Ach 2 seconden naar de code kijken en je hebt hem weer online :-)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:56 schreef Noshiba het volgende:
Ik snap www.afca.nl ook niet? wat willen ze ermee bereiken? alsof hun zoveel invloed hebben?
Ik had erin gezetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:02 schreef Noshiba het volgende:
Ik heb zelfs het ajax weggelaten en de rest geen eens een TT gemaakt zo triest als ik het vind!
eensch.. Graag even AJAX + FRUSTRATIE ALOM erbijquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en kan een mod even gewoon Ajax aan de TT toevoegen? Aan 'supporters' die zich zo gaan gedragen zoals TS hebben we helemaal niets.
Houd [MED] maar in de gaten, VoreGquote:
Beetje overdreven om het tegen een meisje op een internetforum te gebruiken vind ik het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, jij bent dan ook gewoon een lompe troll. Wel tof dat je dat zelf toegeeft, overigens...
[..]
Waarom moet je dan tot twee keer toe die quote aanhalen precies?
Bedankt voor het snelle reageren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:07 schreef RayMania het volgende:
Kappen met dat gezeik, iedereen die bezig was in het vorige topic mag zich aangesproken voelen.
[..]
Houd [MED] maar in de gaten, VoreG [afbeelding].
Stel je niet zo aan man.. moet ze maar niet komen trollen na zo een avond "voetbal".. ga nu niet opeens de naďve lul uithangen want zo dom ben je niet..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beetje overdreven om het tegen een meisje op een internetforum te gebruiken vind ik het.
Ga jij trouwens wel eens naar ajax?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:08 schreef RayMania het volgende:
TT-change.
Soms, jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij trouwens wel eens naar ajax?
Altijd op een enkele keer na,quote:
Da's in het kader van de emancipatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beetje overdreven om het tegen een meisje op een internetforum te gebruiken vind ik het.
Fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Altijd op een enkele keer na,
maar ik vroeg het me gewoon af hoor! niks mee bedoeld!
Getuige je PM vindt je jezelf nogal meer supporter omdat je vaker in het stadion komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Altijd op een enkele keer na,
maar ik vroeg het me gewoon af hoor! niks mee bedoeld!
Da's helaas al jaren zo. Zelfs Sneijder kreeg geen fatsoenlijke corner uit z'n poten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Die corners van Ajax waren trouwens wel dramatisch slecht zeg. Er is er eentje goed voor de goal gekomen en dat was de eerste van Rommedahl. Maar vooral die van Suarez waren echt slecht.
Dat niet maar omdat jij met "supporter" begon vond ik die opmerking wel op z'n plaats!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Getuige je PM vindt je jezelf nogal meer supporter omdat je vaker in het stadion komt.
Dat zijn van die onbegrijpelijke dingen. Ben je full-time proffesioneel met voetbal bezig, kun je nog geen corner nemen Bij het Nederlands elftal hebben ze daar ook al zo'n last van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Die corners van Ajax waren trouwens wel dramatisch slecht zeg. Er is er eentje goed voor de goal gekomen en dat was de eerste van Rommedahl. Maar vooral die van Suarez waren echt slecht.
mischien een ideetje als je een week weg gaatquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Fijn.
Mijn favoriete club bevindt zich trouwens iets meer dan 1500 kilometer verderop, kan ik helaas niet zo 1,2,3 naar toe gaan.
Of Emanuelson dan met zijn vrije trap. Gewoon laag in de muur, triest..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zijn van die onbegrijpelijke dingen. Ben je full-time proffesioneel met voetbal bezig, kun je nog geen corner nemen Bij het Nederlands elftal hebben ze daar ook al zo'n last van.
welke club?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Fijn.
Mijn favoriete club bevindt zich trouwens iets meer dan 1500 kilometer verderop, kan ik helaas niet zo 1,2,3 naar toe gaan.
Wat was ie weer goed vandaag he! T is ongelovelijk wat die jongen toch elke keer presteert!quote:
Barça. Maar laten we het over Ajax hebben hierquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Alle mensen met seizoenskaart krijgen 10 procent korting voor de bekerwedstrijd na deze wanvertonening!!!!!
Super aktie van het bestuur!!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan wie de eer?
is dit al langs gekomen ?quote:Een attente supporter heeft ons er op geattendeerd dat Ajax wellicht nog doorgaat in de UEFA Cup. Een gele kaart uit de CL zou meegenomen worden in de UEFA Cup. Bij Dinamo Zagreb speelde vanavond Ognjen Vukojevic de gehele wedstrijd mee. Hij kreeg echter 2 weken geleden in de heenwedstrijd zijn 2e gele kaart.
Ja joh, geef het even een jaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:30 schreef RayMania het volgende:
Uit de jeugdopleiding komt ook al eeuwen niets. Wie is eigenlijk na Van der Vaart, Sneijder, Stekelenburg, Maduro, Heitinga, De Ridder, Emanuelson, Babel etc écht doorgestroomd naar het eerste elftal? He-le-maal niets. Ja, Vertonghen, Schilder en Van der Wiel. Poeh.
Nog steeds? Babel speelde al in 2004, daarna is er niets uitstekend gekomen.quote:
Dit is natuurlijk ook bullshit. Alsof VdV er meteen stond, alsof Sneijder meteen het mannetje was. Een paar jaar geleden vroegen we ons af waarom er al zolang geen nieuwe Kluivert was opgestaan. Stekelenburg was het ook jarenlang net niet. Je noemt Emanuelson en De Ridder in je post. Dat is voorlopig ook Poeh. Geeft die gasten nou eens een kans.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:30 schreef RayMania het volgende:
Uit de jeugdopleiding komt ook al eeuwen niets. Wie is eigenlijk na Van der Vaart, Sneijder, Stekelenburg, Maduro, Heitinga, De Ridder, Emanuelson, Babel etc écht doorgestroomd naar het eerste elftal? He-le-maal niets. Ja, Vertonghen, Schilder en Van der Wiel. Poeh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |