abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53825253
Co
pi_53825257
Hij zal vast wel een clausule in zijn contract hebben.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_53825307
quote:
”Co Adriaanse is voor ons geen optie. Ik heb niks tegen Co als persoon, maar het is niet voor niets misgegaan de vorige keer,” zegt Jaakke, doelend op het vroegtijdig beëindigde dienstverband van de oefenmeester. Adriaanse werd in 2001 op straat gezet vanwege de magere resultaten.

”Ik was daar niet bij betrokken en kan er dus objectief naar kijken. Dan vraag ik me af wat de toegevoegde waarde voor Ajax zou zijn om het nog een keer te proberen. Is er nou werkelijk iets veranderd waardoor dat zou kunnen? Ik denk het niet,” aldus de preses.

“Nog een keer Co Adriaanse zou niet in het belang van de club zijn,” countert Jaakke die bewering.
Alhoewel
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_53825347
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:47 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Alhoewel
Jaakke

Nee, Van Geel kennende zal hij Co wel willen halen. En ik denk dat Co het liefst volgende week al op het veld staat. Beetje sneu voor Adrie
pi_53825550
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef -J-D- het volgende:
Volgens Studio Sport heeft Co Adriaanse aangegeven geinteresseerd te zijn in een terugkeer.
SS was in Qatar voor een reportage over Adriaanse en achterhaalde daar deze gegevens.
waar/wanneer te zien?
pi_53825576
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:54 schreef Fiskus het volgende:

[..]

waar/wanneer te zien?
Reportage is niet uitgezonden. Presentator van Studio Sport had contact gehad met die documentairemaker aan wie Adriaanse had laten weten interesse in Ajax te hebben.
pi_53827178
Dennis van Wijk. Dat is de ideale man voor Ajax...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53828681
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Reportage is niet uitgezonden. Presentator van Studio Sport had contact gehad met die documentairemaker aan wie Adriaanse had laten weten interesse in Ajax te hebben.
ok
pi_53839129
Adrie Koster dus!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')