abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53715339
Als Chelsea ook Colin bij ons wegkoopt breekt helemaal de pleuris uit.
pi_53715378
Geld is het allerbelangrijkste sinds de beursgang. Sportief telt niet meer. De verkoop van Sneijder en Babel heeft ervoor gezorgd dat de CL dit jaar geen noodzaak is. En dus wordt er ook niet op "ingekocht". Volgend jaar de financiele klapper van KJH en Heitinga en je hoeft weer geen CL te spelen van de bestuur.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53715449
CL, Uefacup what is next uitgeschakeld worden in de eerste ronde van de KNVB beker
AFC AJAX
pi_53715450
Nu kunnen we het volgend jaar ook wel weer vergeten
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_53715491
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef jna het volgende:
Trouwens, waarom kwam onze held er pas zo laat in
Belachelijk. Hij deed het naar behoren gisteren.
pi_53715505
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef BonJovi het volgende:
CL, Uefacup what is next uitgeschakeld worden in de eerste ronde van de KNVB beker
Nou ja, het scheelde niet veel.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:04:16 #232
52871 Blight
Supersized.
pi_53715516
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Heel tekenend was een actie van Jurgen Colin bij de middenlijn, met de tegenstander in zijn rug, waar hij de bal gewoon over de zijlijn liep. Waarom werd hij trouwens gewisseld? Geblesseerd of puur vanwege zijn vorm?
Dat komt omdat hij zeventien kleuren schijt als hij een bal met links moet schieten. Ik begrijp daar écht niets van. Ik ben zelf een linkspoot, maar een bal passen of in ieder geval een peer geven met het zwakke been.. Dat red ik zelfs. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53715518
Ik zit af en toe te denken dat we met 10 man spelen omdat Collin er bij is. Als Davids terug is, dan is het toch lachwekkend dat hij met zo iemand opgescheept zit?
AFC AJAX
pi_53715534
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef BonJovi het volgende:
die beker intresseert me ook geen fuck meer. alleen een landstitel maakt het seizoen nog enigszins draaglijk....
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:05:27 #235
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53715549
quote:
Topploeg Ajax is dood

Vanavond werd eens te meer duidelijk dat het grote Ajax dat bekers won alleen nog bestaat in de hoofden van blinde Amsterdammers en andere idioten. Als na Kopenhagen en Slavia Praag ook Dinamo Zagreb een maatje te groot is, heb je niks te zoeken in Europa. Dan is status gebaseerd op spoken uit het verleden.

In de competitie kan Ajax het gebrek aan kwaliteit nog aardig verbloemen. Het staat bovenaan, heeft een aardig doelsaldo. Daarbij moet vermeld worden dat het nog geen tegenstanders van formaat heeft getroffen. Aan de gewonnen uitwedstrijd tegen AZ mogen we geen conclusies verbinden, omdat AZ met een elfde plaats in de eredivisie niet als ploeg in vorm wordt gezien. Men mag in Amsterdam dan klagen over de vele blessures, maar men is zelf debet aan een onbesuisd verkoopbeleid.

In Europa gelden andere wetten, als men tegen ploegen speelt die van hoger niveau zijn dan pakweg VVV-Venlo of Kozakken Boys. Dat bleek. In een slechte wedstrijd speelde Ajax zakelijk en defensief en was geen schim van de ploeg voor wat het graag doorgaat. De Amsterdammers kregen geen grip op het spel van Dinamo, dat op voorsprong kwam via een strafschop van Modric. De reguliere speeltijd werd verder zonder doelpunten volbracht zodat een verlening uitkomst mocht brengen.

Nadat Mandzukic twee maal het net beroerde was het over voor Ajax. De ArenA stroomde leeg. Twee doelpunten van Huntelaar konden de executie van Henk ten Cate en de zijnen niet voorkomen.

De geruchten over een vertrek van Henk ten Cate zullen weer loskomen. Zondag wacht het Rotterdamse Sparta in Rotterdam. Ajax dient zich na de mokerslag van vanavond te hervinden om die wedstrijd gunstig af te sluiten. Het mag dat doen in de wetenschap dat het geen fraai aanvallende Europese topper meer is, maar een dolende geest met een mooi verleden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53715560
Ik neem aan dat Colin regelmatig aan bonken wordt gescholden door zijn medespelers.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:06:42 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53715584
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef Noshiba het volgende:
Nu kunnen we het volgend jaar ook wel weer vergeten
Als er geen totale omslag komt bij het bestuur zodat ze voetbal en resultaten weer als hoofddoel stellen komt het nooit meer goed met Ajax.

Al 10 jaar lopen we te kutten met spelers, trainers etc. En het wordt elk jaar alleen maar slechter en slechter ipv dat er progressie te zien is. Bij elk ander commercieel bedrijf was de top er allang uitgegooid met dit soort prestaties. Alleen is het financieel gezien wel ok dus ze mogen blijven.

En dat is dus het verschil, geld is niet het doel van een voetbalclub en daarom moet het bestuur niet worden afgerekend op bedrijfsresultaat.

Ajax is een voetbalclub die alleen kan bestaan omdat er mensen geld willen betalen om voetbal te zien, en dat is al jaren niet meer te zien. En het gaat een keer ophouden met trouwe supporters.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:07:19 #238
52871 Blight
Supersized.
pi_53715592
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij zeventien kleuren schijt als hij een bal met links moet schieten. Ik begrijp daar écht niets van. Ik ben zelf een linkspoot, maar een bal passen of in ieder geval een peer geven met het zwakke been.. Dat red ik zelfs. .
En voordat er mensen komen die medelijden hebben met Colin: die jongen is een prof. Als profvoetballer moet je een beetje een dikke huid hebben en tegen kritiek kunnen. Waarom speelt hij verdomme zo angstig? Toon wat lef. Dan mislukt er maar een paar keer een actie.. als je blijft oefenen gaat het vanzelf goed. Een jongen op zijn leeftijd die zijn zwakke been niet durft te gebruiken.. .

Maarja, het gaat natuurlijk niet om Colin. Heel Ajax is één groot drama geworden. Het is dat ik van deze club hou en ze dus de rug niet toe kán keren, maar man oh man wat ben ik er even goed klaar mee.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:08:02 #239
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53715610
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik stelde gister ook voor om mezelf aan te melden bij Ajax om alleen de corners te mogen nemen. De rest van de wedstrijd doe ik helemaal niks, maar ik zorg er in ieder geval voor dat de corners strak op de elf meter gegeven worden......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:09:04 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53715636
Corners . Wat een trieste zooi was dat, elke bal zo 10 meter achter de 16 kansloos overtrappen, hoe kan dat in godsnaam?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53715650
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als er geen totale omslag komt bij het bestuur zodat ze voetbal en resultaten weer als hoofddoel stellen komt het nooit meer goed met Ajax.

Al 10 jaar lopen we te kutten met spelers, trainers etc. En het wordt elk jaar alleen maar slechter en slechter ipv dat er progressie te zien is. Bij elk ander commercieel bedrijf was de top er allang uitgegooid met dit soort prestaties. Alleen is het financieel gezien wel ok dus ze mogen blijven.

En dat is dus het verschil, geld is niet het doel van een voetbalclub en daarom moet het bestuur niet worden afgerekend op bedrijfsresultaat.

Ajax is een voetbalclub die alleen kan bestaan omdat er mensen geld willen betalen om voetbal te zien, en dat is al jaren niet meer te zien. En het gaat een keer ophouden met trouwe supporters.
Amen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:10:07 #242
52871 Blight
Supersized.
pi_53715651
En ik begrijp overigens ook niet dat Van Geel de hand zo krampachtig op de knip heeft gehouden deze zomer. Een voetbalclub is een korte termijns bedrijf. Plannen uitsmeren over een x aantal jaar heeft geen enkele zin, want niets is zo bewegelijk als de voetballerij.

Wij zijn een voetbalclub. Het kapitaal hoort op het veld, niet op de bankrekening!
pi_53715670
De bezem kan in ieder geval door de selectie voor volgend seizoen:

-Stam stopt
-Davids' contract loopt af; onbekend
-Heitinga vertrekt waarschijnlijk
-Huntelaar vertrekt waarschijnlijk
-Colins contract loopt af; ik neem aan dat Ajax de optie niet gaat lichten.

-Flikker Emanuelson er ook maar uit want dat gepiel van die gozer irriteert me ook mateloos.
-Ogararu was ook weer zeer matig
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:10:49 #244
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53715672
quote:

[..]

Helemaal mee eens.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53715674
Moet rommedahl volgende keer z'n veters mara losmaken zodat ie daarover struikelt en misschien nog eens een keertje een mannetje voorbij komt?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_53715675
Genoeg gebasht op Colin hier m.i. Oke hij speelt als een natte krant, maar ook zonder Colin was dit baggerelftal niet verder gekomen.... Er staat gewoon geen team. Daarbij een incapabel bestuur en het drama is compleet. Kijk Feyenoord kon vorig jaar niet beter, die hadden geen middelen. Wij wel maar ze doen er niets mee, dat is nog erger eigenlijk.
pi_53715685
Precies corners waren om te huilen altijd bij de eerste paal waar die kroaat kon wegkoppen, of over iedereen heen. Dan heb je nog die bal die al achter de achterlijn was geweest, ben blij als Kennedy weer terug is.
AFC AJAX
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:11:20 #248
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53715686
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Op AT5 stond een reactie van een supporter die zei dat het eigenlijk al helemaal niets meer was met Ajax, sinds we in 2002/03 in de kwartfinale van de CL werden uitgeschakeld door AC Milan, een hele goede conclusie: Ajax is al bijna vijf jaar dood.
Toen gingen jullie toch door de groepsfase met uitsluitend gelijke spelen? En die jaren ervoor zijn jullie ook wel eens vroeg uitgeschakeld.
pi_53715687
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef Blight het volgende:
En ik begrijp overigens ook niet dat Van Geel de hand zo krampachtig op de knip heeft gehouden deze zomer. Een voetbalclub is een korte termijns bedrijf. Plannen uitsmeren over een x aantal jaar heeft geen enkele zin, want niets is zo bewegelijk als de voetballerij.

Wij zijn een voetbalclub. Het kapitaal hoort op het veld, niet op de bankrekening!
fontein zoog even de pik van van geel en zei dat het goed was zo.
lollig
pi_53715699
quote:

[..]

Juist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')