Jep, het was een terechte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef Lyzio het volgende:
Ik was te druk met FOK! (how sad) was 't een terechte penalty? Neem aan dat Kromkamp de schuldige was gezien de reacties?
Wel terecht, ja. Kromkamp viel bijna en vond het nodig om Zlatan met zich mee te nemen naar beneden. In het 16-metergebied helaas...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef Lyzio het volgende:
Ik was te druk met FOK! (how sad) was 't een terechte penalty? Neem aan dat Kromkamp de schuldige was gezien de reacties?
Zuur. Maakt een wedstrijd kapot, voor PSV dan. Inter komt nu nog beter in hun spelletje.quote:
Is het niet Jeg alskar Sverige? of Jag elskar Sverige?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef BonJovi het volgende:
gday! Jag alskar Sverige!
Det förstĺr jag ... allihoppa borde älska Sverige.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef BonJovi het volgende:
gday! Jag alskar Sverige!
Geen van beide.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is het niet Jeg alskar Sverige? of Jag elskar Sverige?
Weet 't niet meer
Zou kunnen. Biertje opentrekken op de goal van Zlatan. Hoe gemeen in een PSV-topic het ook is?quote:
whaha ik ken maar een beetje hoor zoveel ken ik ook weer nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef gday het volgende:
[..]
Det förstĺr jag ... allihoppa borde älska Sverige.
Jag ar an Killar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef gday het volgende:
[..]
Det förstĺr jag ... allihoppa borde älska Sverige.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:12 schreef Lyzio het volgende:
Jack had wel een punt met z'n scheidsrechter....
Althans, daar lijkt het tot nog toe op, penalty daargelaten.
Ik vind jou ook wel grappigquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
tijd om lazovic er uit te halen en koef er in te zetten
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
tijd om lazovic er uit te halen en koef er in te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |