Alleen voetbal romantici geloven nog in Nederlandse coaches en het hemelse 4-3-3 systeem . Gebasseerd op succes in de jaren 70 en 1988quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij krabbelde vorige week al terug qua doelstellingen, natuurlijk terecht, maar iets zegt me dat ie toen al wist dat hij naar Chelsea zou gaan.
Ik zal hem niet missen, inzichtsloze, laffe zak is het. Waardeloos aankoopbeleid, geen enkel verstand van taktiek, belabberd wisselbeleid vaak....
Ik snap ook to-taal niet wat Chelsea in hem ziet....
Ten Cate zal bij Chelsea niet verantwoordelijk worden voor al deze zaken en als assistent heeft hij aangetoond zeker toegevoegde waarde te hebben, dus helemaal onlogisch is deze keuze niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij krabbelde vorige week al terug qua doelstellingen, natuurlijk terecht, maar iets zegt me dat ie toen al wist dat hij naar Chelsea zou gaan.
Ik zal hem niet missen, inzichtsloze, laffe zak is het. Waardeloos aankoopbeleid, geen enkel verstand van taktiek, belabberd wisselbeleid vaak....
Aanvallend voetbal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Niet alleen in Barcelona, ook in Amsterdam.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:19 schreef Zwansen het volgende:
Wat zullen ze hem in Barcelona nu haten!
Ja, dat zagen we gisterenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aanvallend voetbal.
[..]
Niet alleen in Barcelona, ook in Amsterdam.
Misschien moet je hier wat vaker meelezen, dan kun je zien dat het 4-3-3 systeem met de punt naar achter hier massaal wordt bekritiseerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef soppa het volgende:
Even iets anders dan gebrek aan inzet, zwakke spelers en een al dan niet vertrekkende coach:
Ik vraag me af waarom niemand het 4-3-3 met de punt naar achter bekritiseerd, naar mijn idee is dat nog steeds de reden waarom we op het middenveld altijd worden overlopen en dat we veel te statisch spelen.
Gisteren zag je weer zo vaak dat de opbouw vanaf byv Maduro niet ging omdat de aanvallers te ver weg staan, en als KJH de bal komt halen dan is er weer niemand in de punt, om een eventuele aanval af te ronden.
Bij het Nederlands elftal is het ook al zo en voor mij gevoel is het spel van Ajax zo voorspelbaar en statisch waardoor je bij voorbaat al afhankelijk ben van de actie's van bepaalde spelers, als die niet komen dan ben je aanvallend zwaar matig.
Dat is moeilijk aantoonbaar. Hij had het geluk dat er een team was die voor elkaar door t vuur ging en in goede harmonie fungeerde. Dat liep gewoon. De vraag is of de stempel van HTC wel daadwerkelijk zo groot was daar....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ten Cate zal bij Chelsea niet verantwoordelijk worden voor al deze zaken en als assistent heeft hij aangetoond zeker toegevoegde waarde te hebben, dus helemaal onlogisch is deze keuze niet.
Geen reden om het niet nog een keer aan te halenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
Misschien moet je hier wat vaker meelezen, dan kun je zien dat het 4-3-3 systeem met de punt naar achter hier massaal wordt bekritiseerd
Ach, dat zullen we nooit weten. Nog altijd ben ik van mening dat Barcelona alleen maar zo goed presteerde door Henk ten Cate, Frank Rijkaard maakte dus juist gebruik van hem. Misschien dat dit wel de ideale rol is voor Ten Cate, dat hij gewoon niet geschikt is als zelfstandig trainer/coach van een topclub.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef ub40_bboy het volgende:
ten cate is gewoon een geldwolf zonder voetbalverstand. Hij teert op de prestaties van rijkaard
Vergeet de geniale uitspraak niet: 'We missen kwaliteit'quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef BonJovi het volgende:
En dan probeerde hij het nog goed te praten dat Ajax al 5 of 6 jaar europees amper aan de bak kwam
Goh Henk, echt? Hoe kan dat nou toch??quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Vergeet de geniale uitspraak niet: 'We missen kwaliteit'
Terwijl we in '88 toch echt met 2 spitsen speelden...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alleen voetbal romantici geloven nog in Nederlandse coaches en het hemelse 4-3-3 systeem . Gebasseerd op succes in de jaren 70 en 1988![]()
Idd. Dat is juist het probleem, bolle!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef BonJovi het volgende:
En dan probeerde hij het nog goed te praten dat Ajax al 5 of 6 jaar europees amper aan de bak kwam
Dat is dus gewoon het bewijs dat ie geen idee heeft waar hij mee bezig is!. Hij doet maar wat... De taktiek (voorzover aanwezig, want er was NUL lijn in het spel te zien) was te debiel voor woorden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:26 schreef Blight het volgende:
Wat ik écht een onbegrijpelijke uitspraak vond van Ten Cate voorafgaand aan de wedstrijd was dat hij dacht dat Dinamo counter voetbal zou gaan spelen. Heeft hij een andere uitslag op het wedstrijdformulier van de uitwedstrijd staan ofzo? Het was 0 - 1 voor Ajax! En dan denkt hij dat de tegenstander met een achterstand op zak gaat leunen? Niet te geloven.
Inderdaad. Kutgevoel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
het voelt ook zo machteloos altijd, je wil er iets aan doen maar ja......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |