Hello fietstasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef djstoffel het volgende:
[..]
als je niks gezien heb. BEMOEI JE ER DAN NIET MEE!
Kijk de berichten nog maar eens terug, dan zie je wel hoe vaak je uitgekotst wordt!
Op het moment misschien wel ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef Elusive het volgende:
dus ajax is zo'n beetje het RKC van de champions league ?
Gelukkig speelt Ajax weergaloos de laatste jaren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Desondanks ik alleen de doelpunten van Inter heb gezien (en wat voor één) heb ik weinig gemist als ik de commentator mag geloven. Maar goed PSV speelt dus dan weet je wel hoe laat het is
![]()
Come on Inter!
heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Terugkaatsbashen is dan ook nergens voor nodig
Ach aan 't aantal toeschrouwers vanavond daar op de tribune kun je wel ongeveer aflezen hoe serieus men PSV nem in Europa.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV is absoluut geen favoriet om de titel, maar als je je achtereenvolgens bij de beste 4, 16 en 8 van Europa schaart, doe je gewoon mee in Europa. Doe je mee met de grote jongens. Klaar.
Hoef je verder niet blij mee te zijn, en je hoeft mij verder niet serieus te nemen, maar feiten negeren is geen goede kwaliteit.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:42 schreef Lyzio het volgende:
er kan er maar eentje winnen
Hard van achter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach aan 't aantal toeschrouwers vanavond daar op de tribune kun je wel ongeveer aflezen hoe serieus men in Europa PSV neemt![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:46 schreef djstoffel het volgende:
net zoals jack zegt, psv had die penalty nooit gekregen............inter was al vanaf de eerste minuut op zoek. Dat ze die ook kregen was geen verrassing. Had eigenlijk bij unibet moeten inzetten. Had ik flink geld kunnen verdienen
Beetje jammer dat ie geen rechtsbuiten is dan, hè.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aanvallend doet hij het juist wel goed.
Man, alsof het daar ooit volzit tijdens europese wedstrijden...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach aan 't aantal toeschrouwers vanavond daar op de tribune kun je wel ongeveer aflezen hoe serieus men PSV nem in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |