Ik ookquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook heel mager(1.83m lang en 58kg zwaar) maar trust me, ik eet net zo veel als TMM (die naast me staat op de foto). Ik heb een heeele snelle stofwisseling. Ik begin wel iets dikker te worden (going on 30) maar dik zal ik nooit worden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
Zijn we samen thuis?
Nog ene paar maandjes en dan nachtnet naar R'dam o.a.. Gaan we dan een keer lekker fout Palacen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook heel mager(1.83m lang en 58kg zwaar) maar trust me, ik eet net zo veel als TMM (die naast me staat op de foto). Ik heb een heeele snelle stofwisseling. Ik begin wel iets dikker te worden (going on 30) maar dik zal ik nooit worden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
*herken* Raar eigenlijk dat mensen mager zijn associeren met ongezond..
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:36 schreef error het volgende:
[..]
Zo'n snelle stofwisseling had ik ook, maar nu moet ik toch wel gaan sporten![]()
Tja, 30 is the turning point![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:13 schreef error het volgende:
Is er hier ook iemand die me kan vertellen hoe het gaylife in en rond Den Bosch is?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Was je niet ook gestopt met roken?.
Misschien dat we hooguit een wat mindere weerstand hebben of zo. Don't know. Ik herken dat overigens niet echt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
.
Jep. EN ook Utrecht en Amsterdam.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nachtnet? Vanuit Braboland naar Rotterdam?Dat geeft mogelijkheden!
Ben er wel eerder geweest hoorquote:Ja is goed! Maar euhm, nou ja, je kent het Palace publiek. zeg maar Pallaz maar dan in het kwadraat
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de orangerie
de kabberdoes
Chez nous
het Stamineeke
Hey cheerleaderquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:43 schreef error het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar een kroegentochtHoewel dat natuurlijk best een keer te regelen is
![]()
Maar er is dus wel wat te doen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:43 schreef error het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar een kroegentochtHoewel dat natuurlijk best een keer te regelen is
![]()
Maar er is dus wel wat te doen?
Ja jéééééémig. je weet toch dat ik op vrijdag altijd gewoon moet werkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
save the beer, save the world... tonight!.
oeh, en waar was je gister avond
Owquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hersenen verbranden veel energie, dus volgens komt het door mijn enorme denkkracht dat ik zo slank blijft. Domme mensen worden vanzelf dik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |