abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53715946
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij krabbelde vorige week al terug qua doelstellingen, natuurlijk terecht, maar iets zegt me dat ie toen al wist dat hij naar Chelsea zou gaan.

Ik zal hem niet missen, inzichtsloze, laffe zak is het. Waardeloos aankoopbeleid, geen enkel verstand van taktiek, belabberd wisselbeleid vaak....

Ik snap ook to-taal niet wat Chelsea in hem ziet....
Alleen voetbal romantici geloven nog in Nederlandse coaches en het hemelse 4-3-3 systeem . Gebasseerd op succes in de jaren 70 en 1988
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53715949
Even iets anders dan gebrek aan inzet, zwakke spelers en een al dan niet vertrekkende coach:

Ik vraag me af waarom niemand het 4-3-3 met de punt naar achter bekritiseerd, naar mijn idee is dat nog steeds de reden waarom we op het middenveld altijd worden overlopen en dat we veel te statisch spelen.

Gisteren zag je weer zo vaak dat de opbouw vanaf byv Maduro niet ging omdat de aanvallers te ver weg staan, en als KJH de bal komt halen dan is er weer niemand in de punt, om een eventuele aanval af te ronden.

Bij het Nederlands elftal is het ook al zo en voor mij gevoel is het spel van Ajax zo voorspelbaar en statisch waardoor je bij voorbaat al afhankelijk ben van de actie's van bepaalde spelers, als die niet komen dan ben je aanvallend zwaar matig.
Yo!Soppa?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:20:57 #278
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53715956
quote:

[..]

Hij krabbelde vorige week al terug qua doelstellingen, natuurlijk terecht, maar iets zegt me dat ie toen al wist dat hij naar Chelsea zou gaan.

Ik zal hem niet missen, inzichtsloze, laffe zak is het. Waardeloos aankoopbeleid, geen enkel verstand van taktiek, belabberd wisselbeleid vaak....

Ten Cate zal bij Chelsea niet verantwoordelijk worden voor al deze zaken en als assistent heeft hij aangetoond zeker toegevoegde waarde te hebben, dus helemaal onlogisch is deze keuze niet.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_53715959
ten cate is gewoon een geldwolf zonder voetbalverstand. Hij teert op de prestaties van rijkaard
lollig
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:21:27 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53715969
quote:
Aanvallend voetbal.
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:19 schreef Zwansen het volgende:
Wat zullen ze hem in Barcelona nu haten!
Niet alleen in Barcelona, ook in Amsterdam.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:22:05 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53715977
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Aanvallend voetbal.
[..]

Niet alleen in Barcelona, ook in Amsterdam.
Ja, dat zagen we gisteren .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:22:29 #282
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53715986
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef soppa het volgende:
Even iets anders dan gebrek aan inzet, zwakke spelers en een al dan niet vertrekkende coach:

Ik vraag me af waarom niemand het 4-3-3 met de punt naar achter bekritiseerd, naar mijn idee is dat nog steeds de reden waarom we op het middenveld altijd worden overlopen en dat we veel te statisch spelen.

Gisteren zag je weer zo vaak dat de opbouw vanaf byv Maduro niet ging omdat de aanvallers te ver weg staan, en als KJH de bal komt halen dan is er weer niemand in de punt, om een eventuele aanval af te ronden.

Bij het Nederlands elftal is het ook al zo en voor mij gevoel is het spel van Ajax zo voorspelbaar en statisch waardoor je bij voorbaat al afhankelijk ben van de actie's van bepaalde spelers, als die niet komen dan ben je aanvallend zwaar matig.
Misschien moet je hier wat vaker meelezen, dan kun je zien dat het 4-3-3 systeem met de punt naar achter hier massaal wordt bekritiseerd
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_53715993
En dan probeerde hij het nog goed te praten dat Ajax al 5 of 6 jaar europees amper aan de bak kwam
AFC AJAX
pi_53716003
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ten Cate zal bij Chelsea niet verantwoordelijk worden voor al deze zaken en als assistent heeft hij aangetoond zeker toegevoegde waarde te hebben, dus helemaal onlogisch is deze keuze niet.
Dat is moeilijk aantoonbaar. Hij had het geluk dat er een team was die voor elkaar door t vuur ging en in goede harmonie fungeerde. Dat liep gewoon. De vraag is of de stempel van HTC wel daadwerkelijk zo groot was daar....
pi_53716006
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef BoNi het volgende:

[..]

Misschien moet je hier wat vaker meelezen, dan kun je zien dat het 4-3-3 systeem met de punt naar achter hier massaal wordt bekritiseerd
Geen reden om het niet nog een keer aan te halen
Yo!Soppa?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:23:52 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53716018
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef ub40_bboy het volgende:
ten cate is gewoon een geldwolf zonder voetbalverstand. Hij teert op de prestaties van rijkaard
Ach, dat zullen we nooit weten. Nog altijd ben ik van mening dat Barcelona alleen maar zo goed presteerde door Henk ten Cate, Frank Rijkaard maakte dus juist gebruik van hem. Misschien dat dit wel de ideale rol is voor Ten Cate, dat hij gewoon niet geschikt is als zelfstandig trainer/coach van een topclub.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53716021
het moet godverdomme helemaal omgegooid worden! oprotten met dat 4-3-3 en stel je speelt 4-3-3 zorg dan voor GOEIE buitenspelers en niet voor dit soort laffe ninja's. Het aankoopbeleid, daar moet gewoon met het geld worden 'gesmeten' nu om nog spelers naar ajax te willen krijgen.

en zo zijn er nog zat andere punten maar daar heb ik nu geen zin in, mijn ajax heeft me ALWEER in de steek gelaten!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:24:10 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53716030
Ik kan met niet meer voorstellen dat HtC ook maar iets heeft bijgedragen bij Barca. Die man snapt echt helemaal niets van voetbal lijkt het wel.
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:24:19 #289
52871 Blight
Supersized.
pi_53716039
Ja, Henk liet Ajax echt spelen met lef en bravoure.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53716053
Gelukkig komt Mitea er weer aan.
pi_53716063
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef BonJovi het volgende:
En dan probeerde hij het nog goed te praten dat Ajax al 5 of 6 jaar europees amper aan de bak kwam
Vergeet de geniale uitspraak niet: 'We missen kwaliteit'
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:26:03 #292
52871 Blight
Supersized.
pi_53716075
Wat ik écht een onbegrijpelijke uitspraak vond van Ten Cate voorafgaand aan de wedstrijd was dat hij dacht dat Dinamo counter voetbal zou gaan spelen. Heeft hij een andere uitslag op het wedstrijdformulier van de uitwedstrijd staan ofzo? Het was 0 - 1 voor Ajax! En dan denkt hij dat de tegenstander met een achterstand op zak gaat leunen? Niet te geloven.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:26:08 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53716080
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:25 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Vergeet de geniale uitspraak niet: 'We missen kwaliteit'
Goh Henk, echt? Hoe kan dat nou toch??
Get woke, go broke!
pi_53716089
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef Longmen het volgende:

[..]

Alleen voetbal romantici geloven nog in Nederlandse coaches en het hemelse 4-3-3 systeem . Gebasseerd op succes in de jaren 70 en 1988
Terwijl we in '88 toch echt met 2 spitsen speelden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:26:34 #295
52871 Blight
Supersized.
pi_53716091
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef BonJovi het volgende:
Idd. Dat is juist het probleem, bolle!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:26:59 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53716102
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:26 schreef Blight het volgende:
Wat ik écht een onbegrijpelijke uitspraak vond van Ten Cate voorafgaand aan de wedstrijd was dat hij dacht dat Dinamo counter voetbal zou gaan spelen. Heeft hij een andere uitslag op het wedstrijdformulier van de uitwedstrijd staan ofzo? Het was 0 - 1 voor Ajax! En dan denkt hij dat de tegenstander met een achterstand op zak gaat leunen? Niet te geloven.
Dat is dus gewoon het bewijs dat ie geen idee heeft waar hij mee bezig is!. Hij doet maar wat... De taktiek (voorzover aanwezig, want er was NUL lijn in het spel te zien) was te debiel voor woorden.
Get woke, go broke!
pi_53716122
ik heb het er godverdomme helemaal mee gehad! Vieze teringzooi!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:29:24 #298
82589 S-Two
barba macacu
pi_53716158
Tijd voor een buitenlandse trainer. Capello of Mourinho!

Maar die willen toch niet komen, en dan zullen we wel weer een of andere boerenlul krijgen .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:29:35 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53716165
het voelt ook zo machteloos altijd, je wil er iets aan doen maar ja......
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:30:27 #300
52871 Blight
Supersized.
pi_53716185
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
het voelt ook zo machteloos altijd, je wil er iets aan doen maar ja......
Inderdaad. Kutgevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')