Je hoeft toch niet opnieuw examens te doen? Mijn broertje heeft zijn motor rijbewijs op zijn 18e gehaald en mag nu gewoon zwaar rijden. Hoeft helemaal geen nieuw examen te doen hoor :Squote:Op donderdag 1 november 2007 15:36 schreef nicomart het volgende:
als je je axamens doet als je >21 bent niet. Anders moet je opnieuw je examans afleggen na je 21e verjaardag
hehequote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef jeweetsch het volgende:
Gisteren geslaagd voor AVD!
Straks maar es langs de gemeente!
Je hebt hele leuke en mooie motoren voor minder geld.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:36 schreef jeweetsch het volgende:
Jongens jongens...het wordt nog flink doorsparen voor een eerste fiets!![]()
Ik ben wel van plan om tot die tijd zo af en toe es wat te huren.
Ik wou dat ik het licht zag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je hebt hele leuke en mooie motoren voor minder geld.![]()
wat voor motor heb je dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:54 schreef nicomart het volgende:
Ik heb die van mij ook voor 900 euro aangeschaft. Beestje doet goed werk en ben er tevreden mee voorlopig
die ook in mijn usericon staat. Een Yamaha FZ750 fn1 uit 1985.quote:
toch een leuke motor voor die prijs....alleen ik zie hem toch echt niet in je usericon terugkomen :Squote:Op vrijdag 2 november 2007 13:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
die ook in mijn usericon staat. Een Yamaha FZ750 fn1 uit 1985.
Goed onderhouden en banden, ketting, tandwielen waren pas vervangen. Kon ik dus eigenlijk geen buil aan vallen.
Alleen merk ik nu dat hij wat te rijk staat. Benzine verbruik en knallen uit de uitlaat als ik het gas loslaat.
Maar goed, dat is een klus voor van de winter
21-09 AVBquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef Boost het volgende:
ps even een klein vraagje...hoeveel weken zaten er bij jullie tussen jullie AVB en AVD?
3 dagenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef Boost het volgende:
ps even een klein vraagje...hoeveel weken zaten er bij jullie tussen jullie AVB en AVD?
Per les 80 euro?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:17 schreef Oosthoek het volgende:
Ik kan pas de 19e op voor mn avb! Kon ook aanstaande maandag of donderdag, maar alletwee die dagen kan ik niet gvd. Nog maar een lesje op het oefenterrein dus
Weer 80 pleuro... Maargoed...
Twee uren.quote:
een motorfiets zonder kuip en kappen e.d.quote:Op maandag 5 november 2007 12:27 schreef Sala-adin het volgende:
wat is een naked bike?
een motor waar je vriendin naakt op zitquote:Op maandag 5 november 2007 12:27 schreef Sala-adin het volgende:
wat is een naked bike?
Hoe vaak rem je écht voluit op een droge weg? In de regen (en dan bedoel ik op een natte weg, niet een weg die onder water staat) is er nog zo'n 80% removermogen over (ruwe schatting).quote:Op woensdag 7 november 2007 13:02 schreef Boost het volgende:
maar moet ik dan nergens rekening mee houden (behalve een langere remweg natuurlij)?
nee in de regen zijn ze pas echt glad!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:05 schreef Boost het volgende:
Maar hoe zit het dan met de witte strepen...ik heb altijd gehoord dat deze in de regen pas ECHT glad zijn...is dit nu ook zo dan?
Er mag zo veel niet... Bij het filerijden (het tussen de file doorrijden dus) is het vrijwel onvermijdelijk om zo nu en dan een stukje streep te raken. Bij droog weer meestal niet zo'n probleem, bij regen is dat even extra opletten dus.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:27 schreef fs180 het volgende:
normaal mag je er niet over rijden al, dus foei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |