USA. UK heb ik al ooit gezien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:00 schreef Stroekie het volgende:
QAF USA of UK ?
oh en maak jij gelijk ook een nieuwe Ang3l![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
USA. UK heb ik al ooit gezien.
Ben inmiddels bij Seizoen 2 Aflevering 3, maar ga nu echt slapen.
M'n engel is inmiddels ook naar beddus ik ga ook dromen.
Staat op je MSNquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat vond je van de seizoens finale van het eerste seizoen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:53 schreef DennisMoore het volgende:
*uit bed rol*
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben naar doe maar de musical geweest, zo geweldig goed, grandioos
Wonderer als je in Nederland bent en je hebt daar tijd voor moet je daar echt heen
het hoogtepunt van het musicalseizoen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga de Dol Dwaze Dagen inMocht ik het niet overleven dan zijn mijn DVD's en Comics voor God & Saint Nasty. De boeken zijn voor Eefje. De playstation, zonnebank en spellen mogen jullie verdelen!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga de Dol Dwaze Dagen inMocht ik het niet overleven dan zijn mijn DVD's en Comics voor God & Saint Nasty. De boeken zijn voor Eefje. De playstation, zonnebank en spellen mogen jullie verdelen!
Mja. Vond het ook niet bijster boeiend. 5 films, waarvan 3 gewoon bij de 3 voor 25 en 2 van de DD-dagen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
succes, ik vond ze tegenvallen, vooral die tafel met gayfilms en arthouse kan ik weinig mee
ik had alleen maar 2 boeken
eentje van Rene Appel, en eentje van Frenk van der Linden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
De nieuwe Expreszo lag in de winkel!!
Maareuh, doet u mij deze maar en ik hoef geen tasje
Is dat niet altijd op zaterdag in de stad?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat waggelde er weer een hoop dom volk door de stad..
Meeeeet mijn buurman erinquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
De nieuwe Expreszo lag in de winkel!!
quote:
Geen idee. Heb het zelf nog niet gezien.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet altijd op zaterdag in de stad?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hey sam ga je nu naar keulen??
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in London ga. Heb echt geen zin om in Keulen nog uren in de rij te moeten voor een goede staanplek.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
D'aww! En de nieuwe data in London dan? Het zijn er nu ZEVENTIEN in totaal
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja daar gaan we dan maar eens naar kijken... maar die kaarten zijn nog niet in de verkoop volgens de site...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bovenste links doen het niet maar de links in het rijtje met alle data eronder wel.Kom net best okay kaartjes voor C1 tegen in januari.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben naar doe maar de musical geweest, zo geweldig goed, grandioos
Wonderer als je in Nederland bent en je hebt daar tijd voor moet je daar echt heen
het hoogtepunt van het musicalseizoen
Niet *hips* maar welquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind mijn schatje lief.
Ow ja. Ik heb een schatje
Bwhehehehe! Nou ja, sort of.
Niet echt. Denk ik. Hij vindt van wel.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:56 schreef Ang3l het volgende:
Let me be your fantasyyyy
Jezus, net uit de douche en nu nog stappen. Was niet eerder thuisGod & Nasty weer geholpen met verhuizen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil niet nieuwschirig zijn,
maar als je moeder mag ik dat soort dingen vragen:
wie is je nieuwe schatje, een hele nieuwe of ienmand \die je al kende?
Sinds waneer is er ook een klein engeltje? en wie iasdat?
liefts geillutstreed door fotomateriaal
en ik scpreek nu niet als forum moeder, namens alle homo leven.
* de nieuwe uitgave van Prive is uit en wij willen alle detailsn he joges ne meisjes?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mij help je niet met de verhuizing
tenminste er nog nog zo veel te doen.
groetjes
Dick
en ik ben toch geen ex van je,dus waarom kom je nu niet eens een keertje kijken ik woon hier al 3 maanden
of wil je wachten tot de housewarming 15 december? (in je agenda zetten)
Helpen in mijn geval is slechts een keer op en neer rijden met de tweetyquote:Op zondag 7 oktober 2007 06:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mij help je niet met de verhuizing
tenminste er nog nog zo veel te doen.
groetjes
Dick
Yeaaaaaah, I knowquote:en ik ben toch geen ex van je,dus waarom kom je nu niet eens een keertje kijken ik woon hier al 3 maanden
of wil je wachten tot de housewarming 15 december? (in je agenda zetten)
Uhu. Ben je welquote:
Vragen staat vrijquote:maar als je moeder mag ik dat soort dingen vragen:
Ginoquote:wie is je nieuwe schatje,
Een hele nieuwequote:een hele nieuwe of ienmand \die je al kende?
Sinds een week ongeveerquote:Sinds waneer is er ook een klein engeltje?
Gino!quote:en wie iasdat?
Kijk maar op de modellenpagina'squote:liefts geillutstreed door fotomateriaal
Is het zo'n big nieuws dan?quote:en ik scpreek nu niet als forum moeder, namens alle homo leven.
Bestaat de Privé nog?! And what happened to the Weekend & Story?!quote:* de nieuwe uitgave van Prive is uit en wij willen alle detailsn he joges ne meisjes?
Volgens mij ben ik er nog nooit zo bang voor geweest als dit jaar nu ik weet dat de 2 teams samengevoegd gaan worden en we dus ineens i.p.v. 15 zo'n 30 dansers hebben bij de audities van 1 team ... die ook nog eens afgenomen worden door een vreemde, externe choreograaf.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Je doet het vast goed, Ang3l. Gewoon je best doen en ik zal voor je duimen.
quote:[
Kijk maar op de modellenpagina's
Ik ben doorquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Grote groep. Vergeet niet de anderen te saboteren. Een goed geplaatste elleboog of knie maakt een wereld van verschil
.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:53 schreef Ang3l het volgende:
Thanks
Ik had het er na afloop over en over mijn twijfels en Joey zei "Huh? De slechtste? Ten eerste ben je er altijd en heb je dus inzet, ten tweede ken je de choreografie altijd heel snel terwijl de rest nog stuntelt of dingen vergeet en we dus vaak bij je moeten kijken!". En Loes zei ook al "Damn, jij ging los net, of niet?" Ow... uh. Blijkbaar dnek ik iets te mi over mezelf qua dansen.
Maar ik weet wat ik kan (choreografie leren en onthouden) en wat ik niet kan (dansen vanuit m'n lijf i.p.v. vanuit m'n hoofd en floooweeeeeen). Maar ja, ieder z'n eigen sterkte dan maar of zo
Gohquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ben je toevallig begin september geboren?
quote:Ik wil je graag zien dansenMisschien kun je me zelfs wel iets leren die vrijdag
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben door
IK BEN DOOR!
Damn. Die nieuwe choreograaf was echt een menneke van 19 jaar, en dansen dat ie konWhow! Wel een hele fijne stijl, maar die breakdance zwiep over de grond en die koprol die mochten er van mij wel uit (aangezien dat NIET mijn sterkste punten zijn)
Maar goed, we hebben het weer gehaald en mogen weer een jaartje verder
Dank jequote:Op zondag 7 oktober 2007 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Há! Ik hou er van als ik gelijk heb! Feli
.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/southlandtales/
Whoeh! Van de regisseur van DonnieDarko!
Wat wil je ook met die acteursquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Behalve dat deze film werd uitgejoeld op Cannes en ontiegelijk slecht schijnt te zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Oooow ow ow. Dit gaat echt de verkeerde kant op
Hij moet gewoon heel stom zijn en niet zo vervelend attent, en lief, en knap, en rijk, en slim, en grappig. Die arrogantie die slaan we er wel uit, naar voor de rest mag ie blijven
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Het is eigenlijk heel stom, want zoiets doe ik nooit. Maar goed, dromen is leuk
Nou vraagt ie me net al mee met kerst. Mja. Uh, zullen we eerst maar ff afwachten of het echt wel klikt?
Maar hij's echt een schattige italiaan van 1.88m en 67kg met lieve bruine krullen en een mooie lach. Heeft een gezonde dosis humor en een erg levendige fantasie. En hij's slim, aangezien ie geneeskunde studeert aan de universiteit van maastricht en dokter wil worden. En knap, aangezien ie ongeveer wekelijks een fotoshoot of catwalk heeft. Gooi d'rbij dat ie van adellijke afkomst is en z'n ouders rijk zijn en je hebt een droomprins.
Daar MOET wel ergens iets mis mee zijn toch? TOCH?!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Het is eigenlijk heel stom, want zoiets doe ik nooit. Maar goed, dromen is leuk
Nou vraagt ie me net al mee met kerst. Mja. Uh, zullen we eerst maar ff afwachten of het echt wel klikt?
Maar hij's echt een schattige italiaan van 1.88m en 67kg met lieve bruine krullen en een mooie lach. Heeft een gezonde dosis humor en een erg levendige fantasie. En hij's slim, aangezien ie geneeskunde studeert aan de universiteit van maastricht en dokter wil worden. En knap, aangezien ie ongeveer wekelijks een fotoshoot of catwalk heeft. Gooi d'rbij dat ie van adellijke afkomst is en z'n ouders rijk zijn en je hebt een droomprins.
Heb je hem al eens IRL ontmoet? Zo nee, dan kun je veiligheidshalve maar beter alles met een korreltje zout nemen. En Italiaanse adel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Nogal hequote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Woow nu al naar Kerst vragen... das wel heul snel...
Dan issie helemaal hoteldebotel, in t echt klikt het maar van 1 kant en binnen 5 weken issie HELEMAAL verliefd gelukkig met een ander. Is me afgelopen jaar al 3x overkomenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
is een zwarte lexus niet meer praktisch?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Heeft-ie ook een wit paard?.
Het mag ook een witte Ferrari zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
is een zwarte lexus niet meer praktisch?
Hoteldebotel? Bwhehe, eerder hardvanstapellopendverliefdepuberGEK ja!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan issie helemaal hoteldebotel, in t echt klikt het maar van 1 kant en binnen 5 weken issie HELEMAAL verliefd gelukkig met een ander. Is me afgelopen jaar al 3x overkomen(dat ik diegene was die vond dat het niet klikte).
toch weer dat paard er bij slepen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het mag ook een witte Ferrari zijn.
Voornamelijk het laatste, maar daardoor ook stiekem een klein beetje het eerste.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bedoel je hiermee stapelgek (als in gek) of stapelverliefd (maar niet gek)?.
Love makes you do funny thingsquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voornamelijk het laatste, maar daardoor ook stiekem een klein beetje het eerste.
Hoeveel heb je weer opquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben ^&$#^&^&*$&$%&^%#@ weer dronken.
Ik moet me echt gaan beheersen
Je weet dat bier dikmaakt he?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben ^&$#^&^&*$&$%&^%#@ weer dronken.
Ik moet me echt gaan beheersen
Sowieso zelfs als je irl een klik voelt kan het verdwijnen voordat je het weet. Probeer alles met een korreltje zout te nemen en zelfs irl wordt een hoop bull shit verteld.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Love makes you do funny things
Maar goed, ik ben sterrennbeeld Maagd genoeg om met beide benen op de grond te staan en te weten dat verliefdheid verder pas echt komt als je elkaar ziet. Ofwel: Hij's schattig en lief en we praten en SMS-en uuuuuuuuren (6u ana een stuk) maar na het afspreken weet ik pas of 't klikt hoor![]()
Alhoewel, er zijn ook mensen die uiteindelijk getrouwd naar de USA vertrekken
Duh! Ik ben echt wel iemand die met 2 voeten op de grond staat hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sowieso zelfs als je irl een klik voelt kan het verdwijnen voordat je het weet. Probeer alles met een korreltje zout te nemen en zelfs irl wordt een hoop bull shit verteld.
Mooi zo! Geen woorden maar daden. Klinkt wel bitter maar tegenwoordig geloof ik nauwelijks wat uit iemands mond komt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh! Ik ben echt wel iemand die met 2 voeten op de grond staat hoor
Nog beter het is crapquote:
maastrichtquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:43 schreef wonderer het volgende:
Klinkt leuk, VLindertje. Geniet er maar lekker van ;;) Kan best. Waar woont ie?
Perfecter kan niet echt he?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maastricht
geeetverdemme een limburger
Echt wel. Eindhoven en een respectabele leeftijdquote:
Was je wereldnieuws?quote:
geen ideequote:Op maandag 8 oktober 2007 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was je wereldnieuws?
Schubbekutterveen op CNN?
What did you do?! Who did you do?! And why?!
Zender staat bij mij ook nooit op, bovendien kijk in op momenten van rampen dan nog liever naar BBC Worldservice om een iets minder gekleurd beeld te krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:26 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik kijk nooit CNN. Da's me allemaal wat te realistisch
dan maak je maar zinquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ik. Heb. Geen. Zin.
3 delen arbeidsvreugdequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
Ben 't recept kwijt.
www.albert.nlquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:36 schreef DennisMoore het volgende:
Niet alle ingrediënten voorradig.
welkom terugquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal
Ben vooral moe en uitgeput. Voel me geestelijk een beetje verkracht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom terug
Hoe gaat het met je ?
heeft de politie iets van sporen kunnen vinden dat ze als aanknopingspunt kunnen gebruiken ?
arme jijquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben vooral moe en uitgeput. Voel me geestelijk een beetje verkracht.
Het onderzoek loopt nog en ze zeggen niet zoveel, dus daar kan ik niets over zeggen. Het is vooral een grote puinhoop en ben bijna 24 uur bezig geweest met een inventarisatielijst.
Thnxquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij![]()
en een knuffel,
niet het het ook maar iets helpt, maar is wel het enige dat ik nu voor je kan doen
om af te reageren is dat op zich toch niet zo'n rare activiteit, eerder een vreemde plaatsquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Thnx
Wat dan wel weer vreemd is, is dat als je zo rondloopt na een uurtje wel gelijk s.x hebt (met R gewoon hoor). Dat bedacht is me net is wel raar
Bijna goed...quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:13 schreef DennisMoore het volgende:
Six?
nou ruwe ruige sex kan soms ook aanvoelen als het verrichten van zware lichamelijke inspanningquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Bijna goed...
En stroekie dat was vrijdagavond, je denkt toch niet dat de portugezen werken in het weekend, dat is volgens mij bij de wet daaar verboden![]()
wij zijn beide ook niet 100 % portugeesquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ruwe ruige sex kan soms ook aanvoelen als het verrichten van zware lichamelijke inspanning![]()
Ik ken er nog zo een. Wat er ook met hem gebeurt, de zin in seks vergaat niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij zijn beide ook niet 100 % portugeesen het was maar een vluggertje
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij zijn beide ook niet 100 % portugeesen het was maar een vluggertje
![]()
Lyrics posten, Britneyquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef samjustme het volgende:
[knip]
http://nl.youtube.com/watch?v=S6wQXRLej1I
een uitgelekt nummer van Britney, klinkt lekker. Gaat again over liefde.
Liefde is niets meer dan een krankzinnig toestand![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Ja nee die neem je niet mee naar Maastricht
lindeman Zuid afrika toch mmmmm niet echt goedquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oeh, best lekker!
dank je en wat met jou met je liefdes?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Ja nee die neem je niet mee naar Maastricht
Kaviaar komt uit de zee dus dat eet ik niet. Gino houdt niet van kaas. Wijn vind ik 'n goeie. Maar condooms romantisch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
condooms, wijn, kaviaar en kaas. niet noodzakelijk in die volgorde
Wat hij bedoelde was dat ie me liever ergens alleen ontmoet had i.p.v. daar op dat feest met zijn vrienne en mijn vrienden erbij.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker geen optie?.
Australië, goed zoquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:55 schreef Nuno_G het volgende:
lindeman Zuid afrika toch mmmmm niet echt goed
Het zou mij niets verbazen als hij op het allerlaatste moment afzegt of niet op komt dagen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat hij bedoelde was dat ie me liever ergens alleen ontmoet had i.p.v. daar op dat feest met zijn vrienne en mijn vrienden erbij.
ik drink alleen portugese wijn sorryquote:
condooms kunnen heel romantisch zijn na de wijn. Kaviaar is trouwens hemels, net zoals een paar lekkere kaasjes. En ja wijn ach .....quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kaviaar komt uit de zee dus dat eet ik niet. Gino houdt niet van kaas. Wijn vind ik 'n goeie. Maar condooms romantisch?Neh.
Webcams kunnen veel verhullen maar dat lijkt me wat overdrevenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mij is het gewoon een vieze dikke veertiger met een hangsnor, die Ang3l het liefst alleen in een donker steegje in Maastricht had verkracht, maar goed.
Azijnpisserquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij op het allerlaatste moment afzegt of niet op komt dagen..
webcam sex yakquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Webcams kunnen veel verhullen maar dat lijkt me wat overdreven
Waarom moet alles meteen sex zijn?!quote:
webcam liefde dan ? maar kijk uit zolang je maar niet zwanger wordtquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom moet alles meteen sex zijn?!
Webcams kùnnen ook voor wat anders gebruikt worden, en romantisch kan ook zònder condooms (waarbij ik niet op barebacken doel)
champagne en frambozen of aardbeien, chocoladeiets werkt ook altijd leuk, en of slagroomquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kaviaar komt uit de zee dus dat eet ik niet. Gino houdt niet van kaas. Wijn vind ik 'n goeie. Maar condooms romantisch?Neh.
volgens mij ben jij gewoon jaloersquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mij is het gewoon een vieze dikke veertiger met een hangsnor, die Ang3l het liefst alleen in een donker steegje in Maastricht had verkracht, maar goed.
Die dingen zijn sneuquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Philips Imageo is zeker geen optie?.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon jaloers
Heb ik niet, 2 weken geleden laatste tegenslag. Een jongen waarvan ik echt dacht dat het iets kan worden maar ja dan dont. Heb ook niet echt zin in om te gaan daten met anderen. Moet denk ik eerst aan mezelf werken voordat ik überhaupt met iemand iets aan kan gaan. Pas zodra ik tevreden ben met mezelf kan het wat worden anders niks. Heb geen zin en ben ook niet meer in staat om meer mee om te gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je en wat met jou met je liefdes?
De wereld draait niet om seksquote:
Ik heb het niet over liefde EN niet over sexquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
webcam liefde dan ? maar kijk uit zolang je maar niet zwanger wordt![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:25 schreef wizarddragon het volgende:
Foto's!!!
* wizarddragon roept maar wat
Vast niet. Hij heeft al een G_L.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon jaloers
TMM vond hem een Mitchell-kloonquote:
Me too. Maar goed, dat weet je natuurlijk helemaal niet van te vorenquote:Ik hoop dat het leuk en lief wordt als je 'm ziet!
jij had toch zo'n fobie ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het niet over liefde EN niet over sex
Maar gewoon over een lieve jongen, leren kennen via internet, telefoonnnummers uitgewisseld en die ik waarschijnlijk zaterdag ga zien.
Punt.
Dat valt wel mee hoor. En Mitchell was ook niet lelijk dus misschien op dat gebied welquote:
Jij net sam? Welneequote:[..]
Me too. Maar goed, dat weet je natuurlijk helemaal niet van te vorenIk bedoel, we kletzen nu al de hele week (vrijdag van 22:00 tot :00, zaterdag hele dag SMS-en, zondag van 21:00 tot 1:30, gister weer de hele avond) maar da's allemaal niet "echt" zegmaar. Dus doe maa eerst ff zien en kijken of het klikt en dan pas zien we wel weer verder
(Maar ik zou 't niet erg vinden nee).
Ik voel me net samjustme
Ken je mij om te weten hoe ik ben? NO dus fuck off.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. En Mitchell was ook niet lelijk dus misschien op dat gebied wel.
[..]
Jij net sam? Welnee.
rustig aan Sam, wou jij soms beweren dat Ang3l wel op jou lijkt dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ken je mij om te weten hoe ik ben? NO dus fuck off.
@Angel hij lijkt idd op Mitchel en ik doe niet aan look-a-likes![]()
Nee! Vind alleen onzin dat men denkt mij te kennen door wat te posts op een forum in ozinhoekje. En ik bepaal zelf wel of ik wel of niet rustig ben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
rustig aan Sam, wou jij soms beweren dat Ang3l wel op jou lijkt dan?
soms ben je echt net een koppig klein kindquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nee! Vind alleen onzin dat men denkt mij te kennen door wat te posts op een forum in ozinhoekje. En ik bepaal zelf wel of ik wel of niet rustig ben.
Ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
tijd voor koffie, en in plaats van koekjes zal ik hier wat stukjes vredesbrood achterlaten![]()
Wat dat betreft ken ik Ang3l en jou even goed, en als ik hier al zo veel verschil zie, dan zal het in het echt nog wel meer zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
@Angel hij lijkt idd op Mitchel en ik doe niet aan look-a-likes![]()
Sneu? Nee. Cynisch? Ja, dat zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:07 schreef Ang3l het volgende:
(Maar een beetje minder sneu en cynisch reageren mag inderdaad wel).
Wie is je vlam van de week dan ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef samjustme het volgende:
Waarom krijg ik nooit zulke felicitaties als mijn vlam van de week voorbijkomt!
JIJquote:
Het verhaal klinkt mij ook een beetje te mooi om waar te zijn in de oren. Natuurlijk kan het wel (R bijvoorbeeld) maar dit allemaal via Internet ? ik zou het niet zo snel vertrouwen. R heb ik trouwens gewoon IRL ontmoet en dat vind ik nog steeds de beste manierquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Sneu? Nee. Cynisch? Ja, dat zeker.
Als iemand én fotomodel is én rijk én Italiaans én lief én intelligent én na één week MSN'en je al met Kerst aan zijn ouders wil voorstellen, dan kun je daar voor mijn gevoel alleen maar wantrouwend en cynisch op reageren, tenzij je verliefd of naïef bent.
Dat heeft niets met afgunst of jaloezie te maken - in tegendeel, ik gun Ang3l eerlijk waar de meest fantastische liefde die er is - maar meer met een vrij nuchtere kijk op het verschil tussen hoe mensen in het echt zijn en hoe ze online overkomen. Vooral als het op dating & verliefdheden aankomt.
Op zich is er niks mee om iemand eerst via internet te leren kennen maar meteen irl is idd vaak beter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het verhaal klinkt mij ook een beetje te mooi om waar te zijn in de oren. Natuurlijk kan het wel (R bijvoorbeeld) maar dit allemaal via Internet ? ik zou het niet zo snel vertrouwen. R heb ik trouwens gewoon IRL ontmoet en dat vind ik nog steeds de beste manier![]()
Ik krijg het er warm van zelf hier in dit koude land.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIJDat van wekelijks gedoe zijn gewoon jongens die ik leuk vind en meer niet maar echt het gevoel van ik zie je echt zitten heb ik dit jaar maar bij 3 jongens gehad.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik krijg het er warm van zelf hier in dit koude land.![]()
Bijzonder ben je volgens mij wel een beetjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:09 schreef samjustme het volgende:
[..]LOL, zo bijzonder ben ik niet maar toch bedankt
.
Nu reageer je niet met: "Je kent me helemaal niet, dus FUCK OFF!" ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:09 schreef samjustme het volgende:
[..]LOL, zo bijzonder ben ik niet maar toch bedankt
.
Nou ja, die waterstofperoxide dringt diep door in de schedel hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef Nuvole het volgende:
Ach, laat Ang3l lekker in de wolken zijn van die lieve, knappe, rijke Italiaan. Dat is toch leuk voor 'm. En hij is vast oud en wijs genoeg om nog een klein beetje z'n half geblondeerde koppie erbij te houden.
Ja je denkt toch ook niet dat ik ga bellen he!!!quote:
Want?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef Nuvole het volgende:
Nog één vraag: hoe oud is de Italiaan nou?
Realistisch , cynisch. Potátoe, potàtoe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Sneu? Nee. Cynisch? Ja, dat zeker.
Ik ben niet verliefd en ook niet naïef, al is het leuk om er mee te spelen. Ik snap zelf ook heel goed dat mensen online zich vaak beter voordoen dan ze zijn, dingen aandikken of zelfs ronduit faken. Dat laatste weet ik dat dat bij veel dingen van hem niet het geval is. Intelligent is ie wel gezien z'n opleiding en qua modellenwerk heb ik inmiddels genoeg gezien om te zeggen dat dat ook klopt. Lief is ie sowieso aan zijn nachtelijke SMS-jes te oordelen en rijk boeit me echt totáál niet al zou ie dat overdrijven.quote:Als iemand én fotomodel is én rijk én Italiaans én lief én intelligent én na één week MSN'en je al met Kerst aan zijn ouders wil voorstellen, dan kun je daar voor mijn gevoel alleen maar wantrouwend en cynisch op reageren, tenzij je verliefd of naïef bent.
Het is erg schattig hoe hij hard van stapel loopt en ik doe gewoon vrolijk schattig mee, maar ik weet ook heus wel hoe de vork in de steel zit en waar Abraham die mosterd heeft gehaald, en toen ik de klok hoorde luiden had ik die klepel al lang en breed vastquote:Dat heeft niets met afgunst of jaloezie te maken - in tegendeel, ik gun Ang3l eerlijk waar de meest fantastische liefde die er is - maar meer met een vrij nuchtere kijk op het verschil tussen hoe mensen in het echt zijn en hoe ze online overkomen. Vooral als het op dating & verliefdheden aankomt.
Neuh. Ik weet van mezelf dat het grappig is maar pas serieus wordt als we elkaar gezien hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bengeltje, loop je onbewust niet ons zo erg te vragen of het niet te snel gaat en te vertrouwen is omdat je zelf dat ook denkt & niet weet of je er mee moet doorgaan?
Helemaal niks met mij hoorquote:
Whahaha. Thanks. Me too.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helemaal niks met mij hoor(
), maar ik hoop gewoon dat je geluk hebt en dat het allemaal leuk en goed is
.
Ja, ik weet het een en ander af van engquote:
Ik heb mijn Grote Liefde ook via internet leren kennen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op zich is er niks mee om iemand eerst via internet te leren kennen maar meteen irl is idd vaak beter.
zal wel weer bij het betere duimenwerk gebleven zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je denkt toch ook niet dat ik ga bellen he!!!
Ja, ik vond het ook al apartquote:
En die bleek ook too good to be truequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb mijn Grote Liefde ook via internet leren kennen..
Heb ik niet verwacht van je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Too good to be true bestaat nietquote:
14 november begint Heidi weer. Heb net de eerste 10 minuten van PCNL gezien, vriend van mij werkt mee aan t progamma dus moest het zien. Ziet er ECHT heel goed uit. Veel beter dan HNTM.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al apart. Maar het blijft een lekker programma, zelfs het nederlandse is wel te pruimen.
Sommige mensen kom je anders dan via internet niet tegen. Ik zie het punt niet zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het is een ideale manier om eerst op een niet-oppervlakkige manier met iemand in contact te kunnen komen en om een algemene eerste indruk van elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sommige mensen kom je anders dan via internet niet tegen. Ik zie het punt niet zo.
ja overal waar te voor staat is niet goed behalve bij tevreden en te bedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
zolang je er maar (zoals zoveel dingen) goed mee omgaat.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is een ideale manier om eerst op een niet-oppervlakkige manier met iemand in contact te kunnen komen en om een algemene eerste indruk van elkaar te krijgen.
Als het al niet lukt om op msn een leuk gesprekje te voeren, dan zal dat in het echt nog lastiger zijn.
Klikt het via internet, dan een afspraak maken om eens te kijken wat er nog van overblijft (of in het ideale geval juist erbij komt) en of je het samen leuk kunt hebben..
Internet, niets mis mee, zolang je er maar (zoals zoveel dingen) goed mee omgaat.
kuch kuchquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Too good to be true bestaat niet. Niemand is perfect!
Zelfs jij niet!quote:
Ik ben ver van perfect. maar veel plezier dit weekend. Die van mij is niet van adel dus ik ben jaloursquote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
Het is een ideale manier om eerst op een niet-oppervlakkige manier met iemand in contact te kunnen komen en om een algemene eerste indruk van elkaar te krijgen.
Als het al niet lukt om op msn een leuk gesprekje te voeren, dan zal dat in het echt nog lastiger zijn.
Klikt het via internet, dan een afspraak maken om eens te kijken wat er nog van overblijft (of in het ideale geval juist erbij komt) en of je het samen leuk kunt hebben.
Ook IK niet nee!quote:
Ach die 3 druppels blauw bloed die tussen de rest van de italiaanse parampampolie stroomtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben ver van perfect. maar veel plezier dit weekend. Die van mij is niet van adel dus ik ben jalours![]()
Daar durf ik wel ja op te antwoorden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?.
Ik ken bijna iedereen die ik ken via internet en met sommigen kan ik geweldig overweg IRL en met sommigen niet. Maar ik had ze stuk voor stuk nooit ontmoet als internet niet had bestaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar durf ik wel ja op te antwoorden. : Y.
Há! Dat dacht ik vroeger ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
Je weet dat ze 500,- per dagdeel kosten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik win morgen de staatsloterij en dan koop ik 10 italiaanse modellen, nee 100
ik heb ze meestal gratisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ze 500,- per dagdeel kosten?
Ja, nou weten we het wel weer.quote:
de jackpot is 18,4 miljoen euroquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ze 500,- per dagdeel kosten?
O dan kun je ze wel ff huren jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de jackpot is 18,4 miljoen euro
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Há! Dat dacht ik vroeger ook.
Maar wat blijkt: mensen die in 't echt ontzettend leuk zijn om mee om te gaan, brengen online (of telefonisch) soms geen zinnig woord uit. En andersom: online ontzettend interessante mensen die in 't echt vre-se-lijk saai en slaapverwekkend zijn.
Ik denk dat vrijwel het enige dat je online kunt inschatten is of iemand over enige intelligentie beschikt... en je kunt een indruk krijgen van iemands interesses, als ie die bijvoorbeeld in een profieltekst vermeldt. That's it.
Leuk voor jequote:
Ik gebruikte er vroeger veels te vaak dus ben het nu aan het vermijdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga een campagne oprichten tegen het vergeten van het woordje ER.
Ik vind het zo zielig voor dat woordje dat bepaalde mensen nog nooit er van gehoord hebben!ER
ER
WE LOVE ER
Heey wat een fantastisch idee van jou!! Koop gewoon een partnerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de jackpot is 18,4 miljoen euro
Ken je mij om te weten hoe ik ben? NO dus fuck off.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:13 schreef samjustme het volgende:
![]()
Je bent volgens mij een helige opvolger van gay.nl profielen lol.
ik wil niet fucken met jouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Me2, wel via msn en geen schunnige profielensite, maar heyquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien, kon er geen touw aan vast knopen (behalve dat Hiro nu zijn eigen Held blijkt te zijn, dat was grappig maar had ik al een keer in een boek gelezen) en het lijkt me meer een parade van mooie mensen dan dat het nog enige inhoud heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik weet niet of ik Heroes nog wel leuk vind..
oh dat is zeker ook al weer verkeerd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heey wat een fantastisch idee van jou!! Koop gewoon een partner.
fok= is not real life en überhaupt waarom zou je druk om maken wat nou wel en niet verkeerd is volgens moi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dat is zeker ook al weer verkeerd?
ik doe het ook nooit goed bij jou![]()
Waarom hou je dan niet gewoon je kop als men zich er toch niks van aan hoeft te trekken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
fok= is not real life en überhaupt waarom zou je druk om maken wat nou wel en niet verkeerd is volgens moi.
Je hoeft het niet volgens mij goed te doen zolang je maar goed voor jezelf bent.
Maar waar moeten we ons dan aan gaan ergeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom hou je dan niet gewoon je kop als men zich er toch niks van aan hoeft te trekken?
Waarom zou ik iets van aantrekken wat iemand als jij of iemand anders te 'vertellen' heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom hou je dan niet gewoon je kop als men zich er toch niks van aan hoeft te trekken?
volgens mij kan jij je tijd wel nuttiger bestedenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het de moeite van het nalezen waard?
Dat had ik zes jaar geleden moeten bedenken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij kan jij je tijd wel nuttiger besteden![]()
wat is dit nu weer voor een k.. opmerking. Hoe zelf je kop dan als je er niet tegen kanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn redder in noodquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een k.. opmerking. Hoe zelf je kop dan als je er niet tegen kan
dan is het maar goed dat je het bed nog niet verkocht hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen het is vroeg en ik ben nog lang niet uitgeslapen![]()
![]()
Het is mijn bed ook niet, om te verkopen danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je het bed nog niet verkocht hebt![]()
was jij nou van plann om 20 oktober te komen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mijn redder in nood![]()
.
Omdat ze zelf een k.tje is.
En Sam mag altijd alles maar zeggen, onder het motto "quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een k.. opmerking. Hoe zelf je kop dan als je er niet tegen kan
als ik dit lees, zou ik bijna zelf komen. Effe kijken bij sterling of er nog vluchten zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
[..]
was jij nou van plann om 20 oktober te komen?
dat lijkt me niet een veilige keuze als je leven je lief is
moet je wel zelf cola en popcorn meebrengen hoor als je op de 1e rang wil zitten bij de verwachtte relquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik dit lees, zou ik bijna zelf komen. Effe kijken bij sterling of er nog vluchten zijn![]()
Rode wijn en kaviaar ook goed ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je wel zelf cola en popcorn meebrengen hoor als je op de 1e rang wil zitten bij de verwachtte rel
Juist.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En Sam mag altijd alles maar zeggen, onder het motto "Dit is ONZ en het maakt allemaal niet uit wat ik zeg
", maar o wee als iemand anders eens een opmekring maakt.
Maar dit is ONZ, dus moet je dat niet serieus nemen, ergo, we kennen 'm dus welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
(Of natuurlijk het: "Fuck off je kent me niet!")
och er zijn mensen in dit topic die me niet mogen omdat ik in dit topic ooit eens een bitchopmerking heb gemaakt. I Don't take life that seriously anymorequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dit is ONZ, dus moet je dat niet serieus nemen, ergo, we kennen 'm dus wel.
Huh wat is dat voor een verkiezingquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och er zijn mensen in dit topic die me niet mogen omdat ik in dit topic ooit eens een bitchopmerking heb gemaakt. I Don't take life that seriously anymore. We moeten gewoon weer een homoverkiezing doen, zoals last year! Dan komen alle opgekropte gevoelens weer naar boven
.
mensen met zo'n verfijnde smaak gaan dan toch niet naar zo iets ordinairs als een rel zitten kijken ?quote:
nou, euh, gewoon ditquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Huh wat is dat voor een verkiezing![]()
Dat heeft Kees van Kooten al eens in gedaan in zijn boek Hilaria uit 2001.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga een campagne oprichten tegen het vergeten van het woordje ER.
Ik vind het zo zielig voor dat woordje dat bepaalde mensen nog nooit er van gehoord hebben!ER
ER
WE LOVE ER
Wat een BS. 'Er' is niet zoiets als slagroom dat je kunt gebruiken al naar gelang je er wel of geen zin in hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik gebruikte er vroeger veels te vaak dus ben het nu aan het vermijden![]()
Nou denk dat sam en ik daar snel uitliggen, uit de lijst wel te verstaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou, euh, gewoon dit![]()
![]()
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Stroekie: - 5, omdat ie slechte, oude ideeën uit de sloot der vergetelheid haalt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou, euh, gewoon dit![]()
![]()
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Ik ben de 20e idd van partij maar dan alleen op Pann maar dat is niet iets bijzonders want ik ga elke week uit en Pann ook gewoon wanneer ik tijd en geld voor heb. Ik heb al kaarten voor Pann op 10 novemberquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
[..]
was jij nou van plann om 20 oktober te komen?
dat lijkt me niet een veilige keuze als je leven je lief is
Tha_Erik: + 6.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben altijd slecht in dat soort dingen, heb de neiging om dingen persoonlijk op te vatten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |