Je weet dat ze 500,- per dagdeel kosten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik win morgen de staatsloterij en dan koop ik 10 italiaanse modellen, nee 100
ik heb ze meestal gratisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ze 500,- per dagdeel kosten?
Ja, nou weten we het wel weer.quote:
de jackpot is 18,4 miljoen euroquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ze 500,- per dagdeel kosten?
O dan kun je ze wel ff huren jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de jackpot is 18,4 miljoen euro
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Há! Dat dacht ik vroeger ook.
Maar wat blijkt: mensen die in 't echt ontzettend leuk zijn om mee om te gaan, brengen online (of telefonisch) soms geen zinnig woord uit. En andersom: online ontzettend interessante mensen die in 't echt vre-se-lijk saai en slaapverwekkend zijn.
Ik denk dat vrijwel het enige dat je online kunt inschatten is of iemand over enige intelligentie beschikt... en je kunt een indruk krijgen van iemands interesses, als ie die bijvoorbeeld in een profieltekst vermeldt. That's it.
Leuk voor jequote:
Ik gebruikte er vroeger veels te vaak dus ben het nu aan het vermijdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga een campagne oprichten tegen het vergeten van het woordje ER.
Ik vind het zo zielig voor dat woordje dat bepaalde mensen nog nooit er van gehoord hebben!ER
ER
WE LOVE ER
Heey wat een fantastisch idee van jou!! Koop gewoon een partnerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de jackpot is 18,4 miljoen euro
Ken je mij om te weten hoe ik ben? NO dus fuck off.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:13 schreef samjustme het volgende:
![]()
Je bent volgens mij een helige opvolger van gay.nl profielen lol.
ik wil niet fucken met jouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ken je mij om te weten hoe ik ben? NO dus fuck off.
Me2, wel via msn en geen schunnige profielensite, maar heyquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb mijn Grote Liefde ook via internet leren kennen..
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien, kon er geen touw aan vast knopen (behalve dat Hiro nu zijn eigen Held blijkt te zijn, dat was grappig maar had ik al een keer in een boek gelezen) en het lijkt me meer een parade van mooie mensen dan dat het nog enige inhoud heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik weet niet of ik Heroes nog wel leuk vind..
oh dat is zeker ook al weer verkeerd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heey wat een fantastisch idee van jou!! Koop gewoon een partner.
fok= is not real life en überhaupt waarom zou je druk om maken wat nou wel en niet verkeerd is volgens moi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dat is zeker ook al weer verkeerd?
ik doe het ook nooit goed bij jou![]()
Waarom hou je dan niet gewoon je kop als men zich er toch niks van aan hoeft te trekken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
fok= is not real life en überhaupt waarom zou je druk om maken wat nou wel en niet verkeerd is volgens moi.
Je hoeft het niet volgens mij goed te doen zolang je maar goed voor jezelf bent.
Maar waar moeten we ons dan aan gaan ergeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom hou je dan niet gewoon je kop als men zich er toch niks van aan hoeft te trekken?
Waarom zou ik iets van aantrekken wat iemand als jij of iemand anders te 'vertellen' heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom hou je dan niet gewoon je kop als men zich er toch niks van aan hoeft te trekken?
volgens mij kan jij je tijd wel nuttiger bestedenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het de moeite van het nalezen waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |