quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:20 schreef fs180 het volgende:
jazeker! vanavond is bellen over mn eerste officele avd les
Pas rijden als je het nieuwe rijbewijs hebt opgehaald hequote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef Boost het volgende:
He allemaal,
er is weer 1 lesser minder!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb net mijn AVD examen gehaald! Nu mogen we dan eindelijk zelfstandig de weg op!! Dadedlijk naar het gemeentehuis en mijn rijbewijs aanvragen!! En dan lekker toeren op m'n duc!!
Degenen die nog moeten, allemaal heel erg veel succes! Ik ga even genieten hier!!
greetz
Boost
sssst!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Pas rijden als je het nieuwe rijbewijs hebt opgehaald he
ivm colleges, heb geen rooster bij me plus ik kijk in de avond altijd welke projecten de volgend edag af moetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:35 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
maarre hoezo bellen?![]()
Ik maak altijd meteen een afspraak voor de volgende keer
dankje bobbie, wanneer ga jij beginne?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:25 schreef Geqxon het volgende:
Knuffel!
vindt ik btw wel raar, in feite moet je gewoon alleen boete kunnen krijgen voor niet kunnen konen maar okquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Pas rijden als je het nieuwe rijbewijs hebt opgehaald he
Als het weer wat warmer word.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
dankje bobbie, wanneer ga jij beginne?
Gefeliciteerd!quote:
Vandaag theorie....succes!! Gewoon een beetje logisch redeneren en dan komt het allemaal goed joh!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb net weer les gehad. Was een beetje ongeconcentreerd maar verder niet veel commentaar gehad op het rijden. Donderdag theorie. Wat een rukvragen staan er in dat vragenboek zeg
ach ik had het pas de 3e keerquote:Op donderdag 13 december 2007 16:56 schreef Oosthoek het volgende:
Gefeliciteerd! Ik heb mn theorie niet gehaaldVoel me nu een extreem domme rukker
Heb gewoon geen tijd gehad om te studeren door studie en werk, dus kon vanochtend pas aan de slag met mn half zieke hoofd. Uiteindelijk door gebrek aan concentratie t examen niet gehaald, minimaal twee keer per ongeluk het verkeerde antwoord gegeven, eenmaal te vroeg geantwoord, wat blijkbaar ook als fout telt
![]()
en een aantal vragen wist ik gewoon écht niet. Eindresultaat: één fout teveel
![]()
![]()
Vind het wel onwijs kut, vooral omdat het zo'n ontzettend mongolenexamen is. Nu op 2 januari maar in Eindhoven examen er door knallen en dan hopen dat ik niet ziek ben.
Maargoed, die vragen slaan soms ook nergens op. Wtf maakt het uit of je weet of je sofinummer in je rijbewijs staatquote:Op donderdag 13 december 2007 22:27 schreef fs180 het volgende:
oosthoek vast wel![]()
ja, had het ook, zat daar voor theorie, maar hoop b rbwbezitters dachten van ach halen we zo wel ff, hebben ze mooi op verkeken zeg
Die krachten kon ik nog wel verzinnen met mn middelbareschool natuurkunde. Maar als je die termen niet kent weet je gewoon niet wat er bedoeld wordt. Dat mag nooit de bedoeling zijn imho.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:50 schreef fs180 het volgende:
klopt ja, staatn aparte vragen in.. heb liever dat ze het examen zelf moeilijker maken dan de theorie, maar over die krachten wist ik allemaal al, las elke dag MF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |