mijne wel iddquote:Op zondag 25 november 2007 16:04 schreef fs180 het volgende:
laarzen hebben de meeste scholen ook lijkt mij?
Is dat nou slim?? Straks moet je in de spits door Ro heen, waarbij er van 80 kanten verkeer aankomt.quote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef Lennox het volgende:
Ik heb expres in een plaats gelest waar je heel weinig verkeer had. Auto rbw wel in Rdam gehaald, maar Motorrbw in Schouwen Duivenland
meeste ervaing doe je toch op na je rbw lijtk me?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:14 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Is dat nou slim?? Straks moet je in de spits door Ro heen, waarbij er van 80 kanten verkeer aankomt.
in onderhoud uiteindelijk welquote:Op donderdag 29 november 2007 23:48 schreef Oosthoek het volgende:
Valt me op trouwens dat zelfs prima 900cc motoren van [img]25 jaar oud[/img] geen ruk kosten. Voor 1000 euro heb je een prima exemplaar lijkt het wel. Hoor ook van andere mensen dat dat gewoon de prijs is. Ik verbaas me er nog een beetje over.
*proest*quote:Op zondag 2 december 2007 14:02 schreef Lennox het volgende:
Examinator vroeg aan mij om even mn broek op te trekken, zodat hij kon zien of ik aan bescherming had gedacht.
Met de kans dat tegen die tijd het rijbewijs vervangen is door het Europese "Tot je 24e 35kw" systeem.quote:Op maandag 3 december 2007 02:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik wil ook met lessen beginnen, pest is alleen dat ik nog 19 ben (feb.20) dus dan zou ik wss. voor een lichte gaan. Dat wil ik dus niet en ben ik genoodzaakt om pas in de zomer van 2008 te lessen en dan in feb. 2009 me examen te halen
ik les 1quote:Op zondag 2 december 2007 23:42 schreef Beach het volgende:
Koop dan gewoon je eigen spul; bij les 4 had ik al alles van mezelf
Mwah ik denk dat het wel meevalt. Een motor heeft lang niet zoveel onderhoud nodig als een auto (mede omdat je er een stuk minder kilometers mee draait) en ik zal het overgrote deel zelf uitvoeren, dus de kosten zijn redelijk beperkt. Waarschijnlijk wel meer dan bij een nieuwe motor, maar ik vind het juist heerlijk om te sleutelen (mits niet iedere dagquote:
2011 pasquote:Op maandag 3 december 2007 02:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met de kans dat tegen die tijd het rijbewijs vervangen is door het Europese "Tot je 24e 35kw" systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |