quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:19 schreef siekman het volgende:
Ik heb een les kado gekregen en hem nog maar even afgeslagen
Ik ken mijzelf en zo een moter en ik gaan de komende 5 jaar nog niet samen .
Maar hulde voor mijn vrouw dat ze het mij iig toe heeft vertrouwd
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
klootzakken waarom sta ik er niet tussen![]()
![]()
Isdatzo
Theorie : Gehaald
AVB : 00-00-00
AVD : 00-00-00
Rijschool: Jan Heezen, Waalre
Lesmotor: Honda CBF 500 2007
vannochtend les gehad.. ging iig wel lekker![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:51 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
omda gij ut vallekeswird kumt...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:43 schreef Beach het volgende:
Ik vind het lopen met de motor in het parkeervak erg lastig; echt vet zwaar![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:13 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
zou eens goed nadenken.... volgens mij wil ze je dood hebben...![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:03 schreef siekman het volgende:
[..]
Zou het joh ? ik zal het eens in de gaten houden
tnx![]()
Thanks, moet alleen nog afrijden, theorie & avb zijn binnenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:01 schreef Den_Haag het volgende:
Feli! nu de rest!
Johquote:
feli manquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:33 schreef TheOneAndOnly het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTT
AVB gehaald vandaag...
lopen met motor: perfect
langzame slalom: niet goed, ook niet na 2x
uitwijken: perfect
vertragingsoefening: perfect
snelle slalom: perfect
precisiestop: perfect
noodstop: perfect
achtje draaien: 2e keer wel goed
toen de examinator aankwam was ik 8jes aan het draaien, gingen allemaal perfect, moet je em met het examen doen, zet je net bij de laatste bocht een voet aan de grond, ging te langzaam...![]()
gelukkig had de examinator voor het examen ook al wat gekeken hoe ik het deed, had toch wel last van examen-zenuwen...
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:21 schreef nicomart het volgende:
dat was het voor mij ook nog vorige maand.. komt vanzelf
Dankjewel mensen!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef Boost het volgende:
Feli!! En nu stras eindelijk zelfstandig de weg op!! Geniet ervan!!![]()
Viel het nou mee trouwens? Wat moest je allemaal doen/op letten?
veel plezier!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:23 schreef YoshiRR het volgende:
Dinsdag mijn eerste rijles
Over 3weken theorie
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef Beach het volgende:
Nou ik weet wanneer ik avb mag doen; mag ook wel na ca. 30 lessen![]()
Toch balen dat je leest dat mensen al na 6 lessen het kunnenEr zit toch vast nog wel net zoeen kneus bij als ik
![]()
eh ehquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dan ben je dadelijk een kapitaal kwijt voordat je je rijbewijs hebt... 30x40 euro aan lessen al, zo ongeveer...
Dan doe je het gelijk goed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:23 schreef deGVR het volgende:
Dank jullie wel!
Ik ben tussendoor een paark weken gestopt idd... (vakantie).
Achteraf bleek trouwens dat dat niet zo'n goed idee was... Moest weer helemaal opnieuw wennen.
Het examen ging tot vlak voor het einde goed... Toen nam ik een bocht verkeerd en kwam ik te wijd uit.
Toen dacht ik dus: fuck ik ben gezakt.
Maar mijn instructeur wist mij een knipoog toe te spelen toen we weer terug het CBR in liepen. Oef.
Gelukkig toch nog geslaagd... Spanning en sensatie.
En ja, al een motor op het oog... Een fraaie BMW R1100S.
AVB: Algemene Voertuig Beheersingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:50 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is avb en avd?
Ik wil denk ik ook mijn motor rijbewijs halen
En als ik 21 ben dan mag ik wel een zwaardere motor?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:59 schreef deGVR het volgende:
Nee hoor.
Je mag alleen dan de eerste twee jaar niet op een zware motor.
(Ook niet als je je rijbewijs 1 dag voor je 21e verjaardag haalt.)
quote:Leerlingen van 21 jaar en ouder worden opgeleid voor het volledige rijbewijs A voor zware motoren (met een vermogen van meer dan 35 kW).
Je hoeft toch niet opnieuw examens te doen? Mijn broertje heeft zijn motor rijbewijs op zijn 18e gehaald en mag nu gewoon zwaar rijden. Hoeft helemaal geen nieuw examen te doen hoor :Squote:Op donderdag 1 november 2007 15:36 schreef nicomart het volgende:
als je je axamens doet als je >21 bent niet. Anders moet je opnieuw je examans afleggen na je 21e verjaardag
hehequote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef jeweetsch het volgende:
Gisteren geslaagd voor AVD!
Straks maar es langs de gemeente!
Je hebt hele leuke en mooie motoren voor minder geld.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:36 schreef jeweetsch het volgende:
Jongens jongens...het wordt nog flink doorsparen voor een eerste fiets!![]()
Ik ben wel van plan om tot die tijd zo af en toe es wat te huren.
Ik wou dat ik het licht zag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je hebt hele leuke en mooie motoren voor minder geld.![]()
wat voor motor heb je dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:54 schreef nicomart het volgende:
Ik heb die van mij ook voor 900 euro aangeschaft. Beestje doet goed werk en ben er tevreden mee voorlopig
die ook in mijn usericon staat. Een Yamaha FZ750 fn1 uit 1985.quote:
toch een leuke motor voor die prijs....alleen ik zie hem toch echt niet in je usericon terugkomen :Squote:Op vrijdag 2 november 2007 13:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
die ook in mijn usericon staat. Een Yamaha FZ750 fn1 uit 1985.
Goed onderhouden en banden, ketting, tandwielen waren pas vervangen. Kon ik dus eigenlijk geen buil aan vallen.
Alleen merk ik nu dat hij wat te rijk staat. Benzine verbruik en knallen uit de uitlaat als ik het gas loslaat.
Maar goed, dat is een klus voor van de winter
21-09 AVBquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef Boost het volgende:
ps even een klein vraagje...hoeveel weken zaten er bij jullie tussen jullie AVB en AVD?
3 dagenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef Boost het volgende:
ps even een klein vraagje...hoeveel weken zaten er bij jullie tussen jullie AVB en AVD?
Per les 80 euro?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:17 schreef Oosthoek het volgende:
Ik kan pas de 19e op voor mn avb! Kon ook aanstaande maandag of donderdag, maar alletwee die dagen kan ik niet gvd. Nog maar een lesje op het oefenterrein dus
Weer 80 pleuro... Maargoed...
Twee uren.quote:
een motorfiets zonder kuip en kappen e.d.quote:Op maandag 5 november 2007 12:27 schreef Sala-adin het volgende:
wat is een naked bike?
een motor waar je vriendin naakt op zitquote:Op maandag 5 november 2007 12:27 schreef Sala-adin het volgende:
wat is een naked bike?
Hoe vaak rem je écht voluit op een droge weg? In de regen (en dan bedoel ik op een natte weg, niet een weg die onder water staat) is er nog zo'n 80% removermogen over (ruwe schatting).quote:Op woensdag 7 november 2007 13:02 schreef Boost het volgende:
maar moet ik dan nergens rekening mee houden (behalve een langere remweg natuurlij)?
nee in de regen zijn ze pas echt glad!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:05 schreef Boost het volgende:
Maar hoe zit het dan met de witte strepen...ik heb altijd gehoord dat deze in de regen pas ECHT glad zijn...is dit nu ook zo dan?
Er mag zo veel niet... Bij het filerijden (het tussen de file doorrijden dus) is het vrijwel onvermijdelijk om zo nu en dan een stukje streep te raken. Bij droog weer meestal niet zo'n probleem, bij regen is dat even extra opletten dus.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:27 schreef fs180 het volgende:
normaal mag je er niet over rijden al, dus foei
CBR125 is wel wat voor jequote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef Johnns het volgende:
Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt aan het motorrijbewijs? Het lijkt me leuk om mijn motorrijbewijs erbij te halen, iets dat ik straks in het voorjaar wel mooi kan doen.
oja, en hebben jullie nog tips voor een beginnersmotor? beetje nakedbike achtig. A met beperking, dat weer wel![]()
totale kosten rbw incl kleding ongeveer: 1500 euro.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef Johnns het volgende:
Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt aan het motorrijbewijs? Het lijkt me leuk om mijn motorrijbewijs erbij te halen, iets dat ik straks in het voorjaar wel mooi kan doen.
oja, en hebben jullie nog tips voor een beginnersmotor? beetje nakedbike achtig. A met beperking, dat weer wel![]()
Moet zeker lukken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:23 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb ongeveer 1000 euro begroot. Geen idee of ik dat ga halen, denk het niet eigenlijk, daarom heb ik maar wat uitloop gereserveerd.. Heb nu 2x 60 en 1x 80 uitgegeven, maandag weer twee uur les á 80 euro en volgende week AVB. Zie nu dat me dat 100 euro gaat kosten. Ben dan dus al 380 kwijt. Moet dan nog AVD (200 euro totaal) en verkeersdeelnemingslessen natuurlijk. Daar zou ik dan nog 5 lessen kunnen hebben voor deelneming voordat ik aan de 1000 euro zit. Moet eigenlijk wel lukken als ik dat zo teruglees...![]()
Die ER5 ziet er zekerquote:Op maandag 12 november 2007 12:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
totale kosten rbw incl kleding ongeveer: 1500 euro.
Excl. kleding ongeveer 900 euro.
Mooie beginnersfietsen: Kawa ER5, Honda cbf (ook lesmotor volgens mij) Dit zijn beide naked bikes
Elke maand maar even wat speciaal opzij leggen, en als het dan een beetje meezit met de wachttijden bij het CBR kan ik misschien in het voorjaar nog wel...quote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef Beach het volgende:
Vraag maar niet hoeveel ik kwijt ben [ afbeelding ]
Och, mn moeder heeft nog een Belgisch rijbewijs uit de jaren '70. Daar kreeg je het toen gewoon gratis bijquote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef Johnns het volgende:
Overigens als ik mijn vader hoor, die in totaal 1 rijles gehad heeft en voor de rest bij de gemeente een "lesplaatje" haalde, en daarmee binnen de gemeente zelf mocht rijden om het zelf aan te leren. En dan natuurlijk ook gewoon binnen 1x slagen heEn vroeger kostten rijbewijzen natuurlijk ook nog geen drol.
Ze letten overal op.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:24 schreef Boost het volgende:
Kan een van jullie mij nou eens vertellen waar bij het AVD nou allemaal op gelt wordt? Is het vooral het kijken en positie op de weg, of welke andere zaken wordt extra gelt? Heb morgenavond nog een les en dan ga ik mijn AVD plannen. Hoop het eigenlijk nog deze maand af te ronden....
Tja, ik vond het inderdaad ook superfijn om open te rijden toen ik nog een helm van de rijschool had, die besloeg ook al bij het minste of geringste en het vizier was ook compleet bekrast. Nu ik mijn eigen helm heb rij ik toch best vaak dicht...in ieder geval als ik boven de 50 ga rijden zeker. En inderdaad, op de snelweg moet je ook haast wel (heb het eigenlijk ook nooit anders geprobeerd haha....)quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:32 schreef Oosthoek het volgende:
Ik vind het juist heerlijk om met een open vizier te rijden. Heb hem tot nu toe nog niet dicht gehad. Zal wel komen als ik op de snelweg zit, maar heb jaren met een potje op mn kop brommer gereden, dus ben wel redelijk gewend aan de wind langs je wangen.
Jup!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:49 schreef Den_Haag het volgende:
En goed gebruik maken van de voordelen van een motor.
Dicht vind ik soms ook wel lekker. Compleet afgesloten, nog maar amper motorgeluid, geen wind gesuis, en je kunt lekker tegen jezelf praten zonder dat andere mensen dat doorhebben.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:32 schreef Oosthoek het volgende:
Ik vind het juist heerlijk om met een open vizier te rijden. Heb hem tot nu toe nog niet dicht gehad. Zal wel komen als ik op de snelweg zit, maar heb jaren met een potje op mn kop brommer gereden, dus ben wel redelijk gewend aan de wind langs je wangen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dicht vind ik soms ook wel lekker. Compleet afgesloten, nog maar amper motorgeluid, geen wind gesuis, en je kunt lekker tegen jezelf praten zonder dat andere mensen dat doorhebben.
ik voer hele gesprekken met mijzelf.. ook het paardenlul komt regelmatig voorbij ja!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:04 schreef Geqxon het volgende:
Of ben ik de enige die wel eens "paardenlul" roept?
same here.. en ook van.. rij rechtdoor op voorangsweg, auto van rechts.. 'nee je ziet me niet he? zal ik alvast remmen want je rijd toch wel door.. .. ja he ik wist het, wat ben je me toch dankdaar dat ik remde anders had je nu gezeik met je vrouw over die deuk'quote:Op woensdag 14 november 2007 14:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik voer hele gesprekken met mijzelf.. ook het schelden komt regelmatig voorbij ja!
Alsof ik mezelf hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 20:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
same here.. en ook van.. rij rechtdoor op voorangsweg, auto van rechts.. 'nee je ziet me niet he? zal ik alvast remmen want je rijd toch wel door.. .. ja he ik wist het, wat ben je me toch dankdaar dat ik remde anders had je nu gezeik met je vrouw over die deuk'![]()
Mja.. die is inderdaad onvermijdelijk.. Die heb ik ook vaak bij 10 km/h langzamer rijden dan toegestaan op een weg waar inhalen niet is toegestaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef Lennox het volgende:
Ouwe, seniele + mongool is meestal een combinatie die er ineens uitfloept. Voornamelijk bij onnodig linksrijden.
Als het al zo dichtbij zit.quote:Op maandag 19 november 2007 13:46 schreef Boost het volgende:
En nog een mededeling van mijn kant uit....
Ondanks dat ik nog bezig ben met lessen, ben ik er toch sterk over aan het denken om nu al een motortje te kopen....
Ben namelijk zojuist mijn dreambike tegengekomen op i-net tegen een niet af te slaan prijsje....Zit nu een beetje in dubio. Nu kopen, en genieten van het feitdat ik iig de motor heb die ik wil hebben....Of wachten tot ik mijn rijbewijs heb, zoals de normale procedure is en dan pas een motor aanschaffen....
HELP!!!
Dat is wel vrij kutquote:Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef Boost het volgende:
nou jongens...alles was geregeld, afspraak gemaakt om te kijken, en ik zat alweer een 3 kwartier in de auto op weg naar mijn nieuwe motortje...totdat...de verkoper doodleuk belde...sorry, heb hem al verkocht!
Ben geloof ik nog nooit zo kwaad op iemand geworden over de telefoon en heb in dit geval zelfs een volwassen man tot huilen kunnen brengen uit schaamte. Had hem ook nog bijna (helaas bijna...) zover dat hij de koper op ging bellen om de verkoop ongedaan te maken. Uiteindelijk deed ie dat dus niet. Klote voor mij, maar ja...
hij gaf wel meteen toe dat hij fout was geweest, maar ja, daar koop ik niets voor. 2,5 uur vrij genomen voor niets, 150 km gereden voor niets....
Baal nu dus even als een stekker!
Vooruitquote:Op zondag 25 november 2007 15:27 schreef Firenzo het volgende:
Ik zit ook al een tijdje te denken aan het halen van mijn motorrijbewijs, en ik had een aantal vraagjes
hoeveel lessen hebben jullie gevolgd? [wat voor aantal is normaal]?
wat kost een les ongeveer? [gelijkwaardig aan autorijles?]
hadden jullie al ervaring met [schakel]brommer oid?
wat is fijner een rijschool met de intructeur in de auto, of op de motor?
wat heeft het jullie totaal ongeveer gekost? [pak gekocht ja/nee, exemans etc]
tnx
mijne wel iddquote:Op zondag 25 november 2007 16:04 schreef fs180 het volgende:
laarzen hebben de meeste scholen ook lijkt mij?
Is dat nou slim?? Straks moet je in de spits door Ro heen, waarbij er van 80 kanten verkeer aankomt.quote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef Lennox het volgende:
Ik heb expres in een plaats gelest waar je heel weinig verkeer had. Auto rbw wel in Rdam gehaald, maar Motorrbw in Schouwen Duivenland
meeste ervaing doe je toch op na je rbw lijtk me?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:14 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Is dat nou slim?? Straks moet je in de spits door Ro heen, waarbij er van 80 kanten verkeer aankomt.
in onderhoud uiteindelijk welquote:Op donderdag 29 november 2007 23:48 schreef Oosthoek het volgende:
Valt me op trouwens dat zelfs prima 900cc motoren van [img]25 jaar oud[/img] geen ruk kosten. Voor 1000 euro heb je een prima exemplaar lijkt het wel. Hoor ook van andere mensen dat dat gewoon de prijs is. Ik verbaas me er nog een beetje over.
*proest*quote:Op zondag 2 december 2007 14:02 schreef Lennox het volgende:
Examinator vroeg aan mij om even mn broek op te trekken, zodat hij kon zien of ik aan bescherming had gedacht.
Met de kans dat tegen die tijd het rijbewijs vervangen is door het Europese "Tot je 24e 35kw" systeem.quote:Op maandag 3 december 2007 02:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik wil ook met lessen beginnen, pest is alleen dat ik nog 19 ben (feb.20) dus dan zou ik wss. voor een lichte gaan. Dat wil ik dus niet en ben ik genoodzaakt om pas in de zomer van 2008 te lessen en dan in feb. 2009 me examen te halen
ik les 1quote:Op zondag 2 december 2007 23:42 schreef Beach het volgende:
Koop dan gewoon je eigen spul; bij les 4 had ik al alles van mezelf
Mwah ik denk dat het wel meevalt. Een motor heeft lang niet zoveel onderhoud nodig als een auto (mede omdat je er een stuk minder kilometers mee draait) en ik zal het overgrote deel zelf uitvoeren, dus de kosten zijn redelijk beperkt. Waarschijnlijk wel meer dan bij een nieuwe motor, maar ik vind het juist heerlijk om te sleutelen (mits niet iedere dagquote:
2011 pasquote:Op maandag 3 december 2007 02:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met de kans dat tegen die tijd het rijbewijs vervangen is door het Europese "Tot je 24e 35kw" systeem.
succes!quote:Op maandag 3 december 2007 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
woei morgen AVB![]()
vannochtend nog een rijles gehad en alle oefeningen gingen goed.. zélfs langzame slalom![]()
![]()
gewoon rustig opbouwen.. je hebt alle tijdquote:Op maandag 3 december 2007 18:59 schreef Beach het volgende:
Nog een tip voor de precisiestop? Die lukt bij mij niet (stop telkens te vroeg) en ik heb nog maar 2 lesjes tot avb.
En nee niet aankomen met later remmen
Idd, niet meteen hard in de ankers maar gewoon rustig in die hendel beginnen te knijpen. Bovendien niet naar de streep kijken, maar voorbij de streep, anders sta je sowieso te vroeg stil omdat je instinctief altijd stil wilt staan voordat je er écht bentquote:Op maandag 3 december 2007 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
gewoon rustig opbouwen.. je hebt alle tijd
nee...quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij is het een van de 'verplichte' onderdelen
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:42 schreef Isdatzo het volgende:
woei.. geslaagd![]()
kreeg lopen met de motor naar parkeervak - perfect
langzame slalom - 2 keer verneukt![]()
, maar daar hield ik rekening mee
precisiestop - perfect
noodstop - perfect
snelle slalom - perfect
uitwijk oefening - perfect
achtje - goed genoeg![]()
![]()
14 januari avd![]()
Ja het is geen puch neequote:Op woensdag 5 december 2007 15:10 schreef fs180 het volgende:
nou lessen ging echt baggerwas dr niet echt bij
gefeliciteerd man, ik ben 7 november geslaagdquote:Op woensdag 5 december 2007 15:11 schreef Masegate het volgende:
Jaaaaaaaa.... ik heb zojuist mijn motorrijbewijs gehaaaaaald wooooohoooooooo!
Wel 2 disputabele momenten gekend tijdens de rit, maar ondanks dat kan ik morgen gewoon mijn nieuwe rijbewijs gaan halen. Hiep hiep hoera voor de ikke!
Nog geen motor op het oog. Ben net verhuisd en het geld is ff op. Ook heb ik nog niet zonder instructeur achter me gereden, want ik kan donderdag pas mijn rijbewijs ophalen.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:41 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
gefeliciteerd man, ik ben 7 november geslaagdhet is wel een aparte ervaring om ineens zelf zonder instructeur op de weg te zitten, echt te vet, maakt je wel ff nerveus ook. je voelt je wel ineens op jezelf aangewezen
al een motor op het oog?
gewoon van uitgaan dat je het haaltquote:Op zondag 9 december 2007 16:52 schreef Boost het volgende:
Morgen mijn AVB examen.....ben echt benieuwd hoe het gaat! Heb afgelopen vrijdag nog even gelesd en toen ging het eigenlijk slechter dan normaal :s....maar mijn instructeur had er alle vertrouwen in...Moet alleen niet altijd te snel door willen rijden haha
Maar...morgen dus om 10u eerst nog een les, dan om half 12 AVD....duim allemaal voor me!
Klootzakken..quote:Op zondag 9 december 2007 17:29 schreef fs180 het volgende:
moest dinsdag examen doen.. kan ik vergeten gister zijn AL mn papieren gestolen
ik half uurtje eerderquote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef Fezzizzel het volgende:
Zo te zien ben ik niet de enige die morgen op moet. Ik voor me AVB Rijdt morgen om 11:30 aan en moet om 12:45 het examen afleggen. Mijn laatste les ging eigenlijk wel weer super ondanks het klote weer. Hoop dat ik t haal morgen
ik mag om half 2, id kaart is geregeld dus ik magquote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef Fezzizzel het volgende:
Zo te zien ben ik niet de enige die morgen op moet. Ik voor me AVB Rijdt morgen om 11:30 aan en moet om 12:45 het examen afleggen. Mijn laatste les ging eigenlijk wel weer super ondanks het klote weer. Hoop dat ik t haal morgen
Jij gaat 'm morgen halen natuurlijkquote:Op maandag 10 december 2007 14:42 schreef fs180 het volgende:
beiden gefeliciteert heren
Nou, voor ongeveer 50-60 euro kun je een uurtje motor rijden.quote:Op maandag 10 december 2007 20:27 schreef jeweetsch het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!
Pfffff ik besterf het zonder een motor!
Ik heb niet eens geld om iets te huren, laat staan kopen.
En ik heb sinds m'n examen (augustus) niet meer gereden!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:20 schreef fs180 het volgende:
jazeker! vanavond is bellen over mn eerste officele avd les
Pas rijden als je het nieuwe rijbewijs hebt opgehaald hequote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef Boost het volgende:
He allemaal,
er is weer 1 lesser minder!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb net mijn AVD examen gehaald! Nu mogen we dan eindelijk zelfstandig de weg op!! Dadedlijk naar het gemeentehuis en mijn rijbewijs aanvragen!! En dan lekker toeren op m'n duc!!
Degenen die nog moeten, allemaal heel erg veel succes! Ik ga even genieten hier!!
greetz
Boost
sssst!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Pas rijden als je het nieuwe rijbewijs hebt opgehaald he
ivm colleges, heb geen rooster bij me plus ik kijk in de avond altijd welke projecten de volgend edag af moetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:35 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
maarre hoezo bellen?![]()
Ik maak altijd meteen een afspraak voor de volgende keer
dankje bobbie, wanneer ga jij beginne?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:25 schreef Geqxon het volgende:
Knuffel!
vindt ik btw wel raar, in feite moet je gewoon alleen boete kunnen krijgen voor niet kunnen konen maar okquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Pas rijden als je het nieuwe rijbewijs hebt opgehaald he
Als het weer wat warmer word.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
dankje bobbie, wanneer ga jij beginne?
Gefeliciteerd!quote:
Vandaag theorie....succes!! Gewoon een beetje logisch redeneren en dan komt het allemaal goed joh!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb net weer les gehad. Was een beetje ongeconcentreerd maar verder niet veel commentaar gehad op het rijden. Donderdag theorie. Wat een rukvragen staan er in dat vragenboek zeg
ach ik had het pas de 3e keerquote:Op donderdag 13 december 2007 16:56 schreef Oosthoek het volgende:
Gefeliciteerd! Ik heb mn theorie niet gehaaldVoel me nu een extreem domme rukker
Heb gewoon geen tijd gehad om te studeren door studie en werk, dus kon vanochtend pas aan de slag met mn half zieke hoofd. Uiteindelijk door gebrek aan concentratie t examen niet gehaald, minimaal twee keer per ongeluk het verkeerde antwoord gegeven, eenmaal te vroeg geantwoord, wat blijkbaar ook als fout telt
![]()
en een aantal vragen wist ik gewoon écht niet. Eindresultaat: één fout teveel
![]()
![]()
Vind het wel onwijs kut, vooral omdat het zo'n ontzettend mongolenexamen is. Nu op 2 januari maar in Eindhoven examen er door knallen en dan hopen dat ik niet ziek ben.
Maargoed, die vragen slaan soms ook nergens op. Wtf maakt het uit of je weet of je sofinummer in je rijbewijs staatquote:Op donderdag 13 december 2007 22:27 schreef fs180 het volgende:
oosthoek vast wel![]()
ja, had het ook, zat daar voor theorie, maar hoop b rbwbezitters dachten van ach halen we zo wel ff, hebben ze mooi op verkeken zeg
Die krachten kon ik nog wel verzinnen met mn middelbareschool natuurkunde. Maar als je die termen niet kent weet je gewoon niet wat er bedoeld wordt. Dat mag nooit de bedoeling zijn imho.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:50 schreef fs180 het volgende:
klopt ja, staatn aparte vragen in.. heb liever dat ze het examen zelf moeilijker maken dan de theorie, maar over die krachten wist ik allemaal al, las elke dag MF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |