quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat komt in de DansSalon, maar dat is echt al heeeeel lang aan de gang zeg
Zit er niet echt op te wachten
Beetje jammer. De DansSalon was echt heel erg leuk, en apart... maar steeds iedere avond apart werd ook saa en hetzelfde, en dat was helaas de ondergang van de DansSalon. Das war einmalquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is telkens meer van hetzelfde, DansSalon was nog eigenzinnig
Maar ja, nu die meneer Kooistra ook al vrijwel alle panden aan de reguliersdwars in zijn bezit heeft zal daar vroeg of laat ook wel eenheidsworst komen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Of de "Grote Wielen" in Rosmalen?
quote:Ik dacht eerst dat die borden "Grote wielen linksaf" een omleiding aangaven voor vrachtverkeer, maar het bleek een nieuwe woonwijk te zijn..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Hoe zeg je een semi-ex dat je eeeeeeigenlijk helemaal geen behoefte hebt om naar zijn nieuwe huisje te komen kijken?Ik ben altijd heel slecht in dat soort dingen.
Hey, daar ben ik ooit geweestquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja daar zit het probleem. Zeggen m'n vrienden ook altijd "Jij kan ook noooooit NEE zeggen he!"quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn we ooit in elkaars steden geweest?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hey, daar ben ik ooit geweest.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zit het probleem. Zeggen m'n vrienden ook altijd "Jij kan ook noooooit NEE zeggen he!"
Ik ben inderdaad altijd bang dat ik dan mensen boos maak, of teleurstel of kwets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:34 schreef error het volgende:
[..]
Mijnhad hetzelfde probleem (veel te lief voor deze wereld) maar hij heeft inmiddels geleerd dat je best "nee" kunt zeggen zonder dat mensen boos op je worden. Het is ook een kwestie van gewoon doen.
Ik geef ook cursussen
quote:
quote:Waar elkaar hebben we nog nooit gezien. Jij wel Tim, toch?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad altijd bang dat ik dan mensen boos maak, of teleurstel of kwets.En uiteindelijk sta ik vaak dingen te doen die ik eigenlijk helemaal niet wil.
O ja, daar was 't. Ik heb geen idee meer waar ik toen was (i.i.g. niet mee).quote:
Niet eens echt. Ik bedoel, het mag onderhand wel duidelijk zijn (februari) dat het niks meer wordt. Ik heb gewoon eigenlijk niet zo'n hele erge behoefte meer aan hem.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:41 schreef error het volgende:
Je zou gewoon kunnen zeggen: X ik kom liever niet want ik ben bang dat ik je daarmee het verkeerde signaal geef. (even ervan uitgaande dat dat de reden is)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet eens echt. Ik bedoel, het mag onderhand wel duidelijk zijn (februari) dat het niks meer wordt. Ik heb gewoon eigenlijk niet zo'n hele erge behoefte meer aan hem.
Mja. Misscien wel. Maar dan ben ik weer bang dat ik hem kwets. Is best een lieve jongen (ook al schrijft ie liegd met een d)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:48 schreef error het volgende:
[..]
Dat kan je hem dan toch vertellen?
X ik kom liever niet, want ik wil verder met mijn leven...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:48 schreef blublub het volgende:
hej!!!![]()
waarom sta ik niet meer in de H?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |