quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik krijg het er warm van zelf hier in dit koude land.![]()
Bijzonder ben je volgens mij wel een beetjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:09 schreef samjustme het volgende:
[..]LOL, zo bijzonder ben ik niet maar toch bedankt
.
Nu reageer je niet met: "Je kent me helemaal niet, dus FUCK OFF!" ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:09 schreef samjustme het volgende:
[..]LOL, zo bijzonder ben ik niet maar toch bedankt
.
Nou ja, die waterstofperoxide dringt diep door in de schedel hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef Nuvole het volgende:
Ach, laat Ang3l lekker in de wolken zijn van die lieve, knappe, rijke Italiaan. Dat is toch leuk voor 'm. En hij is vast oud en wijs genoeg om nog een klein beetje z'n half geblondeerde koppie erbij te houden.
Ja je denkt toch ook niet dat ik ga bellen he!!!quote:
Want?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef Nuvole het volgende:
Nog één vraag: hoe oud is de Italiaan nou?
Realistisch , cynisch. Potátoe, potàtoe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Sneu? Nee. Cynisch? Ja, dat zeker.
Ik ben niet verliefd en ook niet naïef, al is het leuk om er mee te spelen. Ik snap zelf ook heel goed dat mensen online zich vaak beter voordoen dan ze zijn, dingen aandikken of zelfs ronduit faken. Dat laatste weet ik dat dat bij veel dingen van hem niet het geval is. Intelligent is ie wel gezien z'n opleiding en qua modellenwerk heb ik inmiddels genoeg gezien om te zeggen dat dat ook klopt. Lief is ie sowieso aan zijn nachtelijke SMS-jes te oordelen en rijk boeit me echt totáál niet al zou ie dat overdrijven.quote:Als iemand én fotomodel is én rijk én Italiaans én lief én intelligent én na één week MSN'en je al met Kerst aan zijn ouders wil voorstellen, dan kun je daar voor mijn gevoel alleen maar wantrouwend en cynisch op reageren, tenzij je verliefd of naïef bent.
Het is erg schattig hoe hij hard van stapel loopt en ik doe gewoon vrolijk schattig mee, maar ik weet ook heus wel hoe de vork in de steel zit en waar Abraham die mosterd heeft gehaald, en toen ik de klok hoorde luiden had ik die klepel al lang en breed vastquote:Dat heeft niets met afgunst of jaloezie te maken - in tegendeel, ik gun Ang3l eerlijk waar de meest fantastische liefde die er is - maar meer met een vrij nuchtere kijk op het verschil tussen hoe mensen in het echt zijn en hoe ze online overkomen. Vooral als het op dating & verliefdheden aankomt.
Neuh. Ik weet van mezelf dat het grappig is maar pas serieus wordt als we elkaar gezien hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bengeltje, loop je onbewust niet ons zo erg te vragen of het niet te snel gaat en te vertrouwen is omdat je zelf dat ook denkt & niet weet of je er mee moet doorgaan?
Helemaal niks met mij hoorquote:
Whahaha. Thanks. Me too.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helemaal niks met mij hoor(
), maar ik hoop gewoon dat je geluk hebt en dat het allemaal leuk en goed is
.
Ja, ik weet het een en ander af van engquote:
Ik heb mijn Grote Liefde ook via internet leren kennen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op zich is er niks mee om iemand eerst via internet te leren kennen maar meteen irl is idd vaak beter.
zal wel weer bij het betere duimenwerk gebleven zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je denkt toch ook niet dat ik ga bellen he!!!
Ja, ik vond het ook al apartquote:
En die bleek ook too good to be truequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb mijn Grote Liefde ook via internet leren kennen..
Heb ik niet verwacht van je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Too good to be true bestaat nietquote:
14 november begint Heidi weer. Heb net de eerste 10 minuten van PCNL gezien, vriend van mij werkt mee aan t progamma dus moest het zien. Ziet er ECHT heel goed uit. Veel beter dan HNTM.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al apart. Maar het blijft een lekker programma, zelfs het nederlandse is wel te pruimen.
Sommige mensen kom je anders dan via internet niet tegen. Ik zie het punt niet zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het is een ideale manier om eerst op een niet-oppervlakkige manier met iemand in contact te kunnen komen en om een algemene eerste indruk van elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sommige mensen kom je anders dan via internet niet tegen. Ik zie het punt niet zo.
ja overal waar te voor staat is niet goed behalve bij tevreden en te bedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
zolang je er maar (zoals zoveel dingen) goed mee omgaat.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is een ideale manier om eerst op een niet-oppervlakkige manier met iemand in contact te kunnen komen en om een algemene eerste indruk van elkaar te krijgen.
Als het al niet lukt om op msn een leuk gesprekje te voeren, dan zal dat in het echt nog lastiger zijn.
Klikt het via internet, dan een afspraak maken om eens te kijken wat er nog van overblijft (of in het ideale geval juist erbij komt) en of je het samen leuk kunt hebben..
Internet, niets mis mee, zolang je er maar (zoals zoveel dingen) goed mee omgaat.
kuch kuchquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Too good to be true bestaat niet. Niemand is perfect!
Zelfs jij niet!quote:
Ik ben ver van perfect. maar veel plezier dit weekend. Die van mij is niet van adel dus ik ben jaloursquote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
Het is een ideale manier om eerst op een niet-oppervlakkige manier met iemand in contact te kunnen komen en om een algemene eerste indruk van elkaar te krijgen.
Als het al niet lukt om op msn een leuk gesprekje te voeren, dan zal dat in het echt nog lastiger zijn.
Klikt het via internet, dan een afspraak maken om eens te kijken wat er nog van overblijft (of in het ideale geval juist erbij komt) en of je het samen leuk kunt hebben.
Ook IK niet nee!quote:
Ach die 3 druppels blauw bloed die tussen de rest van de italiaanse parampampolie stroomtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben ver van perfect. maar veel plezier dit weekend. Die van mij is niet van adel dus ik ben jalours![]()
Daar durf ik wel ja op te antwoorden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?.
Ik ken bijna iedereen die ik ken via internet en met sommigen kan ik geweldig overweg IRL en met sommigen niet. Maar ik had ze stuk voor stuk nooit ontmoet als internet niet had bestaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar durf ik wel ja op te antwoorden. : Y.
Há! Dat dacht ik vroeger ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |