Bij de laatste Inter - Ajax zat 't toch redelijk vol: http://www.youtube.com/watch?v=QwP1OsXIqKQquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Man, alsof het daar ooit volzit tijdens europese wedstrijden...
Met veel bombarie binnengehaald. Is echter zo traag als stront door 'n koffiefilter met het inzicht van mijn dooie kikker. Zo'n spelers als Ogararu zal maar zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef rubbereend het volgende:
die Alcides kan ook werkelijk geen bal goed voorgeven
Open dan geen topics die te laat zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Lyzio het volgende:
Tyft op met die "TE LAAT" replies.
ik heb die bombarie ff gemist danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met veel bombarie binnengehaald. Is echter zo traag als stront door 'n koffiefilter met het inzicht van mijn dooie kikker. Zo'n spelers als Ogararu zal maar zeggen.
Laat maar hangen. Jij voelt je al heel wat met je blauwe lettertjes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Open dan geen topics die te laat zijn
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Laat maar hangen. Jij voelt je al heel wat met je blauwe lettertjes.
Die heb je dan inderdaad gemist. Misschien niet zo in de pers, maar ken een aantal mensen in mijn persoonlijke omgeving die voor PSV zijn. Die waren gek van de kerel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb die bombarie ff gemist dan
hier op het forum was bij lange na niet iedereen even enthousiast, vooral afwachtend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die heb je dan inderdaad gemist. Misschien niet zo in de pers, maar ken een aantal mensen in mijn persoonlijke omgeving die voor PSV zijn. Die waren gek van de kerel.
die hebben ze gewoon "gekregen" van chelsea hoor, ter vervanging van alexquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met veel bombarie binnengehaald. Is echter zo traag als stront door 'n koffiefilter met het inzicht van mijn dooie kikker. Zo'n spelers als Ogararu zal maar zeggen.
laten we het hopenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:03 schreef rubbereend het volgende:
toch zijn we niet ongevaarlijk, een doelpuntje en er zou wat geks kunnen gebeuren
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:04 schreef BonJovi het volgende:
Ik gun het Koevermans wel maar niet Lazovic
Met jouw username zou je die schop toch wel aardig kunnen vinden?quote:
dat is dan ook niet gebeurdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:09 schreef Urquhart het volgende:
Waarom hebben ze die Alchides gekocht?
was een cadeau van chelseaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:09 schreef Urquhart het volgende:
Waarom hebben ze die Alchides gekocht?
Idd. Zoals elke Portugees.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geef Figo even een doodschop please.
Ok, gehuurd of transfervrij dan. Maar ik vind hem niet bepaald een toegevoegde waarde hebben.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef Elusive het volgende:
[..]
was een cadeau afdankertje van chelsea
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, gehuurd of transfervrij dan. Maar ik vind hem niet bepaald een toegevoegde waarde hebben.
Das toch al ontzettend lang geleden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef rubbereend het volgende:
ja Bakkal speelde destijds tegen KAiserslauternnouja niet echt lekker debuut
tja als 8e man in de verdediging wel........ maarjaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, gehuurd of transfervrij dan. Maar ik vind hem niet bepaald een toegevoegde waarde hebben.
jaar of 5quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Das toch al ontzettend lang geleden?![]()
Beetje de Colin van jullie dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja als 8e man in de verdediging wel........ maarja
22quote:
ik vergis me enormquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef rubbereend het volgende:
ja Bakkal speelde destijds tegen KAiserslauternnouja niet echt lekker debuut
Komt nog zo'n jonge CL debutant aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OKHeel erg jong gedebuteerd dus.
Wat een voetbalinzicht!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
PSV moet binnen 4 min scoren wil het nog enigzins kans maken op een gelijk spel
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef Malibu-06 het volgende:
AisattiWaarom speelt die gast niet? Koeman jaagt een toptalent weg, misschien wel naar ajax.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef du_ke het volgende:
Kom op psv
Ik mag het hopen als Ajax fan zijnde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef Malibu-06 het volgende:
AisattiWaarom speelt die gast niet? Koeman jaagt een toptalent weg, misschien wel naar ajax.
Het lijkt Ajax welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
PSV speelt echt inspiratieloos
Bij x aantal rode kaarten wordt het toch een automatische 2-0 overwinning?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:22 schreef rubbereend het volgende:
misschien als Inter nog 2 rode kaarten pakt dat we nog terug kunnen komen![]()
Dom gezwets?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin om op dat domme gezwets van jou te reageren, koekwaus.
ik zet ff een note bij de NOSquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
nos vergat zojuist even een spoiler waarschuwing
Lijkt Inter wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
God allemachtig wat speelt PSV toch weer kleurloos zoals gewoonlijk![]()
Hij is geen Feijenoorder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef StarGazer het volgende:
Twee feyenoorders verwikkeld in een cat-fight
Misschien mogen jullie een wedstrijdje gratis komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wanvertoning PSV... ik wil m'n 2 uur terug.
Tuurlijk bepaal ik dat. Ik ben über.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Laat maar lullen, alsof hij dat bepaald.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Houniet het volgende:
Evert Ten Napel is gevraagd voor perschef bij AFC Ajax
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef BonJovi het volgende:
Spelers van Inter willen naar een goed restaurant, spelers van Psv gaan gelijk naar de hotel.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef rubbereend het volgende:
zouden MAlibu & Happel even fijn kunnen stoppen met dat ge-ouwehoer hier. MSN, PM of mail er maar over! Of misschien beter, een praatgroepje
Tis gewoon een teasertje zodat je blijft kijken tot na de reclamequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef Zwansen het volgende:
Hoop dat ze die Ibrahim-aap hebben gehoekt!
+5 scherp.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind je het gek. Urzaiz speelde niet.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind je het gek. Urzaiz speelde niet.
ziejewel, met 2 rood winnen we nog niet van Interquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suazo nog rood voor een "elleboog" tegen Salcido, nadat er al was afgefloten.
Echt waar. Ik kots op dat Inter. Die hele ploeg had hier niet eens mogen staan na die wanvertoning van vorig jaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
volgende ronde halen we wel, CSKA blijven we wel voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Kansloos inderdaad. Hopelijk een goede les, dat we Europees blij mogen zijn met het halen van de volgende ronde. Maar verder niks te zoeken hebben.
Ja maar je vader is dronkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mijn vader lag Mart van den Heuvel ook plat op de grond....![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Oeh, de nasleep is interessanter dan de wedstrijd zelf zo te horen...
doe normaal manquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef Jnk18 het volgende:
dat ze inter maar uit het toernooi gooien, vuillakken
Grapje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef Nashje het volgende:
Het schijnt nu 1 grote chaos te zijn op het veld. Van den Heuvel ligt plat op de grond. Samen met Salcido.
van Perezquote:
quote:
Als iemand nou eens een beeld van die goal had.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:52 schreef BonJovi het volgende:
Is geen Lucky goal Zlatan goal
Voor het nageslacht,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:52 schreef BonJovi het volgende:
Is geen Lucky goal Zlatan goal
Nee man. Er stond niemand. Was gewoon klasse.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:51 schreef bolivian het volgende:
Tóch denk ik dat die tweede van Zlatan een lucky is. Hij lijkt me terug te willen leggen.
Klopt, dat zie je aan die arrogante kop...quote:
Echt wel. Hij wil 'm terugleggen op Crespo.quote:
Dát dus,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
Het is nog maar de vraag of hij hem echt op goal mikte of gewoon terug wilde koppen.
Maar hoe dan ook![]()
? wat was erquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:10 schreef bolivian het volgende:
Een interview verbieden,.
Nice going, Uefa!
De NOS had een leuk interview met Chivu in gedachten, maar de UEFA besliste in alle wijsheid dat dat niet mocht, omdat-ie rood had gehad,quote:
Damn you, Cyberia! Damn you to hell!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gemis van Alex en Cocu is weer overduidelijk te zienDie 2 eenheidsworsten Alcides en Kromkamp raken echt geen pepernoot
![]()
En waar was onze 'wereldtopper' Simons nou?
Cocu wordt niet gemist, Alex wel. Vorig jaar stonden we ook met één gare verdediger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gemis van Alex en Cocu is weer overduidelijk te zienDie 2 eenheidsworsten Alcides en Kromkamp raken echt geen pepernoot
![]()
Simons heeft niks fout gedaan.quote:En waar was onze 'wereldtopper' Simons nou?
Ach, daar kon hij ook maar een beetje hollen langs de zijlijn. En ook dat zag er vaak onbeholpen uit met die houterige techniek van 'm.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:55 schreef zjroentje het volgende:
Wat is Kromkamp afgegleden sinds hij bij AZ weg is gegaan. Ongelofelijk gewoon.
Nee, hij dacht laat ik mn hand op mijn tegenstanders schouder leggen, als in elk ander duel dat ik heb. En na het fluitje dacht hij waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:18 schreef El_Bassie het volgende:
Die penalty die kromkamp weggaf... wat dacht hij nou? Ik trek mijn tegenstander gewoon even onnodig naar de grond, dat ziet de scheidsrechter toch niet?
je beroepen op DAMquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
En waar was onze 'wereldtopper' Simons nou?
Als je uit tegen Inter verliest, ja... dan doe je het ook echt heel slecht...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:46 schreef Gunner het volgende:
T is wel weer duidelijk dat PSV zonder Alex niets voorstelt.
Gewoon een penalty man. Hij zit in de beweging naar achteren, dus trekt hij Zlatan gewoon mee. Het was niet heel zwaar ofzo, maar wel een pingel in mijn ogen. Domme actie gewoon.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, hij dacht laat ik mn hand op mijn tegenstanders schouder leggen, als in elk ander duel dat ik heb. En na het fluitje dacht hij waarschijnlijk![]()
![]()
, net als ik.
Inderdaad, helemaal op het laatst toen ie in PSV shirt liep.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
ZLATAN
Verder heb ik niets van de wedstrijd gezien, omdat ik moest sporten. Maar in de krant las ik dat Zlatan geweldig was.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal op het laatst toen ie in PSV shirt liep.
Salcido zei zelf ook dat hij tegen het achterhoofd aanknalde en dat het geen elleboog was....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Gazzetta meldt dat de overtreding van Suazo geen overtreding was maar dat Salcido de overtreding maakte...
![]()
Wat een onzin. Hij trok Zlatan gewoon hard en bewust naar de grond. Dat is heel wat anders dan je hand op iemands schouder leggen. Was gewoon een oerstommme overtreding.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, hij dacht laat ik mn hand op mijn tegenstanders schouder leggen, als in elk ander duel dat ik heb. En na het fluitje dacht hij waarschijnlijk![]()
![]()
, net als ik.
Het was niet hard. Je trapt toch niet een in die duikel van Ibrahimovich? Die dingen zie je telkens, en ja ergens rond de cornervlag wordt dan een vrije trap gegeven. Maar als dit soort dingen penalty's zijn, hadden PSV en Inter er ook nog een paar meer mogen hebben bij de corners en vrije trappen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:09 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij trok Zlatan gewoon hard en bewust naar de grond. Dat is heel wat anders dan je hand op iemands schouder leggen. Was gewoon een oerstommme overtreding.
Dit was geen duikeling. Ik ben met je eens dat er voor dit soort gevallen ook vaak geen penalty gegeven wordt. Dit was echter wel zo opzichtig en onhandig. Voor die penalty was er bovendien ook nog eens niks aan de hand.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het was niet hard. Je trapt toch niet een in die duikel van Ibrahimovich? Die dingen zie je telkens, en ja ergens rond de cornervlag wordt dan een vrije trap gegeven. Maar als dit soort dingen penalty's zijn, hadden PSV en Inter er ook nog een paar meer mogen hebben bij de corners en vrije trappen.
Komop zeg waarom moet je hem aanraken daar? Zlatan kon bijna niks doen omdat hij met zijn rug naar de goal stond, met Addo nog naast hem. Gewoon een oerdomme actie van Krompkamp, je kan het gewoon verwachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het was niet hard. Je trapt toch niet een in die duikel van Ibrahimovich? Die dingen zie je telkens, en ja ergens rond de cornervlag wordt dan een vrije trap gegeven. Maar als dit soort dingen penalty's zijn, hadden PSV en Inter er ook nog een paar meer mogen hebben bij de corners en vrije trappen.
Die hebben er kennelijk meer kijk op dan jij...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:14 schreef BonJovi het volgende:
Mensen die denken dat het geen terechte penalty was
Flikker op man, ik was niet eens tegen Psv. Ik hoopte dat ze nog gelijk zouden spelen, het was gewoon oerdom van Kromkamp.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die hebben er kennelijk meer kijk op dan jij...
Het was niet slim van Kromkamp, maar Zlatan ging erg makkelijk liggenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op man, ik was niet eens tegen Psv. Ik hoopte dat ze nog gelijk zouden spelen, het was gewoon oerdom van Kromkamp.
Het was niet slim van Kromkamp.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het was niet slim van Kromkamp, maar Zlatan ging erg makkelijk liggen
Dat Kromkamp niet slim is op dat moment ben ik met je eens. Dat sla-dan zich (met veel misbaar) laat vallen begrijp ik ook (maar het is dan wel geel strikt genomen).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Je weet als Kromkamp zijnde dat je uit moet kijken in je eigen 16.
En helemaal met prof's zoals Zlatan, dan weet je ook dat ie slim genoeg is om iets te flikken.
Dan is het aan jou (Kromkamp) hoe je daarmee omgaat!
Ik zei dat je er geen kijk op hebt. Of jij voor of tegen PSV bent maakt mij geen donder uit. Dat is voor de vraagstelling ook niet interessant.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:38 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op man, ik was niet eens tegen Psv.
Bij sla-dan stopte ik met lezen, je bent niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zei dat je er geen kijk op hebt. Of jij voor of tegen PSV bent maakt mij geen donder uit. Dat is voor de vraagstelling ook niet interessant.
Punt is dat je een pingel moet verdienen. Als je iemand ten val brengt in het strafschopgebied is dat een pingel. Maar: sla-dan werd niet ten val gebracht, hij voelde druk en liet zich theatraal vallen.
De scheidsrechter moet gewoon zien dat de manier waarop sla-dan valt onnatuurlijk is. En zeker nu sla-dan helemaal niet aan de bal zou komen, laat staan een kans zou hebben, dien je, gelet ook op de belangen, enz. als scheidsrechter niet te fluiten. Sowieso geldt dat je als scheidsrechter moet fluiten voor de overtredingen die je ziet en niet voor de overtredingen waarvan je denkt dat ze misschien zijn gemaakt.
In de praktijk krijg je de vrije trap in deze situatie gewoon niet mee, behoudens uitzonderingen.
Daarnaast: aan de andere kant was een (lastig te zien overigens) situatie met Farfan die ook even werd aangeraakt en zich liet vallen. Terecht werd daar ook geen pingel gegeven.
Ik denk dat ik lang genoeg in de spits heb gespeeld om het verschil te zien overigens. Zelfde als met kopduels. Kleine duwtjes, mag allemaal niet, je bent net uit balans, maar een pingel? Naar de letter van de spelregels ja, in de praktijk nee.
Niet dat het uit had gemaakt, want Inter was gewoon de betere ploeg.
Dat scheelt dat je dan inhoudelijk in moet gaan op iets waar je niet zo heel veel kaas van hebt gegeten... Komt dat even goed uit voor je.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:02 schreef BonJovi het volgende:
Bij sla-dan stopte ik met lezen, je bent niet serieus te nemen.
Owh ik voel me echt gekwetst nuquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat scheelt dat je dan inhoudelijk in moet gaan op iets waar je niet zo heel veel kaas van hebt gegeten... Komt dat even goed uit voor je.
In het strafschopgebied wordt keer op keer door iedereen geduwd, getrokken, omarmen, enz. Maar de pingel komt pas als je iemand ten val brengt. Dus zodanig aan die persoon hangen, trekken, enz. dat deze daardoor valt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:05 schreef zjroentje het volgende:
Tussen even aanraken en eerst je linkerarm en daarna je rechterarm om zijn schouder leggen zit toch wel wat verschil. Ik vond het gewoon een strafschop.
Nee, dat kinderzieltje van je was al gekwetst toen ik die held van jou (het is een geweldige voetballer, toegegeven, nou nog de rest) een verbasterde naam gaf...quote:
Wat boeit mij nou wat jij vind?Dat je daar zo druk over maakt zegt al genoegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dat kinderzieltje van je was al gekwetst toen ik die held van jou (het is een geweldige voetballer, toegegeven, nou nog de rest) een verbasterde naam gaf...
Kromkamp bracht sladanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
. Dus zodanig aan die persoon hangen, trekken, enz. dat deze daardoor valt.
Daar was hier geen sprake van.
Dat was het dan ook gewoon.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:05 schreef zjroentje het volgende:
Tussen even aanraken en eerst je linkerarm en daarna je rechterarm om zijn schouder leggen zit toch wel wat verschil. Ik vond het gewoon een strafschop.
Kennelijk genoeg om te blijven reageren.quote:
Ik zie dat hij zich liet vallen en dat zonder bril (maar met lenzen). Voor de goede orde, Danny Blind, bij mijn weten niet in het bezit van een PSV bril, had ook zijn twijfels bij de strafschop.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:15 schreef El_Bassie het volgende:
Kromkamp bracht sladanniet ten val? Hij trok hem niet naar de grond? Doe die PSV-bril eens af joh.
[HTC modus]quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:42 schreef mcyodogg het volgende:
De laatste weken niet echt geluk gehad wat betreft penalties.
Er stonden drie Ajacieden in de basis van Inter. Logisch dus dat Ajacieden deze wedstrijd met wat meer interesse gevolgd hebben dan andere wedstrijden van psv. En het is natuurlijk helemaal mooi dat Zlatan met twee geweldige goals psv verslagen heeftquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:38 schreef DS4 het volgende:
Wat doen eigenlijk al die ajacieden hier?
Dat is mooi, want dan heeft PSV toch reglementair met 3-0 gewonnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Er stonden drie Ajacieden in de basis van Inter.
Ach, gozertje, als jij mij kansloos vindt, dan zie ik dat als compliment.quote:Hoewel ik het psv best gun hoor, maar van die kansloze users als jij gun ik deze nederlaag van harte.
Met Zlatan, Chivu en Maxwell is Ajax nooit in de voorronde gestrand hoor voor CLquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is mooi, want dan heeft PSV toch reglementair met 3-0 gewonnen.
Of bedoel je spelers die ook ooit bij dat clubje uit amsterdam die ieder jaar tegen kansloze tegenstanders de voorronde van de CL niet overleeft hebben gespeeld om snel het zinkende schip te verlaten toen er een ander schip (met geld) in zicht was?
[..]
Nee, toen was Ronald Koeman nog daar ipv Henk "miskoop" Ten Cate.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:
Met Zlatan, Chivu en Maxwell is Ajax nooit in de voorronde gestrand hoor voor CL![]()
Dit is wel de opmerking van het jaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, toen was Ronald Koeman nog daar ipv Henk "miskoop" Ten Cate.
Ik bedoelde dat Henk ZELF miskoop is. Dat Koeman niet gelukkig heeft ingekocht als coach van ajax 1 en dat hem dat nu nog flink wordt verweten aldaar is mij bekend.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit is wel de opmerking van het jaar
Sonck, Soetaers, Sikora etc...
Wat is eigenlijk hoger? De donatie van VDL of het salaris van Tommie?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:02 schreef sjimz het volgende:
Tommie vindt het inderdaad fijn dat Ronald trainer is![]()
Ik kan dat niet beoordelen... Jij wel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:16 schreef BonJovi het volgende:
Henk heeft met Rijkaard veel bereikt met Barcelona dus je kan zeggen wat je wilt, maar hij was een belangrijk aandeel toen Barca de CL had gewonnen.
Ik weet zeker dat die rol door ons Nederlanders altijd enorm is overschat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:34 schreef BonJovi het volgende:
De spelers zeiden dat hij ook een belangrijke aandeel had, dus ik geloof dat.
Vooral als het ook door de niet Nederlanders van Barca werd gezegdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die rol door ons Nederlanders altijd enorm is overschat.
Dat is ook wel een beetje des Nederlands.
Tuurlijk zeg je als speler dat je assistent belangrijk is. Maar het is dan wel typisch Nederlands om zoiets op te blazen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vooral als het ook door de niet Nederlanders van Barca werd gezegd![]()
Ach, zo gaat dat als je succes hebt. Dan wordt iedereen bedankt voor zijn/haar geweldige inbreng.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:34 schreef BonJovi het volgende:
De spelers zeiden dat hij ook een belangrijke aandeel had, dus ik geloof dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |