quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef Boost het volgende:Feli!! En nu stras eindelijk zelfstandig de weg op!! Geniet ervan!!
Viel het nou mee trouwens? Wat moest je allemaal doen/op letten?
Dankjewel mensen!!
Mijn verhaaltje van een andere site zet ik hier ook wel even neer:
Zo rond 10 gemeld bij mijn instructeur waar we nog even de BRAVOK zijn doorgelopen. Toen rustig aan met een kleine omweg naar het CBR gereden. Van de spanning nog even een sigaretje bij de cola en toen naar binnen.
Hele vriendelijke man, even alle papieren overlegd en hij kwam met het bekende praatje. Toen naar buiten en ik moest even een nummerbord oplezen van een auto aan de overkant. Nou keek ik naar de verkeerde kant en daar stond een auto maar dat nummerbord kon ik echt niet lezen!! Ik denk kut toch niet mijn lenzen vergeten in te doen van de spanning
![]()
Maar gelukkig bedoelde hij de andere overkant en die was goed te doen
Even de verlichting controleren en ik moest opnoemen waar BRAVOK voor stond. Geen probleem dus.
Toen alles aan en de weg op. Was een lekker ritje met wel wat klotestraatjes met klotesteentjes langs de klotehaven
![]()
Verder baalde ik ervan dat ik al wat zebrapaadjes had meegenomen maar putten bleef ik wel goed ontwijken. Eigenlijk verder geen gekke dingen tegengekomen en voor mijn gevoel waren we een kwartiertje onderweg en we gingen al weer richting CBR. Onderweg nog ff snel stoppen en weer doorrijden natuurlijk, maar ook dat was geen probleem.
Bij het CBR een flinke draai maken omdat je daar links moet en 1 meter verder weer doordraaien linksaf omdat je dan de parkeerplaats op rijd. Natuurlijk presteer ik het om net over die ene put te rijden voor die ingang die ongeveer 10 cm dieper ligt dan de weg
Maar goed, ik zeg die man dat ik vond dat het zo voorbij was en hij zegt dat dat altijd zo is als je iets met plezier doet. Dus er ging me wel iets dagen maar nog geen verlossend woord.
Hij begon met het feit dat ik daar in die haven (die klotehaven met die klotestraatjes en die klotesteentjes ja!) wel een straatje over het hoofd gezien had.. Ik denken, maar ik wist het niet. Hij zegt ja dat volgende straatje kwam toen een fietser uit daarzo. Ik zei ooooh daar, maar wist ondertussen nog steeds niet wat hij bedoelde. Hij voegde er nog aan toe dat er ook een bord stond van gevaarlijke kruising 2x... Dus ik weer ooh daarzo, terwijl ik dat hele bord nog steeds niet voor me kon halen.
Daarna stak hij zijn hand uit met de woorde: "Maar verder was het helemaal voldoende dus je bent geslaagd!!" Vanaf dat moment werd het een beetje een waas en hij begon nog dat ik wel goed de putten ontwijkte maar dat ik ook beter moest opletten bij zebra's en dat ik nou net over die put moest rijden voor het CBR, maar goed.. Ik was toch al geslaagd dus ik hoorde er weinig van!