dat ziet er keurig uit toch niks op aan te merken, mooie portofolio.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef sweboy het volgende:
www.hkproductions.nl/Portfolio.zip - grootste gedeelte van mijn portfolio
Dank je, de bedoeling was om het een beetje in de nieuwe Football Manager 2008 lay-out te laten verschijnen..quote:
Het ging meer om de talenten van FM2007/2008quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:36 schreef Knoekie het volgende:
Ziet er goed uit. (Speel het zelf ook) Ik zou het alleen leuker vinden om wat spelers uit de Nederlandse competitie in dat plaatje te zien.ipv altijd maar weer die Rooney
Post maar, zoek wel een kleine uitdaging.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
Is er iemand die een tekening van mij, in vector art zou kunnen en willen maken?
Van welke template site heb je deze afbeeldingen ?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef sweboy het volgende:
www.hkproductions.nl/Portfolio.zip - grootste gedeelte van mijn portfolio
euhm, geen? Zijn allemaal voor klanten gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:33 schreef mvc het volgende:
[..]
Van welke template site heb je deze afbeeldingen ?
Da's niet voor hier he, maak zelf een topic aan schobbejakquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar kan je t-shirts laten drukken (liefst online winkel)
Op mij komen die ontwerpen ook erg 'templaterig' over. Ook valt me het verschil in kwaliteit op met de ontwerpen op je website (http://www.hkproductions.nl/).quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef sweboy het volgende:
[..]
euhm, geen? Zijn allemaal voor klanten gemaakt
KLopt, die 3 sites zijn gemaakt voordat we een ontwerper hebben ingehuurd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:20 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Op mij komen die ontwerpen ook erg 'templaterig' over. Ook valt me het verschil in kwaliteit op met de ontwerpen op je website (http://www.hkproductions.nl/).
Ontwerpen zoals http://www.multikeukens.nl/ , http://www.parasols.nu/ en http://www.rocsprintcup.nl/ die ook van HK productions afkomen zien er een stuk slechter uit dan de referenties in dat zip bestand. Hoe verklaar je dit?
Dus je loopt hier te patsen met andermans werk...quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:41 schreef sweboy het volgende:
[..]
KLopt, die 3 sites zijn gemaakt voordat we een ontwerper hebben ingehuurd.
Waarom zal ik voor alles een ander topic aanmaken, waarschijnlijk weten de mensen die op dit topic klikken vast wel een goede site...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Da's niet voor hier he, maak zelf een topic aan schobbejak![]()
Ik ook. En daardoor besloot ik aangepaste foutmeldingen voor mijn webserver te maken. (De server heet koelkast)quote:
Design: kaal, te basic, probeer speels te zijn en je niet aan standaarden te houden!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:00 schreef HarryP het volgende:
Omdat mijn website www.mijnCV.com ook een nieuw design heeft de vraag maar even hier.
Wie heeft er IE6 en kan mij een screenshot bezorgen van de website. De menu knoppen zijn namelijk alpha blend png-tjes en ik wil zien of dat nu wel goed werkt met IE6.
Opmerkingen over het design zijn ook welkom.
Screenshot kan ik je even niet geven, maar het ziet er precies hetzelfde uit in IE6 als in FFquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:00 schreef HarryP het volgende:
Omdat mijn website www.mijnCV.com ook een nieuw design heeft de vraag maar even hier.
Wie heeft er IE6 en kan mij een screenshot bezorgen van de website. De menu knoppen zijn namelijk alpha blend png-tjes en ik wil zien of dat nu wel goed werkt met IE6.
Opmerkingen over het design zijn ook welkom.
erg cool vector gebeuren is iets waar ik nog nooit aan toegekomen ben.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:18 schreef donroyco het volgende:
Tweede keer met Photoshop PenTool (na uitleg) geprobeerd om een 'VectorArt'-wannabe-tekening te maken:
[ afbeelding ]
Comments?
Eerste keer was dit: >KLIK<
Ik heb geen tuts gebruikt, alleen met de pentool van alles uitgeprobeerd hoe het werkte...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Ziet er echt heel erg mooi uit die vector art tekening, ben dan toch wel benieuwd. Gewoon aanleren door te oefenen of toch ook met behulp van tuts?
@donroyco: Bedankt voor de screenshot. Het werkt zoals het moet werken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:33 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
hmzz harryP tis niet echt super je site, saai en straalt niet echt iets uit.
het word een commerciele site neem ik aan? probeer dat dan ook uit te stralen, eerste indruk van een site is belangrijk voor dat je je gegevens er aan toe vertrouwd.
ziet er niet profesioneel/gelikt uit atm.
Als die sites je voorbeeld zijn, waarom maak je dan geen gebruik van gradients die van donker naar licht lopen? Nu is je site een massief brok internet, dan wordt het al wat losser, maar niet te druk...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:11 schreef HarryP het volgende:
[..]
@donroyco: Bedankt voor de screenshot. Het werkt zoals het moet werken.
Het wordt geen commerciele site ik ga er geen geld mee verdienen.
Ik vind het belangrijk dat de site de aandacht niet te veel afleid van de content.
Zelf vind ik de site wel mooi maar smaken verschillen. Overigens de pixels op de i komen natuurlijk nog.
Ik heb ook nog even gekeken naar andere sites waar ik graag een voorbeeld aan wil nemen
www.google.nl
www.live.com
http://home.live.com/
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:18 schreef donroyco het volgende:
Tweede keer met Photoshop PenTool (na uitleg) geprobeerd om een 'VectorArt'-wannabe-tekening te maken:
[ afbeelding ]
Comments?
Eerste keer was dit: >KLIK<
Update, alleen d'r haar nog, maar dat is het meeste werkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:36 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
Alleen jammer dat het zoveel tijd kost om er een te maken...![]()
Ja, maar ik begin er voorlopig niet aan, als je het goed wil doen ben je dagen, zo niet weken bezig met één pic.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Update, alleen d'r haar nog, maar dat is het meeste werk[ afbeelding ]
En ja, het duurt vrij lang om zoiets te maken, maar als je het een beetje oefent kan het al sneller![]()
Maar da's in Illustrator, ik doe het oldskool in Photoshopquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb nog wel een vector gemaakt van een apple computer
(ik zet hem zo online eerst eemtjes eten)
Volgens mij doen de meeste de uitlijning in illustrator en het kleuren in photoshop..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar da's in Illustrator, ik doe het oldskool in Photoshop
Ja, dat klopt welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgens mij doen de meeste de uitlijning in illustrator en het kleuren in photoshop..
het is wat onoverzichtelijk...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel
Crosspost:
Football Manager 2008 #2: In stores now!
![]()
oldskool PS??? Volgens mij gaat Illustrator al even lang of bijna evenlang mee en is illustrator toch echt het vector programma. Zoals de naam het als zegt, PS is voor foto's. Dus zou eerder zeggen oldskool Illustrator...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar da's in Illustrator, ik doe het oldskool in Photoshop
quote:
Indrukwekkende staaltje's design ppl!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:47 schreef Pat-man het volgende:
[..]
oldskool PS??? Volgens mij gaat Illustrator al even lang of bijna evenlang mee en is illustrator toch echt het vector programma. Zoals de naam het als zegt, PS is voor foto's. Dus zou eerder zeggen oldskool Illustrator...
Werk sinds '98 met PS en AI en zou niet meer weten wat ik zonder beiden zou moeten...
Hier een klein dingetje wat ik tijdens vervelen heb zitten maken... (is niet af ofzo)
[ afbeelding ]
Wel typisch dat veel van die screens van je spaanse(of welke taal dan ook) menu items hebben. Of je loopt de boel te bedonderen hier of je wordt bedonderd door je 'designer', want dan gebruikt hij templates waar jij weer voor betaald..quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:41 schreef sweboy het volgende:
[..]
KLopt, die 3 sites zijn gemaakt voordat we een ontwerper hebben ingehuurd.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:20 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Op mij komen die ontwerpen ook erg 'templaterig' over. Ook valt me het verschil in kwaliteit op met de ontwerpen op je website (http://www.hkproductions.nl/).
Ontwerpen zoals http://www.multikeukens.nl/ , http://www.parasols.nu/ en http://www.rocsprintcup.nl/ die ook van HK productions afkomen zien er een stuk slechter uit dan de referenties in dat zip bestand. Hoe verklaar je dit?
nice, zo zie ik fobo's graagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:51 schreef Jimbo het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/1424
staan wat nieuwe ontwerpjes voor t fobo
Tja ehm, heel standaard en de kleuren vloeken echt niet normaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef star01 het volgende:
tvp
'n simpel backgroundje voor mn hyves...crits??
[ link | afbeelding ]
De kleuren zijn veel te vel als achtergrond...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef star01 het volgende:
tvp
'n simpel backgroundje voor mn hyves...crits??
[ link | afbeelding ]
De taal is Lorem Ipsum en is afgeleid van het latijn. De taal zelf is betekenloos, deze taal wordt meestal gebruikt door professionals om o.a. templates te maken voor websites.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wel typisch dat veel van die screens van je spaanse(of welke taal dan ook) menu items hebben. Of je loopt de boel te bedonderen hier of je wordt bedonderd door je 'designer', want dan gebruikt hij templates waar jij weer voor betaald..
Maar die menu dingen lijken wel verdacht veel op spaans...quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De taal is Lorem Ipsum en is afgeleid van het latijn. De taal zelf is betekenloos, deze taal wordt meestal gebruikt door professionals om o.a. templates te maken voor websites.
Omdat de taal nietszeggend is, kun je dus ook niemand beledigen of discrimineren en dat is nog een reden dat deze taal gebruikt wordt.
Meer info
Je bedoeld die groene site? Kan het niet zo zijn dat die in het spaans moet zijn voor zijn klant? Het enigste rare is.. die site is copywriighted 2006...quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar die menu dingen lijken wel verdacht veel op spaans...
Dat met die header heb je mooi opgelost.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef wc-eend het volgende:
Nadat mijn laptop een poosje ter reparatie weg was, ben ik nu weer wat bezig geweest voor mijn schoonouders..
Klik
De verschillende pagina's krijgen nog andere indelingen en dergelijke, het gaat nu meer of er mensen zijn die hun mening over logo, header, knoppen e.d willen geven..
De twee zwarte vlakken heb ik even gebruikt als vervanging voor plaatje..
ik zou de blauwe streep onder de header iets langer maken zodat ie gelijk met het menu staatquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef wc-eend het volgende:
Nadat mijn laptop een poosje ter reparatie weg was, ben ik nu weer wat bezig geweest voor mijn schoonouders..
Klik
De verschillende pagina's krijgen nog andere indelingen en dergelijke, het gaat nu meer of er mensen zijn die hun mening over logo, header, knoppen e.d willen geven..
De twee zwarte vlakken heb ik even gebruikt als vervanging voor plaatje..
Misschien kun je ze dan nog wat laten inspringen naar rechts?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef wc-eend het volgende:
... Ik zal de button's een tikkie kleiner maken.. maar krijg ik dan niet teveel witte ruimte?...
Complete legale versie kost rond de 700 euro..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:47 schreef star01 het volgende:
ken ik die Illustrator ergens (gratis) downloaden??? zo ja waar
ik werk nu met open Canvas maar is zwaar klote*
Studenten licentie is goedkoper..quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef star01 het volgende:
jezus... maar hopen dat ik die niet nodig heb voor mn opleiding dan
Goed punt, zal het direct veranderenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
Mooi, maar kies een ander font ipv dat standaard MS 'handwriting' font. Dat is het eerste wat mij opviel..
Ik vind de kleur erg fel groen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ontwerp voor de voorkant van een verslag, beetje gespeeld met brushes..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |