GAME ONquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem eens een naam van een spelverdeler die Van Geel kent?
Dat was niet de laatste post jij deugniet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax: Topteam of niet?
En de laatste post:
[..]
GAME ON
Lees de OP van het eerste deelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:00 schreef popolon het volgende:
Maar is dit Europees of Nederlands gezien?
In Nederland wel, Europees gezien telt Ajax al jaren niet meer mee.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:16 schreef Alfje het volgende:
Ze moeten daar eens een flinke schop onder hun luie reet krijgen ik erger me week in week uit aan een slap ajax dat ineens wel blijkt te kunnen voetballen als het te laat is. Let maar op de hele wedstrijd slappe hap en als ze dan vlak voor tijd een goal tegenkrijgen creeren ze in 10 minuten zo 5 goede kansen en hebben we weer "pech" dat ze er niet ingingen of als ie er wel ingaat krijg je het lucky ajax verhaal weer.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:48 schreef pfaf het volgende:
Ajax is - helemaal fit - het beste team van Nederland.
Natuurlijk is dat wanbeleid, Ajax speelt nu 4-3-3 en moet wel zónder tien spelen, omdat die niet in de selectie zit. Als je de hele voorbereiding met Wesley Sneijder op tien hebt gespeeld, moet je in het seizoen niet afwijken van die opstelling. Dan moet je een opvolger halen, desnoods door er veel geld voor uit te geven. Maar bij Ajax investeert men alleen maar als de CL bereikt is, want anders wordt het geld beter gebruikt om gaten in de begroting te dichten. Ook wat voor te zeggen, maar met zo'n gehandicapte selectie wordt het een stuk lastiger om kampioen te worden, waardoor CL opnieuw verre van zeker is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:18 schreef Dos37 het volgende:
Dat is toch geen wanbeleid, waar had je die vandaag willen halen.
Spelers als Sneijder groeien niet aan de bomen. Het was wanbeleid geweest als ze 20 miljoen hadden gespendeerd in een speler die niet zo presteren.
Het schijnt zo geweest te zijn (aldus HTC na zijn vertrek) dat erg bepalende spelers hebben gezegd ´hij eruit of ik eruit´ en het was dus redelijk onhoudbaar geworden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:01 schreef Erasmusch het volgende:
Of door Perez te behouden
Maar of je dat moet geloven...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het schijnt zo geweest te zijn (aldus HTC na zijn vertrek) dat erg bepalende spelers hebben gezegd ´hij eruit of ik eruit´ en het was dus redelijk onhoudbaar geworden.
Maar dat is ook zo, het spelen tegen Ajax imponeert steeds minder. Tekenend zijn ook de prestaties in Europa: voordat de Amsterdam ArenA werd geopend, verloor Ajax totaal slechts zeven thuiswedstrijden en de afgelopen tien jaar (in de Amsterdam ArenA dus) maar liefst zeventien! De afgelopen tien jaar is Ajax diep gezakt, zowel internationaal als nationaal, het is natuurlijk te belachelijk voor woorden dat PSV de afgelopen acht jaar zesmaal landskampioen werd. Er moet weer eens een team komen te staan van formaat, een team dat imponeert.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:05 schreef leolinedance het volgende:
Een probleem voor Ajax is ook dat iedere tegenstander voortaan het idee heeft dat er punten zijn te halen. Iets wat vroeger wel anders was.
Is de vraag, maar dit lijkt me wel geloofwaardig. Het stuk waar ik het over had:quote:
Boehoehoe hij schold een medeneger uitquote:Het incident tijdens het thuisduel met FC Twente, waarbij Perez een donkere grensrechter uitmaakte voor '******neger', was voor sommige jongens de druppel. "Babel zei bijvoorbeeld in de kleedkamer: 'Ik accepteer je excuses, maar er is wel iets geknapt bij mij.'
Je snapt toch wel dat dat aanstoot kan geven bij ploeggenoten?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Boehoehoe hij schold een medeneger uitDat incident wordt ook telkens weer tevoorschijn getoverd, errug professioneel als dat de werksfeer ondraaglijk heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |