een kansloze neemt alleen de tv en dvd plaer mee en maakt som troep, een pro daarintegenquote:
Op die manier.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een kansloze neemt alleen de tv en dvd plaer mee en maakt som troep, een pro daarintegen
*vleugel omheen sla* Stressen is geheel begrijpelijk maar toch volkomen nutteloos op dit moment. Het verandert er niets aan, je maakt het hooguit erger voor jezelf.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R is al onderweg en ik zit te wachten op nieuws ... ik ben compleet gestresst hier wachten op de telefoon van de politie of R.
"kruk van fles afhaalt en fles aan Nuno geeft"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:09 schreef Nuno_G het volgende:
[quote]Op donderdag 4 oktober 2007 22:31 schreef error het volgende:
[..]
Op die manier.
Heb je al wat gehoord?
[/quote
net bijna een uur met mijn ouders gesproken, ze zijn niet blij
het is leeggehaald zegt R. Het was het huis met inboedel dat ik van mijn grootmoeder had geerfd. Alles is weg, mijn herineringen, bijna alles. ik kan niet meer. ik type maar wat omdat ik niet weet wat te doen .. morgen naar huis denk ik...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*vleugel omheen sla* Stressen is geheel begrijpelijk maar toch volkomen nutteloos op dit moment. Het verandert er niets aan, je maakt het hooguit erger voor jezelf.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is leeggehaald zegt R. Het was het huis met inboedel dat ik van mijn grootmoeder had geerfd. Alles is weg, mijn herineringen, bijna alles. ik kan niet meer. ik type maar wat omdat ik niet weet wat te doen .. morgen naar huis denk ik...
Wow, dat is rukquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is leeggehaald zegt R. Het was het huis met inboedel dat ik van mijn grootmoeder had geerfd. Alles is weg, mijn herineringen, bijna alles. ik kan niet meer. ik type maar wat omdat ik niet weet wat te doen .. morgen naar huis denk ik...
bah wat een ellende zegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:16 schreef DennisMoore het volgende:
Noord-Brabant kan wel opgelucht ademhalen. De wens om 's nachts treinen te laten rijden tussen Breda, Tilburg, Den Bosch, Eindhoven, Utrecht, Amsterdam, Leiden en Rotterdam is ingewilligd.
Vanaf december kunnen er naar Brabant nachttreinen gaan rijden. Deze nachttreinen zullen alleen in de nachten van donderdag op vrijdag, van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag gaan rijden. De NS nachttreinen zullen gaan rijden tussen:Nachttreinen Eindhoven - Rotterdam, met stops te Dordrecht, Breda en Tilburg Nachttreinen Tilburg - Den Bosch Nachttreinen Eindhoven - Utrecht met stop te Den Bosch
Da's dan wel weer leuk.
Kom ik in elk geval dichter bij huisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:16 schreef DennisMoore het volgende:
Noord-Brabant kan wel opgelucht ademhalen. De wens om 's nachts treinen te laten rijden tussen Breda, Tilburg, Den Bosch, Eindhoven, Utrecht, Amsterdam, Leiden en Rotterdam is ingewilligd.
Vanaf december kunnen er naar Brabant nachttreinen gaan rijden. Deze nachttreinen zullen alleen in de nachten van donderdag op vrijdag, van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag gaan rijden. De NS nachttreinen zullen gaan rijden tussen:Nachttreinen Eindhoven - Rotterdam, met stops te Dordrecht, Breda en Tilburg Nachttreinen Tilburg - Den Bosch Nachttreinen Eindhoven - Utrecht met stop te Den Bosch
Da's dan wel weer leuk.
't Blijft natuurlijk een pokke-eind reizenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:49 schreef Ang3l het volgende:
Dat scheelt een hoop koude kontjes op 't station
en wellicht de helft van de klandizie van de thermos 's nachtsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik hoorde 't ja
Dat scheelt een hoop koude kontjes op 't station
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wellicht de helft van de klandizie van de thermos 's nachts![]()
Ik zou niet voor meneer pans gaan. Straks denkt ie nog dat Pann feest voor hem bedoeld is!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:00 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/article/10809//Burgervaders_over_homobeleid
Werd ervoor uitgenodigd, misschien ga ik vanavond nog wel effe kijken,.
dankjewel postbodequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
fijn dat mijn raam onderhand eens vervangen wordt na bijna een maand, mar waarom moet dat zo vroeg s'morgens na een avondje doorhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |