Ach 2 seconden naar de code kijken en je hebt hem weer online :-)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:56 schreef Noshiba het volgende:
Ik snap www.afca.nl ook niet? wat willen ze ermee bereiken? alsof hun zoveel invloed hebben?
Ik had erin gezetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:02 schreef Noshiba het volgende:
Ik heb zelfs het ajax weggelaten en de rest geen eens een TT gemaakt zo triest als ik het vind!
eensch.. Graag even AJAX + FRUSTRATIE ALOM erbijquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en kan een mod even gewoon Ajax aan de TT toevoegen? Aan 'supporters' die zich zo gaan gedragen zoals TS hebben we helemaal niets.
Houd [MED] maar in de gaten, VoreGquote:
Beetje overdreven om het tegen een meisje op een internetforum te gebruiken vind ik het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, jij bent dan ook gewoon een lompe troll. Wel tof dat je dat zelf toegeeft, overigens...
[..]
Waarom moet je dan tot twee keer toe die quote aanhalen precies?
Bedankt voor het snelle reageren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:07 schreef RayMania het volgende:
Kappen met dat gezeik, iedereen die bezig was in het vorige topic mag zich aangesproken voelen.
[..]
Houd [MED] maar in de gaten, VoreG [afbeelding].
Stel je niet zo aan man.. moet ze maar niet komen trollen na zo een avond "voetbal".. ga nu niet opeens de naďve lul uithangen want zo dom ben je niet..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beetje overdreven om het tegen een meisje op een internetforum te gebruiken vind ik het.
Ga jij trouwens wel eens naar ajax?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:08 schreef RayMania het volgende:
TT-change.
Soms, jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij trouwens wel eens naar ajax?
Altijd op een enkele keer na,quote:
Da's in het kader van de emancipatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beetje overdreven om het tegen een meisje op een internetforum te gebruiken vind ik het.
Fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Altijd op een enkele keer na,
maar ik vroeg het me gewoon af hoor! niks mee bedoeld!
Getuige je PM vindt je jezelf nogal meer supporter omdat je vaker in het stadion komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Altijd op een enkele keer na,
maar ik vroeg het me gewoon af hoor! niks mee bedoeld!
Da's helaas al jaren zo. Zelfs Sneijder kreeg geen fatsoenlijke corner uit z'n poten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Die corners van Ajax waren trouwens wel dramatisch slecht zeg. Er is er eentje goed voor de goal gekomen en dat was de eerste van Rommedahl. Maar vooral die van Suarez waren echt slecht.
Dat niet maar omdat jij met "supporter" begon vond ik die opmerking wel op z'n plaats!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Getuige je PM vindt je jezelf nogal meer supporter omdat je vaker in het stadion komt.
Dat zijn van die onbegrijpelijke dingen. Ben je full-time proffesioneel met voetbal bezig, kun je nog geen corner nemen Bij het Nederlands elftal hebben ze daar ook al zo'n last van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Die corners van Ajax waren trouwens wel dramatisch slecht zeg. Er is er eentje goed voor de goal gekomen en dat was de eerste van Rommedahl. Maar vooral die van Suarez waren echt slecht.
mischien een ideetje als je een week weg gaatquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Fijn.
Mijn favoriete club bevindt zich trouwens iets meer dan 1500 kilometer verderop, kan ik helaas niet zo 1,2,3 naar toe gaan.
Of Emanuelson dan met zijn vrije trap. Gewoon laag in de muur, triest..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zijn van die onbegrijpelijke dingen. Ben je full-time proffesioneel met voetbal bezig, kun je nog geen corner nemen Bij het Nederlands elftal hebben ze daar ook al zo'n last van.
welke club?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Fijn.
Mijn favoriete club bevindt zich trouwens iets meer dan 1500 kilometer verderop, kan ik helaas niet zo 1,2,3 naar toe gaan.
Wat was ie weer goed vandaag he! T is ongelovelijk wat die jongen toch elke keer presteert!quote:
Barça. Maar laten we het over Ajax hebben hierquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Alle mensen met seizoenskaart krijgen 10 procent korting voor de bekerwedstrijd na deze wanvertonening!!!!!
Super aktie van het bestuur!!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan wie de eer?
is dit al langs gekomen ?quote:Een attente supporter heeft ons er op geattendeerd dat Ajax wellicht nog doorgaat in de UEFA Cup. Een gele kaart uit de CL zou meegenomen worden in de UEFA Cup. Bij Dinamo Zagreb speelde vanavond Ognjen Vukojevic de gehele wedstrijd mee. Hij kreeg echter 2 weken geleden in de heenwedstrijd zijn 2e gele kaart.
Ja joh, geef het even een jaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:30 schreef RayMania het volgende:
Uit de jeugdopleiding komt ook al eeuwen niets. Wie is eigenlijk na Van der Vaart, Sneijder, Stekelenburg, Maduro, Heitinga, De Ridder, Emanuelson, Babel etc écht doorgestroomd naar het eerste elftal? He-le-maal niets. Ja, Vertonghen, Schilder en Van der Wiel. Poeh.
Nog steeds? Babel speelde al in 2004, daarna is er niets uitstekend gekomen.quote:
Dit is natuurlijk ook bullshit. Alsof VdV er meteen stond, alsof Sneijder meteen het mannetje was. Een paar jaar geleden vroegen we ons af waarom er al zolang geen nieuwe Kluivert was opgestaan. Stekelenburg was het ook jarenlang net niet. Je noemt Emanuelson en De Ridder in je post. Dat is voorlopig ook Poeh. Geeft die gasten nou eens een kans.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:30 schreef RayMania het volgende:
Uit de jeugdopleiding komt ook al eeuwen niets. Wie is eigenlijk na Van der Vaart, Sneijder, Stekelenburg, Maduro, Heitinga, De Ridder, Emanuelson, Babel etc écht doorgestroomd naar het eerste elftal? He-le-maal niets. Ja, Vertonghen, Schilder en Van der Wiel. Poeh.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alsof VdV er meteen stond, alsof Sneijder meteen het mannetje was.
Nee en nee. Is in de herinnering misschien zo blijven hangen, maar het is niet zo geweest. Buitenom dat zijn Sneijder en VdV exceptionele producten van de jeugdopleiding geweest. Die krijg je niet elk jaar. Ik vind het verontrustender dat bij Inter afgelopen dinsdag drie ex-Ajax talenten op het veld staan, die niet eens zoveel hebben opgebracht. Sterker, die Ajax misschien wel naar de Europese top hadden kunnen leiden, maar door de verkeerde mensen op de verkeerde plek te vroeg zijn verkocht uit financieel oogpunt.quote:
Er gaat al genoeg geld naar de jeugd: meer dan drie miljoen ¤ per jaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Beter doen ze die twee glasplaten Manucharyan en Mitea van de hand en steken ze hun 'salaris' in de jeugdopleiding.
Ook onbegrijpelijk dat die twee nog steeds bij Ajax spelen idd. Hoe hebben ze die ooit een contractverlenging kunnen geven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Beter doen ze die twee glasplaten Manucharyan en Mitea van de hand en steken ze hun 'salaris' in de jeugdopleiding.
Dat is inderdaad een onbegrijpelijk verhaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk dat die twee nog steeds bij Ajax spelen idd. Hoe hebben ze die ooit een contractverlenging kunnen geven.
Maar M&M is toch dikke geldverspilling. Voor dat geld hadden we Rommedahl en Colin kunnen halen zonder ook maar iets van die 45 miljoen te snoepen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Er gaat al genoeg geld naar de jeugd: meer dan drie miljoen ¤ per jaar.
Ajax moet op een gegeven moment verkopen, het is niet anders. Die spelers willen weg, als ze de kans krijgen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het verontrustender dat bij Inter afgelopen dinsdag drie ex-Ajax talenten op het veld staan, die niet eens zoveel hebben opgebracht. Sterker, die Ajax misschien wel naar de Europese top hadden kunnen leiden, maar door de verkeerde mensen op de verkeerde plek te vroeg zijn verkocht uit financieel oogpunt.
Ze kunnen meer verdienen en in een mooiere en grotere competitie spelen. Het is ondenkbaar dat je dergelijke spelers kan houden, wellicht was Maxwell nog een optie geweest na zijn lange blessureleed (Koeman wilde hem wel bij PSV) maar hij begon snel weer beter te voetballen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ajax moet op een gegeven moment verkopen, het is niet anders. Die spelers willen weg, als ze de kans krijgen...
Doe je niks aan.
=edit=quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:40 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ten Cate rond met Chelsea
Bron: Soccerplaza
Henk ten Cate is rond met Chelsea. De Amsterdammer heeft een contract getekend voor assistent-coach bij de Londense club. Volgens zijn zaakwaarnemer Sigi Lens moeten de twee clubs het onderling nog eens worden.Het contract van Ten Cate bij Ajax loopt in 2008 af.
Bij Chelsea wordt hij tweede man naast de nieuwe trainer Avram Grant.De club uit Londen speelt Champions League.
Ik denk eerder dat hij ontspoort isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:36 schreef DarkShine het volgende:
Is die trein (waar jullie bestuur het graag over heeft) aan het rangeren? Rijden doet die namelijk niet...
Het leek wel een fukkin amateur elftal. Zelfs F-jes geven nog betere corners en passesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:13 schreef Suijk het volgende:
Dinamo fucking Zagreb. Niet te geloven wat een kutpot gisteren.
quote:'Ten Cate tekent contract bij Chelsea'
AMSTERDAM - Ajax-trainer Henk ten Cate heeft een contract getekend als assistent-coach bij Chelsea. Dat meldt de NOS vrijdagochtend.
Ajax en Chelsea zouden het nog eens moeten worden over de transfer. Het contract van Ten Cate bij Ajax loopt in 2008 af. Bij Chelsea zou de Nederlander de tweede man worden naast de nieuwe trainer Avram Grant, opvolger van José Mourinho.
De club uit Londen speelt Champions League. Ajax verloor donderdagavond van Dinamo Zagreb. Daarmee is de Amsterdamse club uitgeschakeld voor het UEFA Cup-tournooi.
Dat was echt erg ja. Ik zou zo graag zelf gewoon zo'n corner nemen. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:19 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het leek wel een fukkin amateur elftal. Zelfs F-jes geven nog betere corners en passes![]()
Het was echt pruts werk alom.
Jol zal wel eerst ontslagen moeten worden, zn afkoopsom is 7,5 miljoen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:33 schreef Bruce117 het volgende:
Neem aan dat Ajax ten Cate niet gaat ontslaan. Laat hem maar ontslag nemen.
Gaat Jol de opvolger worden ?
Neuh, Martin Jol mag daar weg an als hij naar Ajax kan, zal er wel een akkoord komen. Hetzelfde geldt ook voor Henk ten Cate, Ajax zal hem (hopenlijk) makkelijk naar CFC laten gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jol zal wel eerst ontslagen moeten worden, zn afkoopsom is 7,5 miljoen...
Ik vrees dat Marco gepolst gaat worden![]()
en de knvb bekerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:42 schreef Suijk het volgende:
Maar hey, nu kunnen we al onze aandacht op het kampioenschap richten.
En de beker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:42 schreef Suijk het volgende:
Maar hey, nu kunnen we al onze aandacht op het kampioenschap richten.
Zijn vorm denk ik. Ten Cate stond er boven op en twee tellen later stond Delorge klaar. Het spijt me maar ik hoop dat Colin definitief van het toneel is verdwenen gisteren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Heel tekenend was een actie van Jurgen Colin bij de middenlijn, met de tegenstander in zijn rug, waar hij de bal gewoon over de zijlijn liep. Waarom werd hij trouwens gewisseld? Geblesseerd of puur vanwege zijn vorm?
Niet mee eens, Laurent Delorge was nog een van de lichtpuntjes. En dat meen ik serieus!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Delorge speelde ook bagger anders.
Het werd wel wat beter toen ogararu kwam
Precies. Toen Johnny centraal ging spelen. Maar dat was veel te laat natuurlijk....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Delorge speelde ook bagger anders.
Het werd wel wat beter toen ogararu kwam
Onzin dat moet ook lukken met Europees voetbal. Vraag me af of de titel uberhaupt gehaald gaat worden...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:49 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Maar nu kunnen jullie je net als Feyenoord alleen op de competitie richten. Dus dat kampioenschap moet wel te pakken zijn.
quote:
http://www.uefa.com/newsfiles/19081.pdfquote:Article 21
Yellow and red cards
21.01 As a rule, a player who is sent off the field of play is suspended for the next
match in a UEFA club competition. The Control and Disciplinary Body is
entitled to augment this punishment. For serious offences the punishment
can be extended to all UEFA competition categories.
21.02 In case of repeated cautions, a player is suspended for the next competition
match:
a) after two cautions in two different matches during the qualifying phase;
b) from the first match in the first round, after three cautions in three different
matches, as well as following any subsequent odd-numbered caution
(fifth, seventh, ninth, etc.).
21.03 Single yellow cards and pending suspensions are always carried forward
either to the next stage of the competition or to another club competition in
the current season.
21.04 Exceptionally, single cautions from the qualifying phase that have not
resulted in a suspension expire on completion of the qualifying phase in
question.21.05 Cautions and pending yellow-card suspensions from club competition
matches expire at the end of the season.
Paar mannen passeren? Deed hij dat verdo^&% maar eens een keer...... Het is altijd traag als een slak richting de verdediging en vervolgens de bal terugleggen... Hij is gister welgeteld één keer zijn man voorbij gekomen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:41 schreef Longmen het volgende:
Ja RommedahlHard rennen paar mannen passeren en dan een waardeloze voorzet geven.
![]()
Rotzooi neem je Henkie mee!quote:
Dat klopt ja. Als er nu iemand begint over vermoeidheid kan ie doodvallen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:49 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Maar nu kunnen jullie je net als Feyenoord alleen op de competitie richten. Dus dat kampioenschap moet wel te pakken zijn.
Bedankt voor het melden Einstein, ik had er toch echt rekening mee gehouden dat we nog door zouden gaan!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:52 schreef ruud.nl het volgende:
http://www.uefa.com/newsfiles/19081.pdf
Jammer maar helaas, jullie liggen er čcht uit.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet mee eens, Laurent Delorge was nog een van de lichtpuntjes. En dat meen ik serieus!
Niets te janken over Maduro hoor. Speelt de laatste weken puik. Eindelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:55 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ga toch weg... heb hem niet gezien... Dus slecht deed hij het ook niet. Maar het is het gewoon allemaal net niet. Rommedahl, Delorge, Maduro, Urby, is gewoon niet goed genoeg.
Suarez komt er wel, maar moet meer oog hebben voor zijn medespelers. En wat een kansen zeg.... daar had er ook wel 1 van in gemogen....
Henkquote:'Ajax wil Ten Cate graag laten gaan, coach botste met Van Geel' 5 oktober 2007
De opluchting is voelbaar bij Ajax nu trainer Henk ten Cate waarschijnlijk naar Chelsea vertrekt. Dat schrijft Chris van Nijnatten vandaag in AD Sportwereld. Volgens de columnist zal Ajax Ten Cate geen strobreed in de weg leggen bij zijn overstap naar Londen. Precies halverwege zijn tweejarig contract bij Ajax zat het ineens niet meer zo lekker tussen de trainer en zijn club.
Martin van Geel Volgens Van Nijnatten was er een verwijdering ontstaan tussen Ten Cate en technisch directeur, Martin van Geel. De oorzaak van die verwijdering ligt in de transfer van Kenneth Perez naar PSV. Van Geel, gesteund door veel meer kader binnen Ajax, wilde de Deen voor de club behouden. Ten Cate stelde echter geen prijs meer op Perez, ook niet als vervanger van Wesley Sneijder. Van Geel stemde uiteindelijk wel in met een transfer, maar kon zijn frustratie daarover moeilijk verbergen.
Toen Ajax óók nog deelname aan de Champions League misliep en Perez voor PSV begon te scoren, nam de irritatie over Ten Cate toe bij de Amsterdamse beleidsbepalers. Ondanks het stilzwijgen gaf Ajax in de afgelopen dagen een duidelijk signaal af. Niet één keer betreurde een bestuurslid of directielid in het openbaar een eventueel vertrek van Ten Cate. Bij Ajax zat men dan ook op dit scenario te wachten, aldus Van Nijnatten.
Hij speelt op een positie, dat hij de lijnen op het middenveld moet uitzetten. Dat kan hij gewoon niet aan... Dat moet jij toch ook gezien hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niets te janken over Maduro hoor. Speelt de laatste weken puik. Eindelijk.
ineens? zie weinig nieuwe namen hoor....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:56 schreef BoNi het volgende:
Wat een stel lijkenpikkers ineens weer hier trouwens
Van Gaal spreekt ook Spaans.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben benieuwd wat dit met spelers als Suarez of Gabri doet.
Hij sprak vloeiend Spaans en Gabri kwam toch vanwege Henk.
Hij deed gister meer dan zijn best en heeft mij op momenten toch nog weten te verrassen, maar als de negen veldspelers om je heen volledig stil staan wordt het ook lastig lijnen uitzetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:03 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Hij speelt op een positie, dat hij de lijnen op het middenveld moet uitzetten. Dat kan hij gewoon niet aan... Dat moet jij toch ook gezien hebben.
Ja, Davids en Jol zijn niet echt vriendjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van Gaal spreekt ook Spaans.
Maar zo'n Davids zal zijn contract nu ook niet verlengen, die was juist gekomen omdat Henk er was. Die zit niet te wachten op Jol. Wel op Van Gaal, maar die gaat nu niet weg bij AZ.
Vergelijk de topics van voor gister 19.30 eens met de laatste twee topics...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
ineens? zie weinig nieuwe namen hoor....
Het is toch te hopen, dat hij minimaal zijn best doet ja... Ach Maduro kan er ook niks aan doen... TIs gewoon middelmaat troef.... Waarom begint hij in hemelsnaam weer met die Collin? Op basis van wat verdiende die gozer een basisplaats?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij deed gister meer dan zijn best en heeft mij op momenten toch nog weten te verrassen, maar als de negen veldspelers om je heen volledig stil staan wordt het ook lastig lijnen uitzetten.
In de winterstop pas?quote:Ajax coach Ten Cate is expected to join Chelsea during the international break.
International break kan ook gezien worden als het weekend van 13/14 oktober, als er interlands zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Uit The Mirror
[..]
In de winterstop pas?.
Hij zegt ook dat de doelstelling minimaal 1 keer in de 2 jaar meedoen om het kampioenschap bereikt is omdat we vorig seizoen toch hebben meegedaan om het kampioenschapquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:12 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het is toch te hopen, dat hij minimaal zijn best doet ja... Ach Maduro kan er ook niks aan doen... TIs gewoon middelmaat troef.... Waarom begint hij in hemelsnaam weer met die Collin? Op basis van wat verdiende die gozer een basisplaats?
En dan die angsthazenopstelling...... schande gewoon.... LOgisch dat Ajax angstig speelde, want als je Ten Cate geloofde speelde we tegen de europese top en zouden we bij aanvallend voetbal afgeslacht worden....Dat zegt hij over onze club.... Dat vind ik nog het allerergste.......
![]()
Eeej, ze hebben je ban weggehaaldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Uit The Mirror
[..]
In de winterstop pas?.
toen kreeg ik ook een traan in mijn ogen ja.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat de doelstelling minimaal 1 keer in de 2 jaar meedoen om het kampioenschap bereikt is omdat we vorig seizoen toch hebben meegedaan om het kampioenschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Maduro vond ik echt een van de slechtste spelers gisteren, twee ballen vooruit gespeeld en de rest achteruit. Als er gaatjes waren durfde hij ze er niet in te spelen, daarom ging huntelaar op een gegeven moment de bal maar halen om zelf maar diep te spelen. Lukt dat niet dan is dat jammer, maar je probeert het in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij deed gister meer dan zijn best en heeft mij op momenten toch nog weten te verrassen, maar als de negen veldspelers om je heen volledig stil staan wordt het ook lastig lijnen uitzetten.
En die is hier ook al ontkracht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
Gaat een gerucht dat er bij Dinamo Zagreb iemand meespeelde die niet mocht spelen.
Oh, echt? Was eigenlijk niet van plan om al die topic van gisteren en vandaaga helemaal door te lezen, maar in welk topic stond het? Een zakenrelatie belde me er net over, had er nog niets van vernomen.quote:
Met het eerste deel ben ik het niet eens, met het tweede deel wel voor de volledige 100%quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:31 schreef danos het volgende:
[..]
Maduro vond ik echt een van de slechtste spelers gisteren, twee ballen vooruit gespeeld en de rest achteruit. Als er gaatjes waren durfde hij ze er niet in te spelen, daarom ging huntelaar op een gegeven moment de bal maar halen om zelf maar diep te spelen. Lukt dat niet dan is dat jammer, maar je probeert het in ieder geval.
Verder hoop ik dat de nieuwe trainer bij de basis gaat beginnen, want dat ingooien, lange ballen en cornersjezus het leek wel alsof ze iedere keer het dak probeerden te raken. En dan zie je hoe dat talent van zagreb iedere keer bij een corner die bal loepzuiver en gevaarlijk krullend inbrengt, om moedeloos van te worden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh, echt? Was eigenlijk niet van plan om al die topic van gisteren en vandaaga helemaal door te lezen, maar in welk topic stond het? Een zakenrelatie belde me er net over, had er nog niets van vernomen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Article 21
Yellow and red cards
21.01 As a rule, a player who is sent off the field of play is suspended for the next
21.02 In case of repeated cautions, a player is suspended for the next competition
match:
b) from the first match in the first round, after three cautions in three different
the current season.
question.
21.05 Cautions and pending yellow-card suspensions from club competition
[..]
Da's wel zo, maar eerlijk gezegd mag Ten Cate van mij in de eredivisie elke wedstrijd met 11 oelewappers beginnen en aan komen met gare wissels en rare excuses, zolang hij maar op de eerste plek eindigt. Eerlijk gezegd zie ik in Jol geen vooruitgang. Zit nog ergens een werkeloze Portugees, heb ik gehoord. Misschien dat we die met een paar miljoen over kunnen halen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is ook de manier waarop twi. En met welke 11 die oelewapper dan weer begint. En hoe hij dan ook weer wisselt. Het gaat echt compleet nergens over. En dan achteraf nog die excuses ook.
Ten Cate en Ajax is echt wel compleet voorbij.
Aron Winter. Geweldig, weer zo'n coach zonder ruggegraat. Ik zie in hem echt geen hoofdcoach, net als Danny Blind of Jan Wouters geen type hoofdcoach zijn. Mourinho zou het droomscenario zijn, maar zal wel niet haalbaar zijn. Met Jol t.o.v. Ten Cate schiet je denk ik niet veel op, en andere Nederlandse opties zijn er niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:42 schreef Rumille het volgende:
Geen Mourinho liever.
Topcoach maar ik hoef hem niet. Laat Aron Winter maar komen.
Martin Jol is wel degelijk een verbetering ten opzichte van Henk ten Cate.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:44 schreef twi het volgende:
[..]
Aron Winter. Geweldig, weer zo'n coach zonder ruggegraat. Ik zie in hem echt geen hoofdcoach, net als Danny Blind of Jan Wouters geen type hoofdcoach zijn. Mourinho zou het droomscenario zijn, maar zal wel niet haalbaar zijn. Met Jol t.o.v. Ten Cate schiet je denk ik niet veel op, en andere Nederlandse opties zijn er niet.
Bespeur ik hier enige vorm van resultaatvoetbal?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef twi het volgende:
[..]
Da's wel zo, maar eerlijk gezegd mag Ten Cate van mij in de eredivisie elke wedstrijd met 11 oelewappers beginnen en aan komen met gare wissels en rare excuses, zolang hij maar op de eerste plek eindigt. Eerlijk gezegd zie ik in Jol geen vooruitgang. Zit nog ergens een werkeloze Portugees, heb ik gehoord. Misschien dat we die met een paar miljoen over kunnen halen?
Vind je? Met een grote zak geld heeft hij niet eens zoveel laten zien bij de spurs vind ik. Goed hij heeft het leuk gedaan met RKC maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin Jol is wel degelijk een verbetering ten opzichte van Henk ten Cate.![]()
Ajax supporters die om een PSV-icoon smeken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guus kom naar huus want de koeien staan op springen![]()
Er staat een smiley bijquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax supporters die om een PSV-icoon smeken?![]()
Wat een onzin. Alleen dit seizoen gaat het wat minder. Maar de vorige 2 seizoenen heeft hij met een bescheiden transferbudget telkens de 5de plaats behaalt achter grootmachten Liverpool, Chelsea, Arsenal en Man. Utd. Terwijl het seizoen voor Jol Tottenham ergens boven de degradatiezone bevond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Vind je? Met een grote zak geld heeft hij niet eens zoveel laten zien bij de spurs vind ik. Goed hij heeft het leuk gedaan met RKC maar meer ook niet.
Het gaat nu even wat minder, maar twee vijfde plaatsen in de PL met de Spurs is gewoon een hele goede prestatie. Daarbij zijn we in elk geval van al die kutsmoezen af en Martin Jol schat ik tactisch wat hoger in!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Vind je? Met een grote zak geld heeft hij niet eens zoveel laten zien bij de spurs vind ik. Goed hij heeft het leuk gedaan met RKC maar meer ook niet.
bescheiden transferbudgetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alleen dit seizoen gaat het wat minder. Maar de vorige 2 seizoenen heeft hij met een bescheiden transferbudget telkens de 5de plaats behaalt achter grootmachten Liverpool, Chelsea, Arsenal en Man. Utd. Terwijl het seizoen voor Jol Tottenham ergens boven de degradatiezone bevond.
Juist dit lijkt me de correcte weergave van hoe het er nu voor staat.... Hij is ook al accoord voor de wedstrijd, is het gek om te zeggen dat htc dus niet 100% gemotiveerd was gisteren?quote:
Lijkt me wel. Anders had HtC wel gister ze ontslag ingediend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik mag toch aannemen, dat Ajax geld krijgt van Chelsea voor de vroegtijdige overgang van HTC.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef Sethje het volgende:
Cruijff!
Wellicht, maar ja of geld nu de oplossing is, de 44 miljoen van Sneijder en Babel is ook nog niet op..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik mag toch aannemen, dat Ajax geld krijgt van Chelsea voor de vroegtijdige overgang van HTC.
Dit is sarcastisch mag ik hopen? Mourinho afkeuren en dan met Winter komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:42 schreef Rumille het volgende:
Geen Mourinho liever.
Topcoach maar ik hoef hem niet. Laat Aron Winter maar komen.
Daar wordt het salaris van Luque van betaald.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:52 schreef Toewan het volgende:
[..]
Wellicht, maar ja of geld nu de oplossing is, de 44 miljoen van Sneijder en Babel is ook nog niet op..
Urzaizquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef BoNi het volgende:
Urzaiz liet gister trouwens wel even zien uitermate geschikt te zijn als stormram! Alle hoge ballen waren voor hem. Jammer dat zijn medespelers (op Huntelaar na) te lamlendig waren om er vervolgens ook daadwerkelijk iets mee te doen
Ja ik hoorde dit ook net ja. Zou toch wat zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik hoorde net op radio 2 dat Zagreb met 2 gele kaarten oid heeft gespeeld? Waar gaat dit over>>??
Ik dacht dat het een grap wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik hoorde net op radio 2 dat Zagreb met 2 gele kaarten oid heeft gespeeld? Waar gaat dit over>>??
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef bramos-elvis het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Article 21
Yellow and red cards
match:
the current season.
question.21.05 Cautions and pending yellow-card suspensions from club competition
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:59 schreef BoNi het volgende:
Ben wel benieuwd wat we nu weer gratis krijgen trouwens..!
quote:Ajax overweegt gratis seizoenskaarten
Na de uitschakeling van gisteren overweegt Ajax serieus om de huidige seizoenskaarten gratis te verlengen, zodat men het hele volgende seizoen gratis naar Ajax kan. “Tsja, het is wel zo makkelijk. Je kunt wel elke keer een wedstrijd kado doen, maar als je dan ook een wanprestatie levert, dan blijf je doorgaan.” aldus bestuurskwebbelaar Fontein.
T zal niet zoveel oplossen welke coach je er neerzet. Zolang dit bestuur er zit blijft het een drama.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:59 schreef dronkeykong het volgende:
Nou opgerot met HTC die prutser met zijn misaankopen vlucht nu lekker naar London en ons met dit zooitje achterlatend
helaas vergeet het maar weer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef bramos-elvis het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Als we van tevoren gewetzen hadden dat Henk ten Cate begin oktober naar CFC vertrok, hadden we Kenneth Perez nog wel even aan kunnen houden!
Daar is een heel apart topic over.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:24 schreef w00h00 het volgende:
Wie gaat de opvolger worden van HtC?
Goddomme..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Als we van tevoren gewetzen hadden dat Henk ten Cate begin oktober naar CFC vertrok, hadden we Kenneth Perez nog wel even aan kunnen houden!
Ja, want oud spelers als hoofdtrainer is de laatste jaren een enorm succes gebleken..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef ub40_bboy het volgende:
ik zie in frank de boer een goede hoofdcoach voor ajax, heeft hij al zijn papieren al?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, want oud spelers als hoofdtrainer is de laatste jaren een enorm succes gebleken..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, want oud spelers als hoofdtrainer is de laatste jaren een enorm succes gebleken..
Oh, dan neem 'm maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Mijn gevoel zegt gewoon dat frank een grote trainer word.
Ten Cate heeft ook een hele brede rug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt gewoon dat frank een grote trainer word. Frank heeft sowieso meer ruggegraat dan winter en wouters
Naja, we hebben altijd collin, rommedahl, mitea en manucharyan nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:45 schreef jna het volgende:
Hadden we Lindenbergh nog maar
Gelukkig hebben we colin en rommedahl nog wel. Zal me niks verbazen als Chelsea deze ook voor ons wegkaapt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:45 schreef jna het volgende:
Inderdaad. Het voelt gewoon echt alsof het allemaal voorbij is. Stel gewoon een zoot geschorste spelers op in de competitie en de beker, dan zijn we daar ook maar klaar. We hebben toch geld zat, dus waarom zouden we nog voetballen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Dramatisch gewoon. Het is nu echt over en sluiten met Ajax. Ik zie er echt geen heil meer in.
Trap die losers er allemaal maar gewoon uit en speel maar met de A1 ofzo....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Maar nee die is als een hond weggestuurd door HtCquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:45 schreef jna het volgende:
het komt met deze mensen echt niet meer goed. 20 min voor tijd gingen ze een beetje voetballen. Ze hadden er vanaf het begin vol op moeten klappen stelletje wijven...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Het voelt gewoon echt alsof het allemaal voorbij is. Stel gewoon een zoot geschorste spelers op in de competitie en de beker, dan zijn we daar ook maar klaar. We hebben toch geld zat, dus waarom zouden we nog voetballen?
En dan te bedenken dat dat ook niet goed was. De jaren daarvoor was het ook janken. Onze club is sinds de beursgang al dood.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Op AT5 stond een reactie van een supporter die zei dat het eigenlijk al helemaal niets meer was met Ajax, sinds we in 2002/03 in de kwartfinale van de CL werden uitgeschakeld door AC Milan, een hele goede conclusie: Ajax is al bijna vijf jaar dood.
idd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Op AT5 stond een reactie van een supporter die zei dat het eigenlijk al helemaal niets meer was met Ajax, sinds we in 2002/03 in de kwartfinale van de CL werden uitgeschakeld door AC Milan, een hele goede conclusie: Ajax is al bijna vijf jaar dood.
Nee de afkoopsom van die jongens ligt boven de 80 miljoenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we colin en rommedahl nog wel. Zal me niks verbazen als Chelsea deze ook voor ons wegkaapt.
Juist dat is het!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat ook niet goed was. De jaren daarvoor was het ook janken. Onze club is sinds de beursgang al dood.
Sinds het bosman-arrest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat ook niet goed was. De jaren daarvoor was het ook janken. Onze club is sinds de beursgang al dood.
Belachelijk. Hij deed het naar behoren gisteren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef jna het volgende:
Trouwens, waarom kwam onze held er pas zo laat in
Nou ja, het scheelde niet veel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef BonJovi het volgende:
CL, Uefacup what is next uitgeschakeld worden in de eerste ronde van de KNVB beker
Dat komt omdat hij zeventien kleuren schijt als hij een bal met links moet schieten. Ik begrijp daar écht niets van. Ik ben zelf een linkspoot, maar een bal passen of in ieder geval een peer geven met het zwakke been.. Dat red ik zelfs.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Heel tekenend was een actie van Jurgen Colin bij de middenlijn, met de tegenstander in zijn rug, waar hij de bal gewoon over de zijlijn liep. Waarom werd hij trouwens gewisseld? Geblesseerd of puur vanwege zijn vorm?
die beker intresseert me ook geen fuck meer. alleen een landstitel maakt het seizoen nog enigszins draaglijk....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef BonJovi het volgende:
CL, Uefacup what is next uitgeschakeld worden in de eerste ronde van de KNVB beker
quote:Topploeg Ajax is dood
Vanavond werd eens te meer duidelijk dat het grote Ajax dat bekers won alleen nog bestaat in de hoofden van blinde Amsterdammers en andere idioten. Als na Kopenhagen en Slavia Praag ook Dinamo Zagreb een maatje te groot is, heb je niks te zoeken in Europa. Dan is status gebaseerd op spoken uit het verleden.
In de competitie kan Ajax het gebrek aan kwaliteit nog aardig verbloemen. Het staat bovenaan, heeft een aardig doelsaldo. Daarbij moet vermeld worden dat het nog geen tegenstanders van formaat heeft getroffen. Aan de gewonnen uitwedstrijd tegen AZ mogen we geen conclusies verbinden, omdat AZ met een elfde plaats in de eredivisie niet als ploeg in vorm wordt gezien. Men mag in Amsterdam dan klagen over de vele blessures, maar men is zelf debet aan een onbesuisd verkoopbeleid.
In Europa gelden andere wetten, als men tegen ploegen speelt die van hoger niveau zijn dan pakweg VVV-Venlo of Kozakken Boys. Dat bleek. In een slechte wedstrijd speelde Ajax zakelijk en defensief en was geen schim van de ploeg voor wat het graag doorgaat. De Amsterdammers kregen geen grip op het spel van Dinamo, dat op voorsprong kwam via een strafschop van Modric. De reguliere speeltijd werd verder zonder doelpunten volbracht zodat een verlening uitkomst mocht brengen.
Nadat Mandzukic twee maal het net beroerde was het over voor Ajax. De ArenA stroomde leeg. Twee doelpunten van Huntelaar konden de executie van Henk ten Cate en de zijnen niet voorkomen.
De geruchten over een vertrek van Henk ten Cate zullen weer loskomen. Zondag wacht het Rotterdamse Sparta in Rotterdam. Ajax dient zich na de mokerslag van vanavond te hervinden om die wedstrijd gunstig af te sluiten. Het mag dat doen in de wetenschap dat het geen fraai aanvallende Europese topper meer is, maar een dolende geest met een mooi verleden.
Als er geen totale omslag komt bij het bestuur zodat ze voetbal en resultaten weer als hoofddoel stellen komt het nooit meer goed met Ajax.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef Noshiba het volgende:
Nu kunnen we het volgend jaar ook wel weer vergeten![]()
En voordat er mensen komen die medelijden hebben met Colin: die jongen is een prof. Als profvoetballer moet je een beetje een dikke huid hebben en tegen kritiek kunnen. Waarom speelt hij verdomme zo angstig? Toon wat lef. Dan mislukt er maar een paar keer een actie.. als je blijft oefenen gaat het vanzelf goed. Een jongen op zijn leeftijd die zijn zwakke been niet durft te gebruiken..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zeventien kleuren schijt als hij een bal met links moet schieten. Ik begrijp daar écht niets van. Ik ben zelf een linkspoot, maar een bal passen of in ieder geval een peer geven met het zwakke been.. Dat red ik zelfs..
Ik stelde gister ook voor om mezelf aan te melden bij Ajax om alleen de corners te mogen nemen. De rest van de wedstrijd doe ik helemaal niks, maar ik zorg er in ieder geval voor dat de corners strak op de elf meter gegeven worden......quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zeventien kleuren schijt als hij een bal met links moet schieten. Ik begrijp daar écht niets van. Ik ben zelf een linkspoot, maar een bal passen of in ieder geval een peer geven met het zwakke been.. Dat red ik zelfs..
Amenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er geen totale omslag komt bij het bestuur zodat ze voetbal en resultaten weer als hoofddoel stellen komt het nooit meer goed met Ajax.
Al 10 jaar lopen we te kutten met spelers, trainers etc. En het wordt elk jaar alleen maar slechter en slechter ipv dat er progressie te zien is. Bij elk ander commercieel bedrijf was de top er allang uitgegooid met dit soort prestaties. Alleen is het financieel gezien wel ok dus ze mogen blijven.
En dat is dus het verschil, geld is niet het doel van een voetbalclub en daarom moet het bestuur niet worden afgerekend op bedrijfsresultaat.
Ajax is een voetbalclub die alleen kan bestaan omdat er mensen geld willen betalen om voetbal te zien, en dat is al jaren niet meer te zien. En het gaat een keer ophouden met trouwe supporters.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er geen totale omslag komt bij het bestuur zodat ze voetbal en resultaten weer als hoofddoel stellen komt het nooit meer goed met Ajax.
Al 10 jaar lopen we te kutten met spelers, trainers etc. En het wordt elk jaar alleen maar slechter en slechter ipv dat er progressie te zien is. Bij elk ander commercieel bedrijf was de top er allang uitgegooid met dit soort prestaties. Alleen is het financieel gezien wel ok dus ze mogen blijven.
En dat is dus het verschil, geld is niet het doel van een voetbalclub en daarom moet het bestuur niet worden afgerekend op bedrijfsresultaat.
Ajax is een voetbalclub die alleen kan bestaan omdat er mensen geld willen betalen om voetbal te zien, en dat is al jaren niet meer te zien. En het gaat een keer ophouden met trouwe supporters.
Toen gingen jullie toch door de groepsfase met uitsluitend gelijke spelen? En die jaren ervoor zijn jullie ook wel eens vroeg uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
fontein zoog even de pik van van geel en zei dat het goed was zo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef Blight het volgende:
En ik begrijp overigens ook niet dat Van Geel de hand zo krampachtig op de knip heeft gehouden deze zomer. Een voetbalclub is een korte termijns bedrijf. Plannen uitsmeren over een x aantal jaar heeft geen enkele zin, want niets is zo bewegelijk als de voetballerij.
Wij zijn een voetbalclub. Het kapitaal hoort op het veld, niet op de bankrekening!
Juist!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mitea, Manucharyan, Rommedahl allemaal optyfen en AJAX WAARDIGE SPELERS halen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De bezem kan in ieder geval door de selectie voor volgend seizoen:
-Stam stopt
-Davids' contract loopt af; onbekend
-Heitinga vertrekt waarschijnlijk
-Huntelaar vertrekt waarschijnlijk
-Colins contract loopt af; ik neem aan dat Ajax de optie niet gaat lichten.
Da's nog wel erg positief. Liever daadwerkelijk met 10 man dan 11 incl. Colin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef BonJovi het volgende:
Ik zit af en toe te denken dat we met 10 man spelen omdat Collin er bij is.
Ongeslagen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toen gingen jullie toch door de groepsfase met uitsluitend gelijke spelen?
De persoon Colin kan er ook niets aan doen. Maar hij is een beetje de personificatie van de malaise bij Ajax op het moment. Dat een speler van zijn "kaliber" in de basis moet staan geeft aan hoe diep Ajax gezakt is. Zowel qua kwaliteit op het veld als langs de lijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef Longmen het volgende:
Genoeg gebasht op Colin hier m.i. Oke hij speelt als een natte krant, maar ook zonder Colin was dit baggerelftal niet verder gekomen.... Er staat gewoon geen team. Daarbij een incapabel bestuur en het drama is compleet. Kijk Feyenoord kon vorig jaar niet beter, die hadden geen middelen. Wij wel maar ze doen er niets mee, dat is nog erger eigenlijk.![]()
Alsof die nog naar Ajax wil komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef Jasza het volgende:
Modric mogen ze trouwens wel halen, kan tenminste een bal normaal voorgeven
Volgens mij zijn we tussen 1998 en 2002 ook een paar jaar 4e en 5e geworden. Daar zijn we ook niet echt van opgeknaptquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Het zou voor Ajax niet goed zijn als jullie op deze manier kampioen worden. Dat is namelijk het probleem, doordat je af en toe kampioen wordt, blijft het bestuur het (onterechte) vertrouwen krijgen. Wordt maar eens 5 jaar geen kampioen en een paar keer 4e ofzo. Dan zal er pas iets veranderen. Nu met af en toe een beker of een schaal niet.
Resultaat voetebal, wat overal in Europa wordt geaccepteerd....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toen gingen jullie toch door de groepsfase met uitsluitend gelijke spelen? En die jaren ervoor zijn jullie ook wel eens vroeg uitgeschakeld.
Ik vrees dat dat zelfs niet helpt zolang het bedrijfsresultaat positief is. Deze grafbobo's laten zich echt niet wegsturen hoor, ze doen het hele jaar niets, kijken een beetje voetbal met een glas bubbly en gaan weer naar huis met een glimlach. Goeie zaken gedaan in de skybox! Oh, Ajax verloren? Jammer zeg!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Het zou voor Ajax niet goed zijn als jullie op deze manier kampioen worden. Dat is namelijk het probleem, doordat je af en toe kampioen wordt, blijft het bestuur het (onterechte) vertrouwen krijgen. Wordt maar eens 5 jaar geen kampioen en een paar keer 4e ofzo. Dan zal er pas iets veranderen. Nu met af en toe een beker of een schaal niet.
Strik er om en optieften. Ik ben er geen voorstander van om je trainer midden in een seizoen kwijt te raken, maar dit Ajax is toch al reddeloos verloren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens het Parool is het rond: http://www.parool.nl/sport/2007/OKT/100507-2.html
Ben benieuwd of het per direct is.
You never know.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof die nog naar Ajax wil komen.
Die is geschrokken van het niveau van Colin en consorten.
Dat is (wederom) waar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De persoon Colin kan er ook niets aan doen. Maar hij is een beetje de personificatie van de malaise bij Ajax op het moment. Dat een speler van zijn "kaliber" in de basis moet staan geeft aan hoe diep Ajax gezakt is. Zowel qua kwaliteit op het veld als langs de lijn.
Bij een echte topclub komt zo;n jongen nooit verder dan een proefstage. Maar HtC is de baas en die koopt hem en stelt hem op, en dat kan zomaar.
Dan klopt er gewoon heel erg iets niet.
Als het voor het einde van het seizoen is dat jaag ik hem persoonlijk wel weg uit amsterdamquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens het Parool is het rond: http://www.parool.nl/sport/2007/OKT/100507-2.html
Precies met zijn klote lach en Ajax sjaaltje om die hij niet verdientquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat zelfs niet helpt zolang het bedrijfsresultaat positief is. Deze grafbobo's laten zich echt niet wegsturen hoor, ze doen het hele jaar niets, kijken een beetje voetbal met een glas bubbly en gaan weer naar huis met een glimlach. Goeie zaken gedaan in de skybox! Oh, Ajax verloren? Jammer zeg!
Als het waar is, en hij krijgt idd 9 miljoen zouden jij en ik het ook wel weten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het altijd een lul gevonden, maar dit zou ik wel een naaistreek vinden. Als ie echt vertrouwen in Ajax zou hebben, was ie niet halverwege weggegaan.
Als ze zelf al rond zijn moet het Ajax bestuur gewoon voorlopig keihard zijn poot stijf houden! Flink uitmelken die Engelsen/Russen, want daar zullen de aandeelhouders vast blij mee zijn....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Hij krabbelde vorige week al terug qua doelstellingen, natuurlijk terecht, maar iets zegt me dat ie toen al wist dat hij naar Chelsea zou gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het altijd een lul gevonden, maar dit zou ik wel een naaistreek vinden. Als ie echt vertrouwen in Ajax zou hebben, was ie niet halverwege weggegaan.
Alleen voetbal romantici geloven nog in Nederlandse coaches en het hemelse 4-3-3 systeem . Gebasseerd op succes in de jaren 70 en 1988quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij krabbelde vorige week al terug qua doelstellingen, natuurlijk terecht, maar iets zegt me dat ie toen al wist dat hij naar Chelsea zou gaan.
Ik zal hem niet missen, inzichtsloze, laffe zak is het. Waardeloos aankoopbeleid, geen enkel verstand van taktiek, belabberd wisselbeleid vaak....
Ik snap ook to-taal niet wat Chelsea in hem ziet....
Ten Cate zal bij Chelsea niet verantwoordelijk worden voor al deze zaken en als assistent heeft hij aangetoond zeker toegevoegde waarde te hebben, dus helemaal onlogisch is deze keuze niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij krabbelde vorige week al terug qua doelstellingen, natuurlijk terecht, maar iets zegt me dat ie toen al wist dat hij naar Chelsea zou gaan.
Ik zal hem niet missen, inzichtsloze, laffe zak is het. Waardeloos aankoopbeleid, geen enkel verstand van taktiek, belabberd wisselbeleid vaak....
Aanvallend voetbal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Niet alleen in Barcelona, ook in Amsterdam.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:19 schreef Zwansen het volgende:
Wat zullen ze hem in Barcelona nu haten!
Ja, dat zagen we gisterenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aanvallend voetbal.
[..]
Niet alleen in Barcelona, ook in Amsterdam.
Misschien moet je hier wat vaker meelezen, dan kun je zien dat het 4-3-3 systeem met de punt naar achter hier massaal wordt bekritiseerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef soppa het volgende:
Even iets anders dan gebrek aan inzet, zwakke spelers en een al dan niet vertrekkende coach:
Ik vraag me af waarom niemand het 4-3-3 met de punt naar achter bekritiseerd, naar mijn idee is dat nog steeds de reden waarom we op het middenveld altijd worden overlopen en dat we veel te statisch spelen.
Gisteren zag je weer zo vaak dat de opbouw vanaf byv Maduro niet ging omdat de aanvallers te ver weg staan, en als KJH de bal komt halen dan is er weer niemand in de punt, om een eventuele aanval af te ronden.
Bij het Nederlands elftal is het ook al zo en voor mij gevoel is het spel van Ajax zo voorspelbaar en statisch waardoor je bij voorbaat al afhankelijk ben van de actie's van bepaalde spelers, als die niet komen dan ben je aanvallend zwaar matig.
Dat is moeilijk aantoonbaar. Hij had het geluk dat er een team was die voor elkaar door t vuur ging en in goede harmonie fungeerde. Dat liep gewoon. De vraag is of de stempel van HTC wel daadwerkelijk zo groot was daar....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ten Cate zal bij Chelsea niet verantwoordelijk worden voor al deze zaken en als assistent heeft hij aangetoond zeker toegevoegde waarde te hebben, dus helemaal onlogisch is deze keuze niet.
Geen reden om het niet nog een keer aan te halenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
Misschien moet je hier wat vaker meelezen, dan kun je zien dat het 4-3-3 systeem met de punt naar achter hier massaal wordt bekritiseerd
Ach, dat zullen we nooit weten. Nog altijd ben ik van mening dat Barcelona alleen maar zo goed presteerde door Henk ten Cate, Frank Rijkaard maakte dus juist gebruik van hem. Misschien dat dit wel de ideale rol is voor Ten Cate, dat hij gewoon niet geschikt is als zelfstandig trainer/coach van een topclub.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef ub40_bboy het volgende:
ten cate is gewoon een geldwolf zonder voetbalverstand. Hij teert op de prestaties van rijkaard
Vergeet de geniale uitspraak niet: 'We missen kwaliteit'quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef BonJovi het volgende:
En dan probeerde hij het nog goed te praten dat Ajax al 5 of 6 jaar europees amper aan de bak kwam
Goh Henk, echt? Hoe kan dat nou toch??quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Vergeet de geniale uitspraak niet: 'We missen kwaliteit'
Terwijl we in '88 toch echt met 2 spitsen speelden...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alleen voetbal romantici geloven nog in Nederlandse coaches en het hemelse 4-3-3 systeem . Gebasseerd op succes in de jaren 70 en 1988![]()
Idd. Dat is juist het probleem, bolle!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef BonJovi het volgende:
En dan probeerde hij het nog goed te praten dat Ajax al 5 of 6 jaar europees amper aan de bak kwam
Dat is dus gewoon het bewijs dat ie geen idee heeft waar hij mee bezig is!. Hij doet maar wat... De taktiek (voorzover aanwezig, want er was NUL lijn in het spel te zien) was te debiel voor woorden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:26 schreef Blight het volgende:
Wat ik écht een onbegrijpelijke uitspraak vond van Ten Cate voorafgaand aan de wedstrijd was dat hij dacht dat Dinamo counter voetbal zou gaan spelen. Heeft hij een andere uitslag op het wedstrijdformulier van de uitwedstrijd staan ofzo? Het was 0 - 1 voor Ajax! En dan denkt hij dat de tegenstander met een achterstand op zak gaat leunen? Niet te geloven.
Inderdaad. Kutgevoel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
het voelt ook zo machteloos altijd, je wil er iets aan doen maar ja......
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:29 schreef S-Two het volgende:
Tijd voor een buitenlandse trainer. Capello of Mourinho!
Maar die willen toch niet komen, en dan zullen we wel weer een of andere boerenlul krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |