Niet *hips* maar welquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind mijn schatje lief.
Ow ja. Ik heb een schatje
Bwhehehehe! Nou ja, sort of.
Niet echt. Denk ik. Hij vindt van wel.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:56 schreef Ang3l het volgende:
Let me be your fantasyyyy
Jezus, net uit de douche en nu nog stappen. Was niet eerder thuisGod & Nasty weer geholpen met verhuizen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil niet nieuwschirig zijn,
maar als je moeder mag ik dat soort dingen vragen:
wie is je nieuwe schatje, een hele nieuwe of ienmand \die je al kende?
Sinds waneer is er ook een klein engeltje? en wie iasdat?
liefts geillutstreed door fotomateriaal
en ik scpreek nu niet als forum moeder, namens alle homo leven.
* de nieuwe uitgave van Prive is uit en wij willen alle detailsn he joges ne meisjes?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mij help je niet met de verhuizing
tenminste er nog nog zo veel te doen.
groetjes
Dick
en ik ben toch geen ex van je,dus waarom kom je nu niet eens een keertje kijken ik woon hier al 3 maanden
of wil je wachten tot de housewarming 15 december? (in je agenda zetten)
Helpen in mijn geval is slechts een keer op en neer rijden met de tweetyquote:Op zondag 7 oktober 2007 06:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mij help je niet met de verhuizing
tenminste er nog nog zo veel te doen.
groetjes
Dick
Yeaaaaaah, I knowquote:en ik ben toch geen ex van je,dus waarom kom je nu niet eens een keertje kijken ik woon hier al 3 maanden
of wil je wachten tot de housewarming 15 december? (in je agenda zetten)
Uhu. Ben je welquote:
Vragen staat vrijquote:maar als je moeder mag ik dat soort dingen vragen:
Ginoquote:wie is je nieuwe schatje,
Een hele nieuwequote:een hele nieuwe of ienmand \die je al kende?
Sinds een week ongeveerquote:Sinds waneer is er ook een klein engeltje?
Gino!quote:en wie iasdat?
Kijk maar op de modellenpagina'squote:liefts geillutstreed door fotomateriaal
Is het zo'n big nieuws dan?quote:en ik scpreek nu niet als forum moeder, namens alle homo leven.
Bestaat de Privé nog?! And what happened to the Weekend & Story?!quote:* de nieuwe uitgave van Prive is uit en wij willen alle detailsn he joges ne meisjes?
Volgens mij ben ik er nog nooit zo bang voor geweest als dit jaar nu ik weet dat de 2 teams samengevoegd gaan worden en we dus ineens i.p.v. 15 zo'n 30 dansers hebben bij de audities van 1 team ... die ook nog eens afgenomen worden door een vreemde, externe choreograaf.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Je doet het vast goed, Ang3l. Gewoon je best doen en ik zal voor je duimen.
quote:[
Kijk maar op de modellenpagina's
Ik ben doorquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Grote groep. Vergeet niet de anderen te saboteren. Een goed geplaatste elleboog of knie maakt een wereld van verschil
.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:53 schreef Ang3l het volgende:
Thanks
Ik had het er na afloop over en over mijn twijfels en Joey zei "Huh? De slechtste? Ten eerste ben je er altijd en heb je dus inzet, ten tweede ken je de choreografie altijd heel snel terwijl de rest nog stuntelt of dingen vergeet en we dus vaak bij je moeten kijken!". En Loes zei ook al "Damn, jij ging los net, of niet?" Ow... uh. Blijkbaar dnek ik iets te mi over mezelf qua dansen.
Maar ik weet wat ik kan (choreografie leren en onthouden) en wat ik niet kan (dansen vanuit m'n lijf i.p.v. vanuit m'n hoofd en floooweeeeeen). Maar ja, ieder z'n eigen sterkte dan maar of zo
Gohquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ben je toevallig begin september geboren?
quote:Ik wil je graag zien dansenMisschien kun je me zelfs wel iets leren die vrijdag
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben door
IK BEN DOOR!
Damn. Die nieuwe choreograaf was echt een menneke van 19 jaar, en dansen dat ie konWhow! Wel een hele fijne stijl, maar die breakdance zwiep over de grond en die koprol die mochten er van mij wel uit (aangezien dat NIET mijn sterkste punten zijn)
Maar goed, we hebben het weer gehaald en mogen weer een jaartje verder
Dank jequote:Op zondag 7 oktober 2007 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Há! Ik hou er van als ik gelijk heb! Feli
.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/southlandtales/
Whoeh! Van de regisseur van DonnieDarko!
Wat wil je ook met die acteursquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Behalve dat deze film werd uitgejoeld op Cannes en ontiegelijk slecht schijnt te zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Oooow ow ow. Dit gaat echt de verkeerde kant op
Hij moet gewoon heel stom zijn en niet zo vervelend attent, en lief, en knap, en rijk, en slim, en grappig. Die arrogantie die slaan we er wel uit, naar voor de rest mag ie blijven
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Het is eigenlijk heel stom, want zoiets doe ik nooit. Maar goed, dromen is leuk
Nou vraagt ie me net al mee met kerst. Mja. Uh, zullen we eerst maar ff afwachten of het echt wel klikt?
Maar hij's echt een schattige italiaan van 1.88m en 67kg met lieve bruine krullen en een mooie lach. Heeft een gezonde dosis humor en een erg levendige fantasie. En hij's slim, aangezien ie geneeskunde studeert aan de universiteit van maastricht en dokter wil worden. En knap, aangezien ie ongeveer wekelijks een fotoshoot of catwalk heeft. Gooi d'rbij dat ie van adellijke afkomst is en z'n ouders rijk zijn en je hebt een droomprins.
Daar MOET wel ergens iets mis mee zijn toch? TOCH?!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Het is eigenlijk heel stom, want zoiets doe ik nooit. Maar goed, dromen is leuk
Nou vraagt ie me net al mee met kerst. Mja. Uh, zullen we eerst maar ff afwachten of het echt wel klikt?
Maar hij's echt een schattige italiaan van 1.88m en 67kg met lieve bruine krullen en een mooie lach. Heeft een gezonde dosis humor en een erg levendige fantasie. En hij's slim, aangezien ie geneeskunde studeert aan de universiteit van maastricht en dokter wil worden. En knap, aangezien ie ongeveer wekelijks een fotoshoot of catwalk heeft. Gooi d'rbij dat ie van adellijke afkomst is en z'n ouders rijk zijn en je hebt een droomprins.
Heb je hem al eens IRL ontmoet? Zo nee, dan kun je veiligheidshalve maar beter alles met een korreltje zout nemen. En Italiaanse adel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Nogal hequote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Woow nu al naar Kerst vragen... das wel heul snel...
Dan issie helemaal hoteldebotel, in t echt klikt het maar van 1 kant en binnen 5 weken issie HELEMAAL verliefd gelukkig met een ander. Is me afgelopen jaar al 3x overkomenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
is een zwarte lexus niet meer praktisch?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Heeft-ie ook een wit paard?.
Het mag ook een witte Ferrari zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
is een zwarte lexus niet meer praktisch?
Hoteldebotel? Bwhehe, eerder hardvanstapellopendverliefdepuberGEK ja!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan issie helemaal hoteldebotel, in t echt klikt het maar van 1 kant en binnen 5 weken issie HELEMAAL verliefd gelukkig met een ander. Is me afgelopen jaar al 3x overkomen(dat ik diegene was die vond dat het niet klikte).
toch weer dat paard er bij slepen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het mag ook een witte Ferrari zijn.
Voornamelijk het laatste, maar daardoor ook stiekem een klein beetje het eerste.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bedoel je hiermee stapelgek (als in gek) of stapelverliefd (maar niet gek)?.
Love makes you do funny thingsquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voornamelijk het laatste, maar daardoor ook stiekem een klein beetje het eerste.
Hoeveel heb je weer opquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben ^&$#^&^&*$&$%&^%#@ weer dronken.
Ik moet me echt gaan beheersen
Je weet dat bier dikmaakt he?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben ^&$#^&^&*$&$%&^%#@ weer dronken.
Ik moet me echt gaan beheersen
Sowieso zelfs als je irl een klik voelt kan het verdwijnen voordat je het weet. Probeer alles met een korreltje zout te nemen en zelfs irl wordt een hoop bull shit verteld.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Love makes you do funny things
Maar goed, ik ben sterrennbeeld Maagd genoeg om met beide benen op de grond te staan en te weten dat verliefdheid verder pas echt komt als je elkaar ziet. Ofwel: Hij's schattig en lief en we praten en SMS-en uuuuuuuuren (6u ana een stuk) maar na het afspreken weet ik pas of 't klikt hoor![]()
Alhoewel, er zijn ook mensen die uiteindelijk getrouwd naar de USA vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |