Dát dus,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
Het is nog maar de vraag of hij hem echt op goal mikte of gewoon terug wilde koppen.
Maar hoe dan ook![]()
? wat was erquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:10 schreef bolivian het volgende:
Een interview verbieden,.
Nice going, Uefa!
De NOS had een leuk interview met Chivu in gedachten, maar de UEFA besliste in alle wijsheid dat dat niet mocht, omdat-ie rood had gehad,quote:
Damn you, Cyberia! Damn you to hell!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gemis van Alex en Cocu is weer overduidelijk te zienDie 2 eenheidsworsten Alcides en Kromkamp raken echt geen pepernoot
![]()
En waar was onze 'wereldtopper' Simons nou?
Cocu wordt niet gemist, Alex wel. Vorig jaar stonden we ook met één gare verdediger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gemis van Alex en Cocu is weer overduidelijk te zienDie 2 eenheidsworsten Alcides en Kromkamp raken echt geen pepernoot
![]()
Simons heeft niks fout gedaan.quote:En waar was onze 'wereldtopper' Simons nou?
Ach, daar kon hij ook maar een beetje hollen langs de zijlijn. En ook dat zag er vaak onbeholpen uit met die houterige techniek van 'm.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:55 schreef zjroentje het volgende:
Wat is Kromkamp afgegleden sinds hij bij AZ weg is gegaan. Ongelofelijk gewoon.
Nee, hij dacht laat ik mn hand op mijn tegenstanders schouder leggen, als in elk ander duel dat ik heb. En na het fluitje dacht hij waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:18 schreef El_Bassie het volgende:
Die penalty die kromkamp weggaf... wat dacht hij nou? Ik trek mijn tegenstander gewoon even onnodig naar de grond, dat ziet de scheidsrechter toch niet?
je beroepen op DAMquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
En waar was onze 'wereldtopper' Simons nou?
Als je uit tegen Inter verliest, ja... dan doe je het ook echt heel slecht...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:46 schreef Gunner het volgende:
T is wel weer duidelijk dat PSV zonder Alex niets voorstelt.
Gewoon een penalty man. Hij zit in de beweging naar achteren, dus trekt hij Zlatan gewoon mee. Het was niet heel zwaar ofzo, maar wel een pingel in mijn ogen. Domme actie gewoon.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, hij dacht laat ik mn hand op mijn tegenstanders schouder leggen, als in elk ander duel dat ik heb. En na het fluitje dacht hij waarschijnlijk![]()
![]()
, net als ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |