Ach 2 seconden naar de code kijken en je hebt hem weer online :-)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:56 schreef Noshiba het volgende:
Ik snap www.afca.nl ook niet? wat willen ze ermee bereiken? alsof hun zoveel invloed hebben?
Ik had erin gezetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:02 schreef Noshiba het volgende:
Ik heb zelfs het ajax weggelaten en de rest geen eens een TT gemaakt zo triest als ik het vind!
eensch.. Graag even AJAX + FRUSTRATIE ALOM erbijquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en kan een mod even gewoon Ajax aan de TT toevoegen? Aan 'supporters' die zich zo gaan gedragen zoals TS hebben we helemaal niets.
Houd [MED] maar in de gaten, VoreGquote:
Beetje overdreven om het tegen een meisje op een internetforum te gebruiken vind ik het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, jij bent dan ook gewoon een lompe troll. Wel tof dat je dat zelf toegeeft, overigens...
[..]
Waarom moet je dan tot twee keer toe die quote aanhalen precies?
Bedankt voor het snelle reageren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:07 schreef RayMania het volgende:
Kappen met dat gezeik, iedereen die bezig was in het vorige topic mag zich aangesproken voelen.
[..]
Houd [MED] maar in de gaten, VoreG [afbeelding].
Stel je niet zo aan man.. moet ze maar niet komen trollen na zo een avond "voetbal".. ga nu niet opeens de naïve lul uithangen want zo dom ben je niet..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beetje overdreven om het tegen een meisje op een internetforum te gebruiken vind ik het.
Ga jij trouwens wel eens naar ajax?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:08 schreef RayMania het volgende:
TT-change.
Soms, jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij trouwens wel eens naar ajax?
Altijd op een enkele keer na,quote:
Da's in het kader van de emancipatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beetje overdreven om het tegen een meisje op een internetforum te gebruiken vind ik het.
Fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Altijd op een enkele keer na,
maar ik vroeg het me gewoon af hoor! niks mee bedoeld!
Getuige je PM vindt je jezelf nogal meer supporter omdat je vaker in het stadion komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Altijd op een enkele keer na,
maar ik vroeg het me gewoon af hoor! niks mee bedoeld!
Da's helaas al jaren zo. Zelfs Sneijder kreeg geen fatsoenlijke corner uit z'n poten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Die corners van Ajax waren trouwens wel dramatisch slecht zeg. Er is er eentje goed voor de goal gekomen en dat was de eerste van Rommedahl. Maar vooral die van Suarez waren echt slecht.
Dat niet maar omdat jij met "supporter" begon vond ik die opmerking wel op z'n plaats!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Getuige je PM vindt je jezelf nogal meer supporter omdat je vaker in het stadion komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |