waarom ?quote:
Omdat ik aan de eis voldoequote:
morgen mmmm laatste avond alleenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef Stroekie het volgende:
"onthoudt zich hier wijselijk van commentaar"![]()
bla bla bla, wordt het morgen nog mooi weer, bla bla bla
welkequote:
sorry ben nooit op dat soort school geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die uit de blokkendoos natuurlijk, of heb jij daar op de kleuterschool nooit mee gespeeld ?![]()
Nou het is nog altijd beter dan sommige posters hier in het topic die toch echt hun hele leven al in NL wonen (ik noem geen namen, maar ik bedoel samjustme).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry ben nooit op dat soort school geweestanders was mijn nederlands beter
Kindergarten danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry ben nooit op dat soort school geweestanders was mijn nederlands beter
ben je wel voorzichtig met het uitprinten van dit topic ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
die laatste twee comments laat ik even aan mijn vader lezen![]()
Ik ben al twee dagen achter elkaar om acht uur op gestaan! (en ik ben doodquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen om 8u opAUW! (jaja CDP is een dramaqueen en een nietsnut, i know!)
Oeh dan al!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen om 8u opAUW! (jaja CDP is een dramaqueen en een nietsnut, i know!)
dat weet hij al sinds ik 13 ben dus dat lijkt me geen probleem.... en werk ja dat is al helemaal geen probleemquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je wel voorzichtig met het uitprinten van dit topic ?
gelukkig staan er nu nog geen foto's in
en vooral niet de papieren laten slingeren op plaatsen waar dat niet hoort, zoals je werk
da's nogal onhandig![]()
Kusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh dan al!..... Mens da's uitslapen!
Ik ga naar bed! De andere engel is aan het leren voor geneeskunde, dus ik ga ook mara slapen
Niet lief, nuno voor dame uitmakenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ gaat in bed Brothers & Sisters kijken
tot morgen, heren en dame van het goede leven!
nee liever een hoer ....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet lief, nuno voor dame uitmaken
nee niet op die manierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat weet hij al sinds ik 13 ben dus dat lijkt me geen probleem.... en werk ja dat is al helemaal geen probleem
och hij heeft wel wat erger gezien IRL, ouders dan bedoel ik... en de rest werk daar sta ik ver boven, ze weten het maar hebben het lef niet om iets te zeggenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee niet op die manier
er stonden toen suggestieve foto's in het topic en ook wel wat reakties van mij
had toen om een andere reden topic geprint om 1 pagina te faxen
de rest had ik hergebruikt als klad papier
dus toen collega om een kladje vroeg gaf ik hem dat zonder er verder bij stil te staan![]()
![]()
Nee is ook geen probleem of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
och hij heeft wel wat erger gezien IRL, ouders dan bedoel ik... en de rest werk daar sta ik ver boven, ze weten het maar hebben het lef niet om iets te zeggen
Mijn vader vond nakende jongens in mijn bed op mijn15e ook een probleem maar ik heb hem hem gezegd dat hij dat ook deed alleen met dames. En werk ja ik print niks uit maar als ze een probleem hebben dan is het hun probleem, mijn koffer is zo gepaktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee is ook geen probleem of zo
maar ik vind het toch niet kunnen van mezelf dat ik foto's van nakende heren op mijn werk laat rondslingeren zeg maar
zulks behoort zich vind ik thuis af te spelen en niet op de werkvloer![]()
Nou laat ik het zo stellen dat ik er ook niet op zit te wachten wanneer het andersom is, en ik dus bij hem een blaadje zou lenen en er dan achterkomen dat hij daar nakende dames op afgedrukt hadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn vader vond nakende jongens in mijn bed op mijn15e ook een probleem maar ik heb hem hem gezegd dat hij dat ook deed alleen met dames. En werk ja ik print niks uit maar als ze een probleem hebben dan is het hun probleem, mijn koffer is zo gepakt![]()
ik denk dat jij en ik wat verschillende opvatingen hebben, als ik in nl ben dan moeten we een keer een wijntje doen en hierover hebben, ik ben het niet met je eens maar dat ga ik hier niet uitleggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo stellen dat ik er ook niet op zit te wachten wanneer het andersom is, en ik dus bij hem een blaadje zou lenen en er dan achterkomen dat hij daar nakende dames op afgedrukt had![]()
van mij mag hij er thuis vrachtauto's papier mee vol printen maarzulks hoort in mijn ogen gewoon niet op de werkvloer thuis
En natuurlijk ben ik hypocriet door wel op mijn werk te fokken maar niet te kijken of te posten in het topic mannen sexy en gewaagd, laat staan in de KDP reeks
volgens mij is het een beter voorstel dat ik die wijn/rosé/port gewoon in L kom drinken als jij daar weer bent terug gekeerdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik denk dat jij en ik wat verschillende opvatingen hebben, als ik in nl ben dan moeten we een keer een wijntje doen en hierover hebben, ik ben het niet met je eens maar dat ga ik hier niet uitleggen.
Dat roep ik ook wel eens, maar ze weten dat ik toch niet weggaquote:
ook goed. ben alleen wat meer rustiger in NL maar eind van het het jaar ben ik in L.. (en voor de rest dit is geen date, ik ben gelukkig met R, voor de roddels beginnen)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is het een beter voorstel dat ik die wijn/rosé/port gewoon in L kom drinken als jij daar weer bent terug gekeerd
Daar is het eerder beter weer dan hier![]()
mijn koffer was ook zo gepaktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:46 schreef error het volgende:
[..]
Dat roep ik ook wel eens, maar ze weten dat ik toch niet wegga
geloof me ze weten dat ik morgen weg gaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:46 schreef error het volgende:
[..]
Dat roep ik ook wel eens, maar ze weten dat ik toch niet wegga
jij gaat toch niks met een bejaarde beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ook goed. ben alleen wat meer rustiger in NL maar eind van het het jaar ben ik in L.. (en voor de rest dit is geen date, ik ben gelukkig met R, voor de roddels beginnen)
Dan moet je ook maar niet naar die schimmige landjes reizenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn koffer was ook zo gepakt
maar ik moest er wel 8 weken op wachten voordat ik hem terughad![]()
ik heb je nooit als bejaarde gezien, ben je dat ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat toch niks met een bejaarde beginnen![]()
maar L staan nog wel op mijn lijst van steden die ik ooit nog eens moet bekijken![]()
Kaapstad en Johannesburg zijn toch echt behoorlijk westersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:50 schreef error het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet naar die schimmige landjes reizen
sommige mensen zijn wel eerlijk in hun profielquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb je nooit als bejaarde gezien, ben je dat ?![]()
Heel Africa mogen ze van me houden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kaapstad en Johannesburg zijn toch echt behoorlijk westers
kijk als dat nu in Uganda was gebeurd
maar die koffer heeft gewoon al die tijd bij South African Airways staan wachten totdat iemand van de KLM hem daar is gaan halen![]()
Maar ben je ook bejaard tov Nuno dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sommige mensen zijn wel eerlijk in hun profiel![]()
dan ook Kaapstad doen hoor, is echt de gay capital van Africaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef error het volgende:
[..]
Heel Africa mogen ze van me houden.
op een safari na dan, want daar moet ik echt aan geloven, vrees ik
trustequote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:54 schreef Nuno_G het volgende:
en nu moet ik gaan slapen want ik moet weer op om 9 uur of zoiets .... fuck wat vroeg ...slavendrijvers hier![]()
ach, de duvel is pas oudquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:54 schreef error het volgende:
[..]
Maar ben je ook bejaard tov Nuno dan?
Niet te enthousiast worden; ik doe het alleen maar omdat mijn vriendje het graag wil. Als het aan mij lag....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan ook Kaapstad doen hoor, is echt de gay capital van Africa
en als je kans hebt ook naar Evita se perron
en nee heeft niets met mevrouw Perron te maken maar alles met Pieter Dirk Uys en zijn alter ego Evita Bezuidenhout![]()
schat zoals ik al zei, ik ben iets ouder als angel en jonger als tmm ....dus zo moeilijk is het niet. En de foto's heb je gezien dus ..... wat wil je meer ???quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sommige mensen zijn wel eerlijk in hun profiel![]()
Sweet Dreamsquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:54 schreef Nuno_G het volgende:
en nu moet ik gaan slapen want ik moet weer op om 9 uur of zoiets .... fuck wat vroeg ...slavendrijvers hier![]()
was geen aanval naar jouw toequote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat zoals ik al zei, ik ben iets ouder als angel en jonger als tmm ....dus zo moeilijk is het niet. En de foto's heb je gezien dus ..... wat wil je meer ???
ging er meer over dat IK de topic opa ben bij afwezigheid van Ajuuquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:58 schreef error het volgende:
[..]
Nou kijk als het leeftijdsverschil tussen jou en Nuno niet groot is dan ben je ook niet bejaard tov hem. Maw ik heb geen idee hoe oud Nuno is.
zoals ik zei een paar (2) maanden ouder als angelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:58 schreef error het volgende:
[..]
Nou kijk als het leeftijdsverschil tussen jou en Nuno niet groot is dan ben je ook niet bejaard tov hem. Maw ik heb geen idee hoe oud Nuno is.
Veel te moeilijk, ik weet niet hoe oud Angel is. Maar dat maakt ook niet echt uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoals ik zei een paar (2) maanden ouder als angel
Ja! Misverstanden de wereld in helpen is mijn taak!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:01 schreef Stroekie het volgende:
En nu ga ik ook pitten voordat ik hier nog meer misverstanden de wereld in help
![]()
![]()
jonger op de foto's sorry ik zie er echt slecht uit. Het waren de enige die ik had maar sam drong so aanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was geen aanval naar jouw toe
bovendien had ik je aan de hand van de foto's nog jonger geschat![]()
Beter kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:25 schreef PrintScreen het volgende:
Trusten wonderer![]()
![]()
Ik zie petre bijna nooit meer![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:49 schreef Petre het volgende:
[..]
Beter kijken
Trusten
En ik heb PM en een eigen subforum en de FP en.. en..
Wat een kentering!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
jeumig er was zowaar weer een nachtploegje, een historisch moment.
En davidov was er ook weer, niets om je voor te schamen hoor
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
het heeft even geduurd en geduld met een scheermesje op een gegeven moment begin je er handig in te worden, maar ik heb nu ook blokjes op mijn buik![]()
Ja was weer net als vroeger dat ik weer niet achter de PC vandaan kon gerakenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
jeumig er was zowaar weer een nachtploegje, een historisch moment.
En davidov was er ook weer, niets om je voor te schamen hoor
Is een mooie aanloop naar het volgende lustrum dat er over ruim 1 maand zit aan te komenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een kentering!Jeumig!
Viva la revolutioooooon!
Weet je wel zeker dat ze op en niet IN je buik staan ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
het heeft even geduurd en geduld met een scheermesje op een gegeven moment begin je er handig in te worden, maar ik heb nu ook blokjes op mijn buik![]()
uiterst zeldenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:30 schreef creno het volgende:
goeiemorgen
komt XMN8R hier eigenlijk nog wel eens ?
Ik mis emquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uiterst zelden
volgens mij is die nog heel druk met andere zaken![]()
ja alleen al die oproepjes hier dat iedereen weer liev moet doenquote:
jij mist de sparringspartner ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:54 schreef DennisMoore het volgende:
Ik las 'verademing'.
da's toch Godsgeklaagd, of was het God's geklaagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
Nee.
en hoe vervoeg je dan het werkwoord het onderspit delven ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:09 schreef DennisMoore het volgende:
Godgeklaagd.
Nope, ik heb hoogte bangquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:53 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je wel 's zweef gevlogen dan?
die heb ik overgeslagen toen ik vanochtend een collega met choco pepernoten de kamer binnen zag wandelenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:17 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemiddag dames, tijd voor de lunch
ja de gay films zijn weer in de aanbiedingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Toen ik m'n lunch naar binnen nam werd ik zo ziek dat ik nu weer thuis zit. Muziekje erbij, even de 3 dwaze dagen folders doorkijken, beetje uitzieken. Maar ik zag alleen al zo op tegen de terugtocht net....
Helemaal niet ver, maar ik heb het ook wel gered. Maar ik bedoel, daarvoor moest ik echt elke 10 mn naar het toilet en ik woonde iets verder weg. Heb 't in een bejaardentempo gedaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ver fietsen? Waar woon je ergens?
Cool. Maar eens even iemand vragen of ze voor mij willen inslaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de gay films zijn weer in de aanbieding![]()
als we Parleur moeten geloven stond Ang3l daar vanochtend om 8.00 uur om de dvd bakken te plunderenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cool. Maar eens even iemand vragen of ze voor mij willen inslaan.
Some of us have to workquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als we Parleur moeten geloven stond Ang3l daar vanochtend om 8.00 uur om de dvd bakken te plunderen![]()
Yup, foutje vd uitgever.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:53 schreef Ang3l het volgende:
In het prijzencircuskrantje van de V&D stond heel misleidend seizoen 1 van Heroes terwijl die nog helemaal niet uit is.
Ik leef nog !!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:30 schreef creno het volgende:
goeiemorgen
komt XMN8R hier eigenlijk nog wel eens ?
Ja dah ís...! een verhuizing naar Braboland bijvoorbeeldquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:31 schreef Stroekie het volgende:
uiterst zelden
volgens mij is die nog heel druk met andere zaken
Ik jou ookquote:
Weten ze hier nou nóg niet dat ze lief moeten doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:28 schreef Stroekie het volgende:
ja alleen al die oproepjes hier dat iedereen weer liev moet doen![]()
net als dat het een verarming is dat er geen nieuwe Waxxeriaanse avonturen meer te lezen zijn
pfew een boom kappen. dat mag ik officieel niet eens als ik de boom in moet klimmen. Bormmer????quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik jou ookHoe is het met je brommer motor? Al veel kilometers gevreten?
Over een maandje of wat moet er een boom in mijn tuin gekapt worden*lief kijk doe*
[..]
huh? dus je mag wél zo'n gevaarlijke motorkettingzaag vasthouden, maar niet in een boom klimmen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:28 schreef Cazman het volgende:
pfew een boom kappen. dat mag ik officieel niet eens als ik de boom in moet klimmen. Bormmer????
ik rij nu een shadow vt 800!! Da's verre van een brommer.
Goed om te zien dat je nog leeft
dat kan in een kwartier gepiept zijn,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Some of us have to work
(ik ga zaterdag)
Blijkbaar kan er niemand streng genoeg kijken als er een oproep tot liev doen gedaan wordt om die ook non vertaal te ondersteunequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:16 schreef XMN8R het volgende:
Weten ze hier nou nóg niet dat ze lief moeten doen?![]()
Ow, en van waxxer weet ik dat ie even lekker in Zwitserland zit!
Binnenkort dus vast wel weer hééééle verhalen
WONDERER!quote:
Ik zal het hem melden, want MSN en telefoon doen het ook nogquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:46 schreef Stroekie het volgende:
Blijkbaar kan er niemand streng genoeg kijken als er een oproep tot liev doen gedaan wordt om die ook non vertaal te ondersteune
oh en kan die tam tam Waxxer dan wel alvast doorgeven dat nummer 2000 met rasse schreden dichterbij komt
ik zeg: de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
XMN8R met een mobiel!.
... maar nu moet je toch niet te hard van stapel gaan lopen hequote:What's next?! Een afgestudeerde Waxxer met een regelmatig leven? Een verliefde DM die gaat trouwen? Samjustme die standvastig bij zijn besluit blijft?.
Nou ja. Je zou bijna denken dat hij druk bezig is met een scriptie en daardoor geen tijd meer heeft om hier lange verhalen te posten.quote:
je kent waxxer toch nog wel?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nou ja. Je zou bijna denken dat hij druk bezig is met een scriptie en daardoor geen tijd meer heeft om hier lange verhalen te posten..
en nu, komend weekend hals over kop op en neer om schade te inventariseren aangifte te doen en dergelijke, of heb je mensen die dat voor je kunnen regelen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:39 schreef Nuno_G het volgende:
shit shit shit er is ingebroken in mijn huis in Lissabon
R is al onderweg en ik zit te wachten op nieuws ... ik ben compleet gestresst hier wachten op de telefoon van de politie of R.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu, komend weekend hals over kop op en neer om schade te inventariseren aangifte te doen en dergelijke, of heb je mensen die dat voor je kunnen regelen?
"reikt om tot rust te komen nog maar eens een peuk aan"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R is al onderweg en ik zit te wachten op nieuws ... ik ben compleet gestresst hier wachten op de telefoon van de politie of R.
ik heb al bijna 2 pakjes op en een fles wijn, en durf mijn ouders nog steeds niet te bellenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt om tot rust te komen nog maar eens een peuk aan"
Gaat het daar in de vorm van een overval, of gewoon een kansloze die je raam intikt en je flaptop jat?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb al bijna 2 pakjes op en een fles wijn, en durf mijn ouders nog steeds niet te bellen
overval denk het niet ik ben er niet dus. Het was een "pro job" voorzover ik tot nu gehoord heb. Ik hoop dat het een kansloze wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:23 schreef error het volgende:
[..]
Gaat het daar in de vorm van een overval, of gewoon een kansloze die je je raam intikt en je flaptop jat?
Er hadden natuurlijk huisgenoten kunnen zijn, dat weet ik toch niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
overval denk het niet ik ben er niet dus. Het was een "pro job" voorzover ik tot nu gehoord heb. Ik hoop dat het een kansloze was
geloof me, ik heb liever een enorme troepquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:29 schreef error het volgende:
[..]
Er hadden natuurlijk huisgenoten kunnen zijn, dat weet ik toch niet.
Een pro job is dan wel weer prettig omdat dat de minste troep geeft.
maar eh... wel lullig voor je![]()
wrom?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geloof me, ik heb liever een enorme troep
een kansloze neemt alleen de tv en dvd plaer mee en maakt som troep, een pro daarintegenquote:
Op die manier.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een kansloze neemt alleen de tv en dvd plaer mee en maakt som troep, een pro daarintegen
*vleugel omheen sla* Stressen is geheel begrijpelijk maar toch volkomen nutteloos op dit moment. Het verandert er niets aan, je maakt het hooguit erger voor jezelf.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R is al onderweg en ik zit te wachten op nieuws ... ik ben compleet gestresst hier wachten op de telefoon van de politie of R.
"kruk van fles afhaalt en fles aan Nuno geeft"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:09 schreef Nuno_G het volgende:
[quote]Op donderdag 4 oktober 2007 22:31 schreef error het volgende:
[..]
Op die manier.
Heb je al wat gehoord?
[/quote
net bijna een uur met mijn ouders gesproken, ze zijn niet blij
het is leeggehaald zegt R. Het was het huis met inboedel dat ik van mijn grootmoeder had geerfd. Alles is weg, mijn herineringen, bijna alles. ik kan niet meer. ik type maar wat omdat ik niet weet wat te doen .. morgen naar huis denk ik...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*vleugel omheen sla* Stressen is geheel begrijpelijk maar toch volkomen nutteloos op dit moment. Het verandert er niets aan, je maakt het hooguit erger voor jezelf.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is leeggehaald zegt R. Het was het huis met inboedel dat ik van mijn grootmoeder had geerfd. Alles is weg, mijn herineringen, bijna alles. ik kan niet meer. ik type maar wat omdat ik niet weet wat te doen .. morgen naar huis denk ik...
Wow, dat is rukquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is leeggehaald zegt R. Het was het huis met inboedel dat ik van mijn grootmoeder had geerfd. Alles is weg, mijn herineringen, bijna alles. ik kan niet meer. ik type maar wat omdat ik niet weet wat te doen .. morgen naar huis denk ik...
bah wat een ellende zegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:16 schreef DennisMoore het volgende:
Noord-Brabant kan wel opgelucht ademhalen. De wens om 's nachts treinen te laten rijden tussen Breda, Tilburg, Den Bosch, Eindhoven, Utrecht, Amsterdam, Leiden en Rotterdam is ingewilligd.
Vanaf december kunnen er naar Brabant nachttreinen gaan rijden. Deze nachttreinen zullen alleen in de nachten van donderdag op vrijdag, van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag gaan rijden. De NS nachttreinen zullen gaan rijden tussen:Nachttreinen Eindhoven - Rotterdam, met stops te Dordrecht, Breda en Tilburg Nachttreinen Tilburg - Den Bosch Nachttreinen Eindhoven - Utrecht met stop te Den Bosch
Da's dan wel weer leuk.
Kom ik in elk geval dichter bij huisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:16 schreef DennisMoore het volgende:
Noord-Brabant kan wel opgelucht ademhalen. De wens om 's nachts treinen te laten rijden tussen Breda, Tilburg, Den Bosch, Eindhoven, Utrecht, Amsterdam, Leiden en Rotterdam is ingewilligd.
Vanaf december kunnen er naar Brabant nachttreinen gaan rijden. Deze nachttreinen zullen alleen in de nachten van donderdag op vrijdag, van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag gaan rijden. De NS nachttreinen zullen gaan rijden tussen:Nachttreinen Eindhoven - Rotterdam, met stops te Dordrecht, Breda en Tilburg Nachttreinen Tilburg - Den Bosch Nachttreinen Eindhoven - Utrecht met stop te Den Bosch
Da's dan wel weer leuk.
't Blijft natuurlijk een pokke-eind reizenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:49 schreef Ang3l het volgende:
Dat scheelt een hoop koude kontjes op 't station
en wellicht de helft van de klandizie van de thermos 's nachtsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik hoorde 't ja
Dat scheelt een hoop koude kontjes op 't station
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wellicht de helft van de klandizie van de thermos 's nachts![]()
Ik zou niet voor meneer pans gaan. Straks denkt ie nog dat Pann feest voor hem bedoeld is!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:00 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/article/10809//Burgervaders_over_homobeleid
Werd ervoor uitgenodigd, misschien ga ik vanavond nog wel effe kijken,.
dankjewel postbodequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
fijn dat mijn raam onderhand eens vervangen wordt na bijna een maand, mar waarom moet dat zo vroeg s'morgens na een avondje doorhalen
quote:
Kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
ach ja...
naar wie moet ik anders dat soort brieven sturen he..
Ik dacht misschien maak ik er Stroek blij mee
[..]
En wanneer gaat 'ie naar Enschede ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:16 schreef DennisMoore het volgende:
Da's dan wel weer leuk.
Nee, áls ik überhaupt zou stemmen, dan liever op Wolfsen dan Pans idd. Denk dat Utrecht meer heeft aan een voormalig landelijk politicus dan aan een beroepsambtenaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou niet voor meneer pans gaan. Straks denkt ie nog dat Pann feest voor hem bedoeld is!
Ga lobby'enquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:15 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En wanneer gaat 'ie naar Enschede ?![]()
En is het nog gelukt dat je zelf kan gaan kijken dit weekend?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:43 schreef Nuno_G het volgende:
Morgen
Ik ga vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En is het nog gelukt dat je zelf kan gaan kijken dit weekend?
Betekent dat dat we je mogen swaffelen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:27 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon verandert in een levende piñata en gooit met snoepjes
Mogguh![]()
![]()
* wizarddragon wordt straks wakker op Celvin Rotane - Push Me To The Limit
dit zijn van die momenten dat je zo graag iets voor iemand wilt betekenen ook al ken je diegene helemaal niet, en kun je toch niets wezenlijks bijdragen, het enige wat ik kan zeggen isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Nuno een boxbal voorhoud zodat hij daarop zijn agressie op kan botvieren"
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Betekent dat dat we je mogen swaffelen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:43 schreef error het volgende:
Hmmm. Ik liet een collega wat fotootjes zien van ons huis, hond, etc die ik op mijn werk op de compu heb staan. Stond er opeens een gewaagde foto van een bepaalde Fokker tussen
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:40 schreef error het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat het van het alter ego van mijn vriendje was, die niet mijn vriendje is![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:40 schreef error het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat het van het alter ego van mijn vriendje was, die niet mijn vriendje is![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En wat doet een gewaagde foto van iemand die niet jouw vriendje is op jouw werk pc?.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een pluchen "knuppel", daar mag het toch wel mee?
Regenboogstrepig is iequote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou nou. Zeker nog nooit met Douwe kennisgemaakt...
Volgens mij heb ik er nog ergens een foto vanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou nou. Zeker nog nooit met Douwe kennisgemaakt...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nog ergens een foto van
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:45 schreef error het volgende:
[..]
was dat niet die foute vriend van... eh.... dingetje?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/douwe/stan_en_douwe.jpg
quote:
He getverdemme neequote:
quote:
quote:
Ik ben ook heel magerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:24 schreef error het volgende:
[..]
Ah, ik vond je een beetje mager op die foto, vandaar dat ik dat dacht.
Vanavond dan nog maar een biefstukje eten
I knoooooooooooowquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook heel mager(1.83m lang en 58kg zwaar) maar trust me, ik eet net zo veel als TMM (die naast me staat op de foto). Ik heb een heeele snelle stofwisseling. Ik begin wel iets dikker te worden (going on 30) maar dik zal ik nooit worden
Ik ookquote:
quote:
[..]
Ik ben ook heel mager(1.83m lang en 58kg zwaar) maar trust me, ik eet net zo veel als TMM (die naast me staat op de foto). Ik heb een heeele snelle stofwisseling. Ik begin wel iets dikker te worden (going on 30) maar dik zal ik nooit worden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
Zijn we samen thuis?
Nog ene paar maandjes en dan nachtnet naar R'dam o.a.. Gaan we dan een keer lekker fout Palacen?
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
*herken* Raar eigenlijk dat mensen mager zijn associeren met ongezond..
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:36 schreef error het volgende:
[..]
Zo'n snelle stofwisseling had ik ook, maar nu moet ik toch wel gaan sporten![]()
Tja, 30 is the turning point![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:13 schreef error het volgende:
Is er hier ook iemand die me kan vertellen hoe het gaylife in en rond Den Bosch is?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Was je niet ook gestopt met roken?.
Misschien dat we hooguit een wat mindere weerstand hebben of zo. Don't know. Ik herken dat overigens niet echt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
.
Jep. EN ook Utrecht en Amsterdam.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nachtnet? Vanuit Braboland naar Rotterdam?Dat geeft mogelijkheden!
Ben er wel eerder geweest hoorquote:Ja is goed! Maar euhm, nou ja, je kent het Palace publiek. zeg maar Pallaz maar dan in het kwadraat
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de orangerie
de kabberdoes
Chez nous
het Stamineeke
Hey cheerleaderquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:43 schreef error het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar een kroegentochtHoewel dat natuurlijk best een keer te regelen is
![]()
Maar er is dus wel wat te doen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:43 schreef error het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar een kroegentochtHoewel dat natuurlijk best een keer te regelen is
![]()
Maar er is dus wel wat te doen?
Ja jéééééémig. je weet toch dat ik op vrijdag altijd gewoon moet werkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
save the beer, save the world... tonight!.
oeh, en waar was je gister avond
Owquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hersenen verbranden veel energie, dus volgens komt het door mijn enorme denkkracht dat ik zo slank blijft. Domme mensen worden vanzelf dik..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hersnen verbranden veel energie, dus volgens komt het door mijn enorme denkkracht dat ik zo slank blijft. Domme mensen worden vanzelf dik..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch, waarom in hemelsnaam 's-Hertogenbosch.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch, waarom in hemelsnaam 's-Hertogenbosch.
quote:
Let's hope notquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Error
wel goed veldwerk (laten) verrichten want de graafsewijk, de bartjes en de hambaken zijn in elk geval no go area's net als maaspoort
Paleiskwartier daarentegen weer wel![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:51 schreef error het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik zat ook meer aan Rosmalen te denken...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nou ja. Je hebt er de Bossche Bollen van Jan de Groot en je kunt er kokosijs kopen bij de Australian, maar verder zijn er niet veel reden om naar 's-Hertogenbosch te gaan, lijkt me..
Ik zit er wel half over te denken om naar toe te verhuizen, maar dat terzijde.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is een wel erg keurige RUSTIGE buitenwijk van Den Bosch
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:51 schreef error het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik zat ook meer aan Rosmalen te denken...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat zoek je groot huis met veel ruimte en tuin en zo?
quote:al gekeken/gezocht op Haverleij? en nieuwbouw op Engelen?
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:54 schreef error het volgende:
[..]
Wij zijn ook keurig en rustig![]()
En we kunnen tennissen dus dat is ook weer mooi meegenomen!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:54 schreef error het volgende:
BTW jij wilde toch in E een huisje kopen. Is dat voorbij?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:57 schreef error het volgende:
[..]
[..]
wasda?
edit: gevonden. Nee, dat vind ik dus echt supervreselijk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, in principe in E., want anders zou ik ook ander werk moeten gaan zoeken. Op zich niet zo'n probleem, maar dat maakt het wel ingewikkelder.
Maar 's-Hertogenbosch is wel een mooiere (oudere) stad om in te wonen dan Eindhoven.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Mij lijkt Den Bosch nog rustiger dan Ehvn, maar ik kan me vergissen.
Ja dat komt in de DansSalon, maar dat is echt al heeeeel lang aan de gang zegquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Meneer Sjoerd Kooistra heeft er anders wel al enkele jaren een 3 gezusters cafe dat altijd vol zit
en daar zit Eindhoven nog steeds op te wachten![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat komt in de DansSalon, maar dat is echt al heeeeel lang aan de gang zeg
Zit er niet echt op te wachten
Beetje jammer. De DansSalon was echt heel erg leuk, en apart... maar steeds iedere avond apart werd ook saa en hetzelfde, en dat was helaas de ondergang van de DansSalon. Das war einmalquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is telkens meer van hetzelfde, DansSalon was nog eigenzinnig
Maar ja, nu die meneer Kooistra ook al vrijwel alle panden aan de reguliersdwars in zijn bezit heeft zal daar vroeg of laat ook wel eenheidsworst komen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Of de "Grote Wielen" in Rosmalen?
quote:Ik dacht eerst dat die borden "Grote wielen linksaf" een omleiding aangaven voor vrachtverkeer, maar het bleek een nieuwe woonwijk te zijn..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Hoe zeg je een semi-ex dat je eeeeeeigenlijk helemaal geen behoefte hebt om naar zijn nieuwe huisje te komen kijken?Ik ben altijd heel slecht in dat soort dingen.
Hey, daar ben ik ooit geweestquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja daar zit het probleem. Zeggen m'n vrienden ook altijd "Jij kan ook noooooit NEE zeggen he!"quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn we ooit in elkaars steden geweest?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hey, daar ben ik ooit geweest.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zit het probleem. Zeggen m'n vrienden ook altijd "Jij kan ook noooooit NEE zeggen he!"
Ik ben inderdaad altijd bang dat ik dan mensen boos maak, of teleurstel of kwets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:34 schreef error het volgende:
[..]
Mijnhad hetzelfde probleem (veel te lief voor deze wereld) maar hij heeft inmiddels geleerd dat je best "nee" kunt zeggen zonder dat mensen boos op je worden. Het is ook een kwestie van gewoon doen.
Ik geef ook cursussen
quote:
quote:Waar elkaar hebben we nog nooit gezien. Jij wel Tim, toch?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad altijd bang dat ik dan mensen boos maak, of teleurstel of kwets.En uiteindelijk sta ik vaak dingen te doen die ik eigenlijk helemaal niet wil.
O ja, daar was 't. Ik heb geen idee meer waar ik toen was (i.i.g. niet mee).quote:
Niet eens echt. Ik bedoel, het mag onderhand wel duidelijk zijn (februari) dat het niks meer wordt. Ik heb gewoon eigenlijk niet zo'n hele erge behoefte meer aan hem.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:41 schreef error het volgende:
Je zou gewoon kunnen zeggen: X ik kom liever niet want ik ben bang dat ik je daarmee het verkeerde signaal geef. (even ervan uitgaande dat dat de reden is)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet eens echt. Ik bedoel, het mag onderhand wel duidelijk zijn (februari) dat het niks meer wordt. Ik heb gewoon eigenlijk niet zo'n hele erge behoefte meer aan hem.
Mja. Misscien wel. Maar dan ben ik weer bang dat ik hem kwets. Is best een lieve jongen (ook al schrijft ie liegd met een d)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:48 schreef error het volgende:
[..]
Dat kan je hem dan toch vertellen?
X ik kom liever niet, want ik wil verder met mijn leven...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:48 schreef blublub het volgende:
hej!!!![]()
waarom sta ik niet meer in de H?!![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Misscien wel. Maar dan ben ik weer bang dat ik hem kwets. Is best een lieve jongen (ook al schrijft ie liegd met een d)
Ho ho ho! Het is al "uit" sinds Februari of zo!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:00 schreef error het volgende:
[..]
Juist lieve jongens hebben recht op de waarheid!
( als ie liegt met een d schrijft is dat natuurlijk al reden genoeg om het uit te maken![]()
)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho ho ho! Het is al "uit" sinds Februari of zo!
Het is niet meer dan een vage kennis nu. Als in "Hey hoe is't?" op stap. En daar wou ik het ook bij houden. Vandaar dat ik niet zo nodig naar zijn nieuwe huis hoef te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een vage kennis nu. Als in "Hey hoe is't?" op stap. En daar wou ik het ook bij houden. Vandaar dat ik niet zo nodig naar zijn nieuwe huis hoef te kijken.
Ow. Buurman zit er een beetje doorheen emotioneel. Hmm. twijfel. Zal ik dan maar alleen de stad in duiken?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik dan maar alleen de stad in duiken?
Whehe, hoezo? Omdat buurman er doorheen zit? Hij heeft een hele zware week achter de rug en zocht wat afleiding, maar heeft net een flink gesprek gehad (met de aanleiding van de zware week) en is nu op.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:21 schreef error het volgende:
[..]
LOL![]()
Ik moet wel vreselijk om je lachen. Heb jij ook normale mensen in je leven?![]()
![]()
Ja precies, doe ik wel vaker hoor. Scheelt dat het maar 5 a 10 min lopen is. Als er geen bekenden zijn drink ik 1 pilsje met de barman en ben ik er weer vandoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je komt vast wel bekenden tegen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, hoezo? Omdat buurman er doorheen zit? Hij heeft een hele zware week achter de rug en zocht wat afleiding, maar heeft net een flink gesprek gehad (met de aanleiding van de zware week) en is nu op.
Klinkt toch vrij normaal?
quote:
Je hebt wel gelijk hoor. Ik trek heel vaak van die emotionele basketcases aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:28 schreef error het volgende:
[..]
Ach, ik krijg natuurlijk ook maar een beperkt beeld en het is zeker niet lullig bedoeld!
Maar je lijkt wel een magneet voor ...ehm ... de wat meer hulpbehoevende medejomo. Begrijp me goed: niets mis mee, maar ik moest er (enigzins vertederd) om lachen .
Aan de ene kant is het fijn om een vertrouwenspersoon te zijn. Voelt goed dat je ziet dat mensen je vertrouwen en weten dat dat ook echt kan. Aan de andere kant kan het af en toe ook vermoeiend zijn. "Leave... me .... alooone!" maar dan zit je weer je manisch depressieve echtgenoot naar huis te brengen omdat ie 't ff niet ziet zittenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:03 schreef wonderer het volgende:
Praatpaal zijn is niet altijd even leuk nee
Maar soms wel bevredigd.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het fijn om een vertrouwenspersoon te zijn. Voelt goed dat je ziet dat mensen je vertrouwen en weten dat dat ook echt kan. Aan de andere kant kan het af en toe ook vermoeiend zijn. "Leave... me .... alooone!" maar dan zit je weer je manisch depressieve echtgenoot naar huis te brengen omdat ie 't ff niet ziet zitten
Ik vergat italiaansquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:05 schreef Ang3l het volgende:
Student geneeskunde, eigen appartement in maastricht, model, cute, krullen, ontzettend lief en humor.
Can he be any more perfect?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:53 schreef Ang3l het volgende:
Hey! Iemand!
Net nu hij naar bed is gegaan en ik ook maar eens ga zodra QAF S2 E2 is afgelopen (over 10 min ongeveer).
Van 22:00 tot 4:00..... da's wel mijn record volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |