quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Misscien wel. Maar dan ben ik weer bang dat ik hem kwets. Is best een lieve jongen (ook al schrijft ie liegd met een d)
Ho ho ho! Het is al "uit" sinds Februari of zo!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:00 schreef error het volgende:
[..]
Juist lieve jongens hebben recht op de waarheid!
( als ie liegt met een d schrijft is dat natuurlijk al reden genoeg om het uit te maken![]()
)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho ho ho! Het is al "uit" sinds Februari of zo!
Het is niet meer dan een vage kennis nu. Als in "Hey hoe is't?" op stap. En daar wou ik het ook bij houden. Vandaar dat ik niet zo nodig naar zijn nieuwe huis hoef te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een vage kennis nu. Als in "Hey hoe is't?" op stap. En daar wou ik het ook bij houden. Vandaar dat ik niet zo nodig naar zijn nieuwe huis hoef te kijken.
Ow. Buurman zit er een beetje doorheen emotioneel. Hmm. twijfel. Zal ik dan maar alleen de stad in duiken?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik dan maar alleen de stad in duiken?
Whehe, hoezo? Omdat buurman er doorheen zit? Hij heeft een hele zware week achter de rug en zocht wat afleiding, maar heeft net een flink gesprek gehad (met de aanleiding van de zware week) en is nu op.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:21 schreef error het volgende:
[..]
LOL![]()
Ik moet wel vreselijk om je lachen. Heb jij ook normale mensen in je leven?![]()
![]()
Ja precies, doe ik wel vaker hoor. Scheelt dat het maar 5 a 10 min lopen is. Als er geen bekenden zijn drink ik 1 pilsje met de barman en ben ik er weer vandoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je komt vast wel bekenden tegen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, hoezo? Omdat buurman er doorheen zit? Hij heeft een hele zware week achter de rug en zocht wat afleiding, maar heeft net een flink gesprek gehad (met de aanleiding van de zware week) en is nu op.
Klinkt toch vrij normaal?
quote:
Je hebt wel gelijk hoor. Ik trek heel vaak van die emotionele basketcases aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:28 schreef error het volgende:
[..]
Ach, ik krijg natuurlijk ook maar een beperkt beeld en het is zeker niet lullig bedoeld!
Maar je lijkt wel een magneet voor ...ehm ... de wat meer hulpbehoevende medejomo. Begrijp me goed: niets mis mee, maar ik moest er (enigzins vertederd) om lachen .
Aan de ene kant is het fijn om een vertrouwenspersoon te zijn. Voelt goed dat je ziet dat mensen je vertrouwen en weten dat dat ook echt kan. Aan de andere kant kan het af en toe ook vermoeiend zijn. "Leave... me .... alooone!" maar dan zit je weer je manisch depressieve echtgenoot naar huis te brengen omdat ie 't ff niet ziet zittenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:03 schreef wonderer het volgende:
Praatpaal zijn is niet altijd even leuk nee
Maar soms wel bevredigd.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het fijn om een vertrouwenspersoon te zijn. Voelt goed dat je ziet dat mensen je vertrouwen en weten dat dat ook echt kan. Aan de andere kant kan het af en toe ook vermoeiend zijn. "Leave... me .... alooone!" maar dan zit je weer je manisch depressieve echtgenoot naar huis te brengen omdat ie 't ff niet ziet zitten
Ik vergat italiaansquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:05 schreef Ang3l het volgende:
Student geneeskunde, eigen appartement in maastricht, model, cute, krullen, ontzettend lief en humor.
Can he be any more perfect?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:53 schreef Ang3l het volgende:
Hey! Iemand!
Net nu hij naar bed is gegaan en ik ook maar eens ga zodra QAF S2 E2 is afgelopen (over 10 min ongeveer).
Van 22:00 tot 4:00..... da's wel mijn record volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |