Alhoewelquote:”Co Adriaanse is voor ons geen optie. Ik heb niks tegen Co als persoon, maar het is niet voor niets misgegaan de vorige keer,” zegt Jaakke, doelend op het vroegtijdig beëindigde dienstverband van de oefenmeester. Adriaanse werd in 2001 op straat gezet vanwege de magere resultaten.
”Ik was daar niet bij betrokken en kan er dus objectief naar kijken. Dan vraag ik me af wat de toegevoegde waarde voor Ajax zou zijn om het nog een keer te proberen. Is er nou werkelijk iets veranderd waardoor dat zou kunnen? Ik denk het niet,” aldus de preses.
“Nog een keer Co Adriaanse zou niet in het belang van de club zijn,” countert Jaakke die bewering.
Jaakkequote:
waar/wanneer te zien?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef -J-D- het volgende:
Volgens Studio Sport heeft Co Adriaanse aangegeven geinteresseerd te zijn in een terugkeer.
SS was in Qatar voor een reportage over Adriaanse en achterhaalde daar deze gegevens.
Reportage is niet uitgezonden. Presentator van Studio Sport had contact gehad met die documentairemaker aan wie Adriaanse had laten weten interesse in Ajax te hebben.quote:
okquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Reportage is niet uitgezonden. Presentator van Studio Sport had contact gehad met die documentairemaker aan wie Adriaanse had laten weten interesse in Ajax te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |