Met jouw username zou je die schop toch wel aardig kunnen vinden?quote:

dat is dan ook niet gebeurdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:09 schreef Urquhart het volgende:
Waarom hebben ze die Alchides gekocht?

was een cadeau van chelseaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:09 schreef Urquhart het volgende:
Waarom hebben ze die Alchides gekocht?

Idd. Zoals elke Portugees.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geef Figo even een doodschop please.

Ok, gehuurd of transfervrij dan. Maar ik vind hem niet bepaald een toegevoegde waarde hebben.quote:

quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef Elusive het volgende:
[..]
was een cadeau afdankertje van chelsea

Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, gehuurd of transfervrij dan. Maar ik vind hem niet bepaald een toegevoegde waarde hebben.

Das toch al ontzettend lang geleden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef rubbereend het volgende:
ja Bakkal speelde destijds tegen KAiserslauternnouja niet echt lekker debuut

tja als 8e man in de verdediging wel........ maarjaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, gehuurd of transfervrij dan. Maar ik vind hem niet bepaald een toegevoegde waarde hebben.

jaar of 5quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Das toch al ontzettend lang geleden?![]()

Beetje de Colin van jullie dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja als 8e man in de verdediging wel........ maarja

22quote:

ik vergis me enormquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef rubbereend het volgende:
ja Bakkal speelde destijds tegen KAiserslauternnouja niet echt lekker debuut
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |