quote:
Kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
ach ja...
naar wie moet ik anders dat soort brieven sturen he..
Ik dacht misschien maak ik er Stroek blij mee
[..]
En wanneer gaat 'ie naar Enschede ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:16 schreef DennisMoore het volgende:
Noord-Brabant kan wel opgelucht ademhalen. De wens om 's nachts treinen te laten rijden tussen Breda, Tilburg, Den Bosch, Eindhoven, Utrecht, Amsterdam, Leiden en Rotterdam is ingewilligd.
Vanaf december kunnen er naar Brabant nachttreinen gaan rijden. Deze nachttreinen zullen alleen in de nachten van donderdag op vrijdag, van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag gaan rijden. De NS nachttreinen zullen gaan rijden tussen:Nachttreinen Eindhoven - Rotterdam, met stops te Dordrecht, Breda en Tilburg Nachttreinen Tilburg - Den Bosch Nachttreinen Eindhoven - Utrecht met stop te Den Bosch
Da's dan wel weer leuk.
Nee, áls ik überhaupt zou stemmen, dan liever op Wolfsen dan Pans idd. Denk dat Utrecht meer heeft aan een voormalig landelijk politicus dan aan een beroepsambtenaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou niet voor meneer pans gaan. Straks denkt ie nog dat Pann feest voor hem bedoeld is!
Ga lobby'enquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:15 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En wanneer gaat 'ie naar Enschede ?![]()
En is het nog gelukt dat je zelf kan gaan kijken dit weekend?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:43 schreef Nuno_G het volgende:
Morgen
Ik ga vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En is het nog gelukt dat je zelf kan gaan kijken dit weekend?
Betekent dat dat we je mogen swaffelen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:27 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon verandert in een levende piñata en gooit met snoepjes
Mogguh![]()
![]()
* wizarddragon wordt straks wakker op Celvin Rotane - Push Me To The Limit
dit zijn van die momenten dat je zo graag iets voor iemand wilt betekenen ook al ken je diegene helemaal niet, en kun je toch niets wezenlijks bijdragen, het enige wat ik kan zeggen isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Nuno een boxbal voorhoud zodat hij daarop zijn agressie op kan botvieren"
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Betekent dat dat we je mogen swaffelen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:43 schreef error het volgende:
Hmmm. Ik liet een collega wat fotootjes zien van ons huis, hond, etc die ik op mijn werk op de compu heb staan. Stond er opeens een gewaagde foto van een bepaalde Fokker tussen
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:40 schreef error het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat het van het alter ego van mijn vriendje was, die niet mijn vriendje is![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:40 schreef error het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat het van het alter ego van mijn vriendje was, die niet mijn vriendje is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |