Mitea, Manucharyan, Rommedahl allemaal optyfen en AJAX WAARDIGE SPELERS halen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De bezem kan in ieder geval door de selectie voor volgend seizoen:
-Stam stopt
-Davids' contract loopt af; onbekend
-Heitinga vertrekt waarschijnlijk
-Huntelaar vertrekt waarschijnlijk
-Colins contract loopt af; ik neem aan dat Ajax de optie niet gaat lichten.
Da's nog wel erg positief. Liever daadwerkelijk met 10 man dan 11 incl. Colin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef BonJovi het volgende:
Ik zit af en toe te denken dat we met 10 man spelen omdat Collin er bij is.
Ongeslagen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toen gingen jullie toch door de groepsfase met uitsluitend gelijke spelen?
De persoon Colin kan er ook niets aan doen. Maar hij is een beetje de personificatie van de malaise bij Ajax op het moment. Dat een speler van zijn "kaliber" in de basis moet staan geeft aan hoe diep Ajax gezakt is. Zowel qua kwaliteit op het veld als langs de lijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef Longmen het volgende:
Genoeg gebasht op Colin hier m.i. Oke hij speelt als een natte krant, maar ook zonder Colin was dit baggerelftal niet verder gekomen.... Er staat gewoon geen team. Daarbij een incapabel bestuur en het drama is compleet. Kijk Feyenoord kon vorig jaar niet beter, die hadden geen middelen. Wij wel maar ze doen er niets mee, dat is nog erger eigenlijk.![]()
Alsof die nog naar Ajax wil komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef Jasza het volgende:
Modric mogen ze trouwens wel halen, kan tenminste een bal normaal voorgeven
Volgens mij zijn we tussen 1998 en 2002 ook een paar jaar 4e en 5e geworden. Daar zijn we ook niet echt van opgeknaptquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Het zou voor Ajax niet goed zijn als jullie op deze manier kampioen worden. Dat is namelijk het probleem, doordat je af en toe kampioen wordt, blijft het bestuur het (onterechte) vertrouwen krijgen. Wordt maar eens 5 jaar geen kampioen en een paar keer 4e ofzo. Dan zal er pas iets veranderen. Nu met af en toe een beker of een schaal niet.
Resultaat voetebal, wat overal in Europa wordt geaccepteerd....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toen gingen jullie toch door de groepsfase met uitsluitend gelijke spelen? En die jaren ervoor zijn jullie ook wel eens vroeg uitgeschakeld.
Ik vrees dat dat zelfs niet helpt zolang het bedrijfsresultaat positief is. Deze grafbobo's laten zich echt niet wegsturen hoor, ze doen het hele jaar niets, kijken een beetje voetbal met een glas bubbly en gaan weer naar huis met een glimlach. Goeie zaken gedaan in de skybox! Oh, Ajax verloren? Jammer zeg!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Het zou voor Ajax niet goed zijn als jullie op deze manier kampioen worden. Dat is namelijk het probleem, doordat je af en toe kampioen wordt, blijft het bestuur het (onterechte) vertrouwen krijgen. Wordt maar eens 5 jaar geen kampioen en een paar keer 4e ofzo. Dan zal er pas iets veranderen. Nu met af en toe een beker of een schaal niet.
Strik er om en optieften. Ik ben er geen voorstander van om je trainer midden in een seizoen kwijt te raken, maar dit Ajax is toch al reddeloos verloren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens het Parool is het rond: http://www.parool.nl/sport/2007/OKT/100507-2.html
Ben benieuwd of het per direct is.
You never know.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof die nog naar Ajax wil komen.
Die is geschrokken van het niveau van Colin en consorten.
Dat is (wederom) waar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De persoon Colin kan er ook niets aan doen. Maar hij is een beetje de personificatie van de malaise bij Ajax op het moment. Dat een speler van zijn "kaliber" in de basis moet staan geeft aan hoe diep Ajax gezakt is. Zowel qua kwaliteit op het veld als langs de lijn.
Bij een echte topclub komt zo;n jongen nooit verder dan een proefstage. Maar HtC is de baas en die koopt hem en stelt hem op, en dat kan zomaar.
Dan klopt er gewoon heel erg iets niet.
Als het voor het einde van het seizoen is dat jaag ik hem persoonlijk wel weg uit amsterdamquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens het Parool is het rond: http://www.parool.nl/sport/2007/OKT/100507-2.html
Precies met zijn klote lach en Ajax sjaaltje om die hij niet verdientquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat zelfs niet helpt zolang het bedrijfsresultaat positief is. Deze grafbobo's laten zich echt niet wegsturen hoor, ze doen het hele jaar niets, kijken een beetje voetbal met een glas bubbly en gaan weer naar huis met een glimlach. Goeie zaken gedaan in de skybox! Oh, Ajax verloren? Jammer zeg!
Als het waar is, en hij krijgt idd 9 miljoen zouden jij en ik het ook wel weten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het altijd een lul gevonden, maar dit zou ik wel een naaistreek vinden. Als ie echt vertrouwen in Ajax zou hebben, was ie niet halverwege weggegaan.
Als ze zelf al rond zijn moet het Ajax bestuur gewoon voorlopig keihard zijn poot stijf houden! Flink uitmelken die Engelsen/Russen, want daar zullen de aandeelhouders vast blij mee zijn....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Hij krabbelde vorige week al terug qua doelstellingen, natuurlijk terecht, maar iets zegt me dat ie toen al wist dat hij naar Chelsea zou gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het altijd een lul gevonden, maar dit zou ik wel een naaistreek vinden. Als ie echt vertrouwen in Ajax zou hebben, was ie niet halverwege weggegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |