Ja man neppubliek je weettog, naar ajax gaan mensen uit heel nederland lekker een patatje eten in hun stoeltje :\'(quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ben nog naar Ajax - Sparte o.a.
Maar ik ga vaker in Turkije..is veel leuker.
A\'dam ArenA is echt stil
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Inter 1 - 0 PSV
15' Ibrahimovic.
Mark my words.
*markedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Inter 1 - 0 PSV
89' Ibrahimovic.
Mark my words.
Als Inter wint word Fener beschermdquote:
Jep, het was een terechte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef Lyzio het volgende:
Ik was te druk met FOK! (how sad) was 't een terechte penalty? Neem aan dat Kromkamp de schuldige was gezien de reacties?
Wel terecht, ja. Kromkamp viel bijna en vond het nodig om Zlatan met zich mee te nemen naar beneden. In het 16-metergebied helaas...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef Lyzio het volgende:
Ik was te druk met FOK! (how sad) was 't een terechte penalty? Neem aan dat Kromkamp de schuldige was gezien de reacties?
Zuur. Maakt een wedstrijd kapot, voor PSV dan. Inter komt nu nog beter in hun spelletje.quote:
Is het niet Jeg alskar Sverige? of Jag elskar Sverige?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef BonJovi het volgende:
gday! Jag alskar Sverige!
Det förstĺr jag ... allihoppa borde älska Sverige.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef BonJovi het volgende:
gday! Jag alskar Sverige!
Geen van beide.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is het niet Jeg alskar Sverige? of Jag elskar Sverige?
Weet 't niet meer
Zou kunnen. Biertje opentrekken op de goal van Zlatan. Hoe gemeen in een PSV-topic het ook is?quote:
whaha ik ken maar een beetje hoor zoveel ken ik ook weer nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef gday het volgende:
[..]
Det förstĺr jag ... allihoppa borde älska Sverige.
Jag ar an Killar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef gday het volgende:
[..]
Det förstĺr jag ... allihoppa borde älska Sverige.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:12 schreef Lyzio het volgende:
Jack had wel een punt met z'n scheidsrechter....
Althans, daar lijkt het tot nog toe op, penalty daargelaten.
Ik vind jou ook wel grappigquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
tijd om lazovic er uit te halen en koef er in te zetten
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
tijd om lazovic er uit te halen en koef er in te zetten
Kromkamp liet zijn mannetje lopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Wel een prachtig doelpunt
Maar was het weer Kromkamps schuld???????
Als je zonodig PSV wilt bashen doe je dat maar ergens anders. Kneus.quote:
Idd, wij Ajacieden moet helemaal onze mond houden. Maar het blijkt gewoon dat alle Nederlandse clubs internationaal toch een stapje te kort komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:20 schreef djstoffel het volgende:
[..]
jij bent wel de laatste die mag lachen.......wanneer speelt ajax zn 2e groepswedstrijd?
Ben het zowel in één post me je eens en oneensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Zlatan![]()
![]()
De Inter-speler die Kromkamps benen doormidden zaagt bewijst PSV trouwens een dienst
Tja..grote kans dat Zlatan dat doetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Zlatan![]()
![]()
De Inter-speler die Kromkamps benen doormidden zaagt bewijst PSV trouwens een dienst
Ja, tegen clubs van dit kaliber wel....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, wij Ajacieden moet helemaal onze mond houden. Maar het blijkt gewoon dat alle Nederlandse clubs internationaal toch een stapje te kort komen.
Tja, als een gemiddelde voetballer zo kopt gaat ie er één op de 100 keer in. Als je Zlatan nog twintig van zulke kansen geeft maakt ie er ook maximaal nog één bij. Je moet er ook geluk bij hebben, maar het blijft een nette goal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die pretkop van Ibrahimovic
Maar jezus man, ik zag die kopbal en dacht NOOIT dat die er in zou gaan, er wordt vaker uit zo'n hoek gekopt en het is altijd easy catch voor de keeper.. maar deze was wel erg geplaatst.
Mij ook. Maar Ajax supporters die hier puur komen om te bashen zijn gewoon triest bezig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, wij Ajacieden moet helemaal onze mond houden. Maar het blijkt gewoon dat alle Nederlandse clubs internationaal toch een stapje te kort komen.
Maar het spelen van Zlatan, Maxwell en Chivu vervult mij als Ajacied wel met trots.
ach laat die puber. Provoceren vind hij lekker. word hij geil van----quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je zonodig PSV wilt bashen doe je dat maar ergens anders. Kneus.
Iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:22 schreef Zwansen het volgende:
Dat uitgerekend zo'n kutspeler als Ibrahimovic moet scoren.
Ga 360'en jij! Je brengt hier al genoeg ellende met je Ajaxquote:
Alle NL'se clubs?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar het spelen van Zlatan, Maxwell en Chivu vervult mij als Ajacied wel met trots.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:22 schreef Rikketik het volgende:
'Nee, die hoort bij Inter. Daarom heeft hij een blauw shirt aan.'
Dan zou ie eindelijk eens iets goeds doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tja..grote kans dat Zlatan dat doet
Ja, je was me verdorie net voor. Bah.quote:
*hapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef Devrim_ het volgende:
Het enige wat champions league onwaardig is op dat veld is PSV
Ik...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie denkt dat psv de volgende ronde haalt
Tja, tegen de andere ploegen liggen er wel kansen maar ook daar geldt dat het toch allemaal wel wat beter moet dan PSV tot nu toe heeft laten zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef paultjuhhh het volgende:
slavia praag had een waardiger tegenstander geweest voor inter iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef Devrim_ het volgende:
Het enige wat champions league onwaardig is op dat veld is PSV
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
slavia praag had een waardiger tegenstander geweest voor inter idd
ALs je niet om de prijzen speelt kom je te kort zo simpel is het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alle NL'se clubs?
Omdat we nu achter staan in de CL?
omdat ik voor de nederlandse club benquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo mogen mensen Zlatan niet omdat hij een Ajacied is? Het is gewoon een goede spits met veel kwaliteiten.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo mogen mensen Zlatan niet omdat hij een Ajacied is?
Dat wel, maar het is gewoon een klootzak 1e klas en ik gun dat soort spelers geen succes.quote:Het is gewoon een goede spits met veel kwaliteiten.
omdat ik hem 100x bij 'de elleboog van de week' heb mogen zien bij de NOS. Smerige voetballer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo mogen mensen Zlatan niet omdat hij een Ajacied is? Het is gewoon een goede spits met veel kwaliteiten.
Moet te doen zijn. Tegen ploegen als Inter, Manchester, Barcelona, Madrid moet je een goede dag hebben, een fitte spelersgroep en geluk. Tja, dat is het nadeel dat je hebt als ploeg nét onder de top. Waar ik PSV -met pijn- bij reken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Als PSV dat al niet doet, hoe slecht moet Ajax dan wel niet zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ALs je niet om de prijzen speelt kom je te kort zo simpel is het.
Psvers die denken dat psv internationaal meedoet![]()
![]()
![]()
![]()
Net als een goede leider hoort een goede voetballer smerig te zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
omdat ik hem 100x bij 'de elleboog van de week' heb mogen zien bij de NOS. Smerige voetballer.
was. Zlatan was een ajacied.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef BonJovi het volgende:
Mja.. hij heeft dat niet nodig...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
omdat ik hem 100x bij 'de elleboog van de week' heb mogen zien bij de NOS. Smerige voetballer.
Zlatan=Ajax=Jaloeziequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef BonJovi het volgende:
Heerlijk die frustratie..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat halen ze wel hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Zlatan is geen Ajax meerquote:
Achtereenvolgens halve finale, achtste finale en kwartfinale in de CL is inderdaad waardeloos.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik het toch niet over??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als PSV dat al niet doet, hoe slecht moet Ajax dan wel niet zijn?
En begin nou even niet over Feyenoord
Ok dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over??
Maar idd Ajax stelt op dit moment ook niet veel voor in Europa
En feyenoord idd al helemaal niet.
Laat ik het zo zeggen psv is het minst slecht, maar ze tellen internationaal niet mee (geen 1 nl club op het moment)
tuurlijk jongen als je het zelf maar gelooft he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerlijk die frustratie..
Als je als NL'se club 3 maal op rij de 2e ronde van de CL haalt en zelfs een goeie kans maakt om de CL te winnen, dan is dat gewoon internationaal meedoen.
ik neem het hem niet kwalijk, het bestuur wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zlatan is geen Ajax meerHij naaide jullie door 5 minuten voor de transferdeadline te vertrekken, weet je nog?
okquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat halen ze wel hoor.
Fener en CSKA zullen wel om de UEFAplek gaan vechten.
Nee, dan telt Inter ook niet mee dus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over??
Maar idd Ajax stelt op dit moment ook niet veel voor in Europa
En feyenoord idd al helemaal niet.
Laat ik het zo zeggen psv is het minst slecht, maar ze tellen internationaal niet mee (geen 1 nl club op het moment)
Op het stukje in bold na (you gotta be kiddin' mequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerlijk die frustratie..
Als je als NL'se club 3 maal op rij de 2e ronde van de CL haalt en zelfs een goeie kans maakt om de CL te winnen, dan is dat gewoon internationaal meedoen.
Nee hoor. Het bestuur naaide ons en naait ons nog steeds.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zlatan is geen Ajax meerHij naaide jullie door 5 minuten voor de transferdeadline te vertrekken, weet je nog?
wat zeik je danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kom op, die halve finale tegen Milan was fantastisch. Met een beetje geluk hadden we de finale kunnen halen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op het stukje in bold na (you gotta be kiddin' me. ) ben ik het met je eens.
Ajacieden hebben vandaag geen recht van spreken, imo.
Eensch. Maar Ajacieden mogen wel Zlatan eren. Is toch een stukje trots. Neemt niet weg dat we 't kut vinden voor PSV.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn hemel, jij hebt echt Down oid he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Met Jojoortje kijk ik naar PSV
Het zit ze alleen niet zo mee !
Jojoortje en ik zijn zo een goed paar
Al vinden sommige fokkers dat raar
Paul en jojoor dat wordum wel
Nu nog een beter PSVspel
![]()
Jij hebt echt geen idee van de realiteit he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
tuurlijk jongen als je het zelf maar gelooft he.
geen frustratie hoor.
Internationaal is Ajax nog meer![]()
dan psv
![]()
Iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
Kromkamp, wat is dat toch een drama..
leef jij ook nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Beste speler aan de kant van PSV is ongetwijfeld Kromkamp, wat een kanjer is ie toch, onmisbaar voor elk team.
Ja, met een beetje geluk had Ajax ook van Milan gewonnen toen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kom op, die halve finale tegen Milan was fantastisch. Met een beetje geluk hadden we de finale kunnen halen....
Psv kan weleens per ongeluk ver komen. maar ze zullen nooit kans hebben om hem te winnen. halve final is toch wel zo'n beetje het maximum.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, dan telt Inter ook niet mee dus?
Nou ja, als Milan toen niet in de laatste minuut gescoord had, had PSV in de finale gestaan. En ik denk nog steeds dat ze het toenmalige Liverpool ook best aangekund zouden hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Penalty was terecht, kopbal misschien wat geluk, maar PSV is absoluut de mindere.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef Flem het volgende:
Onterechte penalty. Bizar dat die kopbal van Zlatan erin ging. PSV is veel sterker, maar staat toch achter. Ik háát Inter.
Jij wel he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee van de realiteit he?
Over de wedstrijd: Inter is beter dus daar hoor je mij niet over. Maar zo'n valpartij met een penalty belonen is natuurlijk![]()
Het gaat me er niet eens om dat ie bij Ajax speelde (beetje misschien) maar het is gewoon een mongool en een echte broodvoetballer, daar heb ik het niet op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wat zeik je dandan moet je hem juist aanmoedigen omdat hij Ajax had genaaid
Jullie zijn ook snel om te lullen zegquote:domme mensen hiero. Hij had laatst mooie en goeie dingen over Ajax gezegd, dat het de juiste en beste keuze was om daar te gaan terwijl hij ook naar andere landen kon. En hij zei dat hij bij Ajax het meest had geleerd, dus daarom mag ik hem.
tja, laat m in eerste instantie met zn basistaken bezighouden....... Is al lastig genoeg. Zie hem alleen maar voorin lopen (waardoor de 2-0 viel, kromkamp was nergens te bekennen)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
Kromkamp, wat is dat toch een drama..
ONTERECHT?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef Flem het volgende:
Onterechte penalty. Bizar dat die kopbal van Zlatan erin ging. PSV is veel sterker, maar staat toch achter. Ik háát Inter.
het gaat altijd over ons AJAXquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:35 schreef StarGazer het volgende:
Goh een psv - Ajax discussie, hoe verrassend
Penalty was gewoon terecht en die kopbal, tsja. Ik zag Kromkamp in de herhaling weer aan komen sloffen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef Flem het volgende:
D'r is een verschil tussen Ajax supporters die hier komen bashen en Ajax supporters die het redelijk kut vinden voor PSV. En dan ook nog eens de slag die het én kut vind voor PSV, maar ook trots is op Zlatan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:35 schreef StarGazer het volgende:
Goh een psv - Ajax discussie, hoe verrassend
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef Flem het volgende:
Gast, noem eens wanneer Inter internationaal echt heeft meegedaan dan? Inter is echt geen structurele CL-winnaar kandidaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Psv kan weleens per ongeluk ver komen. maar ze zullen nooit kans hebben om hem te winnen. halve final is toch wel zo'n beetje het maximum.
Inter speelt net als nog een stuk of 5 clubs gewoon om de winst en ja er kan er maar 1 winnen.
Bijv: twente doet in Nederland ook wel eens aardig mee.
Ik vind het heerlijk voor psv dat ze verliezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eensch. Maar Ajacieden mogen wel Zlatan eren. Is toch een stukje trots. Neemt niet weg dat we 't kut vinden voor PSV.
Maar we leven niet in als-land. Behalve dat, het team heeft inmiddels ook wat transformaties gehad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou ja, als Milan toen niet in de laatste minuut gescoord had, had PSV in de finale gestaan. En ik denk nog steeds dat ze het toenmalige Liverpool ook best aangekund zouden hebben.
Eensch. Ik vind het wel kut voor PSV. Ze pakken hier geen punten mee in de competitie, dus dan boeit 't me niet. In de competitie juich ik iedere nederlaag voor PSV toe, maar Europees zeker niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk voor psv dat ze verliezen.
Maar ik ga hier niet lopen lachen of domme opmerkingen maken als Ajacied, want dat is echt TE triest voor woorden.
Zlatan is wel een fucking held ja.
PSV is absoluut geen favoriet om de titel, maar als je je achtereenvolgens bij de beste 4, 16 en 8 van Europa schaart, doe je gewoon mee in Europa. Doe je mee met de grote jongens. Klaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:36 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Jij wel he.
psv speelt om de winst in de cl![]()
![]()
omg jou kan ik echt nooit meer serieus nemen![]()
![]()
Terecht? Kom op man. Als dit soort dingen al penalty's zijn, kan je er 15 per corner geven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Penalty was gewoon terecht en die kopbal, tsja. Ik zag Kromkamp in de herhaling weer aan komen sloffen.
Daar heb je misschien wel een punt. Maar dit jaar en vorige hebben ze gewoon een reele kans om hem te winnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, noem eens wanneer Inter internationaal echt heeft meegedaan dan? Inter is echt geen structurele CL-winnaar kandidaat.
En noem niet de jaren 60...
Als Inter geen CL-winnaar kandidaat is wat zegt het dan over Psv? En over Ajax weten we het zelf alquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, noem eens wanneer Inter internationaal echt heeft meegedaan dan? Inter is echt geen structurele CL-winnaar kandidaat.
En noem niet de jaren 60...
Zoals ik al zei psv hoort op het moment tot de subtop, maar echt mee doen zullen ze nooit. maar ze kunnen wel eens ver komen ja. en met veel geluk kunnen ze hem ook nog wel eens winnen (88)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV is absoluut geen favoriet om de titel, maar als je je achtereenvolgens bij de beste 4, 16 en 8 van Europa schaart, doe je gewoon mee in Europa. Doe je mee met de grote jongens. Klaar.
Hoef je verder niet blij mee te zijn, en je hoeft mij verder niet serieus te nemen, maar feiten negeren is geen goede kwaliteit.
Laten we het zo zeggen, je kan hem geven. Bij corners moeten ze eens strenger optreden. Maarja, mooi kut dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Terecht? Kom op man. Als dit soort dingen al penalty's zijn, kan je er 15 per corner geven.
Zlatan ging wel heeel erg makkelijk liggen, maar als je de aanvaller met z'n rug naar de goal hebt, in het strafschop gebied dan moet je geen arm om z'n schouder gooien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Terecht? Kom op man. Als dit soort dingen al penalty's zijn, kan je er 15 per corner geven.
als je niks gezien heb. BEMOEI JE ER DAN NIET MEE!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Desondanks ik alleen de doelpunten van Inter heb gezien (en wat voor één) heb ik weinig gemist als ik de commentator mag geloven. Maar goed PSV speelt dus dan weet je wel hoe laat het is
![]()
Come on Inter!
Kom op zeg. Als dat een pingel is, dan kun je ze blijven geven. Daarnaast laat sladan zich gewoon vallen, hetgeen je kan zien aan de manier waarop.quote:
Terugkaatsbashen is dan ook nergens voor nodigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef djstoffel het volgende:
[..]
als je niks gezien heb. BEMOEI JE ER DAN NIET MEE!
Kijk de berichten nog maar eens terug, dan zie je wel hoe vaak je uitgekotst wordt!
wanneer speelt ajax voor de losers cup?
Wat eenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inter wint de komende 10 jaar de CL ook niet hoor.
Mislukt kutclubje.
Aanvallend doet hij het juist wel goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer Kromkamp die het niveau niet aan blijkt te kunnen.
Sorry hoor, maar dit was wel heel heel dom en opzichtig hangen van "fruity boy" Kromkamp,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hello fietstasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef djstoffel het volgende:
[..]
als je niks gezien heb. BEMOEI JE ER DAN NIET MEE!
Kijk de berichten nog maar eens terug, dan zie je wel hoe vaak je uitgekotst wordt!
Op het moment misschien wel ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef Elusive het volgende:
dus ajax is zo'n beetje het RKC van de champions league ?
Gelukkig speelt Ajax weergaloos de laatste jaren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Desondanks ik alleen de doelpunten van Inter heb gezien (en wat voor één) heb ik weinig gemist als ik de commentator mag geloven. Maar goed PSV speelt dus dan weet je wel hoe laat het is
![]()
Come on Inter!
heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Terugkaatsbashen is dan ook nergens voor nodig
Ach aan 't aantal toeschrouwers vanavond daar op de tribune kun je wel ongeveer aflezen hoe serieus men PSV nem in Europa.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV is absoluut geen favoriet om de titel, maar als je je achtereenvolgens bij de beste 4, 16 en 8 van Europa schaart, doe je gewoon mee in Europa. Doe je mee met de grote jongens. Klaar.
Hoef je verder niet blij mee te zijn, en je hoeft mij verder niet serieus te nemen, maar feiten negeren is geen goede kwaliteit.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:42 schreef Lyzio het volgende:
er kan er maar eentje winnen
Hard van achter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach aan 't aantal toeschrouwers vanavond daar op de tribune kun je wel ongeveer aflezen hoe serieus men in Europa PSV neemt![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:46 schreef djstoffel het volgende:
net zoals jack zegt, psv had die penalty nooit gekregen............inter was al vanaf de eerste minuut op zoek. Dat ze die ook kregen was geen verrassing. Had eigenlijk bij unibet moeten inzetten. Had ik flink geld kunnen verdienen
Beetje jammer dat ie geen rechtsbuiten is dan, hč.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aanvallend doet hij het juist wel goed.
Man, alsof het daar ooit volzit tijdens europese wedstrijden...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach aan 't aantal toeschrouwers vanavond daar op de tribune kun je wel ongeveer aflezen hoe serieus men PSV nem in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |