was geen aanval naar jouw toequote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat zoals ik al zei, ik ben iets ouder als angel en jonger als tmm ....dus zo moeilijk is het niet. En de foto's heb je gezien dus ..... wat wil je meer ???
ging er meer over dat IK de topic opa ben bij afwezigheid van Ajuuquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:58 schreef error het volgende:
[..]
Nou kijk als het leeftijdsverschil tussen jou en Nuno niet groot is dan ben je ook niet bejaard tov hem. Maw ik heb geen idee hoe oud Nuno is.
zoals ik zei een paar (2) maanden ouder als angelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:58 schreef error het volgende:
[..]
Nou kijk als het leeftijdsverschil tussen jou en Nuno niet groot is dan ben je ook niet bejaard tov hem. Maw ik heb geen idee hoe oud Nuno is.
Veel te moeilijk, ik weet niet hoe oud Angel is. Maar dat maakt ook niet echt uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoals ik zei een paar (2) maanden ouder als angel
Ja! Misverstanden de wereld in helpen is mijn taak!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:01 schreef Stroekie het volgende:
En nu ga ik ook pitten voordat ik hier nog meer misverstanden de wereld in help
![]()
![]()
jonger op de foto's sorry ik zie er echt slecht uit. Het waren de enige die ik had maar sam drong so aanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was geen aanval naar jouw toe
bovendien had ik je aan de hand van de foto's nog jonger geschat![]()
Beter kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:25 schreef PrintScreen het volgende:
Trusten wonderer![]()
![]()
Ik zie petre bijna nooit meer![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:49 schreef Petre het volgende:
[..]
Beter kijken
Trusten
En ik heb PM en een eigen subforum en de FP en.. en..
Wat een kentering!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
jeumig er was zowaar weer een nachtploegje, een historisch moment.
En davidov was er ook weer, niets om je voor te schamen hoor
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
het heeft even geduurd en geduld met een scheermesje op een gegeven moment begin je er handig in te worden, maar ik heb nu ook blokjes op mijn buik![]()
Ja was weer net als vroeger dat ik weer niet achter de PC vandaan kon gerakenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
jeumig er was zowaar weer een nachtploegje, een historisch moment.
En davidov was er ook weer, niets om je voor te schamen hoor
Is een mooie aanloop naar het volgende lustrum dat er over ruim 1 maand zit aan te komenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een kentering!Jeumig!
Viva la revolutioooooon!
Weet je wel zeker dat ze op en niet IN je buik staan ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
het heeft even geduurd en geduld met een scheermesje op een gegeven moment begin je er handig in te worden, maar ik heb nu ook blokjes op mijn buik![]()
uiterst zeldenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:30 schreef creno het volgende:
goeiemorgen
komt XMN8R hier eigenlijk nog wel eens ?
Ik mis emquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uiterst zelden
volgens mij is die nog heel druk met andere zaken![]()
ja alleen al die oproepjes hier dat iedereen weer liev moet doenquote:
jij mist de sparringspartner ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:54 schreef DennisMoore het volgende:
Ik las 'verademing'.
da's toch Godsgeklaagd, of was het God's geklaagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
Nee.
en hoe vervoeg je dan het werkwoord het onderspit delven ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:09 schreef DennisMoore het volgende:
Godgeklaagd.
Nope, ik heb hoogte bangquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:53 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je wel 's zweef gevlogen dan?
die heb ik overgeslagen toen ik vanochtend een collega met choco pepernoten de kamer binnen zag wandelenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:17 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemiddag dames, tijd voor de lunch
ja de gay films zijn weer in de aanbiedingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Toen ik m'n lunch naar binnen nam werd ik zo ziek dat ik nu weer thuis zit. Muziekje erbij, even de 3 dwaze dagen folders doorkijken, beetje uitzieken. Maar ik zag alleen al zo op tegen de terugtocht net....
Helemaal niet ver, maar ik heb het ook wel gered. Maar ik bedoel, daarvoor moest ik echt elke 10 mn naar het toilet en ik woonde iets verder weg. Heb 't in een bejaardentempo gedaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ver fietsen? Waar woon je ergens?
Cool. Maar eens even iemand vragen of ze voor mij willen inslaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de gay films zijn weer in de aanbieding![]()
als we Parleur moeten geloven stond Ang3l daar vanochtend om 8.00 uur om de dvd bakken te plunderenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cool. Maar eens even iemand vragen of ze voor mij willen inslaan.
Some of us have to workquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als we Parleur moeten geloven stond Ang3l daar vanochtend om 8.00 uur om de dvd bakken te plunderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |