Duh! Ik ben echt wel iemand die met 2 voeten op de grond staat hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sowieso zelfs als je irl een klik voelt kan het verdwijnen voordat je het weet. Probeer alles met een korreltje zout te nemen en zelfs irl wordt een hoop bull shit verteld.
Mooi zo! Geen woorden maar daden. Klinkt wel bitter maar tegenwoordig geloof ik nauwelijks wat uit iemands mond komt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh! Ik ben echt wel iemand die met 2 voeten op de grond staat hoor
Nog beter het is crapquote:
maastrichtquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:43 schreef wonderer het volgende:
Klinkt leuk, VLindertje. Geniet er maar lekker van ;;) Kan best. Waar woont ie?
Perfecter kan niet echt he?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maastricht
geeetverdemme een limburger
Echt wel. Eindhoven en een respectabele leeftijdquote:
Was je wereldnieuws?quote:
geen ideequote:Op maandag 8 oktober 2007 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was je wereldnieuws?
Schubbekutterveen op CNN?
What did you do?! Who did you do?! And why?!
Zender staat bij mij ook nooit op, bovendien kijk in op momenten van rampen dan nog liever naar BBC Worldservice om een iets minder gekleurd beeld te krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:26 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik kijk nooit CNN. Da's me allemaal wat te realistisch
dan maak je maar zinquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ik. Heb. Geen. Zin.
3 delen arbeidsvreugdequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
Ben 't recept kwijt.
www.albert.nlquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:36 schreef DennisMoore het volgende:
Niet alle ingrediënten voorradig.
welkom terugquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal
Ben vooral moe en uitgeput. Voel me geestelijk een beetje verkracht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom terug
Hoe gaat het met je ?
heeft de politie iets van sporen kunnen vinden dat ze als aanknopingspunt kunnen gebruiken ?
arme jijquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben vooral moe en uitgeput. Voel me geestelijk een beetje verkracht.
Het onderzoek loopt nog en ze zeggen niet zoveel, dus daar kan ik niets over zeggen. Het is vooral een grote puinhoop en ben bijna 24 uur bezig geweest met een inventarisatielijst.
Thnxquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij![]()
en een knuffel,
niet het het ook maar iets helpt, maar is wel het enige dat ik nu voor je kan doen
om af te reageren is dat op zich toch niet zo'n rare activiteit, eerder een vreemde plaatsquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Thnx
Wat dan wel weer vreemd is, is dat als je zo rondloopt na een uurtje wel gelijk s.x hebt (met R gewoon hoor). Dat bedacht is me net is wel raar
Bijna goed...quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:13 schreef DennisMoore het volgende:
Six?
nou ruwe ruige sex kan soms ook aanvoelen als het verrichten van zware lichamelijke inspanningquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Bijna goed...
En stroekie dat was vrijdagavond, je denkt toch niet dat de portugezen werken in het weekend, dat is volgens mij bij de wet daaar verboden![]()
wij zijn beide ook niet 100 % portugeesquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ruwe ruige sex kan soms ook aanvoelen als het verrichten van zware lichamelijke inspanning![]()
Ik ken er nog zo een. Wat er ook met hem gebeurt, de zin in seks vergaat niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij zijn beide ook niet 100 % portugeesen het was maar een vluggertje
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij zijn beide ook niet 100 % portugeesen het was maar een vluggertje
![]()
Lyrics posten, Britneyquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef samjustme het volgende:
[knip]
http://nl.youtube.com/watch?v=S6wQXRLej1I
een uitgelekt nummer van Britney, klinkt lekker. Gaat again over liefde.
Liefde is niets meer dan een krankzinnig toestand![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Ja nee die neem je niet mee naar Maastricht
lindeman Zuid afrika toch mmmmm niet echt goedquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oeh, best lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |