Bespeur ik hier enige vorm van resultaatvoetbal?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef twi het volgende:
[..]
Da's wel zo, maar eerlijk gezegd mag Ten Cate van mij in de eredivisie elke wedstrijd met 11 oelewappers beginnen en aan komen met gare wissels en rare excuses, zolang hij maar op de eerste plek eindigt. Eerlijk gezegd zie ik in Jol geen vooruitgang. Zit nog ergens een werkeloze Portugees, heb ik gehoord. Misschien dat we die met een paar miljoen over kunnen halen?
Vind je? Met een grote zak geld heeft hij niet eens zoveel laten zien bij de spurs vind ik. Goed hij heeft het leuk gedaan met RKC maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin Jol is wel degelijk een verbetering ten opzichte van Henk ten Cate.![]()
Ajax supporters die om een PSV-icoon smeken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guus kom naar huus want de koeien staan op springen![]()
Er staat een smiley bijquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax supporters die om een PSV-icoon smeken?![]()
Wat een onzin. Alleen dit seizoen gaat het wat minder. Maar de vorige 2 seizoenen heeft hij met een bescheiden transferbudget telkens de 5de plaats behaalt achter grootmachten Liverpool, Chelsea, Arsenal en Man. Utd. Terwijl het seizoen voor Jol Tottenham ergens boven de degradatiezone bevond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Vind je? Met een grote zak geld heeft hij niet eens zoveel laten zien bij de spurs vind ik. Goed hij heeft het leuk gedaan met RKC maar meer ook niet.
Het gaat nu even wat minder, maar twee vijfde plaatsen in de PL met de Spurs is gewoon een hele goede prestatie. Daarbij zijn we in elk geval van al die kutsmoezen af en Martin Jol schat ik tactisch wat hoger in!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Vind je? Met een grote zak geld heeft hij niet eens zoveel laten zien bij de spurs vind ik. Goed hij heeft het leuk gedaan met RKC maar meer ook niet.
bescheiden transferbudgetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alleen dit seizoen gaat het wat minder. Maar de vorige 2 seizoenen heeft hij met een bescheiden transferbudget telkens de 5de plaats behaalt achter grootmachten Liverpool, Chelsea, Arsenal en Man. Utd. Terwijl het seizoen voor Jol Tottenham ergens boven de degradatiezone bevond.
Juist dit lijkt me de correcte weergave van hoe het er nu voor staat.... Hij is ook al accoord voor de wedstrijd, is het gek om te zeggen dat htc dus niet 100% gemotiveerd was gisteren?quote:
Lijkt me wel. Anders had HtC wel gister ze ontslag ingediend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik mag toch aannemen, dat Ajax geld krijgt van Chelsea voor de vroegtijdige overgang van HTC.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef Sethje het volgende:
Cruijff!
Wellicht, maar ja of geld nu de oplossing is, de 44 miljoen van Sneijder en Babel is ook nog niet op..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik mag toch aannemen, dat Ajax geld krijgt van Chelsea voor de vroegtijdige overgang van HTC.
Dit is sarcastisch mag ik hopen? Mourinho afkeuren en dan met Winter komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:42 schreef Rumille het volgende:
Geen Mourinho liever.
Topcoach maar ik hoef hem niet. Laat Aron Winter maar komen.
Daar wordt het salaris van Luque van betaald.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:52 schreef Toewan het volgende:
[..]
Wellicht, maar ja of geld nu de oplossing is, de 44 miljoen van Sneijder en Babel is ook nog niet op..
Urzaizquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef BoNi het volgende:
Urzaiz liet gister trouwens wel even zien uitermate geschikt te zijn als stormram! Alle hoge ballen waren voor hem. Jammer dat zijn medespelers (op Huntelaar na) te lamlendig waren om er vervolgens ook daadwerkelijk iets mee te doen
Ja ik hoorde dit ook net ja. Zou toch wat zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik hoorde net op radio 2 dat Zagreb met 2 gele kaarten oid heeft gespeeld? Waar gaat dit over>>??
Ik dacht dat het een grap wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik hoorde net op radio 2 dat Zagreb met 2 gele kaarten oid heeft gespeeld? Waar gaat dit over>>??
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef bramos-elvis het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Article 21
Yellow and red cards
21.01 As a rule, a player who is sent off the field of play is suspended for the next
match in a UEFA club competition. The Control and Disciplinary Body is
entitled to augment this punishment. For serious offences the punishment
can be extended to all UEFA competition categories.
21.02 In case of repeated cautions, a player is suspended for the next competition
match:
a) after two cautions in two different matches during the qualifying phase;
b) from the first match in the first round, after three cautions in three different
matches, as well as following any subsequent odd-numbered caution
(fifth, seventh, ninth, etc.).
21.03 Single yellow cards and pending suspensions are always carried forward
either to the next stage of the competition or to another club competition in
the current season.
21.04 Exceptionally, single cautions from the qualifying phase that have not
resulted in a suspension expire on completion of the qualifying phase in
question.21.05 Cautions and pending yellow-card suspensions from club competition
matches expire at the end of the season.
[..]
http://www.uefa.com/newsfiles/19081.pdf
Jammer maar helaas, jullie liggen er čcht uit.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:59 schreef BoNi het volgende:
Ben wel benieuwd wat we nu weer gratis krijgen trouwens..!
quote:Ajax overweegt gratis seizoenskaarten
Na de uitschakeling van gisteren overweegt Ajax serieus om de huidige seizoenskaarten gratis te verlengen, zodat men het hele volgende seizoen gratis naar Ajax kan. “Tsja, het is wel zo makkelijk. Je kunt wel elke keer een wedstrijd kado doen, maar als je dan ook een wanprestatie levert, dan blijf je doorgaan.” aldus bestuurskwebbelaar Fontein.
T zal niet zoveel oplossen welke coach je er neerzet. Zolang dit bestuur er zit blijft het een drama.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:59 schreef dronkeykong het volgende:
Nou opgerot met HTC die prutser met zijn misaankopen vlucht nu lekker naar London en ons met dit zooitje achterlatend
helaas vergeet het maar weer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef bramos-elvis het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Als we van tevoren gewetzen hadden dat Henk ten Cate begin oktober naar CFC vertrok, hadden we Kenneth Perez nog wel even aan kunnen houden!
Daar is een heel apart topic over.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:24 schreef w00h00 het volgende:
Wie gaat de opvolger worden van HtC?
Goddomme..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Als we van tevoren gewetzen hadden dat Henk ten Cate begin oktober naar CFC vertrok, hadden we Kenneth Perez nog wel even aan kunnen houden!
Ja, want oud spelers als hoofdtrainer is de laatste jaren een enorm succes gebleken..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef ub40_bboy het volgende:
ik zie in frank de boer een goede hoofdcoach voor ajax, heeft hij al zijn papieren al?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, want oud spelers als hoofdtrainer is de laatste jaren een enorm succes gebleken..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, want oud spelers als hoofdtrainer is de laatste jaren een enorm succes gebleken..
Oh, dan neem 'm maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Mijn gevoel zegt gewoon dat frank een grote trainer word.
Ten Cate heeft ook een hele brede rug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt gewoon dat frank een grote trainer word. Frank heeft sowieso meer ruggegraat dan winter en wouters
Naja, we hebben altijd collin, rommedahl, mitea en manucharyan nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:45 schreef jna het volgende:
Hadden we Lindenbergh nog maar
Gelukkig hebben we colin en rommedahl nog wel. Zal me niks verbazen als Chelsea deze ook voor ons wegkaapt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:45 schreef jna het volgende:
Inderdaad. Het voelt gewoon echt alsof het allemaal voorbij is. Stel gewoon een zoot geschorste spelers op in de competitie en de beker, dan zijn we daar ook maar klaar. We hebben toch geld zat, dus waarom zouden we nog voetballen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Dramatisch gewoon. Het is nu echt over en sluiten met Ajax. Ik zie er echt geen heil meer in.
Trap die losers er allemaal maar gewoon uit en speel maar met de A1 ofzo....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Maar nee die is als een hond weggestuurd door HtCquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:45 schreef jna het volgende:
het komt met deze mensen echt niet meer goed. 20 min voor tijd gingen ze een beetje voetballen. Ze hadden er vanaf het begin vol op moeten klappen stelletje wijven...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Het voelt gewoon echt alsof het allemaal voorbij is. Stel gewoon een zoot geschorste spelers op in de competitie en de beker, dan zijn we daar ook maar klaar. We hebben toch geld zat, dus waarom zouden we nog voetballen?
En dan te bedenken dat dat ook niet goed was. De jaren daarvoor was het ook janken. Onze club is sinds de beursgang al dood.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Op AT5 stond een reactie van een supporter die zei dat het eigenlijk al helemaal niets meer was met Ajax, sinds we in 2002/03 in de kwartfinale van de CL werden uitgeschakeld door AC Milan, een hele goede conclusie: Ajax is al bijna vijf jaar dood.
idd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Op AT5 stond een reactie van een supporter die zei dat het eigenlijk al helemaal niets meer was met Ajax, sinds we in 2002/03 in de kwartfinale van de CL werden uitgeschakeld door AC Milan, een hele goede conclusie: Ajax is al bijna vijf jaar dood.
Nee de afkoopsom van die jongens ligt boven de 80 miljoenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we colin en rommedahl nog wel. Zal me niks verbazen als Chelsea deze ook voor ons wegkaapt.
Juist dat is het!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat ook niet goed was. De jaren daarvoor was het ook janken. Onze club is sinds de beursgang al dood.
Sinds het bosman-arrest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat ook niet goed was. De jaren daarvoor was het ook janken. Onze club is sinds de beursgang al dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |