Ik ook alquote:
Vanavondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:41 schreef borisz het volgende:
Ree. Voor het linkjes topicque
[UEFA CUP Groep A] AZ, Zenit, Everton, Nurnberg, Larissa
[UEFA CUP Groep B] Panathinaikos, Lokomotiv, Atletico
[UEFA CUP Groep C] Villarreal, AEK, Fiorentina, Bodeslav
[UEFA CUP Groep D] Basel, HSV, Rennes, Dinamo Z, Brann
[UEFA CUP Groep E] Leverkusen, Sparta Praag, Spartak,Toulouse
[UEFA CUP Groep F] Bayern, Bolton, Braga, Rode Ster
[UEFA CUP Groep G] Anderlecht, Spurs, Getafe, Hapoel, Aalborg
[UEFA CUP Groep H] Bordeaux, Wien, Galata., Panonios, Helsing.
Niet echt nodig in mijn ogenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe straffen in het omkoopschandaal Italie
Die heb ik nu gekickt, maar misschien kan [Omkoop Italiaanse clubs]AC Milan komt er nog het beste af weer openen en dan eventueel mergen met het net gekickte topic?
Geslotenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie moet Adrie Koster opvolgen ?
Who must Henk ten Cate op followen ? # 2
Dat zegt ie net. Nu loop je later dus alleen met dubbele discussies. Zeker nu is de opvolging van Ten Cate hot issue, en is een topic dus handig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:18 schreef Nashje het volgende:
Waarom is deze dicht? [CENTRAAL] Wie wordt na dit seizoen trainer/coach van Ajax?
Wel zo handig om ook even een reden achter je "Dicht" te zetten dndiek.
Volgende keer je tweede biertje laten staanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bier en tieten sjalalala
Het is weer het oude liedje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In het Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie topic loopt dvdk een beetje te zieken met z'n onderschriften.
had ik al gezienquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:22 schreef Beschouw het volgende:
[Tournament] Beste Afrikaanse Voetballer: Ronde 2B kan dicht.
Volgende ronde is gestart.
quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=topicquote:
Kloptquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:53 schreef Tennessee het volgende:
Beste moderators,
Zouden jullie alsjeblieft mijn topictitels weer even terug willen veranderen? Het is namelijk DE topic en niet HET topic... Alvast vriendelijk bedankt!
Het Jack van Gelder Topic?
Het Jan Mulder Topic?
[..]
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=topic
Dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:42 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het een beetje overdreven om een sticky topic aan te maken voor dit spel, misschien kan iemand een website maken met een overzicht van de spelers die al gekozen zijn
Ga ergens anders posts opkrikkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[9,61-uurs topic] Montana jarig!
Te vroeg, lul
Gamma.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Draft het beste voetbalelftal, deel 2 Deze maar even in de OP, voor zolang ie up-to-date is.
Ronde 2 toegevoegd, ronde 3 nog nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Draft het beste voetbalelftal, deel 2 Deze maar even in de OP, voor zolang ie up-to-date is.
Ronde 2 heeft nog maar 30 deelnmers zo te zien, vandaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet ik niet, wat mij betreft wel, maar ik organiseer niet.
Yups.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:22 schreef dndiek het volgende:
Ronde 2 toegevoegd, ronde 3 nog niet
Zijn er 2 deelnemers afgevallen trouwens?
Done, correcties zijn welkom:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:37 schreef dndiek het volgende:
Open nummer drie maar ik volg wel met de volledige OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |