quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Vind je het geen leuk spel dan? Wat is jouw voorspelling?
goeie vraag!... omdat het een beetje in balans moet zijn... als jouw keuze voor kampioen in de eerste ronde al afvalt maar je de rest wél helemaal goed hebt verdien je nu volgens mij ongeveer even veel punten als iemand die alleen de kampioen goed heeft voorspeld maar verder alles fout heeft... Niet precies, maar met de tijdbonus kan je dus als je vandaag alles goed weet te voorspellen de maximale score van 1000 punten halen, en dat wordt dus elke dag dat er meer informatie is 1 punt minder... tijdens de EK zelf kunnen we het spel als het een succes is eventueel verlengen en dan dagelijks of zoiets... dat zien we dan wel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk zo weinig punten voor de kampioen? Dat is het moeilijkst te voorspellen.
Ja, dat doen we.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:55 schreef Tennessee het volgende:
tijdens de EK zelf kunnen we het spel als het een succes is eventueel verlengen en dan dagelijks of zoiets... dat zien we dan wel...
ik geloof dat je denkt dat je elke week je punten bij elkaar op moet tellen of zo... dat is zeker niet zo... je doet nu een voorspelling en dat is het... daar kan je dus vandaag 1000 punten mee verdienen als je alles goed hebt... is volgende week ineens heel het Duitse elftal zwanger, waardoor hun kansen aanzienlijk kleiner zijn geworden, dan mag je over een week een nieuwe voorspelling doen, maar daar kan je dan dus maximaal 993 punten mee verdienen... En je hoogste voorspelling telt uiteindelijk, maar dat kan dus maximaal 1000 punten zijn... en morgen nog maar 999 als je morgen pas meedoet...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar als je elke week meedoet heb je sowieso 30 keer zo'n tijdbonus.
Wat een kutsysteem.
Tof dat je mee doet montana!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Winnaar: Italië.
Finalisten: Italië en Duitsland.
Halve finalisten: Zwitserland, Italië, Duitsland en Spanje.
Kwartfinalisten: Zwitserland, Italië, Duitsland, Tsjechië, Kroatië, Frankrijk, Spanje en Rusland.
Oh, oke..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:39 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dankjewel, leuk dat je meedoet! Alleen is het de bedoeling dat je de volgende voorspellingen doet
Toch maar mee aan t doen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
Winnaar : Rusland
Finalisten: Spanje en Rusland
Halve finalisten: Duitsland, Rusland, Portugal , Spanje
Kwartfinalisten: Duitsland, Rusland, Portugal , Spanje, Frankrijk, Nederland, Zwitserland, Tsjechie
Dat is niet aardig!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, nu doe ik mee aan het topic en mag ik dus alles afkraken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |