Komt nog zo'n jonge CL debutant aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OKHeel erg jong gedebuteerd dus.
Wat een voetbalinzicht!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
PSV moet binnen 4 min scoren wil het nog enigzins kans maken op een gelijk spel
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef Malibu-06 het volgende:
AisattiWaarom speelt die gast niet? Koeman jaagt een toptalent weg, misschien wel naar ajax.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef du_ke het volgende:
Kom op psv
Ik mag het hopen als Ajax fan zijnde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef Malibu-06 het volgende:
AisattiWaarom speelt die gast niet? Koeman jaagt een toptalent weg, misschien wel naar ajax.
Het lijkt Ajax welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
PSV speelt echt inspiratieloos
Bij x aantal rode kaarten wordt het toch een automatische 2-0 overwinning?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:22 schreef rubbereend het volgende:
misschien als Inter nog 2 rode kaarten pakt dat we nog terug kunnen komen![]()
Dom gezwets?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin om op dat domme gezwets van jou te reageren, koekwaus.
ik zet ff een note bij de NOSquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
nos vergat zojuist even een spoiler waarschuwing
Lijkt Inter wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
God allemachtig wat speelt PSV toch weer kleurloos zoals gewoonlijk![]()
Hij is geen Feijenoorder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef StarGazer het volgende:
Twee feyenoorders verwikkeld in een cat-fight
Misschien mogen jullie een wedstrijdje gratis komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wanvertoning PSV... ik wil m'n 2 uur terug.
Tuurlijk bepaal ik dat. Ik ben über.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Laat maar lullen, alsof hij dat bepaald.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Houniet het volgende:
Evert Ten Napel is gevraagd voor perschef bij AFC Ajax
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef BonJovi het volgende:
Spelers van Inter willen naar een goed restaurant, spelers van Psv gaan gelijk naar de hotel.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef rubbereend het volgende:
zouden MAlibu & Happel even fijn kunnen stoppen met dat ge-ouwehoer hier. MSN, PM of mail er maar over! Of misschien beter, een praatgroepje
Tis gewoon een teasertje zodat je blijft kijken tot na de reclamequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef Zwansen het volgende:
Hoop dat ze die Ibrahim-aap hebben gehoekt!
+5 scherp.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind je het gek. Urzaiz speelde niet.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind je het gek. Urzaiz speelde niet.
ziejewel, met 2 rood winnen we nog niet van Interquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suazo nog rood voor een "elleboog" tegen Salcido, nadat er al was afgefloten.
Echt waar. Ik kots op dat Inter. Die hele ploeg had hier niet eens mogen staan na die wanvertoning van vorig jaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
volgende ronde halen we wel, CSKA blijven we wel voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Kansloos inderdaad. Hopelijk een goede les, dat we Europees blij mogen zijn met het halen van de volgende ronde. Maar verder niks te zoeken hebben.
Ja maar je vader is dronkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mijn vader lag Mart van den Heuvel ook plat op de grond....![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |