Ja, ik vond het ook al apartquote:
En die bleek ook too good to be truequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb mijn Grote Liefde ook via internet leren kennen..
Heb ik niet verwacht van je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Too good to be true bestaat nietquote:
14 november begint Heidi weer. Heb net de eerste 10 minuten van PCNL gezien, vriend van mij werkt mee aan t progamma dus moest het zien. Ziet er ECHT heel goed uit. Veel beter dan HNTM.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al apart. Maar het blijft een lekker programma, zelfs het nederlandse is wel te pruimen.
Sommige mensen kom je anders dan via internet niet tegen. Ik zie het punt niet zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het is een ideale manier om eerst op een niet-oppervlakkige manier met iemand in contact te kunnen komen en om een algemene eerste indruk van elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sommige mensen kom je anders dan via internet niet tegen. Ik zie het punt niet zo.
ja overal waar te voor staat is niet goed behalve bij tevreden en te bedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
zolang je er maar (zoals zoveel dingen) goed mee omgaat.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is een ideale manier om eerst op een niet-oppervlakkige manier met iemand in contact te kunnen komen en om een algemene eerste indruk van elkaar te krijgen.
Als het al niet lukt om op msn een leuk gesprekje te voeren, dan zal dat in het echt nog lastiger zijn.
Klikt het via internet, dan een afspraak maken om eens te kijken wat er nog van overblijft (of in het ideale geval juist erbij komt) en of je het samen leuk kunt hebben..
Internet, niets mis mee, zolang je er maar (zoals zoveel dingen) goed mee omgaat.
kuch kuchquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Too good to be true bestaat niet. Niemand is perfect!
Zelfs jij niet!quote:
Ik ben ver van perfect. maar veel plezier dit weekend. Die van mij is niet van adel dus ik ben jaloursquote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
Het is een ideale manier om eerst op een niet-oppervlakkige manier met iemand in contact te kunnen komen en om een algemene eerste indruk van elkaar te krijgen.
Als het al niet lukt om op msn een leuk gesprekje te voeren, dan zal dat in het echt nog lastiger zijn.
Klikt het via internet, dan een afspraak maken om eens te kijken wat er nog van overblijft (of in het ideale geval juist erbij komt) en of je het samen leuk kunt hebben.
Ook IK niet nee!quote:
Ach die 3 druppels blauw bloed die tussen de rest van de italiaanse parampampolie stroomtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben ver van perfect. maar veel plezier dit weekend. Die van mij is niet van adel dus ik ben jalours![]()
Daar durf ik wel ja op te antwoorden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?.
Ik ken bijna iedereen die ik ken via internet en met sommigen kan ik geweldig overweg IRL en met sommigen niet. Maar ik had ze stuk voor stuk nooit ontmoet als internet niet had bestaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar durf ik wel ja op te antwoorden. : Y.
Há! Dat dacht ik vroeger ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Nuvole het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |