Ziet er aardig compleet uit!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Done, correcties zijn welkom:
Draft het beste voetbalelftal, deel 3
golfert vroeg een lieve modquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:37 schreef dndiek het volgende:
Open nummer drie maar ik volg wel met de volledige OP
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
In het lijstjestopic moet Het grote Leo Beenhakker topic. deze in de plaats van die er nu staat. Die verwijst naar een gesloten topic.
Verder kan Demy de Zeeuw topic #1: Controleur van Oranje. toegevoegd worden.
oww, sorry..quote:
Dicht, eerder topic over Hyves en voetballers is ook gesloten zag ikquote:
Dicht en ga ik toevoegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:29 schreef Beschouw het volgende:
Graag slot op VBL Google-quiz #10. Aflevering 11 is gestart.
Verander je het ook in Handige Voetbal Linkjes?
Die was toch wel open, zo'n topic over sites van bekende voetballers??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dicht, eerder topic over Hyves en voetballers is ook gesloten zag ik
Weet eigenlijk niet wat ik ermee moet. Het is best een discussie waard en ik kan ook geen ouder topic vinden over de stelling, of een topic waar het besproken kan worden.quote:
Ik vind het wel een apart topic waard, in het centrale Ajax topic is het nog maar de vraag of er zo lang serieus gediscussierd wordt of Ajax een topteam is of niet. Dat is toch min of meer een slowchattopic geworden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax 2007-2008: Top of tob. Deel 2
Er is toch gewoon een ajax topic
Volgens mij heeft het Nederlands Elftal op zich nog geen eigen topic... of wel? Maar de discussie past nu al in de MvB topic qua inhoud, een Nederlands Elftal topic zal ook parallel lopen aan die in de MvB topic denk ik...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet wat ik ermee moet. Het is best een discussie waard en ik kan ook geen ouder topic vinden over de stelling, of een topic waar het besproken kan worden.
Nee, volgens mij is er geen centraal Oranje topic/reeks. Vaak worden bij nieuwe wedstrijden, of bij de bekendmaking van (voor)-selecties een apart topic geopend waar dan gepraat wordt over het recente nieuws. Verder loopt er natuurlijk nog het Marco van Basten topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:05 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het Nederlands Elftal op zich nog geen eigen topic... of wel? Maar de discussie past nu al in de MvB topic qua inhoud, een Nederlands Elftal topic zal ook parallel lopen aan die in de MvB topic denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |