Je weet dat ze 500,- per dagdeel kosten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik win morgen de staatsloterij en dan koop ik 10 italiaanse modellen, nee 100
ik heb ze meestal gratisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ze 500,- per dagdeel kosten?
Ja, nou weten we het wel weer.quote:
de jackpot is 18,4 miljoen euroquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ze 500,- per dagdeel kosten?
O dan kun je ze wel ff huren jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de jackpot is 18,4 miljoen euro
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Há! Dat dacht ik vroeger ook.
Maar wat blijkt: mensen die in 't echt ontzettend leuk zijn om mee om te gaan, brengen online (of telefonisch) soms geen zinnig woord uit. En andersom: online ontzettend interessante mensen die in 't echt vre-se-lijk saai en slaapverwekkend zijn.
Ik denk dat vrijwel het enige dat je online kunt inschatten is of iemand over enige intelligentie beschikt... en je kunt een indruk krijgen van iemands interesses, als ie die bijvoorbeeld in een profieltekst vermeldt. That's it.
Leuk voor jequote:
Ik gebruikte er vroeger veels te vaak dus ben het nu aan het vermijdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga een campagne oprichten tegen het vergeten van het woordje ER.
Ik vind het zo zielig voor dat woordje dat bepaalde mensen nog nooit er van gehoord hebben!ER
ER
WE LOVE ER
Heey wat een fantastisch idee van jou!! Koop gewoon een partnerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de jackpot is 18,4 miljoen euro
Ken je mij om te weten hoe ik ben? NO dus fuck off.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:13 schreef samjustme het volgende:
![]()
Je bent volgens mij een helige opvolger van gay.nl profielen lol.
ik wil niet fucken met jouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ken je mij om te weten hoe ik ben? NO dus fuck off.
Me2, wel via msn en geen schunnige profielensite, maar heyquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb mijn Grote Liefde ook via internet leren kennen..
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien, kon er geen touw aan vast knopen (behalve dat Hiro nu zijn eigen Held blijkt te zijn, dat was grappig maar had ik al een keer in een boek gelezen) en het lijkt me meer een parade van mooie mensen dan dat het nog enige inhoud heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik weet niet of ik Heroes nog wel leuk vind..
oh dat is zeker ook al weer verkeerd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heey wat een fantastisch idee van jou!! Koop gewoon een partner.
fok= is not real life en überhaupt waarom zou je druk om maken wat nou wel en niet verkeerd is volgens moi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dat is zeker ook al weer verkeerd?
ik doe het ook nooit goed bij jou![]()
Waarom hou je dan niet gewoon je kop als men zich er toch niks van aan hoeft te trekken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
fok= is not real life en überhaupt waarom zou je druk om maken wat nou wel en niet verkeerd is volgens moi.
Je hoeft het niet volgens mij goed te doen zolang je maar goed voor jezelf bent.
Maar waar moeten we ons dan aan gaan ergeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom hou je dan niet gewoon je kop als men zich er toch niks van aan hoeft te trekken?
Waarom zou ik iets van aantrekken wat iemand als jij of iemand anders te 'vertellen' heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom hou je dan niet gewoon je kop als men zich er toch niks van aan hoeft te trekken?
volgens mij kan jij je tijd wel nuttiger bestedenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het de moeite van het nalezen waard?
Dat had ik zes jaar geleden moeten bedenken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij kan jij je tijd wel nuttiger besteden![]()
wat is dit nu weer voor een k.. opmerking. Hoe zelf je kop dan als je er niet tegen kanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn redder in noodquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een k.. opmerking. Hoe zelf je kop dan als je er niet tegen kan
dan is het maar goed dat je het bed nog niet verkocht hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen het is vroeg en ik ben nog lang niet uitgeslapen![]()
![]()
Het is mijn bed ook niet, om te verkopen danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je het bed nog niet verkocht hebt![]()
was jij nou van plann om 20 oktober te komen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mijn redder in nood![]()
.
Omdat ze zelf een k.tje is.
En Sam mag altijd alles maar zeggen, onder het motto "quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een k.. opmerking. Hoe zelf je kop dan als je er niet tegen kan
als ik dit lees, zou ik bijna zelf komen. Effe kijken bij sterling of er nog vluchten zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
[..]
was jij nou van plann om 20 oktober te komen?
dat lijkt me niet een veilige keuze als je leven je lief is
moet je wel zelf cola en popcorn meebrengen hoor als je op de 1e rang wil zitten bij de verwachtte relquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik dit lees, zou ik bijna zelf komen. Effe kijken bij sterling of er nog vluchten zijn![]()
Rode wijn en kaviaar ook goed ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je wel zelf cola en popcorn meebrengen hoor als je op de 1e rang wil zitten bij de verwachtte rel
Juist.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En Sam mag altijd alles maar zeggen, onder het motto "Dit is ONZ en het maakt allemaal niet uit wat ik zeg
", maar o wee als iemand anders eens een opmekring maakt.
Maar dit is ONZ, dus moet je dat niet serieus nemen, ergo, we kennen 'm dus welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
(Of natuurlijk het: "Fuck off je kent me niet!")
och er zijn mensen in dit topic die me niet mogen omdat ik in dit topic ooit eens een bitchopmerking heb gemaakt. I Don't take life that seriously anymorequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dit is ONZ, dus moet je dat niet serieus nemen, ergo, we kennen 'm dus wel.
Huh wat is dat voor een verkiezingquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och er zijn mensen in dit topic die me niet mogen omdat ik in dit topic ooit eens een bitchopmerking heb gemaakt. I Don't take life that seriously anymore. We moeten gewoon weer een homoverkiezing doen, zoals last year! Dan komen alle opgekropte gevoelens weer naar boven
.
mensen met zo'n verfijnde smaak gaan dan toch niet naar zo iets ordinairs als een rel zitten kijken ?quote:
nou, euh, gewoon ditquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Huh wat is dat voor een verkiezing![]()
Dat heeft Kees van Kooten al eens in gedaan in zijn boek Hilaria uit 2001.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga een campagne oprichten tegen het vergeten van het woordje ER.
Ik vind het zo zielig voor dat woordje dat bepaalde mensen nog nooit er van gehoord hebben!ER
ER
WE LOVE ER
Wat een BS. 'Er' is niet zoiets als slagroom dat je kunt gebruiken al naar gelang je er wel of geen zin in hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik gebruikte er vroeger veels te vaak dus ben het nu aan het vermijden![]()
Nou denk dat sam en ik daar snel uitliggen, uit de lijst wel te verstaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou, euh, gewoon dit![]()
![]()
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Stroekie: - 5, omdat ie slechte, oude ideeën uit de sloot der vergetelheid haalt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou, euh, gewoon dit![]()
![]()
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Ik ben de 20e idd van partij maar dan alleen op Pann maar dat is niet iets bijzonders want ik ga elke week uit en Pann ook gewoon wanneer ik tijd en geld voor heb. Ik heb al kaarten voor Pann op 10 novemberquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
[..]
was jij nou van plann om 20 oktober te komen?
dat lijkt me niet een veilige keuze als je leven je lief is
Tha_Erik: + 6.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben altijd slecht in dat soort dingen, heb de neiging om dingen persoonlijk op te vatten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |