abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53981404
Ajax: Topteam of niet?

En de laatste post:
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem eens een naam van een spelverdeler die Van Geel kent?
GAME ON
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:45:04 #2
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53981603
Galasek.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53981614
Nog een?

Galasek zou een goede zijn voor Ajax alleen ga je met een middenveld met Galasek - Davids - Gabri weinig wedstrijden winnen

Verder zit Galasek goed in Mofrika, hij heeft pas nog bijgetekend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:48:03 #4
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53981621
Ajax is - helemaal fit - het beste team van Nederland. Helaas wil het daar bij Ajax nog wel eens aan schorten..
pi_53981653
Het ligt inderdaad aan de blessures en aan de wind volgens de oud coach
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:55:14 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53981658
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax: Topteam of niet?

En de laatste post:
[..]

GAME ON
Dat was niet de laatste post jij deugniet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:56:29 #7
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53981669
Die oude coach heeft overal een excuus voor, maar een fitte selectie ( Stam, Vermaelen, Davids, Kennedy ) zou wel aardig schelen..
pi_53981675
Als je Luque, Leonardo, Davids, Gabri en Stam koopt moet je niet zeiken over blessures.

Moet je maar spelers kopen die niet blessuregevoelig zijn en-of wel regelmatig speelden
  woensdag 17 oktober 2007 @ 03:00:09 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53981686
Maar is dit Europees of Nederlands gezien?

In Nederland wel, Europees gezien telt Ajax al jaren niet meer mee.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53981723
Ze moeten daar eens een flinke schop onder hun luie reet krijgen ik erger me week in week uit aan een slap ajax dat ineens wel blijkt te kunnen voetballen als het te laat is. Let maar op de hele wedstrijd slappe hap en als ze dan vlak voor tijd een goal tegenkrijgen creeren ze in 10 minuten zo 5 goede kansen en hebben we weer "pech" dat ze er niet ingingen of als ie er wel ingaat krijg je het lucky ajax verhaal weer.
pi_53981731
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 03:00 schreef popolon het volgende:
Maar is dit Europees of Nederlands gezien?

In Nederland wel, Europees gezien telt Ajax al jaren niet meer mee.
Lees de OP van het eerste deel
pi_53982013
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 03:16 schreef Alfje het volgende:
Ze moeten daar eens een flinke schop onder hun luie reet krijgen ik erger me week in week uit aan een slap ajax dat ineens wel blijkt te kunnen voetballen als het te laat is. Let maar op de hele wedstrijd slappe hap en als ze dan vlak voor tijd een goal tegenkrijgen creeren ze in 10 minuten zo 5 goede kansen en hebben we weer "pech" dat ze er niet ingingen of als ie er wel ingaat krijg je het lucky ajax verhaal weer.

Helemaal mee eens. Verder ook nog eens een paar fatsoendelijks pelersmateriaal aantrekken. Nog n goeie centrale verdediger, n goeie spelverdeler op het middenveld en n nieuwe spits voor als Huntelaar vertrekt.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  woensdag 17 oktober 2007 @ 08:46:23 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53982517
Er is geen spelverdeler en dat is wanbeleid, er is feitelijk geen opvolger gekomen voor Wesley Sneijder.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:18:50 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53982904
Dat is toch geen wanbeleid, waar had je die vandaag willen halen.

Spelers als Sneijder groeien niet aan de bomen. Het was wanbeleid geweest als ze 20 miljoen hadden gespendeerd in een speler die niet zo presteren.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:23:04 #15
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_53982950
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:48 schreef pfaf het volgende:
Ajax is - helemaal fit - het beste team van Nederland.

Krijgen we dat verhaal weer.... "In potentie heeft Ajax bla bla bla" maar toch al drie jaar op rij waardeloos presteren. Aan potentie heb je niks. Niet in voetbal in ieder geval
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:32:45 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53983103
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:18 schreef Dos37 het volgende:
Dat is toch geen wanbeleid, waar had je die vandaag willen halen.

Spelers als Sneijder groeien niet aan de bomen. Het was wanbeleid geweest als ze 20 miljoen hadden gespendeerd in een speler die niet zo presteren.
Natuurlijk is dat wanbeleid, Ajax speelt nu 4-3-3 en moet wel zónder tien spelen, omdat die niet in de selectie zit. Als je de hele voorbereiding met Wesley Sneijder op tien hebt gespeeld, moet je in het seizoen niet afwijken van die opstelling. Dan moet je een opvolger halen, desnoods door er veel geld voor uit te geven. Maar bij Ajax investeert men alleen maar als de CL bereikt is, want anders wordt het geld beter gebruikt om gaten in de begroting te dichten. Ook wat voor te zeggen, maar met zo'n gehandicapte selectie wordt het een stuk lastiger om kampioen te worden, waardoor CL opnieuw verre van zeker is.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53986322
Of door Perez te behouden
pi_53986402
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:01 schreef Erasmusch het volgende:
Of door Perez te behouden
Het schijnt zo geweest te zijn (aldus HTC na zijn vertrek) dat erg bepalende spelers hebben gezegd ´hij eruit of ik eruit´ en het was dus redelijk onhoudbaar geworden.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:05:28 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53986407
Een probleem voor Ajax is ook dat iedere tegenstander voortaan het idee heeft dat er punten zijn te halen. Iets wat vroeger wel anders was.
pi_53986488
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:05 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Het schijnt zo geweest te zijn (aldus HTC na zijn vertrek) dat erg bepalende spelers hebben gezegd ´hij eruit of ik eruit´ en het was dus redelijk onhoudbaar geworden.
Maar of je dat moet geloven...
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:15:02 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53986622
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:05 schreef leolinedance het volgende:
Een probleem voor Ajax is ook dat iedere tegenstander voortaan het idee heeft dat er punten zijn te halen. Iets wat vroeger wel anders was.
Maar dat is ook zo, het spelen tegen Ajax imponeert steeds minder. Tekenend zijn ook de prestaties in Europa: voordat de Amsterdam ArenA werd geopend, verloor Ajax totaal slechts zeven thuiswedstrijden en de afgelopen tien jaar (in de Amsterdam ArenA dus) maar liefst zeventien! De afgelopen tien jaar is Ajax diep gezakt, zowel internationaal als nationaal, het is natuurlijk te belachelijk voor woorden dat PSV de afgelopen acht jaar zesmaal landskampioen werd. Er moet weer eens een team komen te staan van formaat, een team dat imponeert.
pi_53986639
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:09 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Maar of je dat moet geloven...
Is de vraag, maar dit lijkt me wel geloofwaardig. Het stuk waar ik het over had:

Over Perez had de oefenmeester te zeggen: "Ik word een beetje moe van het verhaal Perez. Ik vind dat er geen speler op de wereld is die een plaats kan claimen, op Cruijff en Maradona na. Hij is bij Ajax gecontracteerd door Martin van Geel, waar hij mee gewerkt had bij AZ. Hij had misschien al wel met de vorige bepalende mensen afspraken gemaakt, maar niet met mij."

Het incident tijdens het thuisduel met FC Twente, waarbij Perez een donkere grensrechter uitmaakte voor '******neger', was voor sommige jongens de druppel. "Babel zei bijvoorbeeld in de kleedkamer: 'Ik accepteer je excuses, maar er is wel iets geknapt bij mij.' Dat vond ik heel sterk en heel eerlijk van hem. Ryan deed sowieso zijn mond vaak open in de kleedkamer, ook tegen iemand als Edgar Davids."

"Nee, ik heb nooit overwogen om Kenneth te ontslaan. Iedereen heeft het recht om fouten te maken. Maar Kenneth is een vrij cynische jongen, een lastige jongen om mee te werken. Nee, absoluut geen sociale jongen. Hij verzamelt wat mensen om zich heen en zet zich een beetje af tegen de rest. Ik vond hem een moeilijke jongen en later heb ik daar een nog wat sterkere mening over gevormd.’"

Op een gegeven moment ontstond er voor sommige spelers een onwerkbare situatie: "Spelers hadden moeite met Perez' cynisme. Een aantal jongens is naar me toegekomen met de vraag: hij eruit of ik eruit. Dat waren bepalende jongens. Dat ontkennen ze nu, maar ik zweer dat ze dat echt tegen me hebben gezegd. Wat ook erg jammer is, is dat er weinig eenduidigheid was binnen de leiding over onze reactie op de uitspattingen van Perez tegen die grensrechter. Naar buiten toe werd dat heel netjes en correct gecommuniceerd met excuses, maar intern waren de meningen over die situatie verdeeld. Zowel in de spelersgroep als in de leiding."
pi_53986824
Nee ik denk geen topteam, volgens mij zorgt een topteam voor stabiliteit en goede aankopen om de status te behouden... PSV is momenteel het enige topteam in nederland.
pi_53986928
quote:
Het incident tijdens het thuisduel met FC Twente, waarbij Perez een donkere grensrechter uitmaakte voor '******neger', was voor sommige jongens de druppel. "Babel zei bijvoorbeeld in de kleedkamer: 'Ik accepteer je excuses, maar er is wel iets geknapt bij mij.'
Boehoehoe hij schold een medeneger uit Dat incident wordt ook telkens weer tevoorschijn getoverd, errug professioneel als dat de werksfeer ondraaglijk heeft gemaakt.
pi_53987235
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:28 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Boehoehoe hij schold een medeneger uit Dat incident wordt ook telkens weer tevoorschijn getoverd, errug professioneel als dat de werksfeer ondraaglijk heeft gemaakt.
Je snapt toch wel dat dat aanstoot kan geven bij ploeggenoten?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')