waarom ?quote:
Omdat ik aan de eis voldoequote:
morgen mmmm laatste avond alleenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef Stroekie het volgende:
"onthoudt zich hier wijselijk van commentaar"![]()
bla bla bla, wordt het morgen nog mooi weer, bla bla bla
welkequote:
sorry ben nooit op dat soort school geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die uit de blokkendoos natuurlijk, of heb jij daar op de kleuterschool nooit mee gespeeld ?![]()
Nou het is nog altijd beter dan sommige posters hier in het topic die toch echt hun hele leven al in NL wonen (ik noem geen namen, maar ik bedoel samjustme).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry ben nooit op dat soort school geweestanders was mijn nederlands beter
Kindergarten danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry ben nooit op dat soort school geweestanders was mijn nederlands beter
ben je wel voorzichtig met het uitprinten van dit topic ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
die laatste twee comments laat ik even aan mijn vader lezen![]()
Ik ben al twee dagen achter elkaar om acht uur op gestaan! (en ik ben doodquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen om 8u opAUW! (jaja CDP is een dramaqueen en een nietsnut, i know!)
Oeh dan al!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen om 8u opAUW! (jaja CDP is een dramaqueen en een nietsnut, i know!)
dat weet hij al sinds ik 13 ben dus dat lijkt me geen probleem.... en werk ja dat is al helemaal geen probleemquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je wel voorzichtig met het uitprinten van dit topic ?
gelukkig staan er nu nog geen foto's in
en vooral niet de papieren laten slingeren op plaatsen waar dat niet hoort, zoals je werk
da's nogal onhandig![]()
Kusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh dan al!..... Mens da's uitslapen!
Ik ga naar bed! De andere engel is aan het leren voor geneeskunde, dus ik ga ook mara slapen
Niet lief, nuno voor dame uitmakenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ gaat in bed Brothers & Sisters kijken
tot morgen, heren en dame van het goede leven!
nee liever een hoer ....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet lief, nuno voor dame uitmaken
nee niet op die manierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat weet hij al sinds ik 13 ben dus dat lijkt me geen probleem.... en werk ja dat is al helemaal geen probleem
och hij heeft wel wat erger gezien IRL, ouders dan bedoel ik... en de rest werk daar sta ik ver boven, ze weten het maar hebben het lef niet om iets te zeggenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee niet op die manier
er stonden toen suggestieve foto's in het topic en ook wel wat reakties van mij
had toen om een andere reden topic geprint om 1 pagina te faxen
de rest had ik hergebruikt als klad papier
dus toen collega om een kladje vroeg gaf ik hem dat zonder er verder bij stil te staan![]()
![]()
Nee is ook geen probleem of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
och hij heeft wel wat erger gezien IRL, ouders dan bedoel ik... en de rest werk daar sta ik ver boven, ze weten het maar hebben het lef niet om iets te zeggen
Mijn vader vond nakende jongens in mijn bed op mijn15e ook een probleem maar ik heb hem hem gezegd dat hij dat ook deed alleen met dames. En werk ja ik print niks uit maar als ze een probleem hebben dan is het hun probleem, mijn koffer is zo gepaktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee is ook geen probleem of zo
maar ik vind het toch niet kunnen van mezelf dat ik foto's van nakende heren op mijn werk laat rondslingeren zeg maar
zulks behoort zich vind ik thuis af te spelen en niet op de werkvloer![]()
Nou laat ik het zo stellen dat ik er ook niet op zit te wachten wanneer het andersom is, en ik dus bij hem een blaadje zou lenen en er dan achterkomen dat hij daar nakende dames op afgedrukt hadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn vader vond nakende jongens in mijn bed op mijn15e ook een probleem maar ik heb hem hem gezegd dat hij dat ook deed alleen met dames. En werk ja ik print niks uit maar als ze een probleem hebben dan is het hun probleem, mijn koffer is zo gepakt![]()
ik denk dat jij en ik wat verschillende opvatingen hebben, als ik in nl ben dan moeten we een keer een wijntje doen en hierover hebben, ik ben het niet met je eens maar dat ga ik hier niet uitleggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo stellen dat ik er ook niet op zit te wachten wanneer het andersom is, en ik dus bij hem een blaadje zou lenen en er dan achterkomen dat hij daar nakende dames op afgedrukt had![]()
van mij mag hij er thuis vrachtauto's papier mee vol printen maarzulks hoort in mijn ogen gewoon niet op de werkvloer thuis
En natuurlijk ben ik hypocriet door wel op mijn werk te fokken maar niet te kijken of te posten in het topic mannen sexy en gewaagd, laat staan in de KDP reeks
volgens mij is het een beter voorstel dat ik die wijn/rosé/port gewoon in L kom drinken als jij daar weer bent terug gekeerdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik denk dat jij en ik wat verschillende opvatingen hebben, als ik in nl ben dan moeten we een keer een wijntje doen en hierover hebben, ik ben het niet met je eens maar dat ga ik hier niet uitleggen.
Dat roep ik ook wel eens, maar ze weten dat ik toch niet weggaquote:
ook goed. ben alleen wat meer rustiger in NL maar eind van het het jaar ben ik in L.. (en voor de rest dit is geen date, ik ben gelukkig met R, voor de roddels beginnen)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is het een beter voorstel dat ik die wijn/rosé/port gewoon in L kom drinken als jij daar weer bent terug gekeerd
Daar is het eerder beter weer dan hier![]()
mijn koffer was ook zo gepaktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:46 schreef error het volgende:
[..]
Dat roep ik ook wel eens, maar ze weten dat ik toch niet wegga
geloof me ze weten dat ik morgen weg gaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:46 schreef error het volgende:
[..]
Dat roep ik ook wel eens, maar ze weten dat ik toch niet wegga
jij gaat toch niks met een bejaarde beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ook goed. ben alleen wat meer rustiger in NL maar eind van het het jaar ben ik in L.. (en voor de rest dit is geen date, ik ben gelukkig met R, voor de roddels beginnen)
Dan moet je ook maar niet naar die schimmige landjes reizenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn koffer was ook zo gepakt
maar ik moest er wel 8 weken op wachten voordat ik hem terughad![]()
ik heb je nooit als bejaarde gezien, ben je dat ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat toch niks met een bejaarde beginnen![]()
maar L staan nog wel op mijn lijst van steden die ik ooit nog eens moet bekijken![]()
Kaapstad en Johannesburg zijn toch echt behoorlijk westersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:50 schreef error het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet naar die schimmige landjes reizen
sommige mensen zijn wel eerlijk in hun profielquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb je nooit als bejaarde gezien, ben je dat ?![]()
Heel Africa mogen ze van me houden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kaapstad en Johannesburg zijn toch echt behoorlijk westers
kijk als dat nu in Uganda was gebeurd
maar die koffer heeft gewoon al die tijd bij South African Airways staan wachten totdat iemand van de KLM hem daar is gaan halen![]()
Maar ben je ook bejaard tov Nuno dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sommige mensen zijn wel eerlijk in hun profiel![]()
dan ook Kaapstad doen hoor, is echt de gay capital van Africaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef error het volgende:
[..]
Heel Africa mogen ze van me houden.
op een safari na dan, want daar moet ik echt aan geloven, vrees ik
trustequote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:54 schreef Nuno_G het volgende:
en nu moet ik gaan slapen want ik moet weer op om 9 uur of zoiets .... fuck wat vroeg ...slavendrijvers hier![]()
ach, de duvel is pas oudquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:54 schreef error het volgende:
[..]
Maar ben je ook bejaard tov Nuno dan?
Niet te enthousiast worden; ik doe het alleen maar omdat mijn vriendje het graag wil. Als het aan mij lag....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan ook Kaapstad doen hoor, is echt de gay capital van Africa
en als je kans hebt ook naar Evita se perron
en nee heeft niets met mevrouw Perron te maken maar alles met Pieter Dirk Uys en zijn alter ego Evita Bezuidenhout![]()
schat zoals ik al zei, ik ben iets ouder als angel en jonger als tmm ....dus zo moeilijk is het niet. En de foto's heb je gezien dus ..... wat wil je meer ???quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sommige mensen zijn wel eerlijk in hun profiel![]()
Sweet Dreamsquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:54 schreef Nuno_G het volgende:
en nu moet ik gaan slapen want ik moet weer op om 9 uur of zoiets .... fuck wat vroeg ...slavendrijvers hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |