Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes 27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl Mijn party reviews
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende: Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
Ben geen 18 jaar geworden overigens, hou het zelf (al een paar jaar) op 21 jaar.
Zaterdag bier in het home!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best! A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son! A Guinness a day keeps the doctor away
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft! Winnaar Serie A-toto 2008-2009 Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven! En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!