abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53960134
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Done, correcties zijn welkom:
Draft het beste voetbalelftal, deel 3
Ziet er aardig compleet uit!
Als nu de volgende ronde weer is afgelopen, dan meld het maar ff. Dan kunnen wij het weer aanpassen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:12:38 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_53960390
Ok goeie oplossing

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53961584
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:37 schreef dndiek het volgende:
Open nummer drie maar ik volg wel met de volledige OP
golfert vroeg een lieve mod .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53965633
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 06:19 schreef RayMania het volgende:

[..]

golfert vroeg een lieve mod .
Die hebben we toch geen op VBL?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_53967097
In het lijstjestopic moet Het grote Leo Beenhakker topic. deze in de plaats van die er nu staat. Die verwijst naar een gesloten topic.

Verder kan Demy de Zeeuw topic #1: Controleur van Oranje. toegevoegd worden.
pi_53967383
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
In het lijstjestopic moet Het grote Leo Beenhakker topic. deze in de plaats van die er nu staat. Die verwijst naar een gesloten topic.

Verder kan Demy de Zeeuw topic #1: Controleur van Oranje. toegevoegd worden.

en graag De Jan Mulder Topic en De Jack van Gelder Topic

Dank je wel!
pi_53967452
Jaja dat was wel duidelijk hoor
pi_53967459
Vanavond doe ik alles .
pi_53967925
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:09 schreef dndiek het volgende:
Jaja dat was wel duidelijk hoor
oww, sorry..

hee, zou misschien het slotje van Opvolgers bondscoaches Van Basten en Van 't Schip bekend! af mogen en dan een schop naar ONZ of zo? Want het was wel melig maar ik had er ook wel degelijk een bedoeling mee.
pi_53968132
Topic naar ONZ gekickt
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:51:24 #111
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53968598
quote:
Dicht, eerder topic over Hyves en voetballers is ook gesloten zag ik
pi_53970887
Hoe is het nou in hemelsnaam redelijk of logisch om wél provocerende TT's op centrale topics toe te staan en dan van gebruikers met een tegenovergestelde mening te verwachten dat ze er niét door geprovoceerd raken en dus over gaan zeuren?
pi_53970922
Waarom dringt het bij jou niet eens door dat het gezeik rond het MvB-topic (TT of OP) klaar is. Dag Tennessee.
pi_53974353
Graag slot op VBL Google-quiz #10. Aflevering 11 is gestart.
Verander je het ook in Handige Voetbal Linkjes?
pi_53974444
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:29 schreef Beschouw het volgende:
Graag slot op VBL Google-quiz #10. Aflevering 11 is gestart.
Verander je het ook in Handige Voetbal Linkjes?
Dicht en ga ik toevoegen .
pi_53974452
Dank u
pi_53974832
Het linkjestopic updaten doe ik morgen wel. Het is een ramp om met deze traagheid topics te zoeken , laat staan zulke grote posts editten.
pi_53992295
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dicht, eerder topic over Hyves en voetballers is ook gesloten zag ik
Die was toch wel open, zo'n topic over sites van bekende voetballers??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53992517
quote:
Weet eigenlijk niet wat ik ermee moet. Het is best een discussie waard en ik kan ook geen ouder topic vinden over de stelling, of een topic waar het besproken kan worden.
pi_53992617
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax 2007-2008: Top of tob. Deel 2

Er is toch gewoon een ajax topic
Ik vind het wel een apart topic waard, in het centrale Ajax topic is het nog maar de vraag of er zo lang serieus gediscussierd wordt of Ajax een topteam is of niet. Dat is toch min of meer een slowchattopic geworden.

Wel even reacties verwijderd die gewoon in het Ajax topic kunnen .
pi_53992647
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:59 schreef RayMania het volgende:

[..]

Weet eigenlijk niet wat ik ermee moet. Het is best een discussie waard en ik kan ook geen ouder topic vinden over de stelling, of een topic waar het besproken kan worden.
Volgens mij heeft het Nederlands Elftal op zich nog geen eigen topic... of wel? Maar de discussie past nu al in de MvB topic qua inhoud, een Nederlands Elftal topic zal ook parallel lopen aan die in de MvB topic denk ik...
pi_53992845
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:05 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het Nederlands Elftal op zich nog geen eigen topic... of wel? Maar de discussie past nu al in de MvB topic qua inhoud, een Nederlands Elftal topic zal ook parallel lopen aan die in de MvB topic denk ik...
Nee, volgens mij is er geen centraal Oranje topic/reeks. Vaak worden bij nieuwe wedstrijden, of bij de bekendmaking van (voor)-selecties een apart topic geopend waar dan gepraat wordt over het recente nieuws. Verder loopt er natuurlijk nog het Marco van Basten topic.
pi_53992879
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die was toch wel open, zo'n topic over sites van bekende voetballers??
Ja, volgens mij wel. Kan het topic alleen niet vinden, elke keer vliegt de database eruit van FOK!.
pi_53992953
pi_54008311
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:17 schreef RayMania het volgende:
Ah, hier.
Sites voetballers
Goed topic
pi_54008330
Heeft Tennessee een topic open ziekte trouwens ofzo???
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:02:19 #130
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54009014
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Tennessee een topic open ziekte trouwens ofzo???
Ach die jongen wil graag aandacht, moeilijk doen en op zn streben staan.... ipv gewoon te posten in bestaande topics.
pi_54017023
Ik ben natuurlijk érg blij dat er (nog) geen slotjes op die nieuwe topics zitten of zo, maar dat er nu ook uit De centrale Nederlands Elftal topic #1 weer berichten van mij weggecensureerd worden, en nu gewoon zonder dat dat erbij gezet wordt of zo, gewoon, floep, wég, vind ik toch best wel ver gaan hoor...
pi_54017075
Had jij niet net een PM daarover gekregen ?
pi_54017123
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:22 schreef Tennessee het volgende:
Ik ben natuurlijk érg blij dat er (nog) geen slotjes op die nieuwe topics zitten of zo, maar dat er nu ook uit De centrale Nederlands Elftal topic #1 weer berichten van mij weggecensureerd worden, en nu gewoon zonder dat dat erbij gezet wordt of zo, gewoon, floep, wég, vind ik toch best wel ver gaan hoor...
Maak er een topic over!
pi_54017134
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:26 schreef dndiek het volgende:
Had jij niet net een PM daarover gekregen ?
zal ik die hier voor het gemak maar even plakken? dan kunnen we het er over hebben...
pi_54017214
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:28 schreef Tennessee het volgende:

[..]

zal ik die hier voor het gemak maar even plakken? dan kunnen we het er over hebben...
Als je kans wil maken op een ban, moet je dat doen. Een PM staat voor PRIVATE Message
pi_54017246
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:33 schreef dndiek het volgende:

[..]

Als je kans wil maken op een ban, moet je dat doen. Een PM staat voor PRIVATE Message
1. waarom begin je er dan over?

2. durf je de discussie niet in het openbaar aan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 oktober 2007 @ 20:35:09 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54017268
kom je aandacht tekort? Zo niet handel het dan gewoon ff via PM af!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54017324
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:35 schreef rubbereend het volgende:
...handel het dan gewoon ff via PM af!
niet als me dan dingen opgedragen worden waar ik niet aan kan of wil voldoen er daar dan niet openbaar over kan klagen...
pi_54017599
Ok, als ik op mijn vorige vragen geen antwoord krijg wil ik graag weten of het toegestaan is om, als je van mening bent dat een bepaalde discussie misschien beter op zijn plaats zou zijn in een andere topic, die mening kenbaar te maken? Of mag je dat anders als reden noemen om ergens verder niet op in te gaan?
pi_54017784
en bovendien... in die PM werd met geen woord gesproken over verwijderde berichten dus wil ik graag weten waarom mijn berichten verwijderd zijn...
pi_54017996
Jammer, had je bijna een kwartetje gehad.
pi_54019037
Amuseer me altijd kostelijk met posts van Tennessee. Prijsje heeft hij wel verdiend, dunkt me.

pi_54021357
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef Tennessee het volgende:
en bovendien... in die PM werd met geen woord gesproken over verwijderde berichten dus wil ik graag weten waarom mijn berichten verwijderd zijn...
Omdat je denkt voor mod te kunnen spelen. Je bent niet blauw, je hebt geen tagje, dus je kan het niet maken om van anderen te eisen niet meer in een topic te posten. Je zal dus wel in moeten binden. Het is een centráál topic, dus zowel de plus- als minpunten van het Nederlands eftal zullen daar worden besproken.
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:50 schreef Tennessee het volgende:
Ok, als ik op mijn vorige vragen geen antwoord krijg wil ik graag weten of het toegestaan is om, als je van mening bent dat een bepaalde discussie misschien beter op zijn plaats zou zijn in een andere topic, die mening kenbaar te maken? Of mag je dat anders als reden noemen om ergens verder niet op in te gaan?
Je zou advies kunnen geven, je zou als je denkt gelijk te hebben het bij de VBL-mods kunnen melden, maar je moet je neerleggen bij hun besluit. Dan negeer je die posts maar, maar ook reacties als 'dat hoort hier niet' of 'ik weiger daarover te praten hier' zijn niet gewenst.
pi_54021439
Het gaat hier door, terwijl Shmoopy het zat was in FB? :'D!

Vertier zo, op dit tijdstip, .
Horikita Maki, O+.
pi_54022243
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:40 schreef Maki-maki. het volgende:
Het gaat hier door, terwijl Shmoopy het zat was in FB? :'D!

Vertier zo, op dit tijdstip, .
Welnee, ik heb veel minder geduld dan Shmoop. De boodschap is nu hopelijk ook overgekomen, zo niet, dan pech.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:24:20 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54022387
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:

Welnee, ik heb veel minder geduld dan Shmoop. De boodschap is nu hopelijk ook overgekomen, zo niet, dan pech.
Je hebt natuurlijk niet voor niets de ondertitel 'prutsmod' nog steeds staan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54022412
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk niet voor niets de ondertitel 'prutsmod' nog steeds staan.
Dr staat prutmod, golfer. Als in moddermod, als in varkentje
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54022532
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Omdat je denkt voor mod te kunnen spelen. Je bent niet blauw, je hebt geen tagje, dus je kan het niet maken om van anderen te eisen niet meer in een topic te posten. Je zal dus wel in moeten binden. Het is een centráál topic, dus zowel de plus- als minpunten van het Nederlands eftal zullen daar worden besproken.
[..]

Je zou advies kunnen geven, je zou als je denkt gelijk te hebben het bij de VBL-mods kunnen melden, maar je moet je neerleggen bij hun besluit. Dan negeer je die posts maar, maar ook reacties als 'dat hoort hier niet' of 'ik weiger daarover te praten hier' zijn niet gewenst.
Ik begin er nu toch wel flink van te balen dat er steeds allemaal posts van mij verwijderd worden en dat er dan dingen zouden hebben gestaan die er helemaal niet hebben gestaan. Ik heb van niemand iets geeist. Als de mods mij vragen ergens mee op te houden, prima, maar kunnen zij dan aub ophouden met me vals te beschuldigen nadat ze het bewijsmateriaal weg hebben gehaald... Jij bent de eerste die tegen me zegt dat ze weg zijn gehaald omdat ik iets zou hebben geeist en dat heb ik pertinent niét gedaan...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:35:40 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54022625
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef EnGCatjuh het volgende:

Dr staat prutmod, golfer. Als in moddermod, als in varkentje

Ik las het weer zoals ik het wilde zien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54022664
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:30 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik begin er nu toch wel flink van te balen dat er steeds allemaal posts van mij verwijderd worden en dat er dan dingen zouden hebben gestaan die er helemaal niet hebben gestaan. Ik heb van niemand iets geeist. Als de mods mij vragen ergens mee op te houden, prima, maar kunnen zij dan aub ophouden met me vals te beschuldigen nadat ze het bewijsmateriaal weg hebben gehaald... Jij bent de eerste die tegen me zegt dat ze weg zijn gehaald omdat ik iets zou hebben geeist en dat heb ik pertinent niét gedaan...
Eh. Ik kan verwijderde posts zien.
quote:
ontopic blijven aub... voor kritiek op en flauwe grapjes over de bondscoach hebben we Marco van Basten moet ontslagen worden! #30
en daarna nog een keer. Het is wellicht geen harde eis, maar het is niet compleet aan jou om te bepalen wat wel en niet in een topic mag. Simpel.
pi_54022676
Ja en bewijsmateriaal verdonkeremanen is strafbaar bij de wet.
pi_54022724
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eh. Ik kan verwijderde posts zien.
[..]

en daarna nog een keer. Het is wellicht geen harde eis, maar het is niet compleet aan jou om te bepalen wat wel en niet in een topic mag. Simpel.
nou, prima, dat wist ik niet, (dat dat niet mocht, wél dat jij ze kan zien) dat wordt dan tegen me gezegd en dan houdt ik me daaraan.. is dat reden om weet ik veel hoeveel berichten te verwijderen en mijn OP aan te passen, zonder te zeggen dat je dat hebt gedaan en waarom?
pi_54022737
Gaat dit nog lang door?

Mijn popcorn is namelijk bijna op.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_54022739
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn wel eens posts met ergere inhoud bijven staan...
pi_54022745
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
houd ik
sorry, ik ben weer even t\e pissed off om aan mijn t's en d's te denken...
pi_54022771
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:40 schreef Tennessee het volgende:

[..]

nou, prima, dat wist ik niet, (dat dat niet mocht, wél dat jij ze kan zien) dat wordt dan tegen me gezegd en dan houdt ik me daaraan.. is dat reden om weet ik veel hoeveel berichten te verwijderen en mijn OP aan te passen, zonder te zeggen dat je dat hebt gedaan en waarom?
Twee berichten. Twéé. beide waarin je van anderen vraagt weg te wezen, in feite. Ja, dat is reden genoeg, want nee, het mag niet, dus ja, de mods hebben gelijk. En je hebt wel degelijk uitleg gehad, want ik heb ook de PM gezien die je hebt gekregen. Niet van de domme spelen .

En nu is het wel allemaal uitgelegd en besproken dacht ik zo.
pi_54022789
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er zijn wel eens posts met ergere inhoud bijven staan...
Er zijn ook wel 's mensen geband om posts waar kittenfoto's instaan.
pi_54022799
ik loop gigantisch mijn best te doen om me aan de regels te houden omdat ik denk dat ik bij de eerste overtreding een ban krijg en dan gaan ze gewoon regels verzinnen of zo, daar word ik boos van, en dat is precies de bedoeling want dan ga ik misschien uit mijn dak en dan kunnen ze me bannen...
pi_54022840
Als je nou gewoon de FAQ & Policy gelezen had, Tennessee...
pi_54022844
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Twee berichten. Twéé. beide waarin je van anderen vraagt weg te wezen, in feite. Ja, dat is reden genoeg, want nee, het mag niet, dus ja, de mods hebben gelijk. En je hebt wel degelijk uitleg gehad, want ik heb ook de PM gezien die je hebt gekregen. Niet van de domme spelen .

En nu is het wel allemaal uitgelegd en besproken dacht ik zo.
in die PM staat geen woord over verwijderde berichten of aangepaste OP's... ik kreeg dat bericht, ging kijken wat ze bedoelden en de halve topic leek verdwenen. Ik weet niet hoeveel berichten maar volgens mij meer dan twee en een aangepaste OP... Ik was mijn best aan het doen de discussie in goede banen te leiden, sorry, niet mijn werk, maar laat de mods dat dan doen... waarom worden steeds alleen MIJN berichten verwijderd?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:46:51 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54022856
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:

Er zijn ook wel 's mensen geband om posts waar kittenfoto's instaan.
Jakkes, maar die zijn ook een partij vies in VBL.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54022875
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:44 schreef Tennessee het volgende:
ik loop gigantisch mijn best te doen om me aan de regels te houden omdat ik denk dat ik bij de eerste overtreding een ban krijg en dan gaan ze gewoon regels verzinnen of zo, daar word ik boos van, en dat is precies de bedoeling want dan ga ik misschien uit mijn dak en dan kunnen ze me bannen...
Niemand is er op uit om je te pakken. Zelfs als de mods dat zouden willen, moeten ze langs een FA-team, en als ik heel eerlijk ben zal het me aan m'n reet roesten of jij kan posten of niet. Dus nee, dat is het niet. Wel is het ronduit vervelend dat als je een topic opent, jíj beslist wat voor posts er wel en niet mogen. Natuurlijk heeft een topic een bepaalde rode draad en heb jij er als TS veel mee te maken, maar het blijft toch echt aan de mods om te beslissen wat offtopic is, en in dit geval hadden zij het bij het goede eind. Dan moet je niet ineens gaan klagen over posts die verwijderd zijn zonder uitleg ed, als je wel een nette uitleg hebt gekregen.
pi_54022942
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:46 schreef Tennessee het volgende:

[..]

in die PM staat geen woord over verwijderde berichten of aangepaste OP's... ik kreeg dat bericht, ging kijken wat ze bedoelden en de halve topic leek verdwenen. Ik weet niet hoeveel berichten maar volgens mij meer dan twee en een aangepaste OP... Ik was mijn best aan het doen de discussie in goede banen te leiden, sorry, niet mijn werk, maar laat de mods dat dan doen... waarom worden steeds alleen MIJN berichten verwijderd?
TWEE posts zijn gedelete, beide die waarin je andere mensen naar het vanbasten-topic verwijst. Overdrijf niet zo, zeg.

Onder deze post trek ik een dikke vette streep, en dan is dit onderwerp afgesloten. KLaar. Je hebt je feedback gegeven en antwoord gehad, niet verder zeuren nu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo.
pi_54023020
Sinds wanneer snappen vrouwen wat van VBL, c_c?

Oh, ik zit onder het streepje. .
Horikita Maki, O+.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:56:49 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54023058
Hey, c_c, ik heb net voor het eerst eens je profiel bekeken en kom tot de verrassende ontdekking dat je een vrouw bent.

Weer een vrouw in VBL.

Neucken?

of is dit geen echte feedback?

Poef.....gone! ©golfer
pi_54023105
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:

Beste mods...

Zouden jullie misschien mensen die willen praten over de noodzaak van een ontslag van Marco van Basten naar Marco van Basten moet ontslagen worden! #30 willen verwijzen? Dan kan er in De centrale Nederlands Elftal topic #1 over het Nederlands Elftal gepraat worden en dan hoef ik niemand te adviseren...

Alvast vriendelijk bedankt!
pi_54023216
Ja lachen, laten we gewoon doorgaan na de streep
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:02:12 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54023223
volgens mij loopt de discussie daar nu dan ook prima. Dat een discussie af en toe raakt aan het functioneren van de bondscoach lijkt me logisch maar het is zeker de bedoeling om de dicussies gescheiden te houden
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54023272
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 01:02 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij loopt de discussie daar nu dan ook prima. Dat een discussie af en toe raakt aan het functioneren van de bondscoach lijkt me logisch maar het is zeker de bedoeling om de dicussies gescheiden te houden
mee eens, en dat hebben we dan de laatste 24 uur samen mooi voor elkaar... Ik zal me verder er niet meer mee bemoeien al had ik het fijn gevonden als het vanavond iets anders was gecommuniceerd... fijne avond verder!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:20:17 #171
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54026213
Check!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:49:42 #174
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54026243
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:44 schreef dndiek het volgende:
Offtopic discussie verwijderd
Sorry.
Hij hapt altijd zo lief.
pi_54032143
Best moderators,

Zou het misschien een goed idee zijn om Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel; Win nu eeuwige roem! écht héél erg ontopic te houden, of zijn er andere bezwaren tegen deze topic? Dit vraag ik echt niet om te zeuren of vervelend te doen! Ik vraag dit omdat ik hoop dat het een succesvolle topic kan worden met zo min mogelijk problemen...

Alvast bedankt!
pi_54032425
Tennessee, mensen mogen toch wel een andere mening hebben? Als het een klein beetje offtopic is (als in: geen voorspellingen, maar motivatie of waarom wel/niet), is dat helemaal niet erg. Dat gaan mods nooit weghalen.
pi_54032444
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:21 schreef Tennessee het volgende:
Best moderators,

Zou het misschien een goed idee zijn om Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel; Win nu eeuwige roem! écht héél erg ontopic te houden...
Wat bedoel je met écht héél erg ontopic? Alleen voorspellingen? Een opsomtopic dus?
pi_54032475
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als het een klein beetje offtopic is (als in: geen voorspellingen, maar motivatie of waarom wel/niet), is dat helemaal niet erg. Dat gaan mods nooit weghalen.

Precies, moet wel gezellig blijven.
pi_54032579
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wat bedoel je met écht héél erg ontopic? Alleen voorspellingen? Een opsomtopic dus?
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het ook... het lijkt me voor de topic niet goed als er elke 3 pagina's een keer een voorspelling tussen zit... misschien zou het een goede regel zijn dat in elke post een voorspelling moet zitten of zo? Ik heb als regel gesteld dat je 1 voorspelling per week mag doen...
pi_54032592
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:45 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, daarom vraag ik het ook... het lijkt me voor de topic niet goed als er elke 3 pagina's een keer een voorspelling tussen zit... misschien zou het een goede regel zijn dat in elke post een voorspelling moet zitten of zo? Ik heb als regel gesteld dat je 1 voorspelling per week mag doen...
Je mag elke week een voorspelling doen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:49:17 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54032651
ik zal de offtopic even weghalen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54032667
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tennessee, mensen mogen toch wel een andere mening hebben?
Dat ik zou vinden dat mensen geen eigen mening zouden mogen hebben of zo slaat echt helemaal nergens op en ik zou het fijn vinden als dat niet steeds geroepen zou worden... AL mag je dat als dat je mening is natuurlijk gewoon zeggen... maar dan had ik graag dat iemand het een keer zou onderbouwen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:50:54 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54032686
ow shit nieuwe pagina
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54032690
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je mag elke week een voorspelling doen?
wat is daar het probleem van? lijkt me een vrij logische regel...
pi_54032704
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:49 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dat ik zou vinden dat mensen geen eigen mening zouden mogen hebben of zo slaat echt helemaal nergens op en ik zou het fijn vinden als dat niet steeds geroepen zou worden... AL mag je dat als dat je mening is natuurlijk gewoon zeggen... maar dan had ik graag dat iemand het een keer zou onderbouwen...
Ok, hier volgt de onderbouwing:

Jij post dat Nederland kampioen wordt.
existenz zegt dat dat never nooit gaat gebeuren.
Jij noemt dat offtopic terwijl het in feite gewoon een reactie is op jouw voorspelling.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:52:06 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54032713
simpel: als het over het spel gaat blijft het staan, users die komen melden dat ze niet meedoen daarvan verwijder ik de post, dat heeft weinig inhoudelijke waarde
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54032744
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:51 schreef Tennessee het volgende:

[..]

wat is daar het probleem van? lijkt me een vrij logische regel...
Tuurlijk niet.

Dan krijg je 255 + (255-7) + (255-2×7) + (255 -3×7) + ..... punten alleen omdat je die voorspellingen doet. Kan je alsnog zeggen dat Liechtenstein kampioen wordt en toch winnen....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:54:39 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54032777
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Jij noemt dat offtopic terwijl het in feite gewoon een reactie is op jouw voorspelling.
maar nou net voor die dicussie is dat topic niet, want op zo'n reactie komt weer een reactie en over 8 posts zitten we weer over Marco van Basten te ouwehoeren
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54032918
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

ja, ik denk dat het voor de topic goed is als mensen gewoon meedoen inplaats van deelnemers af te gaan lopen kraken... ik zeg niet dat hij geen mening mag hebben over mijn keuzes of het Nederlands Elftal, wel dat het in Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel; Win nu eeuwige roem! off topic is om als je zelf niet eens meedoet ook in deze topic kritiek op het Nederlands elftal te gaan lopen spuien... Maar dat was alleen een vriendelijk advies! Ik zeg nergens dat hij geen mening mag hebben...
pi_54032924
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:52 schreef rubbereend het volgende:
simpel: als het over het spel gaat blijft het staan, users die komen melden dat ze niet meedoen daarvan verwijder ik de post, dat heeft weinig inhoudelijke waarde
Nou ja, vooruit.
That's all folks!
pi_54032932
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar nou net voor die dicussie is dat topic niet, want op zo'n reactie komt weer een reactie en over 8 posts zitten we weer over Marco van Basten te ouwehoeren
precies! dankjewel!
pi_54032960
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:01 schreef Tennessee het volgende:

[..]
Maar dat was alleen een vriendelijk advies! Ik zeg nergens dat hij geen mening mag hebben...
Dat doe je wel door te vragen of het verwijderd mag worden.

En dat is censuur.

En dat betekent dat hij geen mening mag hebben.
pi_54032988
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Tuurlijk niet.

Dan krijg je 255 + (255-7) + (255-2×7) + (255 -3×7) + ..... punten alleen omdat je die voorspellingen doet. Kan je alsnog zeggen dat Liechtenstein kampioen wordt en toch winnen....
ik geloof dat je het verkeerd hebt begrepen... het is niet de bedoeling dat je elke week een voorspelling doet en die bij elkaar op gaat tellen... Je doet gewoon een voorspelling en dan kijk je hoeveel punten je daar mee krijgt.. zodat mensen niet elke mogelijke combinatie gaan lopen voorspellen is er de regel van maximaal 1 voorspelling per week in combinatie met de tijdbonus...

maar nu zijn we hier ook offtopic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:04:50 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54032989
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nou ja, vooruit.
ja want anders weet ik precies hoe dat in VBL gaat; komen er 78 posts te staan dat iemand niet meedoet
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:06:07 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54033027
en de uitleg over het spel mag in het topic zelf vragen daarover ook!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54033076
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:03 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat doe je wel door te vragen of het verwijderd mag worden.

En dat is censuur.

En dat betekent dat hij geen mening mag hebben.
nou, als dat jouw mening is mag dat. mijn mening is anders. klaar. toch?
pi_54033086
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja want anders weet ik precies hoe dat in VBL gaat; komen er 78 posts te staan dat iemand niet meedoet
Dan is dat maar zo, hij mag me best vragen waarom ik het een vaag en raar spel vind. Tenminste, ik had die vraag van Tennessee direct verwacht. Niet gelijk dat hij hier zou gaan vragen om het te laten verwijderen.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:10:05 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54033108
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan is dat maar zo, hij mag me best vragen waarom ik het een vaag en raar spel vind. Tenminste, ik had die vraag van Tennessee direct verwacht. Niet gelijk dat hij hier zou gaan vragen om het te laten verwijderen.
dat had ik dan wel weer verwacht
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54033114
quote:

[..]

heeeeel diepe zucht....
pi_54033119
quote:

[..]

Onderschat hem niet hoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')