontwerpjes voor t fobo
Tja ehm, heel standaard en de kleuren vloeken echt niet normaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef star01 het volgende:
tvp
'n simpel backgroundje voor mn hyves...crits??
[ link | afbeelding ]
De kleuren zijn veel te vel als achtergrond...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef star01 het volgende:
tvp
'n simpel backgroundje voor mn hyves...crits??
[ link | afbeelding ]
De taal is Lorem Ipsum en is afgeleid van het latijn. De taal zelf is betekenloos, deze taal wordt meestal gebruikt door professionals om o.a. templates te maken voor websites.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wel typisch dat veel van die screens van je spaanse(of welke taal dan ook) menu items hebben. Of je loopt de boel te bedonderen hier of je wordt bedonderd door je 'designer', want dan gebruikt hij templates waar jij weer voor betaald..
Maar die menu dingen lijken wel verdacht veel op spaans...quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De taal is Lorem Ipsum en is afgeleid van het latijn. De taal zelf is betekenloos, deze taal wordt meestal gebruikt door professionals om o.a. templates te maken voor websites.
Omdat de taal nietszeggend is, kun je dus ook niemand beledigen of discrimineren en dat is nog een reden dat deze taal gebruikt wordt.
Meer info
Je bedoeld die groene site? Kan het niet zo zijn dat die in het spaans moet zijn voor zijn klant? Het enigste rare is.. die site is copywriighted 2006...quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar die menu dingen lijken wel verdacht veel op spaans...
Dat met die header heb je mooi opgelost.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef wc-eend het volgende:
Nadat mijn laptop een poosje ter reparatie weg was, ben ik nu weer wat bezig geweest voor mijn schoonouders..
Klik
De verschillende pagina's krijgen nog andere indelingen en dergelijke, het gaat nu meer of er mensen zijn die hun mening over logo, header, knoppen e.d willen geven..
De twee zwarte vlakken heb ik even gebruikt als vervanging voor plaatje..
ik zou de blauwe streep onder de header iets langer maken zodat ie gelijk met het menu staatquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef wc-eend het volgende:
Nadat mijn laptop een poosje ter reparatie weg was, ben ik nu weer wat bezig geweest voor mijn schoonouders..
Klik
De verschillende pagina's krijgen nog andere indelingen en dergelijke, het gaat nu meer of er mensen zijn die hun mening over logo, header, knoppen e.d willen geven..
De twee zwarte vlakken heb ik even gebruikt als vervanging voor plaatje..
Misschien kun je ze dan nog wat laten inspringen naar rechts?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef wc-eend het volgende:
... Ik zal de button's een tikkie kleiner maken.. maar krijg ik dan niet teveel witte ruimte?...
Complete legale versie kost rond de 700 euro..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:47 schreef star01 het volgende:
ken ik die Illustrator ergens (gratis) downloaden??? zo ja waar
ik werk nu met open Canvas maar is zwaar klote*
Studenten licentie is goedkoper..quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef star01 het volgende:
jezus... maar hopen dat ik die niet nodig heb voor mn opleiding dan
Goed punt, zal het direct veranderenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
Mooi, maar kies een ander font ipv dat standaard MS 'handwriting' font. Dat is het eerste wat mij opviel..
Ik vind de kleur erg fel groen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ontwerp voor de voorkant van een verslag, beetje gespeeld met brushes..
[ afbeelding ]
Van de eerste vind ik de header niet zo mooi. En de derde layout ziet er i.m.o. het beste uit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:48 schreef Monotomo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens TVP.
dit met een doel gemaakt of iets van een groter geheel? deed me meteen denken aan nijntje op de 1 of andere manier.. zal de manier van tekenen wel wezen en het hoog kiddo gehaltequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:19 schreef Sjoewe het volgende:
[ link | afbeelding ]
klik voor betere kwaliteit
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef Sjoewe het volgende:
Geen doel. Gewoon oefenen met tekenen op de pc. En ik had hier over gedroomd
Rofl, ik heb ook wel eens dat ik een droom uitwerk als ontwerp / tekeningquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef Sjoewe het volgende:
Geen doel. Gewoon oefenen met tekenen op de pc. En ik had hier over gedroomd
Schetsen, schetsen, schetsen en schetsenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef DaFrenk het volgende:
Lastig als het je soms totaal aan inspiratie ontbreektProbeer al weken vanalles uit voor een flyer.. maar alles wat ik maak blijft al snel weer liggen.
Eensch.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest voor een opdracht voor school een cd-hoesje maken. Maar eens geprobeerd iets in die stijl te maken die je tegenwoordig bijna overal ziet, vind het er altijd wel grappig uit zien.
[ afbeelding ]
Wel redelijk gelukt vind ik zelf.
Zelfde probleem hier, ik zit helemaal vast.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef DaFrenk het volgende:
Lastig als het je soms totaal aan inspiratie ontbreektProbeer al weken vanalles uit voor een flyer.. maar alles wat ik maak blijft al snel weer liggen.
Ziet er niet slecht uit, beetje donker misschien. Wat dacht je van een pentagram rond de schedel? Is die "halo" om de schedel trouwens de bedoeling?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
oke heb ook weer wat geknutseld en dit is er uit gekomen.
de achtergrond heb ik er gewoon ff voor de fun neer gezet want heb nog geen idee wat ik met die schedel voor de rest wil gaan doen... iemand nog een idee wat ik er mee moet gaan doen of wat er nog mist of wat er mooi past bij mijn schedeltje? ik ben ff inspiratie loos atm.
[ afbeelding ]
Da's idd behoorlijk lastig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:24 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
tsja heb een gebrek voor een photoshopper ..ben kleuren blind donkere en of "stevige" kleuren vind ik erg mooi..en zijn ook alleen maar zichtbaar voor me
Dat deed ik in het verleden ook vaak, maar als ik nu iets uitknip doe ik het meteen maar goed, want anders kun je het later nog een keer doen. Dubbel werk dus.quote:halo om de schedel heb ik ff gedaan omdat ik ff snel een achtergrondje er bij wou hebben, is dus een gebrek aan netjes allemaal uitsnijden.
Daar heb ik er ook nog een paar van liggen.quote:ging mij meer op de schedel zelf om daar wat mee te doen.. word een work in progress ben ik bang voorlopig
Gaaf!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze ging het om een wedstrijdje, om binnen 1 minuut een wallpaper te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geexperimenteerd met fractals in Photoshop
[ afbeelding ]
Ik hoorde southpark op de achtergrond en toen kreeg ik dit idee, nadat ik Idols had gekeken.
De southpark Characters heb ik ook zelf gemaakt en heb http://www.southparkstudios.com/community/mycharacter/ als voorbeeld genomen.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Gaaf!Die fractals knallen van het scherm af.
Heb je die Southpark characters ook zelf gemaakt?
... eerlijk gezecht valt het me een beetje tegen van je,..het is wel 1 minuut werkjes. maar bij de eerste zie ik een lens flarequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze ging het om een wedstrijdje, om binnen 1 minuut een wallpaper te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geexperimenteerd met fractals in Photoshop
[ afbeelding ]
Ik hoorde southpark op de achtergrond en toen kreeg ik dit idee, nadat ik Idols had gekeken.
Wat is er toch mis met een lensflare?quote:Op zondag 4 november 2007 14:14 schreef Kamermans het volgende:
[..]
... eerlijk gezecht valt het me een beetje tegen van je,..het is wel 1 minuut werkjes. maar bij de eerste zie ik een lens flareen de voorgrond en achtergrond vormen geen geheel.
2de en 3rde zijn wel leuk gedaan. alleen beetje slechte jpg copressie.
bij de 4de stoor ik me er enorm aan dat het idos teken zo wazig is. maarja je had geen tijd om die over te maken denk ik..
Cool!quote:Op zondag 4 november 2007 13:33 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De southpark Characters heb ik ook zelf gemaakt en heb http://www.southparkstudios.com/community/mycharacter/ als voorbeeld genomen.
Maar omdat het op die site maar beperkt is, heb ik besloten om ze zelf te maken.
Hier mijn PSD, als je zelf ook southpark characters wil maken.
Je hoeft me lensflare niet uit te leggen wat het doet, dat het goedkoop uitziet en filterachtig is een kwestie "tussen de oren" vind ik.quote:Op zondag 4 november 2007 14:43 schreef Kamermans het volgende:
lensflare ziet er gewoon te goedkoop en filterachtig uit.
lensflare's ontstaan doordat het licht schuin het objectief in komt, het licht weerkaats dan tussen de vershillende lensen heen en weer. Dit is dus iets wat je niet zomaar tegenkomt en zeker niet als de licht bron in het midden is.
het eindresultaat kan best wel zo zijn dat je de lensflare niet meer ziet, dan is het primaquote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef DarkManta het volgende:
Bij mij kom je over alsof de Lensflare maar een cheesy kut filtertje is, maar ik kan je bewerkingen laten zien, dat je niet eens aan denkt dat het met de lensflare is gedaan.
Zal er eens een keer een maken, kijken of het je opvalt.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef Kamermans het volgende:
[..]
het eindresultaat kan best wel zo zijn dat je de lensflare niet meer ziet, dan is het prima. het gaat ook helemaal niet op de manier waarop je iets maakt maar om het eindresultaat.
Daar ging het om...quote:Op zondag 4 november 2007 16:38 schreef Kamermans het volgende:
sorry maar vind het alsnog tutorial achtig, eerst bewerk je de lensflare in een orb, en daarna bewerk je de orb in een fractal
maar goed, het is waar dat er nu niet de standaard lensflare te zien is
Oke, en nu plaatjes....quote:
dat herhaaldelijk patroon wat je ziet bij die tekening die DarkManta een aantal post hierboven gezet heeft. die style is fractalquote:Op zondag 4 november 2007 17:49 schreef Flaccid het volgende:
Wat is fractal? Een effect?
Weet je, daar heb je een goed punt. En een belangrijke valkuil. De kunst is idd om het niet op te geven en toch door te gaan met bewerkingen, hoe vaak het ook niks wordt of hoe vaak je het ook aan moet passen of overnieuw moet doen. Het is alleen frustrerend en ontmoedigend en het wordt dan vaak een worsteling om er toch nog iets van te maken. En het is juist zo belangrijk om er lol in te houden.quote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef DarkManta het volgende:
[..]
...
In eerste instantie wilde ik die bewerking niet plaatsen, maar toch gedaan met een reden.
Namelijk als reden dat mensen niet bang hoeven te zijn als een beweking eens een keer kut is, en dan maar ophouden met bewerkingen met de gedachtte, tis toch maar allemaal kut bewerkingen.
Zelfs Mark, Ben Willmore, Scott Kelby maken ook kut bewerkingen en die blijven ook door gaan.
...
Meer info:quote:Op zondag 4 november 2007 17:49 schreef Flaccid het volgende:
Wat is fractal? Een effect?
Ik vind em wel cool en behoorlijk creepyquote:Op zondag 4 november 2007 23:13 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nou ben inmiddels weer met wat anders bezig en dit is het tot zo ver.. is het creepy genoeg??
heb de oogjes vanuit een digitale gasmasker weg gehaald, de kin en gaatjes gebeuren uit het masker van hannibal lector, en de vlekjes en spikes op der voorhoofd van een predator.
alles geblend en geprutst tot 1 kleur/geheel, vervolgens een photofilter er overheen gegooid en wat noise en lichtinval aangepast.
[ afbeelding ]
Zeg, wanneer ga jij semesters volgen? Mensen als jij wil ik in m'n projectgroep, ik kan zelf namelijk niet designenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef donroyco het volgende:
Voor school moeten maken, inmiddels ingeleverd en beoordeeld met een goed. De bedoeling was om een brochure te maken met daarin jouw 'merk-ik' en hoe je uitlegt hoe je te werk gaat bij het maken van een (potentiële) website...
[ afbeelding ]
clickable
Ik ben net met de propedeuse begonnen, dit was een onderdeel van de hele brochure.. maar daar staan adressen op etc.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg, wanneer ga jij semesters volgen? Mensen als jij wil ik in m'n projectgroep, ik kan zelf namelijk niet designen
Ik vind dit voorbeeld nog een beetje rommelig, maar ik zie leuke dingen langskomen in dit topic
het is wel handig om dat tegenwoordig ook in 1280x1024 en 1600x1200 te maken en wat breedbeeld resoluties.. ik heb zelf een 22"inch CRT bak @ 1792x1344 maar dat komt niet echt vaak voor..quote:Op woensdag 7 november 2007 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
Nee, origineel is 1024x768
preciesquote:Op woensdag 7 november 2007 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Breedbeeld is trouwens vaak 16:10, dus 1280*800 of 1680*1050.
Vind het nogal op Fantasy Island van celsojunior lijkenquote:Op woensdag 7 november 2007 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
Heb een wallpaper gemaakt, is het wat?
[ link | afbeelding ]
Ik vind hem erg mooi geworden. Heb ooit al een soortgelijk iets gezien, maar kan het nu niet meer terugvinden, uiteraard.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
Heb een wallpaper gemaakt, is het wat?
[ link | afbeelding ]
Heb meerdere van die dingen al voorbij zien komen, dus tjah... wat is origineel?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:17 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
Vind het nogal op Fantasy Island van celsojunior lijken![]()
[ link | afbeelding ]
Hoe heb je die "bloem" dan gedaan?quote:Op zondag 11 november 2007 19:19 schreef Crientj het volgende:
[ link | afbeelding ]
*klikbaar voor vergroting.
Simpel dingetje, Orb is gemaakt met de tutorial van DarkManta !
Maar, ga hem nog wel uitbreiden.
Lijkt op een standaard plaatje, geeft het kleur, copieert hem tich keer en dan elke kopie steeds wat draaien en dan kleiner maken..quote:Op maandag 12 november 2007 10:21 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Hoe heb je die "bloem" dan gedaan?![]()
Ah, ok, ziet er goed uit.quote:Op maandag 12 november 2007 10:30 schreef Crientj het volgende:
Het is oorspronkelijk een ster brush, maar hiervan heb ik een fractile gemaakt.
Ook dit komt voort uit een van de tutorials van DarkManta, maar hieraan zit ook een groot deel van mezelf in.
Mooie achtergrond, maar ik vind het silhouette er niet bij passen...quote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
Heb weer een soort gelijk wallpaper gemaakt, mijn vriendin wilde er graag 1
[ link | afbeelding ]
Ja, groter is misschien nog wel beter. Het gaat een onderdeel worden van een sitetje, maar daarvoor ben ik ook nog bezig met andere dingetjes eraan toevoegen.quote:Op maandag 12 november 2007 10:36 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ah, ok, ziet er goed uit.De pic op zich ook, trouwens, maar zou je niet beter wat groter kunnen werken? Dat geeft een pic vaak veel meer "impact"...
Ok, als het voor een site is, is de grootte misschien niet zo van belang. Maar de pic zelf zou er beter uitzien als ie minstens twee keer zo groot is, volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2007 11:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, groter is misschien nog wel beter. Het gaat een onderdeel worden van een sitetje, maar daarvoor ben ik ook nog bezig met andere dingetjes eraan toevoegen.
Voor mij is 700*700 best wel groot, maargoed. Misschien dat ik hem later nog flink uitbreid.
Het is until niet untillquote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
Heb weer een soort gelijk wallpaper gemaakt, mijn vriendin wilde er graag 1
[ link | afbeelding ]
niet zo jammeren.quote:Op maandag 12 november 2007 15:46 schreef mash_ het volgende:
ik zal nog is wat posten...
Beetje veel van hetzelfde, variatie in de karakters zelf, zijn minimaal.quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef mash_ het volgende:
ja ben ik weerik heb vandaag paar cartoons gemaakt in 3d
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 1e is ivm de voetbal wedstrijd van morgen. de anderen 3 naar aanleiding van nieuwsberichten
Leuk en erg mooi gedaan!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef Mr_Moon het volgende:
Deze middag in een flauwe bui (en na een culinaire debat met m'n Franse collega's) gemaakt:
[ afbeelding ]
Captain Gouda: to free the world of smelly cheese!
En natuurlijk z'n aartsvijand:
[ afbeelding ]
quote:Mr_Moon wacht op het telefoontje van Stan Lee
Komt door de compressie van Tinypic.com, files zijn gemaakt in Illustrator dus geen kartel randen in mijn bronfile...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:00 schreef Mardoek50 het volgende:
Leuk en erg mooi gedaan!Alleen jammer dat de randen wat kartelig zijn...
Beide lettertypes zijn imo niet fraai, check www.dafont.com voor fraaie lettertypes. Het is natuurlijk kwestie van smaak, maar "tribal" motieven voor een autoimport bedrijf? Het geeft als snel aan dat dit bedrijf in een bepaald soort auto's handeld (F&F bolides)...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
gemaakt op verzoek voor een startende import bedrijf van auto's
[ afbeelding ]
hmzzz zie nu dat de achtergrond waar importeur instaat een beetje gelig is en niet wit :S how weird dat is niet zo in mijn psd.
Ik vind die tribal brushes maar storen eigenlijk. Het is totaal geen geheel en de kleuren zou ik ook nog eens goed over nadenken.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:59 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
het blijkt achteraf een fictief bedrijf te wezen ...... woeptie.... :S
maar moest een hot rod achtige uitstraling hebben, vond dat wel leuk er bij passen die tribal flames dingenen fonts ja dat is altijd aanpasbaar dat is meer voor het opvullen ff.
Hot Rod achtig... dan denk ik toch wat meer aan een beetje Californian Surf stijl... Momentje, slinger ff Illustrator aan...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:59 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
het blijkt achteraf een fictief bedrijf te wezen ...... woeptie.... :S
maar moest een hot rod achtige uitstraling hebben, vond dat wel leuk er bij passen die tribal flames dingenen fonts ja dat is altijd aanpasbaar dat is meer voor het opvullen ff.
Niet slecht, al kun je misschien wat meer het metrostel gebruiken in je ontwerpquote:Op woensdag 14 november 2007 19:05 schreef Mirel het volgende:
Verveelde me op stage
[ afbeelding ]
--->
[ afbeelding ]
Dat ziet er idd heel wat beter uitquote:Op woensdag 14 november 2007 12:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Komt door de compressie van Tinypic.com, files zijn gemaakt in Illustrator dus geen kartel randen in mijn bronfile...
[ afbeelding ]
effe klikken, want ook het forum "kartelt" ook wat...
Ik vind de stijl van het "bord" en die van de tribal dingen niet zo goed bij elkaar passen.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
gemaakt op verzoek voor een startende import bedrijf van auto's
[ afbeelding ]
hmzzz zie nu dat de achtergrond waar importeur instaat een beetje gelig is en niet wit :S how weird dat is niet zo in mijn psd.
Cool!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:26 schreef Mr_Moon het volgende:
Ben ik weer; even tussen de reguliere werkzaamheden door wat in elkaar gezet.
[ afbeelding ]
DIe marquee tekst (scroltext) zou ik even breed maken als die balk er boven.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:51 schreef Gutz het volgende:
Simpel ontwerpje en "schets" nieuwe website: www.rbcnet.nl/nieuw
Ben er nog niet geheel tevreden over, er kloppen een paar dingen niet naar mijn mening...
Niet iedereen is zo goed als jij bentquote:Op donderdag 15 november 2007 18:42 schreef ikJur het volgende:
http://www.angel-webdesign.nl/ is van een fokker![]()
En het ook nog trots in je sig zetten
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed als jij bent![]()
[Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #14quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef MOD het volgende:
Damn er staat hier echt vette shit, waarom is dit topic mij nog niet eerder opgevallen.
Die fractals in Photoshop kende ik nog niet, ziet er zeer mooi psychedelisch uit, heeft iemand daar een tutorial van misschien?
Hier mijn ontwerp van mn portofolio.
[ afbeelding ]
zo even hier ook nog maarquote:Op donderdag 15 november 2007 21:44 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
begin van me portfoliohet idee komt van een anderen site. verder wel zelf gemaakt
De bloemen zijn erg mooi, maar de rest eromheen vind ik er persoonlijk niet bij passenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:32 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn serieuzere werk:
Originele grootte 3000x3000 pix, 300 dpi
145 layers
2 uur werk
Opleidingenquote:
Ik heb d'r nog maar 1 kwartaal opzitten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Opleidingen
2007-heden: HBO GrafiMedia Technologie in Rotterdam
Dan kan je toch wel wat mooiers maken![]()
Ah okquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb d'r nog maar 1 kwartaal opzitten.
Ik heb xhtml gehad, beetje alles std, beetje, met de nadruk op beetje CSS, divjes enzo, en dat was het.
De content van de pagina's staan in een sql tabel, icm phpDat hebben we nog niet gehad, dus dat is al heel wat (heb wel een verleden met websites maken) en ik vond dit wel een leuk design, niet teveel fratsen.
Voor de rest heb ik ook nog een beetje standaard flash/actionscript gehad, dus dat is ook weinig fraais.
Voor de rest nog geen photoshop (kan ik wel aardig mee werken) gehad ofzo.
Dus die opleiding stelt tot nu toe niet zoveel voor.
En de opleiding is trouwens meer gericht op techniek en coderen.
Mooi voorbeeld om het concreet aan te geven is bijvoorbeeld een website, wat je ziet is grafisch, maar daarachter zit een stukje code
Ik ben juist meer van het coderen dan van het designquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ah okmet die uitleg vind ik het een goede site
ik doe zelf Multi media dus dat is juist meer het desgin zelf
we leren wel codering maar dat vind ik echt saai
Verdomd mooi!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:32 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn serieuzere werk:
Originele grootte 3000x3000 pix, 300 dpi
145 layers
2 uur werk
Het design vind ik persoonlijk niet mooi. Wel gaaf dat de content in sql/php staat, moet ik nog steeds een keer leren...quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb d'r nog maar 1 kwartaal opzitten.
Ik heb xhtml gehad, beetje alles std, beetje, met de nadruk op beetje CSS, divjes enzo, en dat was het.
De content van de pagina's staan in een sql tabel, icm phpDat hebben we nog niet gehad, dus dat is al heel wat (heb wel een verleden met websites maken) en ik vond dit wel een leuk design, niet teveel fratsen.
Voor de rest heb ik ook nog een beetje standaard flash/actionscript gehad, dus dat is ook weinig fraais.
Voor de rest nog geen photoshop (kan ik wel aardig mee werken) gehad ofzo.
Dus die opleiding stelt tot nu toe niet zoveel voor.
En de opleiding is trouwens meer gericht op techniek en coderen.
Mooi voorbeeld om het concreet aan te geven is bijvoorbeeld een website, wat je ziet is grafisch, maar daarachter zit een stukje code
misschien als je in je post ook zet wat je precies wilt dat er dan mensen wel wat voor je gaan makenquote:Op zondag 18 november 2007 01:40 schreef Mss het volgende:
Heeft er hier iemand zin en tijd om een wallpaper voor mij te maken?
quote:Op zondag 18 november 2007 09:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je steelt zo van explodingdog.com de header
Formaat: 1280 x 800quote:Op zondag 18 november 2007 12:11 schreef Kamermans het volgende:
[..]
misschien als je in je post ook zet wat je precies wilt dat er dan mensen wel wat voor je gaan maken
maar op internet staan talloze wallpapers. als je een mooie hebt en hij is niet t goeie formaat wil ik em wel ff croppen of vergroten.quote:Op zondag 18 november 2007 21:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Formaat: 1280 x 800
Onderwerp: Het hoeft niet echt een concreet onderwerp te zijn, als er maar veel vrolijke kleurtjes in zitten. Figuurtjes zoals bloemetjes zijn wel leuk, als het maar HEEL vrolijk is!
Ik moet nu voor school een website maken. in html en moet ook iets van php bij zitten. en als ik ergens slecht in benquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben juist meer van het coderen dan van het design
edit: maarja, het gaat dus sowieso meer om de techniek achter de website dan de inhoud/design zelf.
Mooiquote:
Ja dat vond ik zelf dus ookalquote:Op woensdag 21 november 2007 11:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
MooiMaar is die schaduw van het grote kruis niet wat lang
![]()
Ah oké, de rots komt dan niet duidelijk naar voren... vind ik tenminstequote:Op woensdag 21 november 2007 13:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik zelf dus ookalmaar de schaduw doet dat progamma zelf, het enige wat ik daar aan kan veranderen is vanaf welke kant de zon komt.
Edit":: ik snap het al waarom dat is.. ik heb dat voorste kruis op een rots gezet. dus staat hoger dan de rest vandaar dat de schaduw stuk grotetr is
Het lijkt net of die modder (ik neem aan dat het dat is) modder stenen zijn:oquote:
ja ik g hem ook nog update. het gras vind ik ook niet mooi. En die rots komt niet zo goed naar voren neequote:Op woensdag 21 november 2007 14:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah oké, de rots komt dan niet duidelijk naar voren... vind ik tenminstebeetje onduidelijk, met welk programma maak je het?
Netjes!! alleen ik zou een anderen render gebruiken. want deze is best lelijk.. Maar het model is echt mooi gedaan!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:20 schreef DR878 het volgende:
Normaal :
[ afbeelding ]
Met bloed en foto effect:
[ afbeelding ]
ja het bloed is nog niet helemaal goed, maar daar werk ik nog aan
Ik wilde eigenlijk soort zwart wit foto en dan dat het bloed alleen kleur heeft a la max payne en hitman stijl, maar ik zal eens wat anders proberenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Netjes!! alleen ik zou een anderen render gebruiken. want deze is best lelijk.. Maar het model is echt mooi gedaan!
Ja maar welk progamma heb je gebruikt? want je plaatje is een beetje korrelig als je snapt wat ik bedoel. Als je 3d max heb gebruik zou je eigelijk v ray moeten downloade dat is een helemooie render er voor. want je model is echt goedquote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk soort zwart wit foto en dan dat het bloed alleen kleur heeft a la max payne en hitman stijl, maar ik zal eens wat anders proberen
Nice!quote:Op donderdag 22 november 2007 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
Ben bezig een tekening over te tekenen met de pen tool in Photoshop, voor het eerst...
Dit is wat ik tot nu toe heb
[ link | afbeelding ]
Photoshop, pen tool en met de muis overtekenen.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:17 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Nice!Hoe krijg je die lijnen zo strak en welke technieken gebruik je?
Ah, ok, ik probeer mezelf dit ook aan te leren, ik heb een wacom maar als ik freehand teken krijg ik de lijnen niet goed strak. En dat inkleuren valt ook behoorlijk tegen.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Photoshop, pen tool en met de muis overtekenen.
Denk er nog over om een Wacom te gaan aanschaffen
Probeer mijzelf nu ook aan het inkleuren te wagen
Qua inkleuren heb ik nu dit...quote:Op donderdag 22 november 2007 12:29 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ah, ok, ik probeer mezelf dit ook aan te leren, ik heb een wacom maar als ik freehand teken krijg ik de lijnen niet goed strak. En dat inkleuren valt ook behoorlijk tegen.![]()
Dat ziet er al behoorlijk goed uit, maar het lastigste zijn de schadows en de highlights, vind ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Qua inkleuren heb ik nu dit...
[ link | afbeelding ]
Ben benieuwd wat je ervan maaktquote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
Ja dat ben ik ook met je eens, probeer daar nu een beetje mee te stoeien
Kwaliteit zal er zeker niet beter op worden met drukken..quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:52 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, ik gebruik, omdat ik geen ander beeld heb, een 100DPI afbeelding in een 300DPI document. Maar heb die afbeelding zelf al flink geblurred zodat hij niet afleidt van de tekst die eroverheen staat.
Wat voor gevolgen heeft het als je het laat drukken? Wordt die kwaliteit dan onwijs slecht? Of blurt het gewoon nog wat meer?
Well, heb besloten om maar een proefdruk te laten maken. Kost me wel weer geld, maar dan weet ik wel op voorhand hoe het eruit komt te zien. Als het echt té slecht is, dan moet ik een andere achtergrond zoeken. Al zal dat niet makkelijk worden vrees ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:46 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Kwaliteit zal er zeker niet beter op worden met drukken..
Leuk klein detail, dat zwart/grijze balkje, geeft een leuk effectquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:40 schreef jordeeeh het volgende:
http://jordeeeh.awardspace.com/index.html
Aan de hand van een tutorial gemaakt. Natuurlijk wel op een heel andere wijze, maar weet alles nog niet uit mn hoofd.
Alleen als k m door de W3C validator haal geeft ie een en al fouten aan, kijk daar morgen wel even naar
Is trouwens mn 2e 'site'.
1. Iedereen moet het leren.quote:
Niet verkeerd! Vind alleen dat serif font niet zo mooi. Maar zo zal het logo wel zijn?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef mash_ het volgende:
ik ben zelf bezig met een kleine logo animatie in 3d max
Hier een render van het logo. de animatie is heel simpel. maar het filmpje post ik later nog wel.
[ afbeelding ][
Ja lettertype zat ik ookal over te twijvelen. Maar kan altijd nog verander worden want heb nog niet echt een logo wat ik altijd gebruik. en denk dat ik het bij grijs tinten laat, want daar hou ik wel van. De animatie is nu aan het renderen dus zal hem straks wel ff posten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Niet verkeerd! Vind alleen dat serif font niet zo mooi. Maar zo zal het logo wel zijn?
Blijven het grijstinten of ga je subtiel met kleur werken?
Ik werk met 3ds max 2008 en om een reden werkt die vray plugin nietquote:Op donderdag 22 november 2007 00:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar welk progamma heb je gebruikt? want je plaatje is een beetje korrelig als je snapt wat ik bedoel. Als je 3d max heb gebruik zou je eigelijk v ray moeten downloade dat is een helemooie render er voor. want je model is echt goed
Hmm apartquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:36 schreef mash_ het volgende:
http://www.relderson.nl/test2.avi Ik heb de verkeerde compressie gebruikt vandaa die vaage zwarte blokjes er doorheen, maar het is ook nog maar een test fase(en daardoor is die ook 5mb)
Dat duurt best lang dan jaquote:Op donderdag 29 november 2007 17:37 schreef DaFrenk het volgende:
Heb zelf nog eens zo'n lightsaber filmpje gemaakt! Compleet met geluidseffecten!
Frame voor frame bewerktMaar resultaat was erg vet
Ik heb op internet nog geen enkele leuke gevonden eigenlijk, allemaal heel standaard.quote:Op maandag 19 november 2007 19:07 schreef ikJur het volgende:
[..]
maar op internet staan talloze wallpapers. als je een mooie hebt en hij is niet t goeie formaat wil ik em wel ff croppen of vergroten.
dit is een goeie wallpaper site: http://interfacelift.com/wallpaper/
Ziet er goed uit, goede verhoudingen qua lettergrootte, duidelijk lettertype en goed kleurenpalet...quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:32 schreef Litso het volgende:
Mijn eerste design voor een 'echte' opdracht
Doel: een strakke, simpele site maken die gewoon leesbaar en navigeerbaar is voor zoveel mogelijk doelgroepen. Logo van de twee bloemen + lettertype was aangeleverd, verder heb ik volledige vrijheid.
[ afbeelding ]
Dit is nog een concept, ik ga er nog een maken als kolom met volledige hoogte en wat smaller, en eentje die meer gebruik maakt van de breedte. Eens kijken wat daar voor leuks uit komt.
Suggesties/tips?
De verhouding header/inhoud is niet echt optimaal imho, maar ik wilde het logo ook weer niet te klein maken.
Ik heb 'm nog aangepast, was alleen maar voor een simpel voorkantje, maar vond het voor 5 minuten wel leukquote:Op zondag 2 december 2007 23:59 schreef Litso het volgende:
Oeh, leuk vak was dat Immersive
Leuk gedaan, dat water. Ik vind de letters er alleen niet zo goed bij passen, ik denk door die drop shadow maar ik kan niet zo goed uitleggen waarom
ik vind de kleuren niet zo mooi, maar zal wel huisstijl zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:32 schreef Litso het volgende:
Mijn eerste design voor een 'echte' opdracht
Doel: een strakke, simpele site maken die gewoon leesbaar en navigeerbaar is voor zoveel mogelijk doelgroepen. Logo van de twee bloemen + lettertype was aangeleverd, verder heb ik volledige vrijheid.
[ afbeelding ]
Dit is nog een concept, ik ga er nog een maken als kolom met volledige hoogte en wat smaller, en eentje die meer gebruik maakt van de breedte. Eens kijken wat daar voor leuks uit komt.
Suggesties/tips?
De verhouding header/inhoud is niet echt optimaal imho, maar ik wilde het logo ook weer niet te klein maken.
Is inderdaad huisstijl, maar ik heb wel overwegend veel wit gelaten, en vooral dat lichtblauw is overheersend met die balk. Tips zijn nogmaals altijd welkomquote:Op woensdag 5 december 2007 19:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vind de kleuren niet zo mooi, maar zal wel huisstijl zijn
wel leuk gedaan, dat menu in die stengel
quote:Op zondag 9 december 2007 08:25 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Met Photoshop maar weer eens een fractal gemaakt.
originele grootte is 2000x2000 pixs.
300ppi
+/- 75 layers
Nadat ik klaar was, vond ik het grappig dat ik inspiratie kreeg om een 3D fractal te gaan maken in Photoshop, dus dat wordt mijn volgende fractal.
hij is nice jaquote:Op zondag 9 december 2007 08:25 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
300ppi
+/- 75 layers
Nadat ik klaar was, vond ik het grappig dat ik inspiratie kreeg om een 3D fractal te gaan maken in Photoshop, dus dat wordt mijn volgende fractal.
Heb je al een keer een tutje gemaakt hoe je ongeveer zoiets maakt? De basis zeg maar?quote:Op zondag 9 december 2007 08:25 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
300ppi
+/- 75 layers
Er is er eentje te vinden jaquote:Op zondag 9 december 2007 13:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heb je al een keer een tutje gemaakt hoe je ongeveer zoiets maakt? De basis zeg maar?
Of staat er ergens anders 1?
Tijd van het jaar denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef mash_ het volgende:
dooddd
zou kunnen,quote:
Nice, hoe lang ben je daar nu mee bezig?quote:Op zondag 16 december 2007 19:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
zou kunnen,
dan maar even het begin van de textures laten zienhet gata om de kast. die rechter kast is nog niet goed dus ook nog lelijk.
[ afbeelding ]
de textures van die kast duurt nog geen minuutquote:Op zondag 16 december 2007 19:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nice, hoe lang ben je daar nu mee bezig?
met wattus??quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef Kamermans het volgende:
is het met occlusion?. en de schaduw mag wel wat softer
occlusion is een effect wat een bepaald soort schaduw genereert.quote:
aah okquote:Op woensdag 19 december 2007 20:46 schreef Kamermans het volgende:
[..]
occlusion is een effect wat een bepaald soort schaduw genereert.
hier is een plaatje met occlusion:
http://www.antropus.com/p(...)mbient_occlusion.jpg
hij kijkt naar punten die dicht bij elkaar zitten ofzo en die omgevind maakt hij dan donkerder,.. ik weer het niet precies, maar zoiets is het.
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 16 december 2007 19:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
zou kunnen,
dan maar even het begin van de textures laten zienhet gata om de kast. die rechter kast is nog niet goed dus ook nog lelijk.
[ afbeelding ]
ik werk er nu ongeveer ander half jaar mee, vind het wel ene leuk progammaquote:Op donderdag 20 december 2007 00:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, Ik heb op mijn school ook een keer met 3D max moeten werken. Heb ik een keuken gemaakt. Erg leuk om te doen maar niet mijn ding
* Crientj knuffelt dat lieve pluizebolletjequote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah okkende ik niet. maar ziet er wel goed uit
[ afbeelding ]
beter zp
Ik heb er dus meteen ff een tutorials van opgezochtquote:Op woensdag 19 december 2007 20:46 schreef Kamermans het volgende:
[..]
occlusion is een effect wat een bepaald soort schaduw genereert.
hier is een plaatje met occlusion:
http://www.antropus.com/p(...)mbient_occlusion.jpg
(niet door mij gemaakt)
hij kijkt naar punten die dicht bij elkaar zitten ofzo en die omgevind maakt hij dan donkerder,.. ik weer het niet precies, maar zoiets is het.
Om eerlijk te zijn, die heb ik niet zelf in elkaar geActionScript. Rest allemaal wel, maar ik wilde me de moeite besparen zelf zo'n boeksysteem in elkaar te gaan zitten kutten, terwijl er al genoeg voorhanden zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:14 schreef Electro-Worm het volgende:
That is fucking awesome. Vooral die bladzijdes, super.
Gaaf!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:25 schreef Toeps het volgende:
Mijn nieuwe saait:
http://foto.toeps.nl/
Hehe, ik wilde net zeggen. Je zou knap stom zijn geweest om dat zelf te gaan zitten scripten, zoiets kan je gewoon jattenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, die heb ik niet zelf in elkaar geActionScript. Rest allemaal wel, maar ik wilde me de moeite besparen zelf zo'n boeksysteem in elkaar te gaan zitten kutten, terwijl er al genoeg voorhanden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |